Přejít na obsah

Emil Triner&Blue OctaviaWRC, extremly good driving


JasteR

Doporučené příspěvky

Jinak to prvni video s Trinerem je fakt masaz. Fakt dobrej drifter :p . nejlepsi jak projede naprosto ukazkovym smykem uckovou zatacku (cas: asi kolem 1:05)

Jel vubec nekdy nejakou trat na MS s Octavku. Vim, ze byl celkem dobrej venku s kitovou feldou. Jojo, kde sou ty casy co se delal motorsport ve škodovce se zapalenim a radosti.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jinak to prvni video s Trinerem je fakt masaz. Fakt dobrej drifter :p . nejlepsi jak projede naprosto ukazkovym smykem uckovou zatacku (cas: asi kolem 1:05)

Jel vubec nekdy nejakou trat na MS s Octavku. Vim, ze byl celkem dobrej venku s kitovou feldou. Jojo, kde sou ty casy co se delal motorsport ve škodovce se zapalenim a radosti.

Jj nez to posral Schwarz a spol. :angry::blbec:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jinak to prvni video s Trinerem je fakt masaz. Fakt dobrej drifter :p . nejlepsi jak projede naprosto ukazkovym smykem uckovou zatacku (cas: asi kolem 1:05)

Jel vubec nekdy nejakou trat na MS s Octavku. Vim, ze byl celkem dobrej venku s kitovou feldou. Jojo, kde sou ty casy co se delal motorsport ve škodovce se zapalenim a radosti.

Jel, první rok kdy jela škoda WRC tak jel Schwarz a 1 nebo 2 soutěže Sibera a asi 4 Triner /myslím Portugal, Akropolis, Finsko a San Remo/ a v čechách vyhrál Bohemku ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

kdyby tak nebrzdil a dal tomu před tou zatáčkou forsáž, tak by ho to vytáhlo.

Ještě první video: ten má koukám jednu ruku na volantu a druhou drží ručku :D čím řadí, že by automat :smich:

Tome, on nebrzdil. Já to místo moc dobře znám protože tam každý rok jezdím koukat. Na tom videu to není, ale on totiž vylétl smykem ze pravé zatáčky předtím a tady už to auto bylo urvaný a nešlo s tím nic dělat. Fyziku bohužel nepřelstí ani WRC :( .

Jinak někde bych našel pár fotek jak tam je zapíchlej protože to jsem fakt čuměl ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ještě první video: ten má koukám jednu ruku na volantu a druhou drží ručku :D čím řadí, že by automat :smich:

Automat ani náhodou a Octa WRC Evo I neměla ani řazení na volantu ;) . Aktivní diferenciály a šikovný ruce a nohy se čtyřkolkou umí kouzlit dost i bez ručky :palec2:

Narovinu Vám řeknu, že mi WRCka v Čechách hodně chybí a proto v létě Octavia club razí na Rally Deutschland :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ještě první video: ten má koukám jednu ruku na volantu a druhou drží ručku :D  čím řadí, že by automat :smich:

Automat ani náhodou a Octa WRC Evo I neměla ani řazení na volantu ;) . Aktivní diferenciály a šikovný ruce a nohy se čtyřkolkou umí kouzlit dost i bez ručky :palec2:

Narovinu Vám řeknu, že mi WRCka v Čechách hodně chybí a proto v létě Octavia club razí na Rally Deutschland :D

sem si dělal prdel s tím automatem, dyť tam mám smajla :D Fakt jede moc pěkně. To je 4x4?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

sem si dělal prdel s tím automatem, dyť tam mám smajla :D  Fakt jede moc pěkně. To je 4x4?

Vždyť jo ;) . Jistěže je to 4x4 s vyladěným podvozkem a slušným výkonem ;)

Jj ma to peknej moturek-

Motor:

Počet / objem válců - 4 / 1999 ccm

Vrtání / zdvih - 82,5 / 93,5 mm

Kompresní poměr - 8,7:1

Maximální výkon / otáčky - 300 koní / 6250 ot/min

Maximální toč. moment / otáčky - 600 Nm / 3250 ot/min

Turbodmychadlo - Garrett TR30R

Typ rozvodu - DOHC (20ti ventil)

Umístění - vpředu napříč

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jj ma to peknej moturek-

Motor:

Počet / objem válců - 4 / 1999 ccm

Vrtání / zdvih - 82,5 / 93,5 mm

Kompresní poměr - 8,7:1

Maximální výkon / otáčky - 300 koní / 6250 ot/min

Maximální toč. moment / otáčky - 600 Nm / 3250 ot/min

Turbodmychadlo - Garrett TR30R

Typ rozvodu - DOHC (20ti ventil)

Umístění - vpředu napříč

Stejně by mě zajímalo kolik koní mají WRC skutečně a ne udávaných 300

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jj ma to peknej moturek-

Motor:

Počet / objem válců - 4 / 1999 ccm

Vrtání / zdvih - 82,5 / 93,5 mm

Kompresní poměr - 8,7:1

Maximální výkon / otáčky - 300 koní / 6250 ot/min

Maximální toč. moment / otáčky - 600 Nm / 3250 ot/min

Turbodmychadlo - Garrett TR30R

Typ rozvodu - DOHC (20ti ventil)

Umístění - vpředu napříč

Stejně by mě zajímalo kolik koní mají WRC skutečně a ne udávaných 300

Skutecne maji 300. Resp. musi mit 300. Maji pekne veky turbo a tesne pred nim v sani maji restriktor prave kvuli omezeni vykonu,je to takova mala direcka pred turbem. Bez toho budou mit s prehledem pres 500koni a kroutak taky trosku nekde jinde.. Museji to nejak omezit,vzdyt by se vsichni pozabijeli. Dneska neni rally co to bejvavalo. Dnesni jezdci nemaji uz ani trosku z tech "pravych" jezdcu co jezdily kdyz prislo na radu Quattro a zakazana skupina B..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jj ma to peknej moturek-

Motor:

Počet / objem válců - 4 / 1999 ccm

Vrtání / zdvih - 82,5 / 93,5 mm

Kompresní poměr - 8,7:1

Maximální výkon / otáčky - 300 koní / 6250 ot/min

Maximální toč. moment / otáčky - 600 Nm / 3250 ot/min

Turbodmychadlo - Garrett TR30R

Typ rozvodu - DOHC (20ti ventil)

Umístění - vpředu napříč

Stejně by mě zajímalo kolik koní mají WRC skutečně a ne udávaných 300

Skutecne maji 300. Resp. musi mit 300. Maji pekne veky turbo a tesne pred nim v sani maji restriktor prave kvuli omezeni vykonu,je to takova mala direcka pred turbem. Bez toho budou mit s prehledem pres 500koni a kroutak taky trosku nekde jinde.. Museji to nejak omezit,vzdyt by se vsichni pozabijeli. Dneska neni rally co to bejvavalo. Dnesni jezdci nemaji uz ani trosku z tech "pravych" jezdcu co jezdily kdyz prislo na radu Quattro a zakazana skupina B..

Tuhle teorii znám moc dobře protože se kolem rally pár let motám, ale zajímal by mě skutečný výkon třeba Fabie nebo C4. S každou novou evolucí auta všichnoi tvrdí jak zvýšili výkon, jezdci Škodovky si zase stěžovali na to, že motor potřebuje zvýšit výkon a ofic. měli všichni 300 koní. i s tím restriktorem nebude problém se dostat přes 300 a při technický přejímce auta na brzdu nedávají

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...