Přejít na obsah

motor 1,4 TDi - doporučíte?


Doporučené příspěvky

Zdravím, silně zvažuji koupi fabule kombi 1,4 TDi 55 Kw nebo 59Kw  uvidime co bude v lepším stavu. ta 59 má najeto 141 tis. pravidelne servisováno, doloženo ser. knihou. Ta 55ka taktéž výbavově stejné (Elegance) a  59 je 2007 a 55 2005, cenově nejsou až tak odlišné.  zajmalo by mě na co konkretně bych si měl dát pozor  při zkušební jízdě a prvním zkoumání, řece jen těch 130 tis. +  není zrovna málo :)   přesedlávám z HTPčka 40kw takže ten zvuk mě vůbec nezájímá, to jsou malé věci.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak stejny veci jako u vsech ostatnich tdi jinak nevim o zadny zavade kterou by 1.4 tdi trpela nejak zvlast

ve staropramenu sme jich meli petadvacet jedny praskla hlava dvoum odeslo turbo ale to bude spis tema lidma co tim jezdili

jinak par vah vzduchu a pak deravejch vejfuku

s tou svoji sem jezdil slusne a kdyz mela 180K tak sem ji odkoupil nechal ji prohlidnout ve skodovce a technik jen kroutil hlavou a neveril ze ma tolik najeto

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Michale snaž si zařídit, abys viděl studený start. S tou co jezdím, tak občas běží na dva, pokud jsou teploty kolem 10°C, třeba zrovna dnes, asi dvě vteřiny po startu, z výfuku jde v tu chvíli bílý dým, co jsem tak četl, tak to sem tam nějaké PD dělá. Jinak motor na neutrál jde pomalu do otáček, do 2000 rpm toho moc neočekávej, i pomalé rozjezdy do 1500 rpm rozvibrovávají celé auto, tak abys nebyl překvapen. Většina 1,4 jsou bývalé služební, ty motory jsou slabé, takže jsou celkem zatěžovány normálně, natož když je to někomu jedno. Koukni přes mlhovku, zda není děravý IC - konstrukční chyba, byl by od olejových výparů a pokud je to dýl, chytá se na něj prach a zneprůchodňuje ho. Jestli máš VAG, mrkni na korekce vstřikovačů.

 

Jinak ty nájezdy jsou dost nízké, servisky se padělaj, koukej hlavně na stav a rozvody si radši udělej sám.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tady je kdyžtak pro porovnání serie 55kW, http://www.youtube.com/watch?v=yXryfj86HNM

 

Jinak co jsem narychlo kouknul a porovnal ještě kortyzonovu čiplou fabii, tak rozdíy jsou celkem brutální oproti serii, buď je něco špatně, nebo to kortyzonovi sakra lítá :)

 

kortyzon vs serie

90-120                  5             8

90-140                  10           17

90-160                  15           30

 

čip s EWT (do kopce) vs kortyzon vs serie

100-120                9             3             6            

100-140                20           8             15

100-160                36           14           29

 

Ale chtělo by to lepší video od lukyfabia, přijde mi, že měření začíná ve 105 a končí ani ne ve 160, navíc do kopce, já bych to měl mít snad rovina a boční vítr :)

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vítr dělá hodně, dnes jsem najezdil něco přes 200km, ke 150 jsem se párkrát podíval a mám pocit, že nejhůř to jelo zrovna když jsem točil video, možná že mi foukalo trochu i proti, nvm. Každopádně úplně nejlíp to jelo potom, co se mi teď večer rozlítla volnoběžka na altíku, takže odpadla zátěž a nejspíš mi zrovna foukalo do zad. Ono to bude vždy orientační, pokud auta nepojedou vedle sebe, u tvého videa, krom toho velkého rozdílu, mě překvapilo i zrychlení ze 140 na 160, které je v podstatě za stejný čas jako ze 120 na 140. Oproti mně ti to jede fakt jak prase :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...