johnk Vloženo 2. Květen 2011 Vloženo 2. Květen 2011 ja mam 51kW vyladenou na cca 100 koniku a jede pekelne, se serii se to neda srovnat Citovat
lukyfabia Vloženo 2. Květen 2011 Vloženo 2. Květen 2011 tak to je slušné 100 koníků, a spotřeba bude kolik při tomto výkonu cca? Citovat
johnk Vloženo 2. Květen 2011 Vloženo 2. Květen 2011 bude zalezet na noze, ja mam dlouhodobej prumer cca 5.3, ale jezdim hodne mesto Citovat
johnk Vloženo 2. Květen 2011 Vloženo 2. Květen 2011 ale room papa trosku vic, kdyz sem mel to same ve fabii 1, jezdil jsem za cca 5 Citovat
lukyfabia Vloženo 2. Květen 2011 Vloženo 2. Květen 2011 tak to je dobré, já jezdím s lehkou nohou, s 1.4 v benzínu jsem jezdil i za 4,5l Citovat
johnk Vloženo 2. Květen 2011 Vloženo 2. Květen 2011 no podle palubaku dokazu jet za 3.8, ale realita je trosku jinde Citovat
lukyfabia Vloženo 2. Květen 2011 Vloženo 2. Květen 2011 jo tak, no tak když sem měl na palubáku 4.5l tak realita byla asi těch 6.5 l asi páč to žralo jak protržený Citovat
lukyfabia Vloženo 5. Květen 2011 Vloženo 5. Květen 2011 Co to znamená že je turbo s otokem?? díky Citovat
johnk Vloženo 5. Květen 2011 Vloženo 5. Květen 2011 Co to znamená že je turbo s otokem?? díky to netusim, turbo s otokem - to jsem jeste neslysel Citovat
johnk Vloženo 5. Květen 2011 Vloženo 5. Květen 2011 jinak turbo s obtokem, neboli s obtokovym ventilem, nebo s WG (wastegate) je turbo, ktere nema variabilni geometrii lopatek Citovat
lukyfabia Vloženo 5. Květen 2011 Vloženo 5. Květen 2011 to znamená že lopatky mění svoji geometrii v závislosti na otáčkách motoru? Citovat
lukyfabia Vloženo 5. Květen 2011 Vloženo 5. Květen 2011 takže sem to napsal opačně? nemění geometrii. Citovat
johnk Vloženo 5. Květen 2011 Vloženo 5. Květen 2011 WG - obtok - snizeni plniciho tlaku tak, ze se otevre obtokovy ventil - geo lopatek se nemeni VGT - variabilni geo lopatek - plnici tlak se koriguje zmenou geometrie lopatek 1.4 TDI (vsechny verze krome 59kW s DPF) ma turbo s WG Citovat
lukyfabia Vloženo 5. Květen 2011 Vloženo 5. Květen 2011 Aha, a které turbo je nejlepší?? dříve jsem čet že se dá provést u turba takzv. Bypas kdy se zvííší tlak turba, kdysi jsem měl golfa 1.6TD a na turbo jsem našrouboval šroub a zdálo semi že to táhlo lépe. Citovat
johnk Vloženo 5. Květen 2011 Vloženo 5. Květen 2011 Aha, a které turbo je nejlepší?? dříve jsem čet že se dá provést u turba takzv. Bypas kdy se zvííší tlak turba, kdysi jsem měl golfa 1.6TD a na turbo jsem našrouboval šroub a zdálo semi že to táhlo lépe. lepsi/horsi to se neda rict, s VGT se da lepe regulovat prubeh plneni, ale spolehlivejsi je zase WG - nezasira se regulace Citovat
lukyfabia Vloženo 5. Květen 2011 Vloženo 5. Květen 2011 kdysi jsem četl že se provádí bypas turba že se zvedne plnící tlak turba, ale to jsem čet že jde u motorů TD, tak by mě zajímalo jestli to jde i u TDi Citovat
johnk Vloženo 5. Květen 2011 Vloženo 5. Květen 2011 kdysi jsem četl že se provádí bypas turba že se zvedne plnící tlak turba, ale to jsem čet že jde u motorů TD, tak by mě zajímalo jestli to jde i u TDi o tom nic nevim, tohle ja resim CHIPEM Citovat
johnk Vloženo 5. Květen 2011 Vloženo 5. Květen 2011 a jinak to ani nepujde, RJ motoru si hlida aktualni plnici tlak a kdyz prekroci naprogramovanou hranici, nasleduje nouzak Citovat
lukyfabia Vloženo 5. Květen 2011 Vloženo 5. Květen 2011 jasný, já jenom že jsem o tom čet tak sem se optal. jinak zejtra si pro ni pojedu asi. Tak jsem zvědavej. Citovat
lukyfabia Vloženo 9. Květen 2011 Vloženo 9. Květen 2011 Takže fabii už mám doma, má najeto 219 tis km a nějaké drobné, auto až na drobné škrábance pěkné, dle servisky servisované do 212.500 km a další servis bude při 227.500 km , chtěl bych se zeptat jaké jsou intervaly výměny rozvodů u motoru, dle servisky byli měněny při 162800km tak by mě zajímalo kdy bude jejich čas výměny? děkuji Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.