Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

tak 100 koní je slušné na 1.4

ja mam 51kW vyladenou na cca 100 koniku a jede pekelne, se serii se to neda srovnat :)

tak to je slušné 100 koníků, a spotřeba bude kolik při tomto výkonu cca?

bude zalezet na noze, ja mam dlouhodobej prumer cca 5.3, ale jezdim hodne mesto

ale room papa trosku vic, kdyz sem mel to same ve fabii 1, jezdil jsem za cca 5

tak to je dobré, já jezdím s lehkou nohou, s 1.4 v benzínu jsem jezdil i za 4,5l

no podle palubaku dokazu jet za 3.8, ale realita je trosku jinde ;)

jo tak, no tak když sem měl na palubáku 4.5l tak realita byla asi těch 6.5 l asi páč to žralo jak protržený :)

Co to znamená že je turbo s otokem?? díky

Co to znamená že je turbo s otokem?? díky

to netusim, turbo s otokem - to jsem jeste neslysel

jinak turbo s obtokem, neboli s obtokovym ventilem, nebo s WG (wastegate) je turbo, ktere nema variabilni geometrii lopatek

to znamená že lopatky mění svoji geometrii v závislosti na otáčkách motoru?

nee

takže sem to napsal opačně? nemění geometrii.

WG - obtok - snizeni plniciho tlaku tak, ze se otevre obtokovy ventil - geo lopatek se nemeni

VGT - variabilni geo lopatek - plnici tlak se koriguje zmenou geometrie lopatek

1.4 TDI (vsechny verze krome 59kW s DPF) ma turbo s WG

Aha, a které turbo je nejlepší?? dříve jsem čet že se dá provést u turba takzv. Bypas kdy se zvííší tlak turba, kdysi jsem měl golfa 1.6TD a na turbo jsem našrouboval šroub a zdálo semi že to táhlo lépe.

Aha, a které turbo je nejlepší?? dříve jsem čet že se dá provést u turba takzv. Bypas kdy se zvííší tlak turba, kdysi jsem měl golfa 1.6TD a na turbo jsem našrouboval šroub a zdálo semi že to táhlo lépe.

lepsi/horsi to se neda rict, s VGT se da lepe regulovat prubeh plneni, ale spolehlivejsi je zase WG - nezasira se regulace

a stím bypasem je to jak?

a stím bypasem je to jak?

co myslis?

kdysi jsem četl že se provádí bypas turba že se zvedne plnící tlak turba, ale to jsem čet že jde u motorů TD, tak by mě zajímalo jestli to jde i u TDi

kdysi jsem četl že se provádí bypas turba že se zvedne plnící tlak turba, ale to jsem čet že jde u motorů TD, tak by mě zajímalo jestli to jde i u TDi

o tom nic nevim, tohle ja resim CHIPEM :)

a jinak to ani nepujde, RJ motoru si hlida aktualni plnici tlak a kdyz prekroci naprogramovanou hranici, nasleduje nouzak

jasný, já jenom že jsem o tom čet tak sem se optal. jinak zejtra si pro ni pojedu asi. Tak jsem zvědavej.

tak drzim palce

Takže fabii už mám doma, má najeto 219 tis km a nějaké drobné, auto až na drobné škrábance pěkné, dle servisky servisované do 212.500 km a další servis bude při 227.500 km , chtěl bych se zeptat jaké jsou intervaly výměny rozvodů u motoru, dle servisky byli měněny při 162800km tak by mě zajímalo kdy bude jejich čas výměny? děkuji

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.