Lala Vloženo 1. Duben 2007 Sdílet Vloženo 1. Duben 2007 Byl jsem u mechanika s tím, že mi vymění táhla řízení, jsem myslel, že jsou vybité, při přejíždění nějakých nerovností (ale ne vždy) mi něco klepe, a při sundání manžety a zahýbaním se ukázalo, že to nechodí v táhlu ale přímo v řízení??? Řešil to někdo z vás?? A nevíte náhodou na kolik by vyšlo řízení starší??? Pokud už tady něco takého je tak se omlouvám jsem zkoušel hledat, ale nic jsem nenašel!! Kosti mám vyměněné a stabilizátor je o.k. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jogofogo Vloženo 1. Duben 2007 Sdílet Vloženo 1. Duben 2007 (editace) nazdar. Mam presne to iste. Mne to klepe na vodicovej strane. Je to vo vnutri a pomoze len vymena riadenia. Hold smola. Priprav si bubaky Aspon nie som saaam Cakam len na nove riadenie. Mas KOYO alebo TRW ?? Editováno: 1. Duben 2007, autor: jogofogo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lala Vloženo 1. Duben 2007 Autor Sdílet Vloženo 1. Duben 2007 to nevím je to rok výroby 12/00 ani nevím jak to zjistit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jogofogo Vloženo 1. Duben 2007 Sdílet Vloženo 1. Duben 2007 to nevím je to rok výroby 12/00 ani nevím jak to zjistit ja mam tak isto 2000 a mam TRW. Asi budes mat tiez taketo, no zisti to vizualne. Pozdri na cerpadlo alebo riadenie. je to tam napisane. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lala Vloženo 1. Duben 2007 Autor Sdílet Vloženo 1. Duben 2007 ALe asi budu mít to starší trw, protože mi před 2 lety měnili snímač řízení a měl jsem myslím ten starší typ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jogofogo Vloženo 1. Duben 2007 Sdílet Vloženo 1. Duben 2007 Nove cca 9000 CK starsie 3-5000 CK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...