Com-aaR Vloženo 3. Duben 2007 Vloženo 3. Duben 2007 Zkoušel nebo slyšel někdy někdo o nějakých úpravách chladiče stlačeného vzduchu na TDI 81kW? Citovat
Dragonetti Vloženo 3. Duben 2007 Vloženo 3. Duben 2007 Cus, hele o tohle se taky hodne zajmam a nejlepsi informace mi poskytli Bočkové v Nové Vsi u Usti n/L. Az nasetrim solichy, tak jdu do toho se svou 1.8T. Citovat
LudvaM Vloženo 3. Duben 2007 Vloženo 3. Duben 2007 Mohl bys prosím k tomu mezichladiči od Boček Motorsport napsat nějaké detaily? Dik. Citovat
Dragonetti Vloženo 3. Duben 2007 Vloženo 3. Duben 2007 Mohl bys prosím k tomu mezichladiči od Boček Motorsport napsat nějaké detaily?Dik. Jako jediny co ti k tomu reknu je to, ze mi rikali vyhody vetsiho intercooleru a jak by vypadala jeho nasledna montaz. Pry hdone zalezi na tom jaky mas predni naraznik a podle toho se rozhodne co by ti tam doporucily a jak by se vedli trubky k tomu intercooleru. Jinak, pokud mas v predu naraznik RS, tak by ti dali chladic ze Seata Leon cupra a k nemu udelali vesekere trubky. Vyslednou cenu jsem z nich nedostal, ale rekli mi, ze jen ten chladic stoji 10tis. Citovat
petan Vloženo 4. Duben 2007 Vloženo 4. Duben 2007 Začal bych s úpravou průchodu vzduchu přez podběh,ti z vás co budou čipovat u Cimbu,tak to dostanou jako vřelé doporučení a nabídnou vám mřížku,která se tam má vlepit.Já si to vyrobil rovnou do podběhu,když bude zájem,tak to nafotím,mám zas jednu zakázku,tak to zdokumentuju. Citovat
Dragonetti Vloženo 4. Duben 2007 Vloženo 4. Duben 2007 Začal bych s úpravou průchodu vzduchu přez podběh,ti z vás co budou čipovat u Cimbu,tak to dostanou jako vřelé doporučení a nabídnou vám mřížku,která se tam má vlepit.Já si to vyrobil rovnou do podběhu,když bude zájem,tak to nafotím,mám zas jednu zakázku,tak to zdokumentuju. Tak to by bylo uplne supr, kdyz sem das navod, jak na to. Citovat
petan Vloženo 4. Duben 2007 Vloženo 4. Duben 2007 Ten cooler je tím podběhem vlastně ucpanej,tak stačí vlastně udělat jen průchod vzduchu,mr.Cimbu tvrdí že je za ním málo místa a vzduch se tam mele dokola a nechladí,Bočkové,jak je tu někdo vzpomínal mají v tom místě jen velkou díru,přikrytou pletivem-ale to je soutěžák.Takhle to není uplně otevřený ale nestříká tam bordel. Citovat
Dragonetti Vloženo 4. Duben 2007 Vloženo 4. Duben 2007 A to sis delal sam nebo jsi takhle koupil celej podbeh? Citovat
petan Vloženo 4. Duben 2007 Vloženo 4. Duben 2007 Dělal sám,po neděli dělám další,tak to nafotím,je na tom opravdu prd. Citovat
octavie81 Vloženo 4. Duben 2007 Vloženo 4. Duben 2007 taky do toho pak pujdu,uz jsem o tom uvazoval driv,fakt dobrej napad Pockam na navod,jestli by nebyl,pak zacnu nejak kutit..... Citovat
danone Vloženo 4. Duben 2007 Vloženo 4. Duben 2007 IC je taka draha zalezitost? Nedali by sa dat dva? ze by som si nechal origo a este na vrakaci zohnal niaky z 1.8t. slo by to? Citovat
petan Vloženo 4. Duben 2007 Vloženo 4. Duben 2007 Šlo by ale velkej IC není jen výhra,ve špičce získáš nějakýho koníka navíc ale značně víc se ti bude projevovat turbo efekt,takzvaná DÍRA-nic není zadarmo,zvětšíš tím objem na tlakové části sání a déle trvá dosažení plnícího tlaku. Citovat
MichalF Vloženo 4. Duben 2007 Vloženo 4. Duben 2007 Šlo by ale velkej IC není jen výhra,ve špičce získáš nějakýho koníka navíc ale značně víc se ti bude projevovat turbo efekt,takzvaná DÍRA-nic není zadarmo,zvětšíš tím objem na tlakové části sání a déle trvá dosažení plnícího tlaku. Ja bych nerekl, ze ziskas nejakeho konika navic, jen vetsi IC proste dokaze drzet ten vzduch chladnejsi delsi dobu nez mensi, takze vlastne kdyz pojedu se seriovym IC tak na zacatku budeme mit vykon stejny, pote co se me zahreje a nedokaze uz tolik chladneho vzduchu dodavat tak tam jde vzduch teplejsi, tudis mene kysliku a tudiz se vykon snizuje. Kazdopadne ale pridanim velkeho IC nemas napr z 1,8T 110kW najednou napr 1,8T 115kW. Ono staci jet se seriovym IC nejakou dobu naplno treba kdyz je venku vedro a clovek si vsimne, ze to po chvili trosku uvada ten vykon, s tim velkym IC nee. Citovat
petan Vloženo 5. Duben 2007 Vloženo 5. Duben 2007 Taky názor ale kluci Bočkovi na jejich soutěžáku pečlivě zkoušeli na brzdě vliv teploty vzduchu v sání na výkon a 5 stupínkú dělalo mínus 4 KW.Sériovej,dobře chlazenej IC je větší přínos pro výkon motoru,než velkej špatně umístěnej. Citovat
petan Vloženo 5. Duben 2007 Vloženo 5. Duben 2007 řezej,řezej ale nečekej zázraky,já sem nepoznal nic ale pocit je to dobrej Citovat
FOX Vloženo 5. Duben 2007 Vloženo 5. Duben 2007 řezej,řezej ale nečekej zázraky,já sem nepoznal nic ale pocit je to dobrej tak to při nejmenšim Citovat
MichalF Vloženo 5. Duben 2007 Vloženo 5. Duben 2007 Taky názor ale kluci Bočkovi na jejich soutěžáku pečlivě zkoušeli na brzdě vliv teploty vzduchu v sání na výkon a 5 stupínkú dělalo mínus 4 KW.Sériovej,dobře chlazenej IC je větší přínos pro výkon motoru,než velkej špatně umístěnej. Vsak jo, ale to je to co sem napsal. Vliv ma teplota vzduchu, ale urcite ti IC nezvysi max vykon motoru ;-) Citovat
petan Vloženo 5. Duben 2007 Vloženo 5. Duben 2007 asi si nerozumíme ale já jsem psal že ve špičce - tím myslím plné zatížení- bude mít s větším a nebo lépe chlazeným IC koníka navíc a to věř že bude-proti seriovému malému špatně chlazenému. Citovat
Dragonetti Vloženo 5. Duben 2007 Vloženo 5. Duben 2007 asi si nerozumíme ale já jsem psal že ve špičce - tím myslím plné zatížení- bude mít s větším a nebo lépe chlazeným IC koníka navíc a to věř že bude-proti seriovému malému špatně chlazenému. Hele Petane a das sem nejak ten navod, jak tedlas ty pruduchy do podbehu? Citovat
petan Vloženo 5. Duben 2007 Vloženo 5. Duben 2007 v pondělí jedem dělám,tak to nafotím ale opravdu na tom nic není Citovat
Dragonetti Vloženo 5. Duben 2007 Vloženo 5. Duben 2007 v pondělí jedem dělám,tak to nafotím ale opravdu na tom nic není To ti verim, ze na tom nic nebude, al eja potrebuju nejak navest na tu spravnou cestu. Jaky pouzit nastroje atd.... Citovat
JimTDI Vloženo 5. Duben 2007 Vloženo 5. Duben 2007 taky mě ten návod bude zajímat....rovnež se mi to hřeje jak svina a léto je za dveřmi... Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.