Přejít na obsah

Snimac rychlosti, palivovy plavak, termostat


manco

Doporučené příspěvky

Zdravim, potreboval by som zistit, kde presne sa nachadza snimac rychlosti na prevodovke, nejako ho neviem najst. Navrchu je snimac spiatocky?

Ako vytiahnem palivovy plavak? mal som to vysrobovane, ale nevel som odpojit hadicky z cerpadla (predpokladam, ze su to palivove hadicky do a z cerpadla)...

Termostat je vpravo od hlavy motora? kusok od snimaca teploty? Viem vodu vypustit tym ventilom naspodu chladica?

V com je problem. Snazil som sa dopatrat preco mi padaju rucicky. Po realnej oprave a aj vymene pristrojovky sa situacia nezlepsila. Premerali sme vedenie od palivomera a pripojenym potenciometrom sme menili hodnotu odporu a rucicka lietala presne ako mala.

Teplota my vystupa az na 90 C, ale motor nastartovany a musim stat. Ak idem, vychladi sa to a teplota klesne a tym aj rucicka...

Otackomer pracuje spravne (jediny)...

Tacho... na nule stale. a VAG uz zacal piskovat, ze ma nezmyselny signal od rychlosti...

Ked som volal do mototechny a zistil, co stoja vsetky tieto veci... kua, skoro ma prekotilo. No nemohol som mat obycajny problem padajucich ruciciek???

PS: dakujem za kazdu dobru radu...

Juro

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník

Hadicky z cerpadla - ty kloubky lze vytahnout - maji tam mensi prstenec dole nasunuty - je tam mala dirka pro spesl kleste - da se i sroubovakem vytahnout. Ty az vytahnes do boku - lze ty kloubky i s hadickama vytahnout. Skoda ze nemam foto - ted jsem to nedavno delal.No kdyby neco - volej na 774 153143

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dakujem za radu, este som sa k tomu nedostal, hend ako to bude mozne sa na to mrknem. Ak si nebudem vediet rady, zavolam. Problem je totiz v tom, ze palivova rucicka si tancuje ako sa jej zachce. Ale v priemere ukazuje asi o 1/4 nadrze menej. Nebol by to az taky problem, keby ta rucicka nelietala ako zmyslov zbavena. Ak by som to prirovnal, sprava sa ako palivomer v S105/120 v zakrutach... alebo este horsie...

Nasiel som aj snimac rychlosti, dobre je skryty... taktiez, musim premerat kable, ak nie, na rade je snimac. Len ten pristup...

Teplota: chova sa to divne, pretoze, keby to bol termostat, tak pochopim, ze kolise teplota, hadice su teple ako maju byt, na vystupe z chladica je studensia. Ale ked som zastavil a teplota nebola v strede, vypol som motor a hned nato ako som zapol zapalovanie teplomer vybehol hned vyssie. To predsa nemoze byt chyba termostatu. Snimac by zasa nekolisal tak. Vybral som ho, a skusil som premerat (odpory) a zistil som, ze kazda slucka mala iny odpor (myslim ze aj radovo). Je to tak v poriadku? robil som teraz cez sviatky asi 700 km (odhadom, lebo PP nefunugje kvoli rychlosti), vcera ta teplota relativne dobre drzala v prostriedku. Nic som nerobil, iba bol snimac vonku a premeral som ho.

Mate niekto take problemy? Viete pomoct? DAKUJEM

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dakujem za radu, este som sa k tomu nedostal, hend ako to bude mozne sa na to mrknem. Ak si nebudem vediet rady, zavolam. Problem je totiz v tom, ze palivova rucicka si tancuje ako sa jej zachce. Ale v priemere ukazuje asi o 1/4 nadrze menej. Nebol by to az taky problem, keby ta rucicka nelietala ako zmyslov zbavena. Ak by som to prirovnal, sprava sa ako palivomer v S105/120 v zakrutach... alebo este horsie...

Nasiel som aj snimac rychlosti, dobre je skryty... taktiez, musim premerat kable, ak nie, na rade je snimac. Len ten pristup...

Teplota: chova sa to divne, pretoze, keby to bol termostat, tak pochopim, ze kolise teplota, hadice su teple ako maju byt, na vystupe z chladica je studensia. Ale ked som zastavil a teplota nebola v strede, vypol som motor a hned nato ako som zapol zapalovanie teplomer vybehol hned vyssie. To predsa nemoze byt chyba termostatu. Snimac by zasa nekolisal tak. Vybral som ho, a skusil som premerat (odpory) a zistil som, ze kazda slucka mala iny odpor (myslim ze aj radovo). Je to tak v poriadku? robil som teraz cez sviatky asi 700 km (odhadom, lebo PP nefunugje kvoli rychlosti), vcera ta teplota relativne dobre drzala v prostriedku. Nic som nerobil, iba bol snimac vonku a premeral som ho.

Mate niekto take problemy? Viete pomoct? DAKUJEM

s měřákem paliva mám podobný problém. většinou mi neukazuje plnou, i když jí dotankuju, co se dá. 3x jsem měl čepadlo venku, všechno je OK. Budík na testu 2x - je OK. Prostě nevím. Nádrž odvzdušňuje - to je slyšet. Laboruju s myšlenou, že je někde problém v elektrice. Ale zatím se do toho nepouštím, nevím, kde začít.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim, podarilo sa mi vybrat to pal. cerpadlo, premeral som aj plavak. Je to iba odpor, nic viac. Vsetko bolo OK, odpor sa menil plynule, meral som na kontaktoch. Hodnoty sa menili v rozsahu cca 56 - 290 Ohm, kde 56 bola hodnota pri prazdnej nadrzi. Preto ma uplne zaraza, preco to lieta ako blbe. Nevie nikto poradit? Sorry za kvalitu obrazku, nemal som po ruke fotak...

Zistil som, ze som mal povoleny termostat, budem sledovat ako sa to chova, tiez sa zda byt cidlo OK, ale to este premeram. Nemam totiz vela casu na to teraz :-((((((((((((

Rychlostne som nedokazal odpojit, nasiel som ho, ale ... ten pristup je hrozny.

Prosim, ak mate niekto vedomosti, co by som mohol mat za problemy, dajte mi vediet.

Juraj

post-5388-1176559092_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak po vymene cerpadiel aj s plavakmi sa to spravalo rovnako, akurat fabiovy plavak ukazoval trochu viac paliva v nadrzi. Naozaj sa nikto nestretol s podobnym problemom?

Odisiel niekomu uz snimac rychlosti? Ako sa to prejavovalo?

Prosim, skuste mi pomoct...

Juraj

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...
tak som prave zistil, ze problem je v nefunkcnom rychlomery, kedze si auto mysli, ze stoji, tak palivomer reaguje rychlo a preto lieta rucicka. Kua, ze som to nevedel skor...

Juraj

Dělá mi to podobné:

- spadl mi ukazatel rychlosti

- občas lítá jako splašená ručička palivoměru

- občas blbne klima

Byl jsem v sobotu ve škodovce, hodil na diagnostiku:

- chyba na snímači rychlosti

- chyba na servomotoru klapky klima (V71 ???)

ale doporučuje nejdříve pořešit "zelený kabel" spojení konektoru za přístrojovu deskou, bývá vypálené, nebo zoxidované.

Nejčastěji opravují v modelech kolem roku 2000.

Dnes jsem autí stojí v servise, tak nevím ještě na 100% čím to je.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...