manco Vloženo 6. Duben 2007 Sdílet Vloženo 6. Duben 2007 Zdravim, potreboval by som zistit, kde presne sa nachadza snimac rychlosti na prevodovke, nejako ho neviem najst. Navrchu je snimac spiatocky? Ako vytiahnem palivovy plavak? mal som to vysrobovane, ale nevel som odpojit hadicky z cerpadla (predpokladam, ze su to palivove hadicky do a z cerpadla)... Termostat je vpravo od hlavy motora? kusok od snimaca teploty? Viem vodu vypustit tym ventilom naspodu chladica? V com je problem. Snazil som sa dopatrat preco mi padaju rucicky. Po realnej oprave a aj vymene pristrojovky sa situacia nezlepsila. Premerali sme vedenie od palivomera a pripojenym potenciometrom sme menili hodnotu odporu a rucicka lietala presne ako mala. Teplota my vystupa az na 90 C, ale motor nastartovany a musim stat. Ak idem, vychladi sa to a teplota klesne a tym aj rucicka... Otackomer pracuje spravne (jediny)... Tacho... na nule stale. a VAG uz zacal piskovat, ze ma nezmyselny signal od rychlosti... Ked som volal do mototechny a zistil, co stoja vsetky tieto veci... kua, skoro ma prekotilo. No nemohol som mat obycajny problem padajucich ruciciek??? PS: dakujem za kazdu dobru radu... Juro Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 7. Duben 2007 Sdílet Vloženo 7. Duben 2007 Hadicky z cerpadla - ty kloubky lze vytahnout - maji tam mensi prstenec dole nasunuty - je tam mala dirka pro spesl kleste - da se i sroubovakem vytahnout. Ty az vytahnes do boku - lze ty kloubky i s hadickama vytahnout. Skoda ze nemam foto - ted jsem to nedavno delal.No kdyby neco - volej na 774 153143 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
manco Vloženo 10. Duben 2007 Autor Sdílet Vloženo 10. Duben 2007 Dakujem za radu, este som sa k tomu nedostal, hend ako to bude mozne sa na to mrknem. Ak si nebudem vediet rady, zavolam. Problem je totiz v tom, ze palivova rucicka si tancuje ako sa jej zachce. Ale v priemere ukazuje asi o 1/4 nadrze menej. Nebol by to az taky problem, keby ta rucicka nelietala ako zmyslov zbavena. Ak by som to prirovnal, sprava sa ako palivomer v S105/120 v zakrutach... alebo este horsie... Nasiel som aj snimac rychlosti, dobre je skryty... taktiez, musim premerat kable, ak nie, na rade je snimac. Len ten pristup... Teplota: chova sa to divne, pretoze, keby to bol termostat, tak pochopim, ze kolise teplota, hadice su teple ako maju byt, na vystupe z chladica je studensia. Ale ked som zastavil a teplota nebola v strede, vypol som motor a hned nato ako som zapol zapalovanie teplomer vybehol hned vyssie. To predsa nemoze byt chyba termostatu. Snimac by zasa nekolisal tak. Vybral som ho, a skusil som premerat (odpory) a zistil som, ze kazda slucka mala iny odpor (myslim ze aj radovo). Je to tak v poriadku? robil som teraz cez sviatky asi 700 km (odhadom, lebo PP nefunugje kvoli rychlosti), vcera ta teplota relativne dobre drzala v prostriedku. Nic som nerobil, iba bol snimac vonku a premeral som ho. Mate niekto take problemy? Viete pomoct? DAKUJEM Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Berry Vloženo 10. Duben 2007 Sdílet Vloženo 10. Duben 2007 Dakujem za radu, este som sa k tomu nedostal, hend ako to bude mozne sa na to mrknem. Ak si nebudem vediet rady, zavolam. Problem je totiz v tom, ze palivova rucicka si tancuje ako sa jej zachce. Ale v priemere ukazuje asi o 1/4 nadrze menej. Nebol by to az taky problem, keby ta rucicka nelietala ako zmyslov zbavena. Ak by som to prirovnal, sprava sa ako palivomer v S105/120 v zakrutach... alebo este horsie... Nasiel som aj snimac rychlosti, dobre je skryty... taktiez, musim premerat kable, ak nie, na rade je snimac. Len ten pristup... Teplota: chova sa to divne, pretoze, keby to bol termostat, tak pochopim, ze kolise teplota, hadice su teple ako maju byt, na vystupe z chladica je studensia. Ale ked som zastavil a teplota nebola v strede, vypol som motor a hned nato ako som zapol zapalovanie teplomer vybehol hned vyssie. To predsa nemoze byt chyba termostatu. Snimac by zasa nekolisal tak. Vybral som ho, a skusil som premerat (odpory) a zistil som, ze kazda slucka mala iny odpor (myslim ze aj radovo). Je to tak v poriadku? robil som teraz cez sviatky asi 700 km (odhadom, lebo PP nefunugje kvoli rychlosti), vcera ta teplota relativne dobre drzala v prostriedku. Nic som nerobil, iba bol snimac vonku a premeral som ho. Mate niekto take problemy? Viete pomoct? DAKUJEM s měřákem paliva mám podobný problém. většinou mi neukazuje plnou, i když jí dotankuju, co se dá. 3x jsem měl čepadlo venku, všechno je OK. Budík na testu 2x - je OK. Prostě nevím. Nádrž odvzdušňuje - to je slyšet. Laboruju s myšlenou, že je někde problém v elektrice. Ale zatím se do toho nepouštím, nevím, kde začít. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
manco Vloženo 11. Duben 2007 Autor Sdílet Vloženo 11. Duben 2007 ja som aj pripojil meniaci odpor na konektory miesto plavaku, a budik ukazoval, u mna bude asi problem so samotnym plavakom. Este otazka, je na Fabii a OCTAVII snimac teploty rovnaky (zamenny) ??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
manco Vloženo 14. Duben 2007 Autor Sdílet Vloženo 14. Duben 2007 Zdravim, podarilo sa mi vybrat to pal. cerpadlo, premeral som aj plavak. Je to iba odpor, nic viac. Vsetko bolo OK, odpor sa menil plynule, meral som na kontaktoch. Hodnoty sa menili v rozsahu cca 56 - 290 Ohm, kde 56 bola hodnota pri prazdnej nadrzi. Preto ma uplne zaraza, preco to lieta ako blbe. Nevie nikto poradit? Sorry za kvalitu obrazku, nemal som po ruke fotak... Zistil som, ze som mal povoleny termostat, budem sledovat ako sa to chova, tiez sa zda byt cidlo OK, ale to este premeram. Nemam totiz vela casu na to teraz :-(((((((((((( Rychlostne som nedokazal odpojit, nasiel som ho, ale ... ten pristup je hrozny. Prosim, ak mate niekto vedomosti, co by som mohol mat za problemy, dajte mi vediet. Juraj Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
manco Vloženo 19. Duben 2007 Autor Sdílet Vloženo 19. Duben 2007 Nevie nikto poradit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
manco Vloženo 21. Duben 2007 Autor Sdílet Vloženo 21. Duben 2007 Zdravim, chcem sa opytat, ci je mozne zamenit palivove cerpadlo medzi OCT. 1,6 74kW a FABIA 1,4 MPi 44kW ? Pytam kvoli tomu, ci nieco neodpalim, vymenil som to na skusku, ako sa bude chovat ten palivomer... Diky za rady... Juraj Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
manco Vloženo 23. Duben 2007 Autor Sdílet Vloženo 23. Duben 2007 Tak po vymene cerpadiel aj s plavakmi sa to spravalo rovnako, akurat fabiovy plavak ukazoval trochu viac paliva v nadrzi. Naozaj sa nikto nestretol s podobnym problemom? Odisiel niekomu uz snimac rychlosti? Ako sa to prejavovalo? Prosim, skuste mi pomoct... Juraj 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
manco Vloženo 23. Duben 2007 Autor Sdílet Vloženo 23. Duben 2007 tak som prave zistil, ze problem je v nefunkcnom rychlomery, kedze si auto mysli, ze stoji, tak palivomer reaguje rychlo a preto lieta rucicka. Kua, ze som to nevedel skor... Juraj Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Octavka TDI Vloženo 21. Květen 2007 Sdílet Vloženo 21. Květen 2007 tak som prave zistil, ze problem je v nefunkcnom rychlomery, kedze si auto mysli, ze stoji, tak palivomer reaguje rychlo a preto lieta rucicka. Kua, ze som to nevedel skor...Juraj Dělá mi to podobné: - spadl mi ukazatel rychlosti - občas lítá jako splašená ručička palivoměru - občas blbne klima Byl jsem v sobotu ve škodovce, hodil na diagnostiku: - chyba na snímači rychlosti - chyba na servomotoru klapky klima (V71 ???) ale doporučuje nejdříve pořešit "zelený kabel" spojení konektoru za přístrojovu deskou, bývá vypálené, nebo zoxidované. Nejčastěji opravují v modelech kolem roku 2000. Dnes jsem autí stojí v servise, tak nevím ještě na 100% čím to je. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.