DagO9 Vloženo 8. Květen 2010 Sdílet Vloženo 8. Květen 2010 Dej novou vodní pumpu. Tohle přesně co popisuješ tak to na ní sedí. Jakou ta tvoje pumpa má vrtulku, jestli umělou nebo kovovou. Když je umělá a pumpa studená tak vypadá v pořádku ale jak se voda ohřeje tak vrtulka se teplem uvolní na hřídeli a pumpa necirkuluje vodu. Tenhle problém jsem měl já ikdyž na jiném autě. Když jí budeš mít venku tak jí ponř do horký vody a uvidíš so to sní udělá. Nic jinýho mě nenapadá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ppetr Vloženo 8. Květen 2010 Sdílet Vloženo 8. Květen 2010 Díky. Zjistím, z čeho je. Zítra se na to má přijet podívat ještě jeden člověk, který dělá leta ve Škodovce, tak uvidíme, zda na něco přijde. Když tak pude pumpa ještě jednou ven... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ppetr Vloženo 9. Květen 2010 Sdílet Vloženo 9. Květen 2010 Takže pumpa je kovová. Pánové nepřišli na nic, ani na diagnostice. Poslední možnost je prý miniaturní prasklina v hlavě, která by se neprojevila tlakováním do nádobky, ale jenom zavzdušněním systému. Tudíž, že je v radiátoru vzduch a netopí to. Fakt nevím, neměl někdo něco podobného?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DagO9 Vloženo 9. Květen 2010 Sdílet Vloženo 9. Květen 2010 Tak ta trhlinka v hlavě se mi vúbec nezdá, trhlinka která by netlakovala do nádobky by snad nemohla ani zavzdušnit systém. Když by nepustila tlak ven, tak by nemohl ani vzduch dovnitř. Když to netlakuje do vody tak hlava i těsnění by mělo být v pořádku. Hadice jste kontrolovali jestli některá není někde zlomená ,skřípnutá. Jinak už opravdu mě nic nenapadá, až na to přijdete tak dej vědět, jsem zvědavej co to bude. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ppetr Vloženo 9. Květen 2010 Sdílet Vloženo 9. Květen 2010 Ten škodovácký servisák říkal, že se jim to kdysi stalo. Prý se ta trhlina neprojevila ani na tlakové zkoušce, dali zpátky hlavu a zase to samé. Potom ji prý zahřáli na 90 stupňů, znovu natlakovali a teprve zjistili, že je prasklá. Fakt jsem sám zvědavý. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DagO9 Vloženo 10. Květen 2010 Sdílet Vloženo 10. Květen 2010 No to jsem na to teda zvědavej, nějak mi to rozum nebere. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ppetr Vloženo 12. Květen 2010 Sdílet Vloženo 12. Květen 2010 Je to vyřešeno. Sundala se hlava, aby se dovezla natlakovat do Tatry Kopřivnice. A byly v ní zasrané kanálky... Nějakým bordelem, rzí, bůhví čím a bůhví jak se to tam dostalo. Pročistil se systém a už to opět lítá. Takže mám mimo jiné nový radiátor, termostat, dal jsem i novou pumpu, měl jsem ji koupenou, potom se pročistil egr ventil, seřídil předvstřik, tak doufám, že zas bude sloužit tak dobře, jak sloužila doteď. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DagO9 Vloženo 12. Květen 2010 Sdílet Vloženo 12. Květen 2010 No to jsou teda závady, hlavně že už je zase v pořádku, tak ať šlape Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Safet1 Vloženo 1. Březen 2019 Sdílet Vloženo 1. Březen 2019 Zdravím, chtěl bych se zeptat... Mám vw passat 1.9 tdi 96kw b5,5. Rv2001 V nádobě na vodu mi klesá hladina vody, tak chci dolit a pri odsroubovani víčka se uvolní tlak a voda se nahrne zpátky. (Po každé jizde) Taky se mi stalo že auto přestalo topit a v tu chvíli teplota prudce začala stoupat až se rozsvítilo varovné STOP. Než jsem ale stihl zastavit tak se vše zase vrátilo do normálu. Teplota 90 a topení hřálo. Pak po ujetých 350km se to stalo znovu. Co by to mohlo být? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.