Přejít na obsah

Vymena zadnich tlumicu + gum stabiku


Shaarky

Doporučené příspěvky

Chci si vymenit vzadu tlumice (Kayaba Excel G) - jde to v domacich podminkach na heveru ? Chci to menit i s ulozenim, pryz. zarazkou, jen mam starosti, zda-li mi pujdou povolit srouby. Pro jistotu si sice objednam nahradni, ale kdybych do toho mel jit s flexou, radeji to necham nekoho udelat.

TLUMIC ZADNI 2 x 1J0.513.025 BG (Kayaba Excel G)

MISKA ZADNIHO TLUMICE 2 x 1J0.513.353 G

ZARAZKA PRYZOVA ZADNI 2 x 1J0.512.131 B

KRYT ZADNIHO TLUMICE 2 x 1J0.513.425 A

SROUB SESTIHR. M 10x35 4 x N 906.484.01

SROUB ZAD.TLUMICE 2 x N 905 173 02

MATICE LOZ.CEPU KOLA 2 x N 102.861.02

A jelikoz na predni napravu uz nikdo 10 let nesahnul, chci menit i luzka stabilizatoru (21mm), ale zde jsem se zasek. Prodava se nove a stare provedeni drzaku a stabilizatoru. Mam na sve Octe 97 pouzit stare (1J0411314C + 1J0411336B) nebo lze pouzit i nove (pokud jsou lepsi... tzn. 1J0411314T + 1J0411336D) ? Nekde jsem cetl, ze je lepsi vymenit i ten drzak, co vy na to ?

Posledni vec se tyka luzek guma-kov (1J0.411.327 A) - museji se nejak nalisovat do te spojovaci tyce ?

:)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zadní jsou prakticky bez problému, jde to doma, podívej se do DP. Před utažením spodních šroubů je

potřeba dodržet úhel mezi nápravou a tlumičem, což jednoduše zajistíš, tím, že někdo sedne do kufru

a ty to utáhneš (i když i bez toho to taky určitě půjde).

Z hlediska lůžek stabilizátoru jsem použil původní hladké, ale má to svá ALE, sehnal jsem FEBI, jsou

opravdu kvalitní, ale po krátké době vržou. Musel jsem je opět sundat nastříkat keramickou vazelinou

a pro zatím je klid (investice je citelně nižší než origo vč. držáků).

Jelikož jsem dělal i předek, znát je to neskutečně (bylo tam vše původní r.v.97). :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zadní jsou prakticky bez problému, jde to doma, podívej se do DP. Před utažením spodních šroubů je

potřeba dodržet úhel mezi nápravou a tlumičem, což jednoduše zajistíš, tím, že někdo sedne do kufru

a ty to utáhneš (i když i bez toho to taky určitě půjde).

Z hlediska lůžek stabilizátoru jsem použil původní hladké, ale má to svá ALE, sehnal jsem FEBI, jsou

opravdu kvalitní, ale po krátké době vržou. Musel jsem je opět sundat nastříkat keramickou vazelinou

a pro zatím je klid (investice je citelně nižší než origo vč. držáků).

Jelikož jsem dělal i předek, znát je to neskutečně (bylo tam vše původní r.v.97). :palec2:

Ja se dneska dival na auto a mam tam uz drzak s prolisem...ackoliv to je rok 97. Nechapu jak je to mozne, nicmene kupuji diky tomu 1J0411314T, viz. obr.

post-2707-1179766059_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...