Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdravim, pochlubte se kde tankuje (jako u jake pumpy) natural 98 a naopak s kterou mate spatne zkusenosti

Zdravim, pochlubte se kde tankuje (jako u jake pumpy) natural 98 a naopak s kterou mate spatne zkusenosti

N98 u Agipu a na Shellce V-Power Racing lol

špatne zkušenosti nemám žádné protože u benzinek v jzd a různych malých soukromníků netankuju.

Tankuji pouze Shell a Agip.

Upraveno od Marios

  • Autor

a nejaka zkusenost s benzinkou robin oil? maji natural 98 az podezrele levny....

Ja u neznackovych pump netankuju, takze Robin Ojl je out...

Jinak jeste jsem zapomel na Slovnaft, tam taky casto tankuju, maji celkem hodně slusnou devadesatosmicku...

ROPA V-POWER u SHELLu..

tak tak spratku

Ja chodím na Slovnaft, lebo tam je 98 za cenu V-power (čo je len N95). A kvalita vyzerá byť OK, lebo auto nemalo tendenciu cukať a pod. Ale práve nedávno N98 zrušili a majú už len 100 oktánový EVO benzín. Tak jazdím na ten. Ale je drahší :(

Nejlepší to bylo ve Francii, tam byl V-Power 98 a ne 95 jako u nás...

Ja chodím na Slovnaft, lebo tam je 98 za cenu V-power (čo je len N95). A kvalita vyzerá byť OK, lebo auto nemalo tendenciu cukať a pod. Ale práve nedávno N98 zrušili a majú už len 100 oktánový EVO benzín. Tak jazdím na ten. Ale je drahší :(

tak o Slovnaftu jsem vzdycky slysel jenom pozitiva

Ja chodím na Slovnaft, lebo tam je 98 za cenu V-power (čo je len N95). A kvalita vyzerá byť OK, lebo auto nemalo tendenciu cukať a pod. Ale práve nedávno N98 zrušili a majú už len 100 oktánový EVO benzín. Tak jazdím na ten. Ale je drahší :(

tak o Slovnaftu jsem vzdycky slysel jenom pozitiva

Dobrá je Benzina a 100 oktanová verva.Je levnější než V-power99 a je znát rozdíl oproti klasické N98.

  • 2 týdny později...
Dobrá je Benzina a 100 oktanová verva.Je levnější než V-power99 a je znát rozdíl oproti klasické N98.

Shell Vpower99 už neexistuje. Už je pouze 100oktanová verze

Dobrá je Benzina a 100 oktanová verva.Je levnější než V-power99 a je znát rozdíl oproti klasické N98.

Shell Vpower99 už neexistuje. Už je pouze 100oktanová verze

Taky jsem o tom dumal, ale říkal jsem si jiný kraj, jiný mrav :p

ROPA V-POWER u SHELLu..

A vidis nejakej rozdil mezi V power a normal u shellu?

Ja chodím na Slovnaft, lebo tam je 98 za cenu V-power (čo je len N95). A kvalita vyzerá byť OK, lebo auto nemalo tendenciu cukať a pod. Ale práve nedávno N98 zrušili a majú už len 100 oktánový EVO benzín. Tak jazdím na ten. Ale je drahší :(

tak o Slovnaftu jsem vzdycky slysel jenom pozitiva

Dobrá je Benzina a 100 oktanová verva.Je levnější než V-power99 a je znát rozdíl oproti klasické N98.

to jako, že poznáš 2 oktany JO????? :rolleyes:

Já tankuju u Shellu v-power diesel a rozdíl oproti normální naftě taky od shellu nevidím. :scooter:

to ja taky ne.

jinak dva oktany v benzinu podle me poznas, az kdyz mas nejakej nabušenej motor

to ja taky ne.

jinak dva oktany v benzinu podle me poznas, az kdyz mas nejakej nabušenej motor

To spíš u horšího motoru, tam se ty detonace z nízkého OČ projeví, u motorů v OII si myslím, že to nemáš šanci poznat, zvlášť když jdeš směrem k vyššímu OČ...

měl jsem na mysli auta typu RS4,6, M3,5 apod, tam to podle mě znát bejt musí

měl jsem na mysli auta typu RS4,6, M3,5 apod, tam to podle mě znát bejt musí

Nevím, pořád si myslím, že moderní motor zkousne leccos a těch 1-2 koníky navíc poznáš těžko, můj názor.

tak to ja si naopak myslim, že u těhle aut, co maj okolo 400kobyl bude rozdíl N95(91) a VPRacing znát dost a určitě to nehodí 1-2 koníky

tak to ja si naopak myslim, že u těhle aut, co maj okolo 400kobyl bude rozdíl N95(91) a VPRacing znát dost a určitě to nehodí 1-2 koníky

1-2 jsem jen tak napsal, asi to bude víc koní-zajímalo by mě kolik to je třeba u OII RS, když budeš mít N95 nebo N98, například. Ví to někdo?

zkus nekde nabrat N91 a pak VPRacing, věřim, že rozdíl poznáš

zkus nekde nabrat N91 a pak VPRacing, věřim, že rozdíl poznáš

Tak to každopádně, ale to už jsou trošku extrémy, nemyslíš?

jistě, ale jak jinak poznas, na relativne slabým motoru rozdíl v oktanech? právě tímhle extremem a podle mě, čim silnější motor, tim víc oktanů potřebuje k tomu, aby jel naplno, tzn motory okolo 400-500koní poznaj rozdíl mezi N98 a VPRacing.

no já poznam celkem markantni rozdil mezi N95 a VP Racing. Mezi N95 a 98 rozdil poznam taky, ale hlavne teda v kultivovanosti motoru, kdezto u VPR je rozdil znatelny i dynamicky

no já poznam celkem markantni rozdil mezi N95 a VP Racing. Mezi N95 a 98 rozdil poznam taky, ale hlavne teda v kultivovanosti motoru, kdezto u VPR je rozdil znatelny i dynamicky

Já tedy vůbec, nebo o tom nevím, schválně zkusím povozit i někoho jiného ať řekne on.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.