Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Vzhladom ktomu ze sme zacali v teme o chipu pre TDi Octavia II tak presuniem pokec o Lancii tu. /tam samozrejme to nepatrilo/

post-4994-1179784434_thumb.jpg

  • Autor
;)

post-4994-1179784686_thumb.jpg

post-4994-1179784692_thumb.jpg

Upraveno od Tissot

hezky

Vzhladom ktomu ze sme zacali v teme o chipu pre TDi Octavia II tak presuniem pokec o Lancii tu. /tam samozrejme to nepatrilo/

Pekné... a kde ho chodíš prevetrávať? som ťa tuším ešte nevidel?

  • Autor
;)

Upraveno od Tissot

Auticko nebolo vzdy zlte... na vychodnom slovensku asi tak rychli nieje nikto, cesty okolo Bukovca su na to stvorene.. to nieje auto do mesta, na sprinte 400m by som sa mal vojst pod 11s. / uz len zopar uprav a rad by som sa znovu ukazal na nejakom lepsiom tunning zraze ak bude vobec nejaka konkurencia /

hmm, na bukovec to hej... ja sa pohybujem semtam na autoslalomoch poriadaných pri KE, tam asi nexodíš čo?

  • Autor
;)

Upraveno od Tissot

Tissot, člověče, jestli ti ještě nějaký drobný zůstaly, kup si foták a nefot to telefonem. Ten vnitřek vozu je asi impozantní, ale jen tak tuším, co na fotkách vůbec je. Nafot to pořádně a dej toho sem víc.

  • Autor
;)

Upraveno od Tissot

  • 2 týdny později...

dost dobrý. Tos řídil ty ?

  • Autor

Ja viem ze nieje to nic moc , aj tak vas poprosim o nazor na videa.. a kludne aj kritiku. /linky na videa su vysie/

Upraveno od Tissot

  • Autor

No tak... ziadny nazor.. na videa?

no však jsem ti napsal názor a taky jsem se ptal, jestli jsi to řídil ty.

A ještě snad k tomu názoru, že ta pumpa byla zatraceně blízko, v případě, že by to řidič nezvládnul. :D:D:D

Fakt mazec, výkon jak kráva :worthy

Perfektní !!!

Upraveno od petrenka

  • Autor
;)

Upraveno od Tissot

  • 2 týdny později...
  • Autor

karoseria:

zosilena systemom prevarenia spojov, odlahcena v ramci moznosti.. inak seriova, farba Ducati..

elektronika:

kabelaz uplne nova vyrobena do posledneho kablika, relatka a vypinaca. tiez je zosilena po stranke odporov a izolacii.

Riadiaca plneprogramovatelna jednotka je Autronic SM2 (2x ALS, 2xBoost control, adaptabilny start program, cool down rezim, ochrana motora pred prehriatim, atd...) so specialnym pridavnym zosilovacim modulom zapalovania CDI (cca 50000V) a naprogramovana Tomasom z Blavy (znamym Mazdou GTR 323 / 600koni /)

alternator je z Audi RS2 120Ah koli svetelnej rampe (4x130W) a palivovym cerpadlam ktore su dve.

brzdy:

predne 4piesty Brembo chladene s priemermi kotucov od 281 po 313mm a zadnymi s priemerom 278mm a pridavnym brzdicom hydraulickej rucnej brzdy, samozrejme vsetko na pancierovych hadiciach, brzdova sustava je bez posilnovaca koli ALS podobne ako u WRC, kvapalina Motul

interier: moj vlastny vymysel na mieru mojej postavy a poziadavkam na moju jazdu, inak komponenty OMP, Sparco, Sabelt nejaky dural, kevlar a karbon..

motor:

1995cm3, 4valec, 7,5:1 kompresny pomer, 16v dohc, vacky 268° a 255° (Gr.A Lancia Martini Abarth), piesty typovo Skoda Octavia WRC EVO3, taktiez kovane ojnice tvaru H detto..

vstrekovace 960cm3, s ucinnostou do cca 750 koní, externy wastegate, (zatial seriove zvody+chujovy priemerovo nedostacujuci vyfuk) snimace teploty vyfukovych plyov na kazdy valec zvlast + snimac lambda na nastavenie zmesi, turbokompresor Garrett GT-30R (vstupny priemer 104mm) dual ballbearing, Thermotec izolacia vyfuku, olej Motul Racing 20W-60, 12mm priemer srub na hlave ARP, titanove sruby, matice, podlozky a styfty na turbe, nerezove tesnenia, K a N filter vzduchu rallycross verzia, pomocny chladic oleja a pomocny chladic vody, chladiaca kvapalina Motul Racing (bod varu cca136°C) taktiez pridavne ventilatory aj na interkuleri, hadice Samco Sport, zosilene drziaky motora a prevodovky + tvrde perinky Gr.A, nadoba na kartrove plyny odvetravana z troch miest.

podvozok:

Tlmice Bilstein vyskovo nastavitelne s priemerom piestnice 62mm system up side down s vymenitelnymi pruzinami od cca 28 po 70kg/cm v zavistlosti od povrchu trate, silentbloky ramien a naprav premodifikovane, zosilene, ako aj samotna zadna naprava s napravnicou, zosilene stabilizatory na Uniball ulozeniach. Duralova lyza chraniaca prednu spodnu cast auta o hrubke 5mm

Prevodovka a diferencialy:

obaly zosilene,prevarene na kvaltoch je priamy typ ozubeni s celnymi zubovymi spojkami, specialny zosileny medzinapravovy diferencial s pomerom 46/54% F-R, predny samosvor s 65% svornostou a 45Nm predpätim, medzinapravove visco je typ Ferguson, zadny diff je tovarensky Abarth so svornostou pri akceleracii az 100% a deakceleracii okolo 45% s predpatim 50Nm, poloosi su seriove EVO3, olej Castrol SAF-XJ 75W-140

Spojka:

hydraulicka, magneziova, dvojlamelova AP Racing, kovokeramika s priemerom lamiel 215mm s ucinnostou do 890Nm, so specialnym zatrvakom o hmotnosti cca 3,5kg (povodne okolo 8,5kg..)

Riadenie:

strme specification rallycross s prevodom 1,6 nasobkom serioveho riadenia

zatial namerane parametre pri 1,75bar cca 380Hp, 480Nm (zistene vazne nedostatky na celom vyfukovom systeme, potvrdene udajom z brzdy, pocnuc vackou, zvodmi, vacsim wastegatom a samotnym priemerom, tvarom a dlzkou vyfuku celkovo), 0-100km/h cca 3 sec, max 208km/h pri 7500ot/min

pohotovostna vaha je 1180kg

Ty voee paráda :worthy

Krásnej to koníček.Prostě kdo umí tomu všechna čest. :skoda:

  • 2 týdny později...
  • Autor
;)

Upraveno od Tissot

Hmmmmm, paráda. Ta žlutá je sexy o parametrech ani nemluvě. :):palec2:

Dost dobrý.

Na tom videu jsem viděl, že jsi jel i u nás kopec ve Šternberku.

  • Autor

To su videa Felix Pailera.

Upraveno od Tissot

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...
[[Template core/front/widgets/relatedContent is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.