Přejít na obsah

rizeni


vlacek

Doporučené příspěvky

Promiň

,že se to netýká tvého problému,ale jelikož nechci zadávat nové téma,přidávám svůj problém.Mám Octávku 1,6 74kw 2000 najeto 145000 a nevrací se mi volant do přímého směru v zatáčce,ale jen někdy. V přímém směru to někdy jako zatuhne.Je to dost nepříjemné,zvlášť potom,když to chodilo bez problémů a člověk byl zvyklý,že se mu ten volant vrátí. Tyčky byly měněny před rokem vše bylo ok. V servisu mě řekli po dlouhém vysvětlování závady,že by to měl být zatuhlý hřeben.Když nad tím přemýšlím, nemůžu přijít na to, jak hřeben může zatuhnout,když v nádržce na servo je dost oleje a řízení neteče. jsem z toho na mrtvici výměna, což mi navrhli cca 13 500,kč. Setkal se někdo s takovou závadou.Prosím poraďte.Na pondělí jsem objednán na tu výměnu,ale co když to tím nebude.Pak řeknou,že to bude čerpadlo serva a budou laborovat dál. Další prachy v čudu.Když to měli zvedlé,říkali,že oproti jiné Oktě to jde ztuha. Díky Vám za rady a příspěvky :help:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Promiň

,že se to netýká tvého problému,ale jelikož nechci zadávat nové téma,přidávám svůj problém.Mám Octávku 1,6 74kw 2000 najeto 145000 a nevrací se mi volant do přímého směru v zatáčce,ale jen někdy. V přímém směru to někdy jako zatuhne.Je to dost nepříjemné,zvlášť potom,když to chodilo bez problémů a člověk byl zvyklý,že se mu ten volant vrátí. Tyčky byly měněny před rokem vše bylo ok. V servisu mě řekli po dlouhém vysvětlování závady,že by to měl být zatuhlý hřeben.Když nad tím přemýšlím, nemůžu přijít na to, jak hřeben může zatuhnout,když v nádržce na servo je dost oleje a řízení neteče. jsem z toho na mrtvici výměna, což mi navrhli cca 13 500,kč. Setkal se někdo s takovou závadou.Prosím poraďte.Na pondělí jsem objednán na tu výměnu,ale co když to tím nebude.Pak řeknou,že to bude čerpadlo serva a budou laborovat dál. Další prachy v čudu.Když to měli zvedlé,říkali,že oproti jiné Oktě to jde ztuha. Díky Vám za rady a příspěvky :help:

a geometria je dobra?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže,až se vám bude sekat a nevracet řízení,tak to může být tou závadou co jsem zjistil u sebe. Vysouvací tyčky na hřebeni byly zespodu rezavé jak lišky.Jak se tam ta rez dostala nevím.Já měl manžety OK. možná bývalá majitelka jezdila s prasklýma.Nevím. Každopádně kdo zjistí protrženou manžetu, spěchejte do servisu. Mě ta sranda vyšla na 13 litrů.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...