Mr.Jackk Vloženo 5. Červen 2007 Sdílet Vloženo 5. Červen 2007 Zdravím všechny opakovane se mi rozsvicí kontrolka motoru. a na diagnostice mi to píše asi na deseti věcech skrat na kostru. Podle me to bude něco centrálního, protože by to musela byt sakra velka nahoda ze by bylo tolik čidel nebo kabelů v háji. nemáte někdo zkušenosti s podobným chováním u 1.8T 110kW Dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 5. Červen 2007 Sdílet Vloženo 5. Červen 2007 vypiš těch deset věcí bude to buď špatná kostra nebo kontakt + Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
1.8T Vloženo 5. Červen 2007 Sdílet Vloženo 5. Červen 2007 Zkus jednoduchou věc která mě pomohla od podobného problému. Nepravidelně se mi rosvěcela kontrolka ASR. I když svítila, ASR fungovalo. Když jsem vypnul a znova nastartoval už to nesvítilo, někdy několik dní a někdy třeba jen 10km. na baterce je pojistková skříňka - odstraň oxidaci - studeňáky. Jednak na nožových pojistkách ale i na kabelech které jsou tam sešroubovány na plechové vodící pásky. Všechny povolit, prostříkat kontaktolem zavrtět a znova utáhnout. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr.Jackk Vloženo 6. Červen 2007 Autor Sdílet Vloženo 6. Červen 2007 vypiš těch deset věcíbude to buď špatná kostra nebo kontakt + tady jsou ty chyby: Odvzdušňovací ventil nádrže (N80) - Zkrat na kostru Vstupní ventil sekundárního vzduchu - Zkrat na kostru Relé čerpadla sekundárního vzduchu (J299) - Zkrat na kostru Magnetický ventil pro omezení plnícího tlaku - Zkrat na kostru (N75) Seřízení vačk./klik. hřídele - Zkrat na kostru Řídící ventil vzduchu plnícího tlaku (N249) - Zkrat na kostru a ještě další jenže došla baterka v notebooku a napejc byl jinde nez ja... bylo tam i něco se vstřikováním na válci 3 a 4 a další Kdyby tohle všechno byla pravda tak s tim autem neujedu ani metr.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr.Jackk Vloženo 6. Červen 2007 Autor Sdílet Vloženo 6. Červen 2007 Zkus jednoduchou věc která mě pomohla od podobného problému. Nepravidelně se mi rosvěcela kontrolka ASR. I když svítila, ASR fungovalo. Když jsem vypnul a znova nastartoval už to nesvítilo, někdy několik dní a někdy třeba jen 10km. na baterce je pojistková skříňka - odstraň oxidaci - studeňáky. Jednak na nožových pojistkách ale i na kabelech které jsou tam sešroubovány na plechové vodící pásky. Všechny povolit, prostříkat kontaktolem zavrtět a znova utáhnout. Dopbrej typ dík, musim to zkusit ja si taky myslim že to bude něco takovýho, ale ted neni moc cas se do toho poustet protoze s tim musim jezdit, o vikendu to rozhodim a uvidim. pak dam vedet jak to dopadlo.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 6. Červen 2007 Sdílet Vloženo 6. Červen 2007 vypiš těch deset věcíbude to buď špatná kostra nebo kontakt + tady jsou ty chyby: Odvzdušňovací ventil nádrže (N80) - Zkrat na kostru Vstupní ventil sekundárního vzduchu - Zkrat na kostru Relé čerpadla sekundárního vzduchu (J299) - Zkrat na kostru Magnetický ventil pro omezení plnícího tlaku - Zkrat na kostru (N75) Seřízení vačk./klik. hřídele - Zkrat na kostru Řídící ventil vzduchu plnícího tlaku (N249) - Zkrat na kostru a ještě další jenže došla baterka v notebooku a napejc byl jinde nez ja... bylo tam i něco se vstřikováním na válci 3 a 4 a další Kdyby tohle všechno byla pravda tak s tim autem neujedu ani metr.... tyto věci mají jedno společné napájecí napětí spínané přes palivové relé je značeno myslím 409 a je na pozici 4 zkus zatím jen prostříknout kontakty možná se to spraví Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Albert Vloženo 7. Červen 2007 Sdílet Vloženo 7. Červen 2007 Pokud dělám test akčních členů, tak u každého mi to píše to co tobě. V paměti nemám žádné chyby. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr.Jackk Vloženo 8. Červen 2007 Autor Sdílet Vloženo 8. Červen 2007 Pokud dělám test akčních členů, tak u každého mi to píše to co tobě. V paměti nemám žádné chyby. ja mam v pameti 3 chyby a ve vypise akcnich clenu mam ty skraty ale jsou mezi nima i veci kery jsou psany jako ty chyby... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kato Vloženo 30. Červen 2007 Sdílet Vloženo 30. Červen 2007 vypiš těch deset věcíbude to buď špatná kostra nebo kontakt + tady jsou ty chyby: Odvzdušňovací ventil nádrže (N80) - Zkrat na kostru Vstupní ventil sekundárního vzduchu - Zkrat na kostru Relé čerpadla sekundárního vzduchu (J299) - Zkrat na kostru Magnetický ventil pro omezení plnícího tlaku - Zkrat na kostru (N75) Seřízení vačk./klik. hřídele - Zkrat na kostru Řídící ventil vzduchu plnícího tlaku (N249) - Zkrat na kostru a ještě další jenže došla baterka v notebooku a napejc byl jinde nez ja... bylo tam i něco se vstřikováním na válci 3 a 4 a další Kdyby tohle všechno byla pravda tak s tim autem neujedu ani metr.... tyto věci mají jedno společné napájecí napětí spínané přes palivové relé je značeno myslím 409 a je na pozici 4 zkus zatím jen prostříknout kontakty možná se to spraví Nejezdíš na plyn????? Jestli ano, ten výpis je normální Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr.Jackk Vloženo 4. Červenec 2007 Autor Sdílet Vloženo 4. Červenec 2007 (editace) vypiš těch deset věcíbude to buď špatná kostra nebo kontakt + tady jsou ty chyby: Odvzdušňovací ventil nádrže (N80) - Zkrat na kostru Vstupní ventil sekundárního vzduchu - Zkrat na kostru Relé čerpadla sekundárního vzduchu (J299) - Zkrat na kostru Magnetický ventil pro omezení plnícího tlaku - Zkrat na kostru (N75) Seřízení vačk./klik. hřídele - Zkrat na kostru Řídící ventil vzduchu plnícího tlaku (N249) - Zkrat na kostru a ještě další jenže došla baterka v notebooku a napejc byl jinde nez ja... bylo tam i něco se vstřikováním na válci 3 a 4 a další Kdyby tohle všechno byla pravda tak s tim autem neujedu ani metr.... tyto věci mají jedno společné napájecí napětí spínané přes palivové relé je značeno myslím 409 a je na pozici 4 zkus zatím jen prostříknout kontakty možná se to spraví Nejezdíš na plyn????? Jestli ano, ten výpis je normální nejezdim mam jen benzin ja sem proti plynu, jezdim po praze a s plynem bych nemohl do podzemnich garazi... Editováno: 4. Červenec 2007, autor: Mr.Jackk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
malisss Vloženo 24. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 24. Červenec 2007 nejezdim mam jen benzin ja sem proti plynu, jezdim po praze a s plynem bych nemohl do podzemnich garazi... a protože furt hulí tak by mu to bouchlo pod pr**li :-) (VTIP) Tak co pomohlo to relé jak psal Vaša ? včera když jsem tě viděl tak ti to jelo slušně Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peterkocur Vloženo 28. leden 2008 Sdílet Vloženo 28. leden 2008 Zdravim vas,mam taky problem se skratem na kostru,dodelaval jsem si maxi dot rs a pri nakodovani symphony radia mi v horny casti nic neukazuje ve vag-u mi to vypsalo ze je to skrat na kostru a problem s konektorem S tak jsem to nechal tak ponevac k origo symphony jsem mel pridelany dalsi radio s mp3 tak jsem jsi myslel ze je to tim ale kdyz jsem odpojil oba radia a napojil navigaci dx a propojil jsem ji trojdratem k maxiku tak se mi na max- dotu zobrazi jenom ze navigace se neda nacist,ve vag-u mi to vypise skrat na kostru can-bus ,tak bych chtel poradit kde to muzu spravit (NEVIM CO JE CAN-BUS)nechce to komunikovat s maxi-dotem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peterkocur Vloženo 4. Únor 2008 Sdílet Vloženo 4. Únor 2008 poradi mi nekdo s timto skratem na kostru? 1336 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peterkocur Vloženo 12. Únor 2008 Sdílet Vloženo 12. Únor 2008 poradi mi nekdo s timto skratem na kostru? 1336 Tak a mam to vyreseny,bylo potreba vypinovat dva draty ze zeleneho konektoru . Diky Vladan Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ctíra Vloženo 17. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2015 zdravím všechny vespolek, rád bych se dozvěděl jak dopadlo vyřešení výpísu z VAGu, mám 1.8t AUM a VAG mi hlásí chybu motoru 16396, urychlení vačkových hřídelu -požadovaná hodnota nedosažena, ale jezdí to normálně.... akční členy hlásí: Ventil odvětrávání palivové nádrže(N80) - Zkrat ke kostře Napouštěcí ventil sekundárního vzduchu (N112) - Zkrat ke kostře Rele čerpadla sekundarniho vzduchu (J299) - Zkrat ke kostře Magneticky ventil omezovani plniciho tlaku (N75) - Zkrat ke kostře Prestaveni vačkového hřídele/hridelu - Zkrat ke kostře Obtokovy ventil turbodmychadla (N249)- Zkrat ke kostře Vstrikovaci ventil valce3 (N32) - Zkrat ke kostře Vstrikovaci ventil valce4 (N33) - Zkrat ke kostře Vstrikovaci ventil valce1 (N31) - Zkrat ke kostře podobný problém tu přece byl řešen.....??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petcar Vloženo 10. Červenec 2020 Sdílet Vloženo 10. Červenec 2020 Dobrý den! Neporadil by někdo kde hledat? Diagnostika mi píše- ventil pro počátek vstřiku/přerušení zkrat na kostru.Auto jde na startovat ,kouří a nemá výkon .Má někdo zkušenost? Děkuji všem. Petr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.