Přejít na obsah

skrat na kostru


Mr.Jackk

Doporučené příspěvky

Zdravím všechny

opakovane se mi rozsvicí kontrolka motoru. a na diagnostice mi to píše asi na deseti věcech skrat na kostru.

Podle me to bude něco centrálního, protože by to musela byt sakra velka nahoda ze by bylo tolik čidel nebo kabelů v háji.

nemáte někdo zkušenosti s podobným chováním u 1.8T 110kW

Dík

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zkus jednoduchou věc která mě pomohla od podobného problému. Nepravidelně se mi rosvěcela kontrolka ASR. I když svítila, ASR fungovalo. Když jsem vypnul a znova nastartoval už to nesvítilo, někdy několik dní a někdy třeba jen 10km.

na baterce je pojistková skříňka - odstraň oxidaci - studeňáky. Jednak na nožových pojistkách ale i na kabelech které jsou tam sešroubovány na plechové vodící pásky. Všechny povolit, prostříkat kontaktolem zavrtět a znova utáhnout.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

vypiš těch deset věcí

bude to buď špatná kostra nebo kontakt +

tady jsou ty chyby:

Odvzdušňovací ventil nádrže (N80) - Zkrat na kostru

Vstupní ventil sekundárního vzduchu - Zkrat na kostru

Relé čerpadla sekundárního vzduchu (J299) - Zkrat na kostru

Magnetický ventil pro omezení plnícího tlaku - Zkrat na kostru (N75)

Seřízení vačk./klik. hřídele - Zkrat na kostru

Řídící ventil vzduchu plnícího tlaku (N249) - Zkrat na kostru

a ještě další jenže došla baterka v notebooku a napejc byl jinde nez ja... ;)

bylo tam i něco se vstřikováním na válci 3 a 4 a další

Kdyby tohle všechno byla pravda tak s tim autem neujedu ani metr....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zkus jednoduchou věc která mě pomohla od podobného problému. Nepravidelně se mi rosvěcela kontrolka ASR. I když svítila, ASR fungovalo. Když jsem vypnul a znova nastartoval už to nesvítilo, někdy několik dní a někdy třeba jen 10km.

na baterce je pojistková skříňka - odstraň oxidaci - studeňáky. Jednak na nožových pojistkách ale i na kabelech které jsou tam sešroubovány na plechové vodící pásky. Všechny povolit, prostříkat kontaktolem zavrtět a znova utáhnout.

Dopbrej typ dík, musim to zkusit ja si taky myslim že to bude něco takovýho, ale ted neni moc cas se do toho poustet protoze s tim musim jezdit, o vikendu to rozhodim a uvidim. pak dam vedet jak to dopadlo....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

vypiš těch deset věcí

bude to buď špatná kostra nebo kontakt +

tady jsou ty chyby:

Odvzdušňovací ventil nádrže (N80) - Zkrat na kostru

Vstupní ventil sekundárního vzduchu - Zkrat na kostru

Relé čerpadla sekundárního vzduchu (J299) - Zkrat na kostru

Magnetický ventil pro omezení plnícího tlaku - Zkrat na kostru (N75)

Seřízení vačk./klik. hřídele - Zkrat na kostru

Řídící ventil vzduchu plnícího tlaku (N249) - Zkrat na kostru

a ještě další jenže došla baterka v notebooku a napejc byl jinde nez ja... ;)

bylo tam i něco se vstřikováním na válci 3 a 4 a další

Kdyby tohle všechno byla pravda tak s tim autem neujedu ani metr....

tyto věci mají jedno společné

napájecí napětí spínané přes palivové relé

je značeno myslím 409 a je na pozici 4

zkus zatím jen prostříknout kontakty možná se to spraví

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...
vypiš těch deset věcí

bude to buď špatná kostra nebo kontakt +

tady jsou ty chyby:

Odvzdušňovací ventil nádrže (N80) - Zkrat na kostru

Vstupní ventil sekundárního vzduchu - Zkrat na kostru

Relé čerpadla sekundárního vzduchu (J299) - Zkrat na kostru

Magnetický ventil pro omezení plnícího tlaku - Zkrat na kostru (N75)

Seřízení vačk./klik. hřídele - Zkrat na kostru

Řídící ventil vzduchu plnícího tlaku (N249) - Zkrat na kostru

a ještě další jenže došla baterka v notebooku a napejc byl jinde nez ja... ;)

bylo tam i něco se vstřikováním na válci 3 a 4 a další

Kdyby tohle všechno byla pravda tak s tim autem neujedu ani metr....

tyto věci mají jedno společné

napájecí napětí spínané přes palivové relé

je značeno myslím 409 a je na pozici 4

zkus zatím jen prostříknout kontakty možná se to spraví

Nejezdíš na plyn????? Jestli ano, ten výpis je normální ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

vypiš těch deset věcí

bude to buď špatná kostra nebo kontakt +

tady jsou ty chyby:

Odvzdušňovací ventil nádrže (N80) - Zkrat na kostru

Vstupní ventil sekundárního vzduchu - Zkrat na kostru

Relé čerpadla sekundárního vzduchu (J299) - Zkrat na kostru

Magnetický ventil pro omezení plnícího tlaku - Zkrat na kostru (N75)

Seřízení vačk./klik. hřídele - Zkrat na kostru

Řídící ventil vzduchu plnícího tlaku (N249) - Zkrat na kostru

a ještě další jenže došla baterka v notebooku a napejc byl jinde nez ja... ;)

bylo tam i něco se vstřikováním na válci 3 a 4 a další

Kdyby tohle všechno byla pravda tak s tim autem neujedu ani metr....

tyto věci mají jedno společné

napájecí napětí spínané přes palivové relé

je značeno myslím 409 a je na pozici 4

zkus zatím jen prostříknout kontakty možná se to spraví

Nejezdíš na plyn????? Jestli ano, ten výpis je normální ;)

nejezdim mam jen benzin ja sem proti plynu, jezdim po praze a s plynem bych nemohl do podzemnich garazi...

Editováno: , autor: Mr.Jackk
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
  • o 6 měsíců později...

Zdravim vas,mam taky problem se skratem na kostru,dodelaval jsem si maxi dot rs a pri nakodovani symphony radia mi v horny casti nic neukazuje ve vag-u mi to vypsalo ze je to skrat na kostru a problem s konektorem S tak jsem to nechal tak ponevac k origo symphony jsem mel pridelany dalsi radio s mp3 tak jsem jsi myslel ze je to tim ale kdyz jsem odpojil oba radia a napojil navigaci dx a propojil jsem ji trojdratem k maxiku tak se mi na max- dotu zobrazi jenom ze navigace se neda nacist,ve vag-u mi to vypise skrat na kostru can-bus ,tak bych chtel poradit kde to muzu spravit (NEVIM CO JE CAN-BUS)nechce to komunikovat s maxi-dotem

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 7 let později...

zdravím všechny vespolek, rád bych se dozvěděl jak dopadlo vyřešení výpísu z VAGu, mám 1.8t AUM a VAG mi hlásí chybu motoru

 

16396, urychlení vačkových hřídelu -požadovaná hodnota nedosažena, ale jezdí to normálně....

 

akční členy hlásí:

 

Ventil odvětrávání palivové nádrže(N80) - Zkrat ke kostře

Napouštěcí ventil sekundárního vzduchu (N112) - Zkrat ke kostře

Rele čerpadla sekundarniho vzduchu (J299) - Zkrat ke kostře

Magneticky ventil omezovani  plniciho tlaku (N75) - Zkrat ke kostře

Prestaveni vačkového hřídele/hridelu - Zkrat ke kostře

Obtokovy ventil turbodmychadla (N249)- Zkrat ke kostře

Vstrikovaci ventil valce3 (N32) - Zkrat ke kostře

Vstrikovaci ventil valce4 (N33) - Zkrat ke kostře

Vstrikovaci ventil valce1 (N31) - Zkrat ke kostře

 

podobný problém tu přece byl řešen.....???

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 roky později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...