Tissot Vloženo 11. Červen 2007 Sdílet Vloženo 11. Červen 2007 http://ceknito.sk/video/46391 http://ceknito.sk/video/46392 http://ceknito.sk/video/46406 http://ceknito.sk/video/46403 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirka3 Vloženo 11. Červen 2007 Sdílet Vloženo 11. Červen 2007 pěkná zbraň Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tissot Vloženo 11. Červen 2007 Autor Sdílet Vloženo 11. Červen 2007 (editace) Je to Kofiho Lancia z KE. Editováno: 8. Červenec 2007, autor: Tissot Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rtg61 Vloženo 12. Červen 2007 Sdílet Vloženo 12. Červen 2007 paráda.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BadyS Vloženo 12. Červen 2007 Sdílet Vloženo 12. Červen 2007 jj naprostá paráda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tissot Vloženo 12. Červen 2007 Autor Sdílet Vloženo 12. Červen 2007 (editace) Este to len bude parada.... /novy vyfuk a zvody/ Editováno: 8. Červenec 2007, autor: Tissot Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KOKYN Vloženo 13. Červen 2007 Sdílet Vloženo 13. Červen 2007 Pane jo to je MRDA!!!! :o :palec2: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hany Vloženo 13. Červen 2007 Sdílet Vloženo 13. Červen 2007 (editace) Jeste si pamatuju jak tyhle hracky jezdili Barum Rally, jo auta s dusi..... fakt parada Editováno: 13. Červen 2007, autor: Hany Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tissot Vloženo 13. Červen 2007 Autor Sdílet Vloženo 13. Červen 2007 Na svoju dobu boli neporazitelny MS WRC. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JasteR Vloženo 16. Červen 2007 Sdílet Vloženo 16. Červen 2007 Peknej konicek, koho mas za sponzory ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tissot Vloženo 16. Červen 2007 Autor Sdílet Vloženo 16. Červen 2007 (editace) Neviem o tom ze by KOFI nikoho mal. Editováno: 8. Červenec 2007, autor: Tissot Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
reddy Vloženo 18. Červen 2007 Sdílet Vloženo 18. Červen 2007 V tom je ten for... nepoznam nikoho kto by mal taketo auto a nemal sponzora alebo nebol sam bohaty /velmi bohaty/ Vsetko co v tom aute je /za tie peniaze by sa dalo kupit min. desat rs fabii/ som si zaplatil sam a zarobil sam... /motor min. kazdych 1500 km potrebuje repas. atd./ Keby som mal sponzora tak by som sa nebal porazit ani http://www.pailix.at/ krása, fakt auto, který má strašně velký kouzlo, to jsou auta, který v serii nic moc, ale když se trochu vyšlechtí, tak nádhera, to samý, když učurávám z pěkně, ale hodně střídmě upravenýho VW Golf II Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tissot Vloženo 22. Červen 2007 Autor Sdílet Vloženo 22. Červen 2007 karoseria: zosilena systemom prevarenia spojov, odlahcena v ramci moznosti.. inak seriova, farba Ducati.. elektronika: kabelaz uplne nova vyrobena do posledneho kablika, relatka a vypinaca. tiez je zosilena po stranke odporov a izolacii. Riadiaca plneprogramovatelna jednotka je Autronic SM2 (2x ALS, 2xBoost control, adaptabilny start program, cool down rezim, ochrana motora pred prehriatim, atd...) so specialnym pridavnym zosilovacim modulom zapalovania CDI (cca 50000V) a naprogramovana Tomasom z Blavy (znamym Mazdou GTR 323 / 600koni /) alternator je z Audi RS2 120Ah koli svetelnej rampe (4x130W) a palivovym cerpadlam ktore su dve. brzdy: predne 4piesty Brembo chladene s priemermi kotucov od 281 po 313mm a zadnymi s priemerom 278mm a pridavnym brzdicom hydraulickej rucnej brzdy, samozrejme vsetko na pancierovych hadiciach, brzdova sustava je bez posilnovaca koli ALS podobne ako u WRC, kvapalina Motul interier: moj vlastny vymysel na mieru mojej postavy a poziadavkam na moju jazdu, inak komponenty OMP, Sparco, Sabelt nejaky dural, kevlar a karbon.. motor: 1995cm3, 4valec, 7,5:1 kompresny pomer, 16v dohc, vacky 268° a 255° (Gr.A Lancia Martini Abarth), piesty typovo Skoda Octavia WRC EVO3, taktiez kovane ojnice tvaru H detto.. vstrekovace 960cm3, s ucinnostou do cca 750 koní, externy wastegate, (zatial seriove zvody+chujovy priemerovo nedostacujuci vyfuk) snimace teploty vyfukovych plyov na kazdy valec zvlast + snimac lambda na nastavenie zmesi, turbokompresor Garrett GT-30R (vstupny priemer 104mm) dual ballbearing, Thermotec izolacia vyfuku, olej Motul Racing 20W-60, 12mm priemer srub na hlave ARP, titanove sruby, matice, podlozky a styfty na turbe, nerezove tesnenia, K a N filter vzduchu rallycross verzia, pomocny chladic oleja a pomocny chladic vody, chladiaca kvapalina Motul Racing (bod varu cca136°C) taktiez pridavne ventilatory aj na interkuleri, hadice Samco Sport, zosilene drziaky motora a prevodovky + tvrde perinky Gr.A, nadoba na kartrove plyny odvetravana z troch miest. podvozok: Tlmice Bilstein vyskovo nastavitelne s priemerom piestnice 62mm system up side down s vymenitelnymi pruzinami od cca 28 po 70kg/cm v zavistlosti od povrchu trate, silentbloky ramien a naprav premodifikovane, zosilene, ako aj samotna zadna naprava s napravnicou, zosilene stabilizatory na Uniball ulozeniach. Duralova lyza chraniaca prednu spodnu cast auta o hrubke 5mm Prevodovka a diferencialy: obaly zosilene,prevarene na kvaltoch je priamy typ ozubeni s celnymi zubovymi spojkami, specialny zosileny medzinapravovy diferencial s pomerom 46/54% F-R, predny samosvor s 65% svornostou a 45Nm predpätim, medzinapravove visco je typ Ferguson, zadny diff je tovarensky Abarth so svornostou pri akceleracii az 100% a deakceleracii okolo 45% s predpatim 50Nm, poloosi su seriove EVO3, olej Castrol SAF-XJ 75W-140 Spojka: hydraulicka, magneziova, dvojlamelova AP Racing, kovokeramika s priemerom lamiel 215mm s ucinnostou do 890Nm, so specialnym zatrvakom o hmotnosti cca 3,5kg (povodne okolo 8,5kg..) Riadenie: strme specification rallycross s prevodom 1,6 nasobkom serioveho riadenia zatial namerane parametre pri 1,75bar cca 380Hp, 480Nm (zistene vazne nedostatky na celom vyfukovom systeme, potvrdene udajom z brzdy, pocnuc vackou, zvodmi, vacsim wastegatom a samotnym priemerom, tvarom a dlzkou vyfuku celkovo), 0-100km/h cca 3 sec, max 208km/h pri 7500ot/min pohotovostna vaha je 1180kg Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dakie Vloženo 30. Červen 2007 Sdílet Vloženo 30. Červen 2007 Tak to je nádherná klasika - fakt se ti to povedlo! Jezdíš nějaký závody nebo to máš jen pro zábavu?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tissot Vloženo 30. Červen 2007 Autor Sdílet Vloženo 30. Červen 2007 (editace) Editováno: 8. Červenec 2007, autor: Tissot Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
danone Vloženo 2. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 2. Červenec 2007 Ty kokso. Brutalita Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tissot Vloženo 2. Červenec 2007 Autor Sdílet Vloženo 2. Červenec 2007 Som rad ze sa niekomu paci.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
danhal Vloženo 3. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 3. Červenec 2007 (editace) ... Editováno: 10. Červenec 2007, autor: danhal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.