Filas1 Vloženo 27. Červen 2007 Sdílet Vloženo 27. Červen 2007 Známej má v oktávce originální alarm a má s ním problémy, že spouští často plané poplachy. Chtěl by ho vyřadit. Je to originál alarm v komfortní jednotce - žádná dodělávka a na vagu prý nehlásí žádný chyby. Jde tento alarm nějak vyřadit, třeba VAGem? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 27. Červen 2007 Sdílet Vloženo 27. Červen 2007 Umím to-přeflešnu celou jednotku jiným SW.Nebo ať zkusí pouze ve Vagu zrušit čidlo vnitřního hlídání,to by mohlo pomoc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Filas1 Vloženo 28. Červen 2007 Autor Sdílet Vloženo 28. Červen 2007 Umím to-přeflešnu celou jednotku jiným SW.Nebo ať zkusí pouze ve Vagu zrušit čidlo vnitřního hlídání,to by mohlo pomoc Díky, ale už se to asi vyřešilo. Byl to vadnej spínač na kapotě.Odpojil se a je zatím klid. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sakin Vloženo 28. Červen 2007 Sdílet Vloženo 28. Červen 2007 Umím to-přeflešnu celou jednotku jiným SW.Nebo ať zkusí pouze ve Vagu zrušit čidlo vnitřního hlídání,to by mohlo pomoc Jo jo,Cosby to opravdu umí přehrát. Mne to delal a plná spokojenost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peterer Vloženo 31. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 31. Červenec 2007 Mám stejný problém. Na origo alarmu mám často plané poplachy. Zafouká silněji vítr, projede rychleji kamion, zabouří a už to houká. Čím to asi bude? Dá se někde regulovat citlivost snímače, nebo je to vadný spínač...? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sakin Vloženo 5. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 5. Srpen 2007 Mám stejný problém. Na origo alarmu mám často plané poplachy. Zafouká silněji vítr, projede rychleji kamion, zabouří a už to houká.Čím to asi bude? Dá se někde regulovat citlivost snímače, nebo je to vadný spínač...? Jo dá se to regulovat,za ovládáním ventilace nebo klímy je krabička s otřesovým čidlem a na ní se to dá doštelovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peterer Vloženo 5. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 5. Srpen 2007 Mám stejný problém. Na origo alarmu mám často plané poplachy. Zafouká silněji vítr, projede rychleji kamion, zabouří a už to houká.Čím to asi bude? Dá se někde regulovat citlivost snímače, nebo je to vadný spínač...? Jo dá se to regulovat,za ovládáním ventilace nebo klímy je krabička s otřesovým čidlem a na ní se to dá doštelovat. Díky moc, zítra na to mrknu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peterer Vloženo 9. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 9. Srpen 2007 Furt mi to houká... Na Vagu bylo zištěno tohle: řídící jednotka 46, příčina alarmu 128. Kde to čidlo 128 najdu? Nechci nechat rozdělávat celé auto. Tak proto ten dotaz. Nebo nejlépe ke komu z Vás přijet, Sev. morava, Ol, Nový Jiíčín....rád dojedu. Podle kódů v kufru je to: Alarm s imobilizérem s hlídáním vnitřního prostoru a nezávislou sirénou Centrální zamykání s dálkovým ovládáním a safe systémem rv2002, model2003,TDI81kW... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MaD Vloženo 10. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 10. Srpen 2007 Furt mi to houká... Na Vagu bylo zištěno tohle: řídící jednotka 46, příčina alarmu 128. Kde to čidlo 128 najdu? Nechci nechat rozdělávat celé auto. Tak proto ten dotaz. Nebo nejlépe ke komu z Vás přijet, Sev. morava, Ol, Nový Jiíčín....rád dojedu. Podle kódů v kufru je to: Alarm s imobilizérem s hlídáním vnitřního prostoru a nezávislou sirénou Centrální zamykání s dálkovým ovládáním a safe systémem rv2002, model2003,TDI81kW... Takže porucha 128 je Alarm - kontrola vnitřního prostoru, tj. blbne ti čidlo. K čidlu se dostaneš, když sundáš rámeček kolem rádia, vyndáš ovládání klimy a za ním je to čidlo. Zkus na něm ubrat na citlivosti (jsou tam tři polohy +, 0, -), pokud nefunguje, možná pomůže ho úplně odpojit (vytáhnout konektor), jen hádám, možná to bude odpojené řvát ještě víc než si koupíš nový čidlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peterer Vloženo 10. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 10. Srpen 2007 Furt mi to houká... Na Vagu bylo zištěno tohle: řídící jednotka 46, příčina alarmu 128. Kde to čidlo 128 najdu? Nechci nechat rozdělávat celé auto. Tak proto ten dotaz. Nebo nejlépe ke komu z Vás přijet, Sev. morava, Ol, Nový Jiíčín....rád dojedu. Podle kódů v kufru je to: Alarm s imobilizérem s hlídáním vnitřního prostoru a nezávislou sirénou Centrální zamykání s dálkovým ovládáním a safe systémem rv2002, model2003,TDI81kW... Takže porucha 128 je Alarm - kontrola vnitřního prostoru, tj. blbne ti čidlo. K čidlu se dostaneš, když sundáš rámeček kolem rádia, vyndáš ovládání klimy a za ním je to čidlo. Zkus na něm ubrat na citlivosti (jsou tam tři polohy +, 0, -), pokud nefunguje, možná pomůže ho úplně odpojit (vytáhnout konektor), jen hádám, možná to bude odpojené řvát ještě víc než si koupíš nový čidlo. Díky moc za odpověď, přes víkend to zkusím. Které hodnoty +,0,-, snižují citlivost? Ono to blbne od té velké bouřky co byla u nás v sobotu ráno, asi tak 3 týdny zpět. Ale teď jsem si uvědomil, že jsme s klukem čistili klimu dle návoudu. A ten přípravek od Liqui Moly vytékal v interiéru na koberec v místě nohou spolujezdce, možná jsem to tímhle odkouřil, no a nebo ta bouřka, nebo šotek.... Jo a i rok výroby 2002 měl občas komfortku 2,5 generace, což bylo tak jediné co mi byli ochotni sdělit ve Škodovce na tel. péče o zákazníky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MaD Vloženo 10. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 10. Srpen 2007 Díky moc za odpověď, přes víkend to zkusím. Které hodnoty +,0,-, snižují citlivost?Ono to blbne od té velké bouřky co byla u nás v sobotu ráno, asi tak 3 týdny zpět. Ale teď jsem si uvědomil, že jsme s klukem čistili klimu dle návoudu. A ten přípravek od Liqui Moly vytékal v interiéru na koberec v místě nohou spolujezdce, možná jsem to tímhle odkouřil, no a nebo ta bouřka, nebo šotek.... Jo a i rok výroby 2002 měl občas komfortku 2,5 generace, což bylo tak jediné co mi byli ochotni sdělit ve Škodovce na tel. péče o zákazníky Nejnižší citlivost je samozřejmě na -, standardně je to na 0 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peterer Vloženo 13. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 13. Srpen 2007 Díky moc za odpověď, přes víkend to zkusím. Které hodnoty +,0,-, snižují citlivost?Ono to blbne od té velké bouřky co byla u nás v sobotu ráno, asi tak 3 týdny zpět. Ale teď jsem si uvědomil, že jsme s klukem čistili klimu dle návoudu. A ten přípravek od Liqui Moly vytékal v interiéru na koberec v místě nohou spolujezdce, možná jsem to tímhle odkouřil, no a nebo ta bouřka, nebo šotek.... Jo a i rok výroby 2002 měl občas komfortku 2,5 generace, což bylo tak jediné co mi byli ochotni sdělit ve Škodovce na tel. péče o zákazníky Nejnižší citlivost je samozřejmě na -, standardně je to na 0 "MaD": díky moc, tvé info mi pomohlo, již nehoukám jak debil... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MaD Vloženo 13. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 13. Srpen 2007 "MaD": díky moc, tvé info mi pomohlo, již nehoukám jak debil... Není zač. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavel3.0.9 Vloženo 7. Září 2007 Sdílet Vloženo 7. Září 2007 Hosi potreboval bych poradit.Mam taky origos alarm.Cet sem v navodu,ze pro jeho vyrazeni staci otevrit dvere a strcit klicek do zapalovani a alarm se vyradi z funkce.Tak me napadlo co prestrihnout ten drat ze skrinky co de do alarmu a tim vyradit moznost vypnuti.Delal jsete to uz nekdo?Nevim jestli to neni kravina jen tak se ptam,ze by se zase zvysila bezpecnost a pripadnej zlodejby by moh bejt prekvapenej.Pac v dnesni dobe univerzalnich klicu atd clovek nikdy nevi.DEKY VSEM Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MaD Vloženo 7. Září 2007 Sdílet Vloženo 7. Září 2007 Hosi potreboval bych poradit.Mam taky origos alarm.Cet sem v navodu,ze pro jeho vyrazeni staci otevrit dvere a strcit klicek do zapalovani a alarm se vyradi z funkce.Tak me napadlo co prestrihnout ten drat ze skrinky co de do alarmu a tim vyradit moznost vypnuti.Delal jsete to uz nekdo?Nevim jestli to neni kravina jen tak se ptam,ze by se zase zvysila bezpecnost a pripadnej zlodejby by moh bejt prekvapenej.Pac v dnesni dobe univerzalnich klicu atd clovek nikdy nevi.DEKY VSEM To asi nepůjde, protože ten kabel od spínačky je spínaných 12V. Jestli chceš mít jistotu, že ti s tím nikdo neujede, tak si tam dej někam relé, které ti odpojí nějakou součást nezbytnou pro provoz. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavel3.0.9 Vloženo 7. Září 2007 Sdílet Vloženo 7. Září 2007 Jo to uz tam mam.Jen sem chtel aby to jecelo porad a ne aby to dvakrat kviklo a hnedka to vypnul.jo jeste b yme zajimalo jestli je neco na hlidani litych kol sice mam ty ochrany srouby(ne skodovacky)ale jak znam nase zlodeje tak to urccite neni problem.DIKY Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.