Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Známej má v oktávce originální alarm a má s ním problémy, že spouští často plané poplachy. Chtěl by ho vyřadit. Je to originál alarm v komfortní jednotce - žádná dodělávka a na vagu prý nehlásí žádný chyby. Jde tento alarm nějak vyřadit, třeba VAGem?

Vloženo
Umím to-přeflešnu celou jednotku jiným SW.Nebo ať zkusí pouze ve Vagu zrušit čidlo vnitřního hlídání,to by mohlo pomoc

Díky, ale už se to asi vyřešilo. Byl to vadnej spínač na kapotě.Odpojil se a je zatím klid.

Vloženo
Umím to-přeflešnu celou jednotku jiným SW.Nebo ať zkusí pouze ve Vagu zrušit čidlo vnitřního hlídání,to by mohlo pomoc

Jo jo,Cosby to opravdu umí přehrát. Mne to delal a plná spokojenost.

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Mám stejný problém. Na origo alarmu mám často plané poplachy. Zafouká silněji vítr, projede rychleji kamion, zabouří a už to houká.

Čím to asi bude? Dá se někde regulovat citlivost snímače, nebo je to vadný spínač...?

Vloženo
Mám stejný problém. Na origo alarmu mám často plané poplachy. Zafouká silněji vítr, projede rychleji kamion, zabouří a už to houká.

Čím to asi bude? Dá se někde regulovat citlivost snímače, nebo je to vadný spínač...?

Jo dá se to regulovat,za ovládáním ventilace nebo klímy je krabička s otřesovým čidlem a na ní se to dá doštelovat.

Vloženo
Mám stejný problém. Na origo alarmu mám často plané poplachy. Zafouká silněji vítr, projede rychleji kamion, zabouří a už to houká.

Čím to asi bude? Dá se někde regulovat citlivost snímače, nebo je to vadný spínač...?

Jo dá se to regulovat,za ovládáním ventilace nebo klímy je krabička s otřesovým čidlem a na ní se to dá doštelovat.

Díky moc, zítra na to mrknu.

Vloženo

Furt mi to houká... fuck

Na Vagu bylo zištěno tohle: řídící jednotka 46, příčina alarmu 128. Kde to čidlo 128 najdu?

Nechci nechat rozdělávat celé auto. Tak proto ten dotaz.

Nebo nejlépe ke komu z Vás přijet, Sev. morava, Ol, Nový Jiíčín....rád dojedu.

Podle kódů v kufru je to:

Alarm s imobilizérem s hlídáním vnitřního prostoru a nezávislou sirénou

Centrální zamykání s dálkovým ovládáním a safe systémem

rv2002, model2003,TDI81kW...

Vloženo
Furt mi to houká... fuck

Na Vagu bylo zištěno tohle: řídící jednotka 46, příčina alarmu 128. Kde to čidlo 128 najdu?

Nechci nechat rozdělávat celé auto. Tak proto ten dotaz.

Nebo nejlépe ke komu z Vás přijet, Sev. morava, Ol, Nový Jiíčín....rád dojedu.

Podle kódů v kufru je to:

Alarm s imobilizérem s hlídáním vnitřního prostoru a nezávislou sirénou

Centrální zamykání s dálkovým ovládáním a safe systémem

rv2002, model2003,TDI81kW...

Takže porucha 128 je Alarm - kontrola vnitřního prostoru, tj. blbne ti čidlo. K čidlu se dostaneš, když sundáš rámeček kolem rádia, vyndáš ovládání klimy a za ním je to čidlo. Zkus na něm ubrat na citlivosti (jsou tam tři polohy +, 0, -), pokud nefunguje, možná pomůže ho úplně odpojit (vytáhnout konektor), jen hádám, možná to bude odpojené řvát ještě víc ;) než si koupíš nový čidlo.

Vloženo
Furt mi to houká... fuck

Na Vagu bylo zištěno tohle: řídící jednotka 46, příčina alarmu 128. Kde to čidlo 128 najdu?

Nechci nechat rozdělávat celé auto. Tak proto ten dotaz.

Nebo nejlépe ke komu z Vás přijet, Sev. morava, Ol, Nový Jiíčín....rád dojedu.

Podle kódů v kufru je to:

Alarm s imobilizérem s hlídáním vnitřního prostoru a nezávislou sirénou

Centrální zamykání s dálkovým ovládáním a safe systémem

rv2002, model2003,TDI81kW...

Takže porucha 128 je Alarm - kontrola vnitřního prostoru, tj. blbne ti čidlo. K čidlu se dostaneš, když sundáš rámeček kolem rádia, vyndáš ovládání klimy a za ním je to čidlo. Zkus na něm ubrat na citlivosti (jsou tam tři polohy +, 0, -), pokud nefunguje, možná pomůže ho úplně odpojit (vytáhnout konektor), jen hádám, možná to bude odpojené řvát ještě víc ;) než si koupíš nový čidlo.

Díky moc za odpověď, přes víkend to zkusím. Které hodnoty +,0,-, snižují citlivost?

Ono to blbne od té velké bouřky co byla u nás v sobotu ráno, asi tak 3 týdny zpět. Ale teď jsem si uvědomil, že jsme s klukem čistili klimu dle návoudu. A ten přípravek od Liqui Moly vytékal v interiéru na koberec v místě nohou spolujezdce, možná jsem to tímhle odkouřil, no a nebo ta bouřka, nebo šotek....

Jo a i rok výroby 2002 měl občas komfortku 2,5 generace, což bylo tak jediné co mi byli ochotni sdělit ve Škodovce na tel. péče o zákazníky fuck

Vloženo
Díky moc za odpověď, přes víkend to zkusím. Které hodnoty +,0,-, snižují citlivost?

Ono to blbne od té velké bouřky co byla u nás v sobotu ráno, asi tak 3 týdny zpět. Ale teď jsem si uvědomil, že jsme s klukem čistili klimu dle návoudu. A ten přípravek od Liqui Moly vytékal v interiéru na koberec v místě nohou spolujezdce, možná jsem to tímhle odkouřil, no a nebo ta bouřka, nebo šotek....

Jo a i rok výroby 2002 měl občas komfortku 2,5 generace, což bylo tak jediné co mi byli ochotni sdělit ve Škodovce na tel. péče o zákazníky fuck

Nejnižší citlivost je samozřejmě na -, standardně je to na 0

Vloženo
Díky moc za odpověď, přes víkend to zkusím. Které hodnoty +,0,-, snižují citlivost?

Ono to blbne od té velké bouřky co byla u nás v sobotu ráno, asi tak 3 týdny zpět. Ale teď jsem si uvědomil, že jsme s klukem čistili klimu dle návoudu. A ten přípravek od Liqui Moly vytékal v interiéru na koberec v místě nohou spolujezdce, možná jsem to tímhle odkouřil, no a nebo ta bouřka, nebo šotek....

Jo a i rok výroby 2002 měl občas komfortku 2,5 generace, což bylo tak jediné co mi byli ochotni sdělit ve Škodovce na tel. péče o zákazníky fuck

Nejnižší citlivost je samozřejmě na -, standardně je to na 0

"MaD": díky moc, tvé info mi pomohlo, již nehoukám jak debil... :palec2:

  • o 4 týdny později...
Vloženo

Hosi potreboval bych poradit.Mam taky origos alarm.Cet sem v navodu,ze pro jeho vyrazeni staci otevrit dvere a strcit klicek do zapalovani a alarm se vyradi z funkce.Tak me napadlo co prestrihnout ten drat ze skrinky co de do alarmu a tim vyradit moznost vypnuti.Delal jsete to uz nekdo?Nevim jestli to neni kravina jen tak se ptam,ze by se zase zvysila bezpecnost a pripadnej zlodejby by moh bejt prekvapenej.Pac v dnesni dobe univerzalnich klicu atd clovek nikdy nevi.DEKY VSEM

Vloženo
Hosi potreboval bych poradit.Mam taky origos alarm.Cet sem v navodu,ze pro jeho vyrazeni staci otevrit dvere a strcit klicek do zapalovani a alarm se vyradi z funkce.Tak me napadlo co prestrihnout ten drat ze skrinky co de do alarmu a tim vyradit moznost vypnuti.Delal jsete to uz nekdo?Nevim jestli to neni kravina jen tak se ptam,ze by se zase zvysila bezpecnost a pripadnej zlodejby by moh bejt prekvapenej.Pac v dnesni dobe univerzalnich klicu atd clovek nikdy nevi.DEKY VSEM

To asi nepůjde, protože ten kabel od spínačky je spínaných 12V. :)

Jestli chceš mít jistotu, že ti s tím nikdo neujede, tak si tam dej někam relé, které ti odpojí nějakou součást nezbytnou pro provoz.

Vloženo

Jo to uz tam mam.Jen sem chtel aby to jecelo porad a ne aby to dvakrat kviklo a hnedka to vypnul.jo jeste b yme zajimalo jestli je neco na hlidani litych kol sice mam ty ochrany srouby(ne skodovacky)ale jak znam nase zlodeje tak to urccite neni problem.DIKY

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...