Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Ja sa opytam tiež, začal sa mi pod vodným čerpadlom objavovať taký ružový maglajz viem,že je to z G12 to znamena že to niekde tečie dá sa vodná pumpa opraviť alebo ju treba meniť celú.Myslím že je to dôsledok výmeny remeňa alternátora.

Vloženo

Neteče ti vodní pumpa ale těsnění mezi blokem motoru a vodní pumpu ( mezi přírubama ) já na to kašlal bohužel tak dlouho až mi prdlo na chalupě.

Naštěstí tam soused bydlí natrvalo a má nářadí tak jsme opravovali.

Jinak v originálu je tam papírové těsnění ale stačí to dát jen na silikon.

Vloženo

v nejhorším se dá papírové těsnění vystřihnout ze čtvrtky (těma nůžkama, co má manželka v kabelce)

Matlat do auta přímo silikon je sice fajn, ale dal bych si majzla, až to bude v servisu někdo opravovat.

Může se taky stát, že první věc, co mu přijde pod ruku vám omlátí o hlavu.

... jsem si myslel, že jste milovníci vozů Škoda ... asi změním názor.

Vloženo

já to beru, mě to neva - já tomu nerozumím, já jsem včelař.

jen, když se to dává přes silikon v továrně (tj na "absolutně" rovné plochy), bude to držet i po první, druhé, třetí výměně na "křivých" plochách? Přece jenom , je to hliník... byť ten je v Humpolci.

A obyčejně s sebou vozím tubu silikonu na přetěsnění, kór, když v zimě tak rád tuhne.

Vloženo
Neteče ti vodní pumpa ale těsnění mezi blokem motoru a vodní pumpu ( mezi přírubama ) já na to kašlal bohužel tak dlouho až mi prdlo na chalupě.

Naštěstí tam soused bydlí natrvalo a má nářadí tak jsme opravovali.

Jinak v originálu je tam papírové těsnění ale stačí to dát jen na silikon.

No vidiš to ma ani nenapadlo ,že by to mohlo biť medzi blokom a čerpadlom.Musim to ešte raz poriadne pozrieť len tam je h...o vidieť pod tou remenicou a diky za tip! -_-

Vloženo

Teraz som sa to pokúšal ešte pritiahnuť ale absolútny neprístup jedina možnosť remenica dolu. bol som hneď kúpiť nové tesnenie stálo 23SK.neoplatí sa hrať s vystrihovaním alebo patlať so silikonom.Teraz už len náisť čas a chuť na výmenu. :)

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Dneska jsem byl na servisce a technik zjistil, ze mi tece vodni cerpadlo (viz. foto) - ne pres tesneni mezi motorem a cerpadlem, ale pry pres nejake gufero primo v cerpadle! Mate s tim nekdo zkusenosti - da se to pripadne opravit, nebo se musi vymenit cele cerpadlo? Delal jste to uz nekdo - na kolik to cele vyjde? Diky...

post-2916-1186478105_thumb.jpg

Vloženo

Ja som to robil nedávno myslel som,že tečie tesnenie tak som ho vymenil.No tečie to stále nie tak vela ako tebe ale je to zas--te na tom istom mieste.Mám dojem,že sa mení celá pumpa v ETKE som žiadne gufero do vod.čerp. nevidel. lol

Vloženo

meni sa komplet čerpadlo. ale ked človek chce da sa všetko. mam na podnikanie viac fabii tak ma uz štvalo stale kupovat nove čerpadlo. prave dnes som menil gufero. ide tam gufero felicia/favorit 120.-sk. kto nema zručnost nech kupi radšej nove čerpadlo. a pozor su dva druhy čerpadiel. gufero sa da menit len u čerpadla kde je kovova turbinka. plastova nevydrzi vytlačenie lisom a dolame sa. no a vybrat ten zaistovaci kolik to je fuška ale da sa to.

Vloženo

V servisu mi rekli cenu 2200,- za novou pumpu... :( Co myslis tim levnejsi za 900 a 1400 za drazsi?

Tak to jste me moc nepotesili... :( Dalsi 3,5tis budou v tahu...

jestli myslíš cenu dílů tak můžu pro tebe za 900 levnější nebo za 1400 dražší pumpu.

Vloženo

Ta levnější je asi made in china v lepším případě Itálie, ta dražší je vyrobená v Německu.

Jestli chceš můžu ti jí poslat na dobírku, pár lidem z fóra jsem již posílal a byli spokojeni.

Vloženo
meni sa komplet čerpadlo. ale ked človek chce da sa všetko. mam na podnikanie viac fabii tak ma uz štvalo stale kupovat nove čerpadlo. prave dnes som menil gufero. ide tam gufero felicia/favorit 120.-sk. kto nema zručnost nech kupi radšej nove čerpadlo. a pozor su dva druhy čerpadiel. gufero sa da menit len u čerpadla kde je kovova turbinka. plastova nevydrzi vytlačenie lisom a dolame sa. no a vybrat ten zaistovaci kolik to je fuška ale da sa to.

Hubo prosím ťa tie kovové turbínky su v ktorých čerpadlách? Bude to asi od nejakého r.v. nevieš náhodou? :help:

Vloženo
Ja blbec som to mal nedavno vonku ale aka je turbinka to teda neviem :doh

smrtelny hriech !!

kazda rozborka musi by zdokundamentovana z digitalnym fotakom.

ziadne ponahlanie, pekne poctivo odfotit a sup do navodov.

:p :p

Vloženo
Jak se ta 1.4ohv chová v těhle kilometrech?

tie 1.4 ked vychytaš tomu muchy tak nema probl. mam figle ako napr. davam termostat od favorita potom uz netreba nikdy menit a hlavne pri urcitych km vzdy nieco vymenit potom neni prekvapko. max. vydrz tesnenia pod hlavou bolo 195tis.km tak pravidelne menim pri 150tis. vyvedeny karter plyn a klapku netreba čistit, atd.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...