Jakub - škodík Vloženo 11. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 11. Červenec 2007 Nevíte někdo kódy řídících jednotek a škrtících klapek, které umí ovládat tempomat pro motor 1,8 20V turbo 110kW AGU s mechanickým plynem výroba 98 - 00. Děkuji za radu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petan Vloženo 11. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 11. Červenec 2007 Klapka snad tato-06A 133 066 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 12. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 12. Červenec 2007 (editace) řídící jednotka tato: 06A 906 018 DM do VIN: 1U-X-275 061 a 06A 906 018 GB od VIN: 1U-X-275 062 klapka: 06A 133 063 F budeš muset dodělat kabeláž ke spínači na brzdě (měl bych jí) + kabeláž z dělícího prostoru do RJ motoru Editováno: 12. Červenec 2007, autor: rolbar Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jakub - škodík Vloženo 13. Červenec 2007 Autor Sdílet Vloženo 13. Červenec 2007 Kluci dík za radu - teď už to jen koupit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tunak Vloženo 14. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2007 Kluci dík za radu - teď už to jen koupit. no to je to najjednoduchsie ... za penize v Praze dum Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MKTU Vloženo 13. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 13. Srpen 2008 Nevíte někdo kódy řídících jednotek a škrtících klapek, které umí ovládat tempomat pro motor 1,8 20V turbo 110kW AGU s mechanickým plynem výroba 98 - 00. Děkuji za radu. Já jsem dodělával tempomat do motoru AGU s lankem. Musíš sehnat ř.j. která umí tempomat 06A 906 018 GB,DM nebo CH. Tu jsem koupil načipovanou výměnou od ing. Jandy z Cimbu čiplou na 132kW. Dále jsem musel vyměnit škrtící klapku 06A 133 063F - néé G, ta neumí tempomat. Potom ještě čtyřpólový spínač brzdy, páčku tempomatu a podle schematu z dílenské příručky to propojit. Propojení je potřeba udělat už z řídící jednotky, protože to nemělo přípravu kabeláže mezi ř.j. a konektorem v meziprostoru. Dále se musí z důvodu jineho zapojení škrtící klapky přepinovat konektor nasazený na škrt. klapku. Potom už jenom VAGem nalogovat ř.j. motoru aby uměla ovládat tempomat. Dělal jsem to před cestou do Chorvatska, aby mi "nechcípla" noha. Všechno jde, když se chce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.