Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Ahoj lidi. Tak mi po 135000km odešla váha vzduchu. Mám dilema, jestli koupit originální a tudíž dražší, a nebo stačí neoriginál. Máte někdo zkušenosti s těma neorigo.

Ahoj lidi. Tak mi po 135000km odešla váha vzduchu. Mám dilema, jestli koupit originální a tudíž dražší, a nebo stačí neoriginál. Máte někdo zkušenosti s těma neorigo.

ahoj,no myslím že i neorigo bude stačit,koukni na autodíly krč nebo na mjauto.pozor však na auto kelly kteří v oblibě prodávají zmetky od polských výrobců,tam ta kvalita nebude dobrá.

Ahoj lidi. Tak mi po 135000km odešla váha vzduchu. Mám dilema, jestli koupit originální a tudíž dražší, a nebo stačí neoriginál. Máte někdo zkušenosti s těma neorigo.

To máš bez turba? Jednu novou tady mám,, teda jestli by to byla zrovna ta co potřebuješ, nevím jak se lišily rok od roku, tak kdyžtak napiš PM nebo mail, nebyla by drahá...

Taky bych potřeboval váhu vzduchu, ale do tý starší 1.8 20V, r.v. 96, ale neni to Octavka ale Audina A3, typuju ale že ten motor je skoro stejnej.

A nebo mě napadlo dát tám tu váhu z novějšího modelu, s tim teda vyměmit i horní víku airboxu, ale zase nevim jak by si rozumněla z řídicí jednotkou...poradíte někdo please?

Pokud by měl někdu tu váhu na tu starší verzi, tak bych jí vzal.

Taky bych potřeboval váhu vzduchu, ale do tý starší 1.8 20V, r.v. 96, ale neni to Octavka ale Audina A3, typuju ale že ten motor je skoro stejnej.

A nebo mě napadlo dát tám tu váhu z novějšího modelu, s tim teda vyměmit i horní víku airboxu, ale zase nevim jak by si rozumněla z řídicí jednotkou...poradíte někdo please?

Pokud by měl někdu tu váhu na tu starší verzi, tak bych jí vzal.

Nějakou váhu na 1,8 mám, ale kolega co zakládal tohle téma má jinou, takže jakou tam máš? Já mám sdruženou váhu s teploměrem nasávanýho vzduchu, konektor je obdélník na jedný straně kulatej se 4 vývodama. Kdyžtak se ozvi a já ti pošlu foto tý co mám.

Já mám AGNko motor, tak nevim...váha co tam mám je přidělaná na dvou šroubech a má takovej čtvercovej tvar, večer to vyfotim a pošlu ti to.

Když mi bude fungovat váha z novějšího APG, tak no problem!

Já mám AGNko motor, tak nevim...váha co tam mám je přidělaná na dvou šroubech a má takovej čtvercovej tvar, večer to vyfotim a pošlu ti to.

Když mi bude fungovat váha z novějšího APG, tak no problem!

Jestli je to ten čtvereček se šroubkama na protilehlejch rozích, tak to je ta co mám na autě, ale to je jiná než nabízím.

Mám přesně tu jak píšeš....tak to mám smůlu, asi teda koupit novou no....nevíš jak je na tom s kvalitou váha od Bosche?...maji teď nějakou akci za dobrou cenu...

Taky bych potřeboval váhu vzduchu, ale do tý starší 1.8 20V, r.v. 96, ale neni to Octavka ale Audina A3, typuju ale že ten motor je skoro stejnej.

A nebo mě napadlo dát tám tu váhu z novějšího modelu, s tim teda vyměmit i horní víku airboxu, ale zase nevim jak by si rozumněla z řídicí jednotkou...poradíte někdo please?

Pokud by měl někdu tu váhu na tu starší verzi, tak bych jí vzal.

Váhy do starších typů 1,8 (s pevným sáním) mají na váze konektor s třemi kontakty. Tyhle váhy nemají čidlo teploty nasávanýho vzduchu (to čidlo teploty vzduchu je u těhle typů až za škrtící klapkou zvlášť). Taky ji nemůžu nikde sehnat. Napadlo mě koupit prostě váhu na tuhle motorizaci (AGN) a prostě zapojit jen čidla, který měří hustotu vzduchu (tedy čidlo teploty ve váze holt vynechat). Nemám s tím ale žádnou zkušenost, tak nevím jestli je to proveditelný.

Taky bych potřeboval váhu vzduchu, ale do tý starší 1.8 20V, r.v. 96, ale neni to Octavka ale Audina A3, typuju ale že ten motor je skoro stejnej.

A nebo mě napadlo dát tám tu váhu z novějšího modelu, s tim teda vyměmit i horní víku airboxu, ale zase nevim jak by si rozumněla z řídicí jednotkou...poradíte někdo please?

Pokud by měl někdu tu váhu na tu starší verzi, tak bych jí vzal.

Váhy do starších typů 1,8 (s pevným sáním) mají na váze konektor s třemi kontakty. Tyhle váhy nemají čidlo teploty nasávanýho vzduchu (to čidlo teploty vzduchu je u těhle typů až za škrtící klapkou zvlášť). Taky ji nemůžu nikde sehnat. Napadlo mě koupit prostě váhu na tuhle motorizaci (AGN) a prostě zapojit jen čidla, který měří hustotu vzduchu (tedy čidlo teploty ve váze holt vynechat). Nemám s tím ale žádnou zkušenost, tak nevím jestli je to proveditelný.

Teoreticky, když to správně zapojíš a jen vynecháš ten "teploměr" tak by to běhat mělo, ale zkušenosti s tím nemám, jen jsem třeba slyšel, že váha z HTP bez problémů funguje na TDi.

Vzhledem k tomu, že sehnat tu váhu, kterou potřebuju je nadlidskej úkol, tak se zeptám nějakýho autoelektrikáře, jestli je možný to takhle zapojit

Taky bych potřeboval váhu vzduchu, ale do tý starší 1.8 20V, r.v. 96, ale neni to Octavka ale Audina A3, typuju ale že ten motor je skoro stejnej.

A nebo mě napadlo dát tám tu váhu z novějšího modelu, s tim teda vyměmit i horní víku airboxu, ale zase nevim jak by si rozumněla z řídicí jednotkou...poradíte někdo please?

Pokud by měl někdu tu váhu na tu starší verzi, tak bych jí vzal.

Váhy do starších typů 1,8 (s pevným sáním) mají na váze konektor s třemi kontakty. Tyhle váhy nemají čidlo teploty nasávanýho vzduchu (to čidlo teploty vzduchu je u těhle typů až za škrtící klapkou zvlášť). Taky ji nemůžu nikde sehnat. Napadlo mě koupit prostě váhu na tuhle motorizaci (AGN) a prostě zapojit jen čidla, který měří hustotu vzduchu (tedy čidlo teploty ve váze holt vynechat). Nemám s tím ale žádnou zkušenost, tak nevím jestli je to proveditelný.

Myslíš že to zkousne řídicí jednotka?...protože pokud tu váhu neseženu, tak budu muset asi udělat to samí....

Podle papírů co sem našel k autu, mám motoryzaci AGN a mám hliníkový sání.

Podle toho co píšeš ty, jestli sem to správně pochopil, tak AGN je ten novější motor?...já myslel že to je ten starší, neměl si na mysli váhu z APG motoryzace?

Taky bych potřeboval váhu vzduchu, ale do tý starší 1.8 20V, r.v. 96, ale neni to Octavka ale Audina A3, typuju ale že ten motor je skoro stejnej.

A nebo mě napadlo dát tám tu váhu z novějšího modelu, s tim teda vyměmit i horní víku airboxu, ale zase nevim jak by si rozumněla z řídicí jednotkou...poradíte někdo please?

Pokud by měl někdu tu váhu na tu starší verzi, tak bych jí vzal.

Váhy do starších typů 1,8 (s pevným sáním) mají na váze konektor s třemi kontakty. Tyhle váhy nemají čidlo teploty nasávanýho vzduchu (to čidlo teploty vzduchu je u těhle typů až za škrtící klapkou zvlášť). Taky ji nemůžu nikde sehnat. Napadlo mě koupit prostě váhu na tuhle motorizaci (AGN) a prostě zapojit jen čidla, který měří hustotu vzduchu (tedy čidlo teploty ve váze holt vynechat). Nemám s tím ale žádnou zkušenost, tak nevím jestli je to proveditelný.

Myslíš že to zkousne řídicí jednotka?...protože pokud tu váhu neseženu, tak budu muset asi udělat to samí....

Podle papírů co sem našel k autu, mám motoryzaci AGN a mám hliníkový sání.

Podle toho co píšeš ty, jestli sem to správně pochopil, tak AGN je ten novější motor?...já myslel že to je ten starší, neměl si na mysli váhu z APG motoryzace?

Pokud vím tak AGN jsou jak starší tak i novější typy 1,8. Rozdíl je jen v tom, že starší mají pevný sání a ty novější mají variabilní sání. Jinak motor jako takovej je úplně stejnej v obou případech. Jiný jsou jen ty drobnosti okolo, jako je třeba zrovna váha vzduchu, což je k nasrání. Starší se začaly vyrábět v 10/96 a ty novější v 6/97. Motory obou typů jsou AGN.

Těch rozdílů v příslušenství je samozřejmě víc, ale motor je to furt AGN.

Taky bych potřeboval váhu vzduchu, ale do tý starší 1.8 20V, r.v. 96, ale neni to Octavka ale Audina A3, typuju ale že ten motor je skoro stejnej.

A nebo mě napadlo dát tám tu váhu z novějšího modelu, s tim teda vyměmit i horní víku airboxu, ale zase nevim jak by si rozumněla z řídicí jednotkou...poradíte někdo please?

Pokud by měl někdu tu váhu na tu starší verzi, tak bych jí vzal.

Váhy do starších typů 1,8 (s pevným sáním) mají na váze konektor s třemi kontakty. Tyhle váhy nemají čidlo teploty nasávanýho vzduchu (to čidlo teploty vzduchu je u těhle typů až za škrtící klapkou zvlášť). Taky ji nemůžu nikde sehnat. Napadlo mě koupit prostě váhu na tuhle motorizaci (AGN) a prostě zapojit jen čidla, který měří hustotu vzduchu (tedy čidlo teploty ve váze holt vynechat). Nemám s tím ale žádnou zkušenost, tak nevím jestli je to proveditelný.

Myslíš že to zkousne řídicí jednotka?...protože pokud tu váhu neseženu, tak budu muset asi udělat to samí....

Podle papírů co sem našel k autu, mám motoryzaci AGN a mám hliníkový sání.

Podle toho co píšeš ty, jestli sem to správně pochopil, tak AGN je ten novější motor?...já myslel že to je ten starší, neměl si na mysli váhu z APG motoryzace?

Pokud vím tak AGN jsou jak starší tak i novější typy 1,8. Rozdíl je jen v tom, že starší mají pevný sání a ty novější mají variabilní sání. Jinak motor jako takovej je úplně stejnej v obou případech. Jiný jsou jen ty drobnosti okolo, jako je třeba zrovna váha vzduchu, což je k nasrání. Starší se začaly vyrábět v 10/96 a ty novější v 6/97. Motory obou typů jsou AGN.

Těch rozdílů v příslušenství je samozřejmě víc, ale motor je to furt AGN.

To je v háji :feve: tak jestli půjdeš za tim elektrikářem, tak sem pak napiš jak to dopadlo, jestli to teda půjde...

Jinak mě napadá...co váha z 2.0...ty starší verze měli snad stejnou jako 1.8 20V

Taky bych potřeboval váhu vzduchu, ale do tý starší 1.8 20V, r.v. 96, ale neni to Octavka ale Audina A3, typuju ale že ten motor je skoro stejnej.

A nebo mě napadlo dát tám tu váhu z novějšího modelu, s tim teda vyměmit i horní víku airboxu, ale zase nevim jak by si rozumněla z řídicí jednotkou...poradíte někdo please?

Pokud by měl někdu tu váhu na tu starší verzi, tak bych jí vzal.

Váhy do starších typů 1,8 (s pevným sáním) mají na váze konektor s třemi kontakty. Tyhle váhy nemají čidlo teploty nasávanýho vzduchu (to čidlo teploty vzduchu je u těhle typů až za škrtící klapkou zvlášť). Taky ji nemůžu nikde sehnat. Napadlo mě koupit prostě váhu na tuhle motorizaci (AGN) a prostě zapojit jen čidla, který měří hustotu vzduchu (tedy čidlo teploty ve váze holt vynechat). Nemám s tím ale žádnou zkušenost, tak nevím jestli je to proveditelný.

Myslíš že to zkousne řídicí jednotka?...protože pokud tu váhu neseženu, tak budu muset asi udělat to samí....

Podle papírů co sem našel k autu, mám motoryzaci AGN a mám hliníkový sání.

Podle toho co píšeš ty, jestli sem to správně pochopil, tak AGN je ten novější motor?...já myslel že to je ten starší, neměl si na mysli váhu z APG motoryzace?

Pokud vím tak AGN jsou jak starší tak i novější typy 1,8. Rozdíl je jen v tom, že starší mají pevný sání a ty novější mají variabilní sání. Jinak motor jako takovej je úplně stejnej v obou případech. Jiný jsou jen ty drobnosti okolo, jako je třeba zrovna váha vzduchu, což je k nasrání. Starší se začaly vyrábět v 10/96 a ty novější v 6/97. Motory obou typů jsou AGN.

Těch rozdílů v příslušenství je samozřejmě víc, ale motor je to furt AGN.

To je v háji :feve: tak jestli půjdeš za tim elektrikářem, tak sem pak napiš jak to dopadlo, jestli to teda půjde...

Jinak mě napadá...co váha z 2.0...ty starší verze měli snad stejnou jako 1.8 20V

Jo, je to tak. Okty 2,0 85kw mají stejnou váhu jako 1,8. Nevím ale, jestli jako ty starší nebo jako ty novější. Neviděl jsem ji, tak nemůžu říct.

Ve znaškovém servise si za originál váho řekli 8000,-....hovada!!! Tak jsem ji koupil v náhradě za 900,- Jsem zvědavý jak dlouho vydrží... :kol-17:

Osobně doporučuji napsat, nebo zavolat na MJauto, a na dotaz pošlou vahu vzduchu Pierburg. Cena noveho dilu je 2.200,- a tahle je snad pry neznicitelna, oproti vaham BOSCH...

a nemas tu vahu na 1.8T AGU?

Doma mám jednoho BOSCHe funkčního na prodej. Nevím jestli by to do toho šlo. Ale podle přehledu maj motory AGR, ALH, ATD a AHF váhu stejnou.

  • 2 roky později...

ahoj probudím toto téma:mám stejný problém jako Dadly,chtěl bych vědět jestli váha vzduchu vyráběná od cca 6/97 připojená na 5 iso jde přizpůsobit na starý konektor který má pouze 3 iso a vyráběn hned z kraje výroby octavek..zkoušel to někdo?

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.