Přejít na obsah

Cukani auta


Doporučené příspěvky

Zdravim,

blizi se mi garancka a vsiml jsem si na aute jedne divne veci, tak se chci zeptat, zda je to normalni chovani auta ci nikoliv, abych pripadne sfouknul opravu rovnou s garanckou.

Stava se mi pri razeni, ze auto proste trochu cukne.. na tohle jsem perfekcionista a kdyz ja sam na jizde poznam i malym cuknutim, ze se radilo, tak mi to vadi. Ale bez toho cuknuti to vetsinou ani nejde.. Proste radim (smerem nahoru), poustim pomalu spojku, pridavam plyn a auto malinko cukne. Nejvic znat je to ze dvojky na trojku. Aby to necuklo, tak se musi pred pustenim spojky nechat spadnout otacky (cca 1 az 2 sekundy) a pak velice pomalu s pomerne velkym prokluzem spojky poustet spojku. Prijde mi to dost neprirozene a vadi mi to.. Napriklad z jednicky na dvojku to vubec nedela a stejne tak zpodrazovani.. ci razeni napr mezi 3 a 4, 4 a 5 to neni tolik znat, jen trochu.

Jeste reknu, ze se jedna o Fabii 1.9TDi Combi, najeto 14 tis. km.

Uz jednou bylo auto v servisu. Jelikoz jsem nevedel, ze nema zpatecka synchron a zezacatku jsem tam hned cpal zpatecku a slo to vzdy pres zuby, tak jsem s tim hned spechal do autorizovaneho servisu (auto styl ve stodulkach). Tam mi rekli, ze to neni normalni a vymenili lamelu, pritlacak a loziska.. ta zpatecka to dodnes dela, ale uz vim, ze mam chvili pockat. Myslite ze muze mit tato oprava s tim souvislost? Podle me akorad vyuzili moznosti jak si neco priuctovat mlady boleslavi, aniz by s tim neco bylo.

Kazdopadne kde myslite ze by s tim cukanim mohl byt problem ? Dvakrat za celou dobu se mi povedlo, kdyz jednicka se nejak spravne nesesynchronizovala a slo to zub na zub a tedy tam ta rychlost pri rozjizdeni nezapadla a nejak jsem to nevnimal a pridal jsem plyn tak se to trochu protocilo na zubech, tak jestli napr. nemuze mit tohle s tim cukanim souvislost.. ale mam takovy pocit, ze to cukani to dela od zacatku, jenom si to presne nepamatuju.

Diky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mam naprosto stejny problem, jsem zvykly z S105, s kterou jeste jezdim paralerne s Fabii radit bez cukani s rychlejsim poustenim spojky. Spojku se zahratym motorem mohu rychleji pustit bez cuknuti auta bud pri razeni nahoru pri 2000ot nebo po rychlejsi akceleraci az pri 3500ot (preradit je nutne rychle aby prilis neklesly otacky motoru). Jinak musim spojku jako ty pomalu poustet a i pak dosti casto Fabie jak psals trochu cukne.

Pokud nekdo prisel jak cukani pri razeni i pri pomalem pousteni spojky zamezit, prosim napiste.

V manualu pisou prerazovat nahoru pri dosazeni 2000ot. Zda se mne Fabie pak po prerazeni dosti "zdechla" nez dosahnu cca opet 2000ot a to bych mel opet znovu radit ...

Dik.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mam naprosto stejny problem, jsem zvykly z S105, s kterou jeste jezdim paralerne s Fabii radit bez cukani s rychlejsim poustenim spojky. Spojku se zahratym motorem mohu rychleji pustit bez cuknuti auta bud pri razeni nahoru pri 2000ot nebo po rychlejsi akceleraci az pri 3500ot (preradit je nutne rychle aby prilis neklesly otacky motoru). Jinak musim spojku jako ty pomalu poustet a i pak dosti casto Fabie jak psals trochu cukne.

Pokud nekdo prisel jak cukani pri razeni i pri pomalem pousteni spojky zamezit, prosim napiste.

V manualu pisou prerazovat nahoru pri dosazeni 2000ot. Zda se mne Fabie pak po prerazeni dosti "zdechla" nez dosahnu cca opet 2000ot a to bych mel opet znovu radit ...

Dik.

razeni pri 2000 napsane v manualu nemuzete brat vazne, radte jak potrebujete....jinak si myslim ze ta oprava nema zadnou souvislost s tim co popisujes...meli jsme neco podobneho na sluzebnim, vsichni se vzdy smali soferovi ze neumi se spojkou az do doby, nez se s tim svezli i oni...proste bez cuknuti to nikdo nesvedl...nakonec se prislo na to, ze byla zavzdusnena spojka...chce to ale udelat precizne, na poprve to servis nezvladl (nechapu).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mam naprosto stejny problem, jsem zvykly z S105, s kterou jeste jezdim paralerne s Fabii radit bez cukani s rychlejsim poustenim spojky. Spojku se zahratym motorem mohu rychleji pustit bez cuknuti auta bud pri razeni nahoru pri 2000ot nebo po rychlejsi akceleraci az pri 3500ot (preradit je nutne rychle aby prilis neklesly otacky motoru). Jinak musim spojku jako ty pomalu poustet a i pak dosti casto Fabie jak psals trochu cukne.

Pokud nekdo prisel jak cukani pri razeni i pri pomalem pousteni spojky zamezit, prosim napiste.

V manualu pisou prerazovat nahoru pri dosazeni 2000ot. Zda se mne Fabie pak po prerazeni dosti "zdechla" nez dosahnu cca opet 2000ot a to bych mel opet znovu radit ...

Dik.

Tak ted jsem to testoval a presne stejne... pokud se rychle nezaradi tak je to des.. a hlavne se studenym motorem. to neni mozny plynule zaradit, ale napr. po pulhodine jizdy po dalnici to jde v pohode a krasne.. evidentne s tim souvisi teplota.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim,

dnes bylo auto v servise a toto byla jedna z věcí k řešení..

Pánové v servisu (auto styl stodůlky) to prý připojili k počítači, vše ok.. projeli se s tím, vše ok.. prý je to standardní chování to drobné cukání, takže to jako závadu neuznali.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jé vy se pozastavujete u cukání fábie. Mám 1.4mpi 50kw a je to hnusně uskákaná a ucukaná koza. Měl jsem už pár aut,ale co při rozjezdech a řazeni ze začatku jsem zažil s fábií jsem s jinym autem nezažil

No a jaks na to cukani pri razeni casem vyzral - porad.

V tomhle případě doporučuji udělat rozvody.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...