ace ventura Vloženo 19. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 19. Červenec 2007 Čau, mám takový dotázek. Dá se prodloužit doba, po které setřou stěrače při zmáčknutí páčky střikovače? Ta doba je teď na můj vkus dost krátká a u spolujezdce jede stěrač nahoru nasucho, tj. tryska ostříkne sklo až v momentě kdy už je stěrač v polovině chodu. Díky za informace Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ace ventura Vloženo 31. Červenec 2007 Autor Sdílet Vloženo 31. Červenec 2007 Tak jsem se kouknul do řj cyklovače, tam se nedá nastavit nic. Je tam jen Motoroláckej mikroprocesor a 3 relé. Koukal jsem na schéma, řj jsem vyzkoušel na stole a půjdu na to cestou nejmenšího odporu: Přeruším cestu od páčky k řj na pin 7/53c a vrazím tam časovač s 555. Ten po zmáčknutí páčky začne odpočítávat a sepne za cca 1,5 vteřiny přívod na zmíněný pin. Jednotka si teda přidá svou další 1s prodlevu a potom teprve začnou stírat sterače. Pak to bude tedy tak akorát. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
danone Vloženo 1. Duben 2009 Sdílet Vloženo 1. Duben 2009 mas to hotove? ako to funguje to? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ace ventura Vloženo 2. Duben 2009 Autor Sdílet Vloženo 2. Duben 2009 jj, mám to hotové. Nakonec po několika pokusech jsem našel pěkné schémátko a to pracuje perfektně. Jen si nepamatuju přesné hodnoty součástek. Musel bych je přeměřit. Výhoda je, že se nemusí tahat další dráty. Celý jsem to umístil do řj stěračů, uvnitř přeštípl vedení od páčky a napojil ten časovač. Ten je nastaven na cca 0,8s. Z toho signálu totiž řj určuje, že má 3x setřít okno. Proto signál zpozdím, ostřikovače pořádně ostříknou okno a pak stěrače 3x setřou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
danone Vloženo 2. Duben 2009 Sdílet Vloženo 2. Duben 2009 super. Dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
yeti79 Vloženo 12. Květen 2009 Sdílet Vloženo 12. Květen 2009 Ahoj klucí, a co vyzkoušet dát mezi motorek ostřikovač (integrovaný v nádobce) a vedení vody zpětný ventil ??? Budeš mít rychlou reakci stšěračů a vodu vždy super rychle na skle. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ace ventura Vloženo 12. Květen 2009 Autor Sdílet Vloženo 12. Květen 2009 Někde jsem četl, že ty motorky mají ten ventil v sobě. Každopádně bych si ho tam i dal, ale na tak malý průměr hadičky jsem ho nesehnal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 12. Květen 2009 Sdílet Vloženo 12. Květen 2009 v tomto rozměru se dělaly zpětný ventili na ostřik v Porsche 944 , ale cenovka kolem 1100,- Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
yeti79 Vloženo 13. Květen 2009 Sdílet Vloženo 13. Květen 2009 Zpětnej ventil mám, už jsem to dělal i spoustě známejch. Mám to i s kouskem hadičky, ale postupy montáže jsou dost různý: U O2 to šlo tak jak to mám předpřipravený, přes mlhovku a nic se nemuselo sundávat u F1 (F2) jsem si sundal jen podběh ale taky jsem si musel vypomoct gumovou hadičkou. Zbylý vozy jsem nedělal, je možný, že budete musel případně sundávat nárazník. Co se týká integrovanýho ventilu v čerpadýlku, tak tam opravdu je, ale jen pro ostřik zadního okna, pro ostřik čelního okna není. Ventilek nebo ventilek s tou hadičkou můžu sehnat za 250,- Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ace ventura Vloženo 17. Květen 2009 Autor Sdílet Vloženo 17. Květen 2009 To nezní špatně, a na průměr to teda sedí? A má se namontovat co nejblíž ostřikovačům? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petik Vloženo 11. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 11. Srpen 2009 Ahoj lidičky - řešil někdo výměnu motorku na ostřikovače světel ? Přestalo mi to ostřikovat, nebo odstřikovat ? Čím by to mohlo být ? Počítám motorek - kde ho najdu a jak je snadná či nesnadná výměna z důvodu místa ? Nemůžete mi sem někdo poslat list z DP ? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ace ventura Vloženo 17. Srpen 2009 Autor Sdílet Vloženo 17. Srpen 2009 Ahoj Petře, nevím jestli je to v dp popsaný ale nic na tom není. Musí dolu nárázník - 3 šrouby pod maskou, 4 čepy dole a šrouby kolem podběhů. Bandaska je vlevo a je k ní krásnej přístup. Na okno je to ten motorek se slabší hadičkou... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Laras Vloženo 17. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 17. Srpen 2009 (editace) opravim... dole jsou 3 , nebo ja aspon to tak mam 10._Karoserie_mont__n__pr_ce_.pdf Editováno: 17. Srpen 2009, autor: Laras Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ace ventura Vloženo 17. Srpen 2009 Autor Sdílet Vloženo 17. Srpen 2009 Jó máš pravdu. Čepy jsou 3 ale díry 4. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petik Vloženo 22. Září 2009 Sdílet Vloženo 22. Září 2009 Konečně jsem se k tomu dostal - cvičně jsem si nejdřív vyndal ostřikovač skla ale po domluvě s Jardou jsem přišel na to kde je problem Vyndal jsem ten spravny motorek a hned bylo jasno... Nejvíc mě pobavila cena v origo servisu: motorek: 1800,- práce počítám min. 800,- Mě to celkem vyšlo na 336,- za novej motorek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petik Vloženo 18. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2009 Dnes jsem zjistil nefunkcni ostřikování světel - motorek mám nový a ten zavrčí, ostrikovač se vysune ale voda nikde - tak nevím nevím. Pod autem nikde kaluž není, že by byla přerušená hadička... Pak mám asi přidušenou trisku na okna u strany řidiče - v porovnání se spolujezdcovým ostřikovačem ostřikuje cca na 1/2 výkonu. Zkoušel jsem náklony ostřikovačů, ale bez kladné odezvy... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Joudys Vloženo 4. Únor 2014 Sdílet Vloženo 4. Únor 2014 ZdravímMůžete mi někdo poradit, kde hledat kablík k čerpadlu na ostřik světlometů - puvodní majitel si rozbil xenony a dal tam halogeny a i vyměnil nádobku za obyč pro jedno čerpadlo - na sklo - ve svazku tam vede čidlo nivelace předek, čerpadlo na to přední sklo, a houkačka. Kde ale hledat ty 2 drátky na čerpadlo na ostřik světel nevím - Ani dílenská příručka mi neporadila. Případně mohu poskytnout fotečky... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ladislavpraha Vloženo 12. Únor 2014 Sdílet Vloženo 12. Únor 2014 Někde jsem četl, že ty motorky mají ten ventil v sobě. Každopádně bych si ho tam i dal, ale na tak malý průměr hadičky jsem ho nesehnal ten ventylek koupis v akvaristice... ja ho pouzivam u vzduchovace a cerpadla u akvarka... kdyz vypnou proud tak at nevytece cele akvarko ... a stoji to par haliru.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
supr Vloženo 21. Květen 2014 Sdílet Vloženo 21. Květen 2014 zdarec rosvítilo se čidlo hladiny ostřiku ,voda doplněna po nastartovaní se cca do minuty rosvítí znovu a svítí stale . mohl by ten snímač bejt KO ? nebo jen zoxidovanej konektor ? mate někdo zkušenost? dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 22. Květen 2014 Sdílet Vloženo 22. Květen 2014 Defakto sis odpověděl sám otázkama. Buď snímač KO, nebo oxidace na konektoru, popřípadě někde v kabelovém svazku, což je méně pravděpodobné. Určitě bych ho vymontoval a vykoušel mimo auto obyč prozváněčkou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
supr Vloženo 22. Květen 2014 Sdílet Vloženo 22. Květen 2014 jo dík ,radši sem ho objednal ,novej stojí 120 .mno musi dolu narazník a to se mi moc nechce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.