Přejít na obsah

Odskakování zadní části


KRYSIMLADE

Doporučené příspěvky

Situace.

O2 16kola Bridge Turanzy - Mirna nerovnost a zadek ma tendenci jako poskocit nekam jinam. Reseno v 3 servisech. Reseni vzdy stejne ,,vse v poradku,,

Nechal jsem zkontrolovat kompletne geo a vzdy dobra. Zadek skakal...

Poznatek neni GEO jako GEO... Dej praseti koste a dvorek nezamete.

Reseni.

Je to opravdu v geometrii. Ale bohuzel dle zkusenosti ze servisu jejich umeni je fakt zalostne. Po serizeni v servise kde tomu rozumi jsem koukal jak blazen.

LP norma

PP 0.01 od maxima srovnano na prostredek normy

LZ norma

PZ 0.13 od maxima mormy srovnano na prostredek normy

Vysledek.

Investice... Muj cas, nervy atd... 2xcca 1.000 za GEO. Omydlene gumy diky nespravne udelane GEO atd atd

Finalni investice... 950Kc za GEO a je to ok...

Timto dekuji servisu v Pocernicich a nad budovou SAZKY za totalni nesikovnost a pristup a vubec... Hosi diky moc.

Takze pokud Vam to skace. Je to na 90 procent geo zadni napravy. U me si obcas jakoby naznaci, ale nedovoli si to uz O) jsou tam totiz dojebany gumy diky predchozimu pristupu.

P.S. Nebo je snad mozne aby se za 14 dni geo bez narazu atd takto hnula ???? Pokud Ano je to super o) Ale skakalo to stejne a hned.

Doklad z mereni bohuzel mam v aute ale poskytnu. Fakt taky nekecam...

Editováno: , autor: KRYSIMLADE
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Cau taky mám stejné pocity :

Měl jsem stejný problém, ometené gumy zevnitř (16" Dunlopy). Od prvopočátku jsem to reklamoval. Taky jïnam na přeměření sbíhavosti a tam stejné zjištění, že je to blbě. Místo sbíhavosti, rozbíhavost a vše na max. tolerance a každé kolo jinak. Výsledek na vzorku teď 6 mm, vnitřek "oploškovaný" jako hrom. Při jízdě od 40 - 100 km/h rachot jako u traktoru. Auto neklidné přirovnání to co píšeš i ty. O problému jsem již psal v jiném tématu....

Po reklamaci (měl jsem protokol z předešlého měření a stálm jsem u toho!) a "seřízení ve značkovém servisu" nyní vše OK. Auto se uklidnilo, nic neodskakuje, hodně příjemnější jízda.

Pak jsem chtěl vysvětlit, že jejich laxností mám zadní gumy nanic i když mají 6 mm!!! Chtěl jsem vědět proč se to stalo? Když koupím nové zadní a za 2 měsíce, abych na tom nebyl stejně a bla a a a a.

Nakonec se to povedlo, po dohadování a výměně názorů ...... 2x zadní nové BRIDGy v rámci záruky.

Potom jsem hovořil v jednom pneuservisu se šéfem a ten má takový pocit, že když je OII na 16", tak vždycky je to se zadní nápravou naprt. Má takový pocit jako by to seřizovalo blbě jako na jiný typ (15"). Prý když se to seřídí, tak je pokoj.

Tak uvidíme.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A nebo se to rozstelovava samovolne i bez narazu... DNESKA JE MOZNY VSE

Cau taky mám stejné pocity :

Měl jsem stejný problém, ometené gumy zevnitř (16" Dunlopy). Od prvopočátku jsem to reklamoval. Taky jïnam na přeměření sbíhavosti a tam stejné zjištění, že je to blbě. Místo sbíhavosti, rozbíhavost a vše na max. tolerance a každé kolo jinak. Výsledek na vzorku teď 6 mm, vnitřek "oploškovaný" jako hrom. Při jízdě od 40 - 100 km/h rachot jako u traktoru. Auto neklidné přirovnání to co píšeš i ty. O problému jsem již psal v jiném tématu....

Po reklamaci (měl jsem protokol z předešlého měření a stálm jsem u toho!) a "seřízení ve značkovém servisu" nyní vše OK. Auto se uklidnilo, nic neodskakuje, hodně příjemnější jízda.

Pak jsem chtěl vysvětlit, že jejich laxností mám zadní gumy nanic i když mají 6 mm!!! Chtěl jsem vědět proč se to stalo? Když koupím nové zadní a za 2 měsíce, abych na tom nebyl stejně a bla a a a a.

Nakonec se to povedlo, po dohadování a výměně názorů ...... 2x zadní nové BRIDGy v rámci záruky.

Potom jsem hovořil v jednom pneuservisu se šéfem a ten má takový pocit, že když je OII na 16", tak vždycky je to se zadní nápravou naprt. Má takový pocit jako by to seřizovalo blbě jako na jiný typ (15"). Prý když se to seřídí, tak je pokoj.

Tak uvidíme.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To pochybuji, že by tak samo o sobě se to rozjíždělo, pokud netrefíš moooc velkou ránu. Tak jak jsem to měl, tak to by musela být fakt velká prda.

Já jsem ten problém řešil od začátku, co jsem to koupil. Hlavní pocit byl na letních, na zimních to nebylo tak znát.

Editováno: , autor: Prochy
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Presne takovej pocit ze to skace cele. Blbe sedi atd jak kdyz jsou tlumice ko pritom vse ok...

Udelali ti geo napoprve gut ???

Mne az na potreti o)) a jinde ...

To pochybuji, že by tak samo o sobě se to rozjíždělo, pokud netrefíš moooc velkou ránu. Tak jak jsem to měl, tak to by musela být fakt velká prda.

Já jsem ten problém řešil od začátku, co jsem to koupil. Hlavní pocit byl na letních, na zimních to nebylo tak znát.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdarec chlapi,

taky se mi sjížděly 16´ale pro změnu obě zvenku.

V pátek jsem nahodil nové RS Zenith 17´( díky Jirka3 ! :-) ) a šel na geometrii a podobné zjištění, pravé zadní kolo totálně rozhašené, mechanik říkal, že se pak můžou sjíždět takhle obě dvě, že prostě si auto jedu úplně jinou stopu, má špatné vedení kol a je to na světě. Tak snad měl pravdu a je pravda, že odskakování zadku jsem teď ani jednou nepocítil, 100 km po místy fakt hodně špatných cestách a v pohodě.

Editováno: , autor: rostama
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já si myslím taky, že když budeš jezdit jen ve svojí a nesedneš do jiné, tak ten pocit není takový jako když sedneš do druhé a pak do své.

Tak hned vidíš a cítíš ten rozdíl.

K té neklidnopsti a odskakování, mě to přišlo, že to dělá, ale né jako když jsou v háji tlumiče.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Krysimlade : Co tím myslíš? - Dalsi fenomen je pricka rizeni po geometrii. Udelali Vam ji vzdy rovne ?

Já měl předek v pohodě, pouze zadní náprava byla rozhozená. Jestli myslíš volant, tak ten jsem měl vždy rovně.

Tissot : O tom huštění je to zajímavé. Já když to dal méně, tak mi pískali trochu gumy v zatáčkách a to jsem jel normálně. Teď to zkusím s těma novýma Bridgestonama. Máš určitě pravdu, že když to nebude tak nafoukaný, že ten zadek bude měkčí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

koukám jako blázen, stejný problém jako u Touaregu, tam nebyl problém sjet gumy za 20.000km, dnes to už konečně vychytali, taky jiným nastavením geo a hlavně nižšími pneumatikami, na OII mi přijdou standarty taky nějak dost vysoké, když byl Touareg novej, tak byl několikrát u kámoše (naštěstí zadara) na geošce a nastavena byla nakonec tak, že dnes vše o.k., jen její hodnoty vůbec neodpovídaly tehdejším tabulkám pro tohle auto, dnes mají tabulky nové :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mam tu dalsi zajimavy postreh.

Kdyz sem prjel vsechny geo od zacatku vozu. Najednou jsem zjistil, ze vzdy je spatne prave zadni kolo !!! Dokonce i na opakovane geo za 14 dni bylo jasne videt ze se opet kolo hnulo.

Neda mi to se nezeptat. Nema tady nekdo z mistnich zkusenych servismanu zkusenost, ze uz nekdo proste mel podobnou vadu ?

Cim by o sakra mohlo byt ? Neni mozne vzdy trefit jedno kolo !!! Navic si neuvedomuju ze bych nejakou diru vymetl...

Diky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jako průkopník všech průserů jsem i tento problém absolvoval (ti starší vědí) s tím, že mě to po ujetí cca 20 t. stálo nový gumy. A protože už jsem zase dlouho žádný potíže neměl (novou spojku už mám skoro 2 měsíce), tak mi na dovče začaly hučet zadní gumy, jak kráva. Nejdřív jsem měl podezření na ložisko, ale obě zadní mají na vnitřních stranách pilky a to dělá ten kravál. Jsou to zánovní Dunlopy, v rozměru 225/40/18. Jen doufám, že jsem to zjistil včas, takže jedu na geo a prohodím i předek za zadek. Když jsem s tím byl včera v autorizovaným, technik na mně nastoupil s teorií, že : 1) jezdím sám a zadek není zatížen, 2) gumy se mají oproti předpisu víc nahustit, aby se nesjížděly okraje. Rozhodně mi vyvrací mojí teorii se špatnou geometrií. Úplně zapomněl na to, jak jsem měl u půl roku starýho auta geo zadku úplně v prdeli a co mě to stálo. Moje přesvědčení, že už to tak vyjelo z Bolky, popř., že to nebylo dobře dotažený, mi nikdo nevyvrátí.

Díky bohu, že ty gumy začaly hučet, protože nějaký významnější odskakování jsem zaznamenal až včera, kdy řídil moje auto kamarád a já seděl vedle. Zřejmě jsem si na tyhle anomálie za volantem už zvyknul. Taky mě napadlo, že by snad ty pilky mohly udělat tlumiče, ale to se mi zdá naprosto nepravděpodobný. Na tu geo jedu zítra, mohl by sem někdo hodit urgentně správný hodnoty, pls.

Editováno: , autor: jirkaK
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to mě nedávno taky začaly hučet jako kráva,mám taky Dunlopy (225/45/17).Nejvíc to slyším při těch 60 km/h.Já si taky říkal,že to jsou ložiska,budu se na ty gumy muset juknout.Navíc včera jsem mluvil se sousedem a ten má naprosto stejnej problém,taky Dunlopy na Pegasech.Se picnu .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

JirkoK přikládám ti moje měření geometrie.

První je v nezávislém servisu (malý obrázek) a potom v autorizovaném servisu - výsledky byly skoro totožné.

Na základě toho seřízení a teď vše OK. Tak jak jsem psal již jinde.

Asi jsem to blbě vložil ...... omlouvám se!

post-1543-1186055980_thumb.jpg

post-1543-1186055993_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

díky Prochy ! Mezitím jsem to přehodil zezadu dopředu a tak mi zase hučí předek. Snad se to časem rovnoměrně sjede a přestane to dělat kravál. Mám na těch nových kolech najeto tak cca 15 000 km, tak bych o ně nerad už podruhý zbytečně takhle blbě přišel. Na těch zadních je dokonce ještě na středovým pruhu čitelnej nápis Dunlop, takže se až na ty pilky prakticky vůbec nesjely. To zase někdo vymyslel píčovinu s tou stavitelnou geometrií vzadu. U OI jsem neznal, co to seřizování je, ani na předku. To aby ten zadek člověk pořád hlídal. Podotýkám, že to je otázka pár set km a gumy jsou nenávratně v hajzlu. Lidi, bacha na to !!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

díky Prochy ! Mezitím jsem to přehodil zezadu dopředu a tak mi zase hučí předek. Snad se to časem rovnoměrně sjede a přestane to dělat kravál. Mám na těch nových kolech najeto tak cca 15 000 km, tak bych o ně nerad už podruhý zbytečně takhle blbě přišel. Na těch zadních je dokonce ještě na středovým pruhu čitelnej nápis Dunlop, takže se až na ty pilky prakticky vůbec nesjely. To zase někdo vymyslel píčovinu s tou stavitelnou geometrií vzadu. U OI jsem neznal, co to seřizování je, ani na předku. To aby ten zadek člověk pořád hlídal. Podotýkám, že to je otázka pár set km a gumy jsou nenávratně v hajzlu. Lidi, bacha na to !!!

To přehazování dopředu je na nic. Jak je to jednou oskákané, tak právě ve předu to bude hučet jako hrom.

Na základě toho problému(hučení) jsem to reklamoval (viz. protokoly o měření). Na zadních jsem měl více jak 6mm vzorku a při jízdě hukot jako v traktoru.

To mě právě naštvalo - gumy jak nové a mám je vyhodit?

Podařilo se - dostal jsem nové 2 gumy. Teď klid.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

díky Prochy ! Mezitím jsem to přehodil zezadu dopředu a tak mi zase hučí předek. Snad se to časem rovnoměrně sjede a přestane to dělat kravál. Mám na těch nových kolech najeto tak cca 15 000 km, tak bych o ně nerad už podruhý zbytečně takhle blbě přišel. Na těch zadních je dokonce ještě na středovým pruhu čitelnej nápis Dunlop, takže se až na ty pilky prakticky vůbec nesjely. To zase někdo vymyslel píčovinu s tou stavitelnou geometrií vzadu. U OI jsem neznal, co to seřizování je, ani na předku. To aby ten zadek člověk pořád hlídal. Podotýkám, že to je otázka pár set km a gumy jsou nenávratně v hajzlu. Lidi, bacha na to !!!

přesně tak, jen je otázkou, jestli jsou tovární údaje geometrie o.k., protože na touaregu jsme nastavili kola po vzoru a hodnot BMWX3 a od tý doby v pohodě, jinak taky stejná anabáze, naštěstí reklamace a nová sada pneu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak jsem byl v pátek na geo u známýho, kterej to dělá už asi 10 let. Vybavení špičkový, znalosti rovněž. Změřil ten zadek a sbíhavost namísto + 0,05 byla + 0,41. Ptám se, jestli je to vůbec možný způsobit při jízdě. Prej leda že bych najel přímo na nějakej obrubník, a to v plný rychlosti. Nepamatuju se, že bych někdy vůbec do něčeho vletěl. V autorizovaným jsem to měl na geo (za 750,- Kč) v březnu po nasazení letních, což je cca 15 000 km.

Takže jsem to prohodil na předek, při nižších rychlostech jsou slyšet, ale od nějakých 60 km je to už celkem o.k.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak jsem byl v pátek na geo u známýho, kterej to dělá už asi 10 let. Vybavení špičkový, znalosti rovněž. Změřil ten zadek a sbíhavost namísto + 0,05 byla + 0,41. Ptám se, jestli je to vůbec možný způsobit při jízdě. Prej leda že bych najel přímo na nějakej obrubník, a to v plný rychlosti. Nepamatuju se, že bych někdy vůbec do něčeho vletěl. V autorizovaným jsem to měl na geo (za 750,- Kč) v březnu po nasazení letních, což je cca 15 000 km.

Takže jsem to prohodil na předek, při nižších rychlostech jsou slyšet, ale od nějakých 60 km je to už celkem o.k.

Jirko taky by mě zajímalo, proč po 15 000 km se to rozjede, když na nic nenajedeš, či nevletím do žádné díry.

Možná je na těch nápravách u OII ještě nějaká chybička.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jirko taky by mě zajímalo, proč po 15 000 km se to rozjede, když na nic nenajedeš, či nevletím do žádné díry.

Možná je na těch nápravách u OII ještě nějaká chybička.

na kterých autech koncernu je ještě tahle náprava? (Passat? Jetta? - ta tu ale moc nejezdí, Golf?) případně mají stejné problémy i oni? případně údaje geošky u jiného auta-značky, nemůže mít vliv zatížení auta, se zdvihem se geometrie mění, není možné, ža by se rozštelovala při plném zatížení v kufru a na těch našich hupech na cestách?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky jsem byl na geometrii. Po projeté díře v zimě a ohnutém ráfku na levém předním kole jsem si řekl že by to chtělo zkontrolovat. A hle, předek OK a zadek ne. Servisman říkal, že to není tak hrozný, tak jsem to zatím nechal tak. Přikládám protokol.

post-1312-1186481209_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...