kormik Vloženo 7. Únor 2009 Sdílet Vloženo 7. Únor 2009 Zdravím, mám 2.0 z 1999, najeto 142000 a začala taky baštit olej. Svítí i kontrolka řídící jednotky motoru - diagnostika píše chybu lambdy. Je možné, že ba to dělal olej ve spalinách? Máte někdo takovou zkušenost? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
perníkář Vloženo 9. Únor 2009 Sdílet Vloženo 9. Únor 2009 (editace) zdare chlapáci, tak já po opravě trubky sání, opravě výfuku (svody), stále ještě spotřeba už néé tak velká jako byla před odstraněním závad, ale pořád stále je... za chvíli mě čeká výměna oleje takže nový olej, filtr, vše překontroluji jestli někde prasklá hadička či podobně.. pak už mě jen napadá jestli tam nebude nějaký motorový problém.... ale ta spotřeba mě jinak celkem dost zajímá motorizace 1.6 GLXI 74kW r. v. 98, jinak se mi také zdá že auto úplně ztratilo z takových 40 % výkon, ale to asi patří jinam... omlouám se že píši do jiné kategorie už jsem našel tu svou správnou Editováno: 9. Únor 2009, autor: perníkář Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peter50kw Vloženo 20. Červenec 2009 Autor Sdílet Vloženo 20. Červenec 2009 (editace) A je to v azuru. Pri 90000 prehliadke prekruzkovali motor, vymenili guferka v hlave valcov, nejake prezrete hadice, a po 2000 km dovolenke sa hladina oleja nepohla. Az to bude mat nabehane viac, dam vediet. Cela sranda vysla na 1100 euro vcitane vymeny rozvodov, naplni, vodnej pumpy a kladiek. Srdce mi krvaca pre tolko penazi, ale mam radost, ze je auticko v tip-top stave. Este na nom chceme par rokov jazdit, tak to vidim pozitivne. Editováno: 20. Červenec 2009, autor: Peter50kw Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peter50kw Vloženo 5. Září 2010 Autor Sdílet Vloženo 5. Září 2010 Nove kruzky a gufera pomohli. Za 11000 do dalsej vymeny zobral asi 6 deci. Dolievat teda nebolo potrebne a teraz mam 7000 a vyzera to na 2 az 3 deci, takze do vymeny urcite nebude potrebne dolievat. Viac nez 5000 km aj tak nestihnem. Emisie na STK vyborne, ale to boli aj predtym. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kingdave Vloženo 13. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 13. Říjen 2010 potřebuji radu,auto mi začalo žrát olej 1L na 1000km,rozhodl jsem se to řešit a zajel jsem do servisu aby mi vyměnily pístní kroužky,gufera atd......,jenže borec mi řekl,že to nemá smysl jelikož se tato závada znovu vyskytne a radši mám vyměnit motor takže jeho řešení: zánovní holej motor najeto cca 50 tis. 15 000 kč,cesta (musí až do prahy)2 000 kč,práce 5000 kč nějak se mi to nezdá,nechce trochu moc???? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pepo217 Vloženo 14. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 14. Listopad 2016 (editace) Zdravim ja mam škodu octaiu 1,6 combi benzin plyn auto my žere olej zo 3 l od vymeny po vymenu po 10000km pomože vymena bufier ventilov a musi ist dole hlava?dalej neprešiel som na stk+ek lebo my kolišu otačky aj na benzine aj na plyne vymenil som egr ventil nove sviečky regulator tlaku paliva palivve čerpadlo lebo my zle štartovalo snimač teploty aj čidlo teploty na chladiči pomohlo to len pri benzine že my nekolišu otačky aj to len tak tak skušal som dat v servise novu skušobne aj druhu šktiacu klapku a nič je to ok len ked je motor studeny viete niekto poradit dik Editováno: 14. Listopad 2016, autor: pepo217 upozrnit ma na odpoved Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rastislav93 Vloženo 16. Červenec 2018 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2018 Zdravím, takisto som mal problém s nadmernou spotrebou oleja (OII Combi - 1.6MPI, 75KW, r.v.2006). Keď sa to zhoršovalo, tak cca 0,5 l na 1000km, potom to bolo rôzne, raz po 100km, raz 500km. Najprv sa vymenili guferá - nepomohlo. Problém bol inde - zničené tesnenie pod hlavou, výfukové tesnenie a to najhoršie - 4. piest bol odstavený, netesnil, vo valci si "pobehoval". Výmena spomínaných komponentov a auto ide ako má. Najazdených od tej doby cca 20 000 km, olej pri intervalovej výmene v norme. Nestratila sa snáď ani kvapka. Komponenty vyšli myslím na cca 400€ + práca. Auto však bolo inak vo výbornom stave, takže ivestíciu neľutujem. A nemusím sa báť, kedy a kďe budem musieť dolievať olej, a modliť sa aby som ho mal pri sebe. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.