Přejít na obsah

Prasknuta hadicka ?


magero

Doporučené příspěvky

Caute, potrebujem vasu pomoc,

chystam sa na dlhsiu cestu a len tak zbezne som pozeral na motor a objavil som asi prasknutu hadicku.

Na pristojovke mi nehlasi nic, vsetko sa tvari v pohode ale mne sa to nezda, okolo hadicky a v jej blizkom okoli je olej a spina.

Octavia1 1.6 75kW rv09/01

Prikladam obrazok.

Diky moc za vase nazory.

post-8752-1185956359_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Caute, potrebujem vasu pomoc,

chystam sa na dlhsiu cestu a len tak zbezne som pozeral na motor a objavil som asi prasknutu hadicku.

Na pristojovke mi nehlasi nic, vsetko sa tvari v pohode ale mne sa to nezda, okolo hadicky a v jej blizkom okoli je olej a spina.

Octavia1 1.6 75kW rv09/01

Prikladam obrazok.

Diky moc za vase nazory.

post-8752-1185956359_thumb.jpg

vymen to. a mas po probleme. ta hadica je na odvetravanie klukovej skrine. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Caute, potrebujem vasu pomoc,

chystam sa na dlhsiu cestu a len tak zbezne som pozeral na motor a objavil som asi prasknutu hadicku.

Na pristojovke mi nehlasi nic, vsetko sa tvari v pohode ale mne sa to nezda, okolo hadicky a v jej blizkom okoli je olej a spina.

Octavia1 1.6 75kW rv09/01

Prikladam obrazok.

Diky moc za vase nazory.

post-8752-1185956359_thumb.jpg

vymen to. a mas po probleme. ta hadica je na odvetravanie klukovej skrine. :)

Stejný problém, vyměň to, stojí cca 1400,-. Bacha při vytahování z filtru, praská to, opatrně. a rovnou musíš koupit i nový těsnící kroužek. Je tam kde se napojuje tahle trubka do filtru oleje.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Caute, potrebujem vasu pomoc,

chystam sa na dlhsiu cestu a len tak zbezne som pozeral na motor a objavil som asi prasknutu hadicku.

Na pristojovke mi nehlasi nic, vsetko sa tvari v pohode ale mne sa to nezda, okolo hadicky a v jej blizkom okoli je olej a spina.

Octavia1 1.6 75kW rv09/01

Prikladam obrazok.

Diky moc za vase nazory.

post-8752-1185956359_thumb.jpg

vymen to. a mas po probleme. ta hadica je na odvetravanie klukovej skrine. :)

Stejný problém, vyměň to, stojí cca 1400,-. Bacha při vytahování z filtru, praská to, opatrně. a rovnou musíš koupit i nový těsnící kroužek. Je tam kde se napojuje tahle trubka do filtru oleje.

Diky moc za rady, pojdem to hned dnes vybavit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak hadicku uz mam, 1382 Sk, teraz este poradte mi ako ju vymenit, hore pri otvore na nalievanie oleja to by som este zvladol ale ako sa dostat dole ku klukovej skrini. V servise chceli za vymenu 1500 sk tak to som im povedal nech idu do jezibabinej pi... :p

Diky moc za pomoc. :help:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak hadicku uz mam, 1382 Sk, teraz este poradte mi ako ju vymenit, hore pri otvore na nalievanie oleja to by som este zvladol ale ako sa dostat dole ku klukovej skrini. V servise chceli za vymenu 1500 sk tak to som im povedal nech idu do jezibabinej pi... :p

Diky moc za pomoc. :help:

Havně u toho dejchej a moc nenadavej na magory, co tohle malovali. Bohužel u toho rozebereš kupu dílů. Jelikož mám volšové ruce, musel jsem vyndat čerpadlo sekundárního vzduchu, včetně plechové konzoly (čerpadlo je přidělanéšrouby 3x M6) konzola je nahoře na 2 imbusy a dola 1 imbus a M8 matka. Horní svorku trubky kombinačkama zmáčkneš a posuneš. Dole je naopak závlačka, tu musíš kleštěma vytáhnout. Odpojíš horní konec trubky a trubkou opatrně hýbní a jako ji zkus vykroutit z bloku filtru. Pokud seš levej jako já, ukroutíš ji a uvnitř ti zbude kus umělé hmoty s vnitřním kovovým kroužkem trubky a těsnícím gumovým kroužkem. Když se ti to stane musíš opatrně odpáčit umlělou hmotu a kleštičkama vytáhnout. Mě se to povedlo kleštičkama vytáhnout a přitom nic nenaházet do filtru. Pak vezmeš novou hadici, nasadíš nový těsnící kroužek (80,- kč) a dáš ze staré trubky svorku a vsuneš trubku do filtru. Pak zavlékneš závlačku nasadíš horní konec a zasvorkuješ. Nasadíš konzolu čerpadla vzduchu, čerpadlo. Jo dej bycha aby si neurval trubku od olejové měrky. Ještě zkontroluj husí krk vedoucí z olejového hrdla do té široké trubky. Tam to taky praská a přisává vzduch. Třeba jiný sou šikovnější než já, já jsem ale tohle všecko odendal abych na to pořádně viděl.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak hadicku uz mam, 1382 Sk, teraz este poradte mi ako ju vymenit, hore pri otvore na nalievanie oleja to by som este zvladol ale ako sa dostat dole ku klukovej skrini. V servise chceli za vymenu 1500 sk tak to som im povedal nech idu do jezibabinej pi... :p

Diky moc za pomoc. :help:

Havně u toho dejchej a moc nenadavej na magory, co tohle malovali. Bohužel u toho rozebereš kupu dílů. Jelikož mám volšové ruce, musel jsem vyndat čerpadlo sekundárního vzduchu, včetně plechové konzoly (čerpadlo je přidělanéšrouby 3x M6) konzola je nahoře na 2 imbusy a dola 1 imbus a M8 matka. Horní svorku trubky kombinačkama zmáčkneš a posuneš. Dole je naopak závlačka, tu musíš kleštěma vytáhnout. Odpojíš horní konec trubky a trubkou opatrně hýbní a jako ji zkus vykroutit z bloku filtru. Pokud seš levej jako já, ukroutíš ji a uvnitř ti zbude kus umělé hmoty s vnitřním kovovým kroužkem trubky a těsnícím gumovým kroužkem. Když se ti to stane musíš opatrně odpáčit umlělou hmotu a kleštičkama vytáhnout. Mě se to povedlo kleštičkama vytáhnout a přitom nic nenaházet do filtru. Pak vezmeš novou hadici, nasadíš nový těsnící kroužek (80,- kč) a dáš ze staré trubky svorku a vsuneš trubku do filtru. Pak zavlékneš závlačku nasadíš horní konec a zasvorkuješ. Nasadíš konzolu čerpadla vzduchu, čerpadlo. Jo dej bycha aby si neurval trubku od olejové měrky. Ještě zkontroluj husí krk vedoucí z olejového hrdla do té široké trubky. Tam to taky praská a přisává vzduch. Třeba jiný sou šikovnější než já, já jsem ale tohle všecko odendal abych na to pořádně viděl.

Diky za navod, pokusim sa to dnes vecer spachat, dufam ze nic neposerem. Dam vediet ako to dopadlo B)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak hadicku uz mam, 1382 Sk, teraz este poradte mi ako ju vymenit, hore pri otvore na nalievanie oleja to by som este zvladol ale ako sa dostat dole ku klukovej skrini. V servise chceli za vymenu 1500 sk tak to som im povedal nech idu do jezibabinej pi... :p

Diky moc za pomoc. :help:

Havně u toho dejchej a moc nenadavej na magory, co tohle malovali. Bohužel u toho rozebereš kupu dílů. Jelikož mám volšové ruce, musel jsem vyndat čerpadlo sekundárního vzduchu, včetně plechové konzoly (čerpadlo je přidělanéšrouby 3x M6) konzola je nahoře na 2 imbusy a dola 1 imbus a M8 matka. Horní svorku trubky kombinačkama zmáčkneš a posuneš. Dole je naopak závlačka, tu musíš kleštěma vytáhnout. Odpojíš horní konec trubky a trubkou opatrně hýbní a jako ji zkus vykroutit z bloku filtru. Pokud seš levej jako já, ukroutíš ji a uvnitř ti zbude kus umělé hmoty s vnitřním kovovým kroužkem trubky a těsnícím gumovým kroužkem. Když se ti to stane musíš opatrně odpáčit umlělou hmotu a kleštičkama vytáhnout. Mě se to povedlo kleštičkama vytáhnout a přitom nic nenaházet do filtru. Pak vezmeš novou hadici, nasadíš nový těsnící kroužek (80,- kč) a dáš ze staré trubky svorku a vsuneš trubku do filtru. Pak zavlékneš závlačku nasadíš horní konec a zasvorkuješ. Nasadíš konzolu čerpadla vzduchu, čerpadlo. Jo dej bycha aby si neurval trubku od olejové měrky. Ještě zkontroluj husí krk vedoucí z olejového hrdla do té široké trubky. Tam to taky praská a přisává vzduch. Třeba jiný sou šikovnější než já, já jsem ale tohle všecko odendal abych na to pořádně viděl.

Diky za navod, pokusim sa to dnes vecer spachat, dufam ze nic neposerem. Dam vediet ako to dopadlo B)

Hodně štěstí. Dej vědět. Já jsem normální domácí patlal, určitě servisák to má najeté rychleji a rozuměji, ale třeba ti to pomůže na orientaci.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak hadicku uz mam, 1382 Sk, teraz este poradte mi ako ju vymenit, hore pri otvore na nalievanie oleja to by som este zvladol ale ako sa dostat dole ku klukovej skrini. V servise chceli za vymenu 1500 sk tak to som im povedal nech idu do jezibabinej pi... :p

Diky moc za pomoc. :help:

Havně u toho dejchej a moc nenadavej na magory, co tohle malovali. Bohužel u toho rozebereš kupu dílů. Jelikož mám volšové ruce, musel jsem vyndat čerpadlo sekundárního vzduchu, včetně plechové konzoly (čerpadlo je přidělanéšrouby 3x M6) konzola je nahoře na 2 imbusy a dola 1 imbus a M8 matka. Horní svorku trubky kombinačkama zmáčkneš a posuneš. Dole je naopak závlačka, tu musíš kleštěma vytáhnout. Odpojíš horní konec trubky a trubkou opatrně hýbní a jako ji zkus vykroutit z bloku filtru. Pokud seš levej jako já, ukroutíš ji a uvnitř ti zbude kus umělé hmoty s vnitřním kovovým kroužkem trubky a těsnícím gumovým kroužkem. Když se ti to stane musíš opatrně odpáčit umlělou hmotu a kleštičkama vytáhnout. Mě se to povedlo kleštičkama vytáhnout a přitom nic nenaházet do filtru. Pak vezmeš novou hadici, nasadíš nový těsnící kroužek (80,- kč) a dáš ze staré trubky svorku a vsuneš trubku do filtru. Pak zavlékneš závlačku nasadíš horní konec a zasvorkuješ. Nasadíš konzolu čerpadla vzduchu, čerpadlo. Jo dej bycha aby si neurval trubku od olejové měrky. Ještě zkontroluj husí krk vedoucí z olejového hrdla do té široké trubky. Tam to taky praská a přisává vzduch. Třeba jiný sou šikovnější než já, já jsem ale tohle všecko odendal abych na to pořádně viděl.

Diky za navod, pokusim sa to dnes vecer spachat, dufam ze nic neposerem. Dam vediet ako to dopadlo B)

Hodně štěstí. Dej vědět. Já jsem normální domácí patlal, určitě servisák to má najeté rychleji a rozuměji, ale třeba ti to pomůže na orientaci.

Dik moc urcite mi pomoze tvoj navod, inac by som vobec nevedel ako zacat. Dam vediet :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak hadicku uz mam, 1382 Sk, teraz este poradte mi ako ju vymenit, hore pri otvore na nalievanie oleja to by som este zvladol ale ako sa dostat dole ku klukovej skrini. V servise chceli za vymenu 1500 sk tak to som im povedal nech idu do jezibabinej pi... :p

Diky moc za pomoc. :help:

Havně u toho dejchej a moc nenadavej na magory, co tohle malovali. Bohužel u toho rozebereš kupu dílů. Jelikož mám volšové ruce, musel jsem vyndat čerpadlo sekundárního vzduchu, včetně plechové konzoly (čerpadlo je přidělanéšrouby 3x M6) konzola je nahoře na 2 imbusy a dola 1 imbus a M8 matka. Horní svorku trubky kombinačkama zmáčkneš a posuneš. Dole je naopak závlačka, tu musíš kleštěma vytáhnout. Odpojíš horní konec trubky a trubkou opatrně hýbní a jako ji zkus vykroutit z bloku filtru. Pokud seš levej jako já, ukroutíš ji a uvnitř ti zbude kus umělé hmoty s vnitřním kovovým kroužkem trubky a těsnícím gumovým kroužkem. Když se ti to stane musíš opatrně odpáčit umlělou hmotu a kleštičkama vytáhnout. Mě se to povedlo kleštičkama vytáhnout a přitom nic nenaházet do filtru. Pak vezmeš novou hadici, nasadíš nový těsnící kroužek (80,- kč) a dáš ze staré trubky svorku a vsuneš trubku do filtru. Pak zavlékneš závlačku nasadíš horní konec a zasvorkuješ. Nasadíš konzolu čerpadla vzduchu, čerpadlo. Jo dej bycha aby si neurval trubku od olejové měrky. Ještě zkontroluj husí krk vedoucí z olejového hrdla do té široké trubky. Tam to taky praská a přisává vzduch. Třeba jiný sou šikovnější než já, já jsem ale tohle všecko odendal abych na to pořádně viděl.

Diky za navod, pokusim sa to dnes vecer spachat, dufam ze nic neposerem. Dam vediet ako to dopadlo B)

Hodně štěstí. Dej vědět. Já jsem normální domácí patlal, určitě servisák to má najeté rychleji a rozuměji, ale třeba ti to pomůže na orientaci.

Dik moc urcite mi pomoze tvoj navod, inac by som vobec nevedel ako zacat. Dam vediet :)

Ahoj !

No tak som to teraz cez vikend spachal a podarilo sa ! Asistovala mi moja manzelka a zvladli sme to aj s prestavkami za 3 hodinky, este nikdy som nic v motore nerobil takze sme radsej postupovali pomali a rozvazne, bol tam dost zhorseny pristup s naradim ale poradili sme si. Najskor sme odmontovali to sekundarne cerpadlo vzduchu, potom sme poodpajali konektory nech nezavadzaju, potom drziak toho cerpadla a nakoniec sme vymenili tu hadicku, bola pekne na cucky, dole pri klukovej skriny bola total roztrhana. Pekne sme vsetko vycistili a namontovali spat..

ESTE RAZ TI VELMI DAKUJEM ZA NAVOD, VELMI NAM POMOHOL. DLZIM TI -_-

Dik moc

magero

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

"I prd velebnosti" nedlužíš nic, jsem rád, že jsem mohl troška pomoci. Hodně štěstí. Já sem zase vyhodil celé sání vyměnil těsnění a motor stále blbne. :( Teď mě čeká záhada s názvem, klesající tlak paliva při jízdě (nové čerpadlo, filtr i regulátor). :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

"I prd velebnosti" nedlužíš nic, jsem rád, že jsem mohl troška pomoci. Hodně štěstí. Já sem zase vyhodil celé sání vyměnil těsnění a motor stále blbne. :( Teď mě čeká záhada s názvem, klesající tlak paliva při jízdě (nové čerpadlo, filtr i regulátor). :(

No to znie uz na komplikovanejsiu vec, drzim palec aby si to vyriesil.

Cus zatim. :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

"I prd velebnosti" nedlužíš nic, jsem rád, že jsem mohl troška pomoci. Hodně štěstí. Já sem zase vyhodil celé sání vyměnil těsnění a motor stále blbne. :( Teď mě čeká záhada s názvem, klesající tlak paliva při jízdě (nové čerpadlo, filtr i regulátor). :(

Cau, no te pr..., za chvili uz budes profi mechanik.Mne ted zacla rachotit prevodovka, jen na zpatecku, nevim, mozna zub nebo lozisko,ale jen na zpatecce,musim se mrknout co tam mame za prevodovku a podivat se na schema.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

"I prd velebnosti" nedlužíš nic, jsem rád, že jsem mohl troška pomoci. Hodně štěstí. Já sem zase vyhodil celé sání vyměnil těsnění a motor stále blbne. :( Teď mě čeká záhada s názvem, klesající tlak paliva při jízdě (nové čerpadlo, filtr i regulátor). :(

Cau, no te pr..., za chvili uz budes profi mechanik.Mne ted zacla rachotit prevodovka, jen na zpatecku, nevim, mozna zub nebo lozisko,ale jen na zpatecce,musim se mrknout co tam mame za prevodovku a podivat se na schema.

Hele psal jsem do ihrtechu. Pán mi odpověděl, že mám jít po elektrice. Zkontrolovat zem na čerpadle a relé čerpadla. Každopádně, jestliže má motor zprávně makat má mýt konstantní tlak paliva 2,5 barů i po přidání plynu. Při přidání plynu se zvyšuje proud do čerpadla a vedení to musí utáhnout. Ztráty v kabelech mají být okolo 1V.... Tak budu hledat dál...

Prasklé hadičky jsou mrchy. Další problém u sání krom hadiček je 8 těsnících gumiček u sáčka. 4 nahoře a 4 dole u připojení na motor. Je nutné kontrolovat i utažení šroubů sáčka. Jakmile jsou povolené je je nutné zatáhnout a sprejem na netěsnosti prostříkat, aby se projevily případné netěsnosti. Pokud tam netěsnosti jsou, je nutné rozdělat sáčko, vyměnit těsnění. Bacha cca 100,- kousek. Samozřejmě je nutné prostříkat i vstřikovací ventily....

Člověče, sem přemejšlel, že se vyplatí si vzít na leasing DACII LOGAN MCV (kombíka) a máš 6 let záruku a svatej pokoj od oprav (když při koupi vozu připlatíš 6990,-) Když každej rok vrazíme do fára průběžně 10000,-... a máme furt starej křáp...no nic...

Rachotit hodně? To by nebylo milé. Znamenalo by to sehnat rampičku na motor ( tu mám :) ) Pak rozhrabat půl předku a vyndat spodem špajzku. Zkontrolovat opotřebení spojky (udělat přípravek na vystředění spojky), půlnout špajzku a měřit mezery mezi koly. Stáhnout všechna ložiska a zkontrolovat. Těsnění vyměnit.... no to je práce pro vraha. Na Favu nebyl problém sundat špajzku, na Octě to bude opruz jako všecko. Ještě uvažuj, že špajzka vydrží jako prd 300000km a ty máš 1/3. Nemůžou to dělat ložiska v kole a nebo ta spojka?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

"I prd velebnosti" nedlužíš nic, jsem rád, že jsem mohl troška pomoci. Hodně štěstí. Já sem zase vyhodil celé sání vyměnil těsnění a motor stále blbne. :( Teď mě čeká záhada s názvem, klesající tlak paliva při jízdě (nové čerpadlo, filtr i regulátor). :(

Cau, no te pr..., za chvili uz budes profi mechanik.Mne ted zacla rachotit prevodovka, jen na zpatecku, nevim, mozna zub nebo lozisko,ale jen na zpatecce,musim se mrknout co tam mame za prevodovku a podivat se na schema.

Hele psal jsem do ihrtechu. Pán mi odpověděl, že mám jít po elektrice. Zkontrolovat zem na čerpadle a relé čerpadla. Každopádně, jestliže má motor zprávně makat má mýt konstantní tlak paliva 2,5 barů i po přidání plynu. Při přidání plynu se zvyšuje proud do čerpadla a vedení to musí utáhnout. Ztráty v kabelech mají být okolo 1V.... Tak budu hledat dál...

Prasklé hadičky jsou mrchy. Další problém u sání krom hadiček je 8 těsnících gumiček u sáčka. 4 nahoře a 4 dole u připojení na motor. Je nutné kontrolovat i utažení šroubů sáčka. Jakmile jsou povolené je je nutné zatáhnout a sprejem na netěsnosti prostříkat, aby se projevily případné netěsnosti. Pokud tam netěsnosti jsou, je nutné rozdělat sáčko, vyměnit těsnění. Bacha cca 100,- kousek. Samozřejmě je nutné prostříkat i vstřikovací ventily....

Člověče, sem přemejšlel, že se vyplatí si vzít na leasing DACII LOGAN MCV (kombíka) a máš 6 let záruku a svatej pokoj od oprav (když při koupi vozu připlatíš 6990,-) Když každej rok vrazíme do fára průběžně 10000,-... a máme furt starej křáp...no nic...

Rachotit hodně? To by nebylo milé. Znamenalo by to sehnat rampičku na motor ( tu mám :) ) Pak rozhrabat půl předku a vyndat spodem špajzku. Zkontrolovat opotřebení spojky (udělat přípravek na vystředění spojky), půlnout špajzku a měřit mezery mezi koly. Stáhnout všechna ložiska a zkontrolovat. Těsnění vyměnit.... no to je práce pro vraha. Na Favu nebyl problém sundat špajzku, na Octě to bude opruz jako všecko. Ještě uvažuj, že špajzka vydrží jako prd 300000km a ty máš 1/3. Nemůžou to dělat ložiska v kole a nebo ta spojka?

urcite ne, dela to jen zpatecka, nastesti dopredu nic,Ceka mne casem slusna oprava za slusne penize.Asi.S tou Dacii, o te jsem premyslel, jen to neni to auto s velkym A,ale byl to jeden z mych favoritu.Mozna jsem to mel udelat.Pozde, mam proste smulu.Clovek pocita ze do starsiho auta neco nacpe,ale tohle je moc.Lepsi na to nemyslet, neresit.S tim tvym je to fakt zahada.Jediny co si snad neudelal, nevyhazel si pisty.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

"I prd velebnosti" nedlužíš nic, jsem rád, že jsem mohl troška pomoci. Hodně štěstí. Já sem zase vyhodil celé sání vyměnil těsnění a motor stále blbne. :( Teď mě čeká záhada s názvem, klesající tlak paliva při jízdě (nové čerpadlo, filtr i regulátor). :(

Cau, no te pr..., za chvili uz budes profi mechanik.Mne ted zacla rachotit prevodovka, jen na zpatecku, nevim, mozna zub nebo lozisko,ale jen na zpatecce,musim se mrknout co tam mame za prevodovku a podivat se na schema.

Hele psal jsem do ihrtechu. Pán mi odpověděl, že mám jít po elektrice. Zkontrolovat zem na čerpadle a relé čerpadla. Každopádně, jestliže má motor zprávně makat má mýt konstantní tlak paliva 2,5 barů i po přidání plynu. Při přidání plynu se zvyšuje proud do čerpadla a vedení to musí utáhnout. Ztráty v kabelech mají být okolo 1V.... Tak budu hledat dál...

Prasklé hadičky jsou mrchy. Další problém u sání krom hadiček je 8 těsnících gumiček u sáčka. 4 nahoře a 4 dole u připojení na motor. Je nutné kontrolovat i utažení šroubů sáčka. Jakmile jsou povolené je je nutné zatáhnout a sprejem na netěsnosti prostříkat, aby se projevily případné netěsnosti. Pokud tam netěsnosti jsou, je nutné rozdělat sáčko, vyměnit těsnění. Bacha cca 100,- kousek. Samozřejmě je nutné prostříkat i vstřikovací ventily....

Člověče, sem přemejšlel, že se vyplatí si vzít na leasing DACII LOGAN MCV (kombíka) a máš 6 let záruku a svatej pokoj od oprav (když při koupi vozu připlatíš 6990,-) Když každej rok vrazíme do fára průběžně 10000,-... a máme furt starej křáp...no nic...

Rachotit hodně? To by nebylo milé. Znamenalo by to sehnat rampičku na motor ( tu mám :) ) Pak rozhrabat půl předku a vyndat spodem špajzku. Zkontrolovat opotřebení spojky (udělat přípravek na vystředění spojky), půlnout špajzku a měřit mezery mezi koly. Stáhnout všechna ložiska a zkontrolovat. Těsnění vyměnit.... no to je práce pro vraha. Na Favu nebyl problém sundat špajzku, na Octě to bude opruz jako všecko. Ještě uvažuj, že špajzka vydrží jako prd 300000km a ty máš 1/3. Nemůžou to dělat ložiska v kole a nebo ta spojka?

urcite ne, dela to jen zpatecka, nastesti dopredu nic,Ceka mne casem slusna oprava za slusne penize.Asi.S tou Dacii, o te jsem premyslel, jen to neni to auto s velkym A,ale byl to jeden z mych favoritu.Mozna jsem to mel udelat.Pozde, mam proste smulu.Clovek pocita ze do starsiho auta neco nacpe,ale tohle je moc.Lepsi na to nemyslet, neresit.S tim tvym je to fakt zahada.Jediny co si snad neudelal, nevyhazel si pisty.

To zatím nechám být, jelikož jsem uvažoval, kdybych měl včudu kompresi, neházelo by to emisích moc kyslíku si myslím. Šlo by tam hodně nespáleného paliva a sem jde moc vzduch a málo paliva. Půjdu po elektroinstalaci. Al aby mě tu neukamenovali, prasklé trubky jsou sériová vada kupy VW motorů. Přemejšlel jsem nad náhradou plastových trubek. Teoreticky by šlo udělat na soustruhu dolů do filtru "cecek" z hliníku a na něj navléknout silnostěnou gumovou trubku, která se dává např. do Fava do chladícího okruhu. Nevím jestli by to vydrželo, ale náhrada by vyšla levněji, než dát 1400,- za celou trubku.Je tam sice horký olej, ale myslím, že minimálně 3 roky by to drželo. Pořízení trubky je cca 50,- kč a udělání hliníkového přechodu do olejového filtru max 1 hodinu práce.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...