Publikováno Srpen 9, 200718 r Zdravím , chci se jen zeptat , nechal jsem si vyčistit interier a po vyčištění mi přestalo fungovat vyhřívání sedačky -u řidiče , spolujezdec jde jako dřív , nevíte co tam mohli rozbít ? Co bych měl nechat vyměnit . Díky za jakoukoliv radu
Srpen 9, 200718 r Ahoj, najskôr nám napíš či máš predfacelift fabkualebo facelift Rozdiel: predfacelift - dve RJ, facelift jedna mohli urobiť napr niečo s kabelážou pod sedačkou
Srpen 10, 200718 r Autor je to rok 2000 , jde mi o to zda je celá sedačka v háji , což mi někdo tvrdil že prej může shořet nějaká ta dečka která vyhřejvá co je zašitá v sedačce , nebo zda shořelo něco jiného , ať vím co kdyžtak koupit .
Srpen 11, 200718 r je to rok 2000 , jde mi o to zda je celá sedačka v háji , což mi někdo tvrdil že prej může shořet nějaká ta dečka která vyhřejvá co je zašitá v sedačce , nebo zda shořelo něco jiného , ať vím co kdyžtak koupit . Je tam folia z odporovym drotom, a nie je zasita ale je polozena medzi potahom a penou. Ak ti ju namocili, moze byt niekde vyskratovana. Podla mna sa da pomerne jednoducho vymenit, ale nerobil som to
Srpen 11, 200718 r Autor no to nevím, já to zatím moc nezjišťoval , ale ta dečka prej stojí 3000 tak asi výjde levněji sehnat někde sedačku , uvidím jak se to vyřeší , ale je to škoda
Srpen 12, 200718 r Autor jj , to mám , a určitě bych i něco dokázal proměřit , když někdo poradí jak na to , abych nekoupil něco zbytečně , čím to třeba ani nebude . Děkuju za pomoc
Srpen 17, 200718 r No asi ta nepoteším ale budú musieť sedačky von, ty máš ešte s dvomi RJ takže každá na premeranie Do prílohy som dal dva obrázky, prvý je sedačka vodiča a druhý spolujazdca. Na prvom obrázku odmeráš multimetrom odpor medzi pinom 3 svorkovnice T6g (tá do ktorej vedie z podlahy kábel) a na pine 7 svorkovnice T8j (na riadiacej jednotke vyhrevu). Presný odpor neviem ikeď som ho meral keď som nemal ešte vyhrevy namontovane, ale pokial tam nameráš do myslím cca 100ohm bude vyhrev v sedačke v poriadku (zapojené sú do série ako vidíš na schéme) potom pri zapnutom zapalovaní odmeraj napätie medzi pinmi 3 svorkovnice T6g a 5 svorkovnice T8j - malo vy tam vyť napätie palubnej siete potom pri zapnutom zapalovaní odmeraj napätie na vedení O12 a skús nastavovať silu vyhrievania to isté urobíš podľa druhého obrázu
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.