Přejít na obsah

2.0 TDI PD (103 kW)


Ludvíček

Doporučené příspěvky

Šány, tam se nemá co přechlastat. a je to nepochybně konstruovaný tak, aby nikam nic nepřetejkalo a startovalo pořád stejně. Neměl jsem sice tolik TDIček, jako třeba Karlos, tohle je teprve 4., ale nikdy jsem u těch předchozích podobný závady nezažil. A kdybych věděl, proč se to děje, věř, že bych to sem napsal. Kdo to tady čte dlouhodobě ví, že jsem se na špatný starty sám x krát znovu a znovu ptal a nedostal jsem taky žádnou odpověď. Tak když je ten rozumbrada Acro tak chytrej, moh by to v rámci veřejnýho blaha vypátrat sám. Obávám se ale, že zůstane taky jen u toho pindání a nezjistí nic. Pokud se tebe týká, tak hlavně jezdi, abys případný závady odhalil v záruční době. 500 km za měsíc je opravdu hodně málo. V každým případě to sleduj a jestli to nebyla jen náhoda, trvej v servisu na odstranění závady, i kdyby ti měli vyměnit motor. Já jsem byl možná zbytečně měkej a nechal jsem se párkrát v servisu odbýt a teď toho lituju. Zpočátku jsem si tady připadal jako blbec, protože jsem psal o závadách, o kterých neměl nikdo ani páru. Z odstupem času vidím, že je to jinak. Rozhodně bych ale ani dneska apriory netvrdil, že jsi šáhnul s tím motorem vedle. Dost možná tě nic podobnýho jako mně nepotká a potom je to zase pěkný svezení. Tak hlavu vzhůru ;)

No jasně, rozumím ti, napsal jsi naprosto srozumitelně, já jenom, že jsem už tady pročetl dost a některý příspěvky jsou vysloveně děsivý. Jinak já vlastně můžu být rád, za to co mám, neb je to dar od syna a já si toho samozřejmě velmi vážím. Bohužel, z jeho strany to bylo docela rychlé překvapení a jak to dopadlo tak to dopadlo. Jenom, že jsem dřív jezdil s obyčejným Mégane na benzin, tak jsem z toho ještě vyděšenej. Nicméně musím přiznat, že OII má podle mě velmi dobré jízdní vlastnosti, resp. cítím se v ní docela bezpečně a poslouchá mě. Co se týče těch kilometrů je mi jasné, že 500 za měsíc je na takový vůz o ničem ale od nového roku jdu do důchodu tak se chystáme s manželkou na nějaký delší výlety (proboha, taky vám to dělá to, že není v textu to co píšete ale skoro si to píše samo co chce?) .

Šány

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jj, já většinou napíšu uplně něco jinýho než původně chci :)

jinak teda tleskám, jak i člověk, co jde za 2 měsíce do důchodu tady s náma debatuje na diskuzním fóru. je to supr, jen víc takových kvalitních diskutérů a míň lojzíků typu maco30

Je vidět Tvoje úroveň,já jsem napsal jen párkrát,protože jsem myslel,že se to týká i mně,Tobě i nikomu jinému jsem nenadával do lojzíků,a proto cítím,že jsem udělal chybu,že jsem se vůbec ozval.Omlouvám se Vám všem,už se to nestane.Hodně štěstí všem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A jaký chceš rady s 2.0TDi? Dit proboha i v servisu nevědi......můj známý z autor.servisu,mimochodem zkušený motorář a diagnostik,vždy na cokoliv měl nebo má řešení,tak nad 2.0TDi kroutí hlavou.Zkusily s tim vše možný,protože syn majitele toho autor.servisu má zrovna 2.0TDi,tak majitel při jakékoliv poruše nebo špat.startu jim stál u zadku aby to vyřešily,dali nespočet žádostí o technickou radu a bez výsledku.....Ted z důvodu častých poruch ho taky prodal a majitel(tatík) mu pořídil 1.8TSi.

Pak druhá věc,jak jsem psal v jinym tématu,jezdim s koncern.vozy s TDi motory od roku 94/95,vždy jsem auta kupoval nové a vždy mi udělali max.službu bez poruch,max.nějaká ta váha vzduchu apod.kravinka za pár kč,ale to už měli přes 300.000km.Jen jediný velký problém jsem měl tehdá u Passata s prvním PD motorem co byl a to 1.9TDi 85kw r.v.2000,tam se ve +-13.000km rozsvítila kontrolka mazání a motor prostě přestal mazat,dle hlášení od výrobce byli vadné nějaké mazací kanálky u 1.generace těchto motorů nebo tak něco,tak prostě vyměnily komplet.motor a byl klid do 400.000km,to beru,udělali sérii zmeteků a hned věděli,odstranily to a vše o.k. Ale abych jezdil 2.roky každý měsíc minim.dvakrát s nějakou jóbovkou do servisu a byl tam pomalu pro smích,tak to neberu,ještě když jim za necel.2.roky podepíšu garanční faktury za 364.000kč u jednoho auta a pořád stejné problémy a to nejsem jedinný,v mé branži se pohybuji mezi autama a mám opravdu mnoho známých co maj 1.9 tak i 2.0TDi a doopravdy bez vyjímky každej z nich na 2.0TDi prostě nadává,tak co k tomu dodat.

Ted naposled náš přechtralej kamarád,taky plnou hubu keců a narážek že to je nohama nebo že jsme měli jen smůlu na kusy a že jsme zas všichni nějaký chytrý atd. :D si mermomocí pořídil nového Passata 2.0TDi 125kw,první cca 4-5.měsíců (kolem 40-50.000km) v pohodičce a pak mu to začnulo,špatné starty,nějaké rezonance v motoru,tak začal navštěvovat svůj servis při každém špatném startu nebo zachrčení motoru(už jsme se mu smáli protože tam byl denně).Pak sám uznal že to není sem tam špatnýma kusama.V nasranosti nám vyprávěl jak u něj před domem se to pokoušel ráno nastartovat a zároveň s ním odjížděl nějakej důchodce se 120L,ten jí nakopnul napoprvé a on s autem za mega to nenatočil,řikal že si tam připadal jak debil.Ted momentálně jezdí Touranem,odešel mu setrvák.

Pak tu čtu příspěvky lidí co maj 2.0TDi měsíc a najeto pár stovek km a dělaj chytráky že jsme měli smůlu na kusy (kdyby uměl číst i na jiných fórech tak toto se řeší min.3.roky,prostě od vzniku 2.0TDi)nebo že to je zátěží každodenního provozu :D že třeba on to radši na semafóru chcípne :doh atd.

To at se na mě nikdo nezlobí,ale ikdyž se považuju za max.klid.člověka tak tohle mi prostě nedá a rozproudí mi to krev.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jj, já většinou napíšu uplně něco jinýho než původně chci :)

jinak teda tleskám, jak i člověk, co jde za 2 měsíce do důchodu tady s náma debatuje na diskuzním fóru. je to supr, jen víc takových kvalitních diskutérů a míň lojzíků typu maco30

si myslíš, že tady jsou jen samý mladí "lojzíci" Autem jezdí snad každej bez rozdílu věku, ne? :aggressive:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím pánové,

tak se nám to tu rozjelo a vidím, že to přece jenom nakonec dopadá dobře. Přes pár uvolněných ventilů (myslím tím ventily v našich hlavách :D ) se dá něco z vašich příspěvků vyčíst. Bohužel pro mě to ale je blbý skóre a to proto, že převažují na spolehlivost motorů 2,0 TDi negativní názory (myslím tím příspěvky nejenom v tomto threadu) a vypadá to, že vyplývají z dlouholetých zkušeností vás kteří s tím motorem mají něco za sebou. No nic, nevadí, vydržíme, uvidíme. Dnes ráno start ve studené garáži bez problémů na první brnk. Mám kolegu v práci (sice zarytej oplista) ale motorům rozumí velmi dobře, nad tím, že jsem to nemoh nastartovat kroutil hlavou. Jinak Luke288 dík za potlesk, jenom nevím, zda se mi v tom důchodě jehož výměr jsem dostal zrovna včera, :rtfm: podaří najet hodně km, protože a to nechci brečet (je mi známo, že na české důchodce se zrovna shovívavě nepohlíží ale to je o něčem jiném) ten výměr nevypadal moc dobře.

Takže, méně emocí pánové, a přeji vám hodně šťastných km s 2,0 TDi a ostatními kubaturami.

Šány

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

božský "turboefekt" ? :) nééé... nechci rejpat! ale tak trochu mě to nedalo... jinak doufám, že to nebude nic vážného! každopádně sláva atmosferickému FSI! :p:p:p

Prosím tě , ty než se rozjedeš tak já jsem dávno pryč ty lenochu . To víš turbo je turbo .

ty vole "angličáku", co že do mě dneska tak reješ? chceš válku? :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A to je jenom v tom, že někdo má a je spokojen a jiný zase nemá a spokejen je taky! Záleží na každém jedinci, co od auta očekává a k jakému účelu ho bude využívat. Někde je turbo výhodu, jinde zase ne - jde spíš o zvyk

Editováno: , autor: Komárek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...