Přejít na obsah

2.0 TDI PD (103 kW)


Ludvíček

Doporučené příspěvky

Na ten Globus bych moc nevsázel. Můj známí tam dělal a nikdy by jsi tam benzín nebo naftu nekoupil.

to je taková fáma mezi lidma, Globus bere naftu od OMV (nebo jinýho renomovanýho dodavatele, rozhodně to není žádnej pajc vodou atak podobně), nicméně sám bych tam taky nebral

Editováno: , autor: Luke288
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

je to všechno jedna velká lumpárna, jak oloupit zákazníka. Trochu odbočím, ale uvedu malej příklad : vylágrovali jsme na Oplu Movano motor 2,5 DCI (díra v bloku - konec). U Opla novej, bez turba a vysokotlaku 350 000,-Kč (bez DPH). Včera jsme přivezli z Prahy od Renaultu úplně novej s turbem i čerpadlem za 125 000,- Kč (bez DPH). A teď mi řekni, jak je to možný. Je to oficiální servis, legální obchod a motor je opravdu funglovka z fabriky. Žádnej repas.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

je to všechno jedna velká lumpárna, jak oloupit zákazníka. Trochu odbočím, ale uvedu malej příklad : vylágrovali jsme na Oplu Movano motor 2,5 DCI (díra v bloku - konec). U Opla novej, bez turba a vysokotlaku 350 000,-Kč (bez DPH). Včera jsme přivezli z Prahy od Renaultu úplně novej s turbem i čerpadlem za 125 000,- Kč (bez DPH). A teď mi řekni, jak je to možný. Je to oficiální servis, legální obchod a motor je opravdu funglovka z fabriky. Žádnej repas.

Cenová politika s náhradními díly je bohužel často veliká lumpárna, bohužel pro nás i u Škodovky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pánové mám stejný problém se startem teplého motoru /start za studena perfektní/. Dám k dobru svůj postřeh, abychom mohli debatovat. Pokud nabiji baterku,auto startuje tak týden až dva perfektně,pak klesne napětí na 12.3V a zase to začne zlobit.Brácha má ten problém taky, pokud nabije tak OK. Někdo tady mluvil o startéru, jestli tady není problém? Nabijejte a můžeme debatovat.Díky RGB

To bude spíš problém v dobíjecí soustavě,!? Když po nabití chytá good. Chtělo by to proměřit, kolik dává alternátor, přeměřit napětí na regulátoru a pak kolik z toho se dostane k baterce při zapnutých světlech, rádiu atd. (Klasika)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

je to všechno jedna velká lumpárna, jak oloupit zákazníka. Trochu odbočím, ale uvedu malej příklad : vylágrovali jsme na Oplu Movano motor 2,5 DCI (díra v bloku - konec). U Opla novej, bez turba a vysokotlaku 350 000,-Kč (bez DPH). Včera jsme přivezli z Prahy od Renaultu úplně novej s turbem i čerpadlem za 125 000,- Kč (bez DPH). A teď mi řekni, jak je to možný. Je to oficiální servis, legální obchod a motor je opravdu funglovka z fabriky. Žádnej repas.

Je to děs, někde seženeš čerpadlo za 30.000,- někde zase za 60.000,- a obě funglovky, tak v čem se tolik lišej? Jedině v tom, že u obou kusů určují cenu 2 různí lidé :kuk:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To mas i pro koupi new auta.Kdyz mas zname tak ti udela takovou cenu ze si ostatni sednou na zadek.Znam pripad kdy to bylo i o 60tis min ja fabii 1.4 benalu.Na dily je prosta naky rabat a nevim jak to pak chodi ale jsou nekteri co jsou jeste vetsimu odberateli tim myslim nejakou dilnu dat slevu cca 15-20%. Maras co a ty jako normalni zakaznik zaplatis plnou palbu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To mas i pro koupi new auta.Kdyz mas zname tak ti udela takovou cenu ze si ostatni sednou na zadek.Znam pripad kdy to bylo i o 60tis min ja fabii 1.4 benalu.Na dily je prosta naky rabat a nevim jak to pak chodi ale jsou nekteri co jsou jeste vetsimu odberateli tim myslim nejakou dilnu dat slevu cca 15-20%. Maras co a ty jako normalni zakaznik zaplatis plnou palbu.

Zase jak co, na takové to spotřební zboží (čepy, brzdy, tlumiče, ložiska atd.) mam taky třeba až 40% slevu. Nedavno sem zaplatil v nevecomu za vymenu 4 originalnich ložisek i s nábojema (předek) o 2000,- míň než někdo tady z fóra za 2 ložiska..; Je to různé

Ovšem na čerpadlo mi tam nikdo slevu 40% nedá ani omylem fuck Sráčí

Editováno: , autor: Komárek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
;) představ si, že nejezdil, tankoval jsem naftu u normálních pump. Předtím jsem měl fabii TDi a předtím felicii diesel, takže s naftou jsem už měl něco odježděno. Prostě stalo se, asi mám špatný kus (k tomu ještě prasklou hlavu a špatný turbo, obě vyměněny v záruce, vstřiky ale továrna neuznala).
Si jezdil na leteckej benzín, ne?
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

;) představ si, že nejezdil, tankoval jsem naftu u normálních pump. Předtím jsem měl fabii TDi a předtím felicii diesel, takže s naftou jsem už měl něco odježděno. Prostě stalo se, asi mám špatný kus (k tomu ještě prasklou hlavu a špatný turbo, obě vyměněny v záruce, vstřiky ale továrna neuznala).

no tak to vítej do klubu. Jestli jsi četl mojí story, tak já : vstřky, hlava, turbo, spojka (prkotiny do 10 t. Kč neuvádím). Ty tvoje vstřiky jsou po 30 t. opravdu divný, obvykle to odchází tak po 60 - 70 t. km. Měl jsi ale trvat na záruční opravě. Vstřiky se měly přezkoušet a pak teprve dělat nějaký závěry. Mě taky nejdřív řekli, že když budou napečený, tak to neuznaj. Jenže se mnou se o takových věcech hrozně špatně diskutuje.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no tak to vítej do klubu. Jestli jsi četl mojí story, tak já : vstřky, hlava, turbo, spojka (prkotiny do 10 t. Kč neuvádím). Ty tvoje vstřiky jsou po 30 t. opravdu divný, obvykle to odchází tak po 60 - 70 t. km. Měl jsi ale trvat na záruční opravě. Vstřiky se měly přezkoušet a pak teprve dělat nějaký závěry. Mě taky nejdřív řekli, že když budou napečený, tak to neuznaj. Jenže se mnou se o takových věcech hrozně špatně diskutuje.

Samozřejmě jsem Tvojí story četl, proto jsem i reagoval.

Taky jsem se nevzdal hned, nafta z nádrže šla na analýzu (výsledek OK), nafta od pumpy, kde pravidelně beru (mimochodem značková - výsledek taky OK). Vstřiky byly na moji žádost odeslány do Soběslavi - výsledek ale byl: vadné palivo. A továrna řekla, že jsem mohl natankovat kdoví co třeba 10 nádrží zpátky a projevilo se to až teď. Chvilku to bylo o přemýšlení, jestli se pustit do sporu, mateřský servis se ale zachoval velkoryse a půlku opravy vzal na sebe. A to je konec story.

Ale trochu jsi mne vystrašil, že vstřiky obvykle odchází po 60-70 t. km.... a já mám teďka 90 t. km (takže jsem zase v nebezpečném pásmu).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...