Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

JirkaK: p.s.: docela trapná napodobenina RSka!

Upraveno od Komárek

JirkaK: Spíše taková pološkodovka, než RSo :p:spam::smich:lol

Upraveno od Komárek

nevím, jestli ses blbě vyspal, něco ti spadlo na nohu nebo ti stará nedala, nicméně máš-li chuť na tenhle způsob komunikace, můžeš to zkusit. Obvykle se tady k tomu uchylujou duševní lajdáčci, za jakýho jsem tě až doposud nepovažoval.

JirkaK: Spíše taková pološkodovka, než RSo :p:spam::smich:lol

Celkem nevhodné :doh ,nemyslíš? Takové nesnášenlivé až arogantní chování bych od tebe nečekal,vždy si se projevoval celkem rozumně,až teda doteď ;) to fakt nebylo vtipný.

Nechtěl jsem to napsat, ale musel jsem :wacko:

p.s.: nemám chuť ani nikdy mít nebudu na tenhle způsob komunikace.. bylo to tim, že sem se špatně vyspal, stará mi nedala a nakonec mi něco spadlo na nohu

p.s.: nemám chuť ani nikdy mít nebudu na tenhle způsob komunikace.. bylo to tim, že sem se špatně vyspal, stará mi nedala a nakonec mi něco spadlo na nohu

Alespoň , že to přiznáš. Prostě každý má svůj vkus a vo tom to je!!!!

Na ten Globus bych moc nevsázel. Můj známí tam dělal a nikdy by jsi tam benzín nebo naftu nekoupil.

to je taková fáma mezi lidma, Globus bere naftu od OMV (nebo jinýho renomovanýho dodavatele, rozhodně to není žádnej pajc vodou atak podobně), nicméně sám bych tam taky nebral

Upraveno od Luke288

p.s.: nemám chuť ani nikdy mít nebudu na tenhle způsob komunikace.. bylo to tim, že sem se špatně vyspal, stará mi nedala a nakonec mi něco spadlo na nohu

o.k. i muži mají svoje dny ;)

jako náhradní díl při záruční opravě myslím cca 80 000,- Kč. Mám někde fakturu, musel bych se podívat.

jako náhradní díl při záruční opravě myslím cca 80 000,- Kč. Mám někde fakturu, musel bych se podívat.

JJ, plus práce vyjde to na slušnou sumičku.

je to všechno jedna velká lumpárna, jak oloupit zákazníka. Trochu odbočím, ale uvedu malej příklad : vylágrovali jsme na Oplu Movano motor 2,5 DCI (díra v bloku - konec). U Opla novej, bez turba a vysokotlaku 350 000,-Kč (bez DPH). Včera jsme přivezli z Prahy od Renaultu úplně novej s turbem i čerpadlem za 125 000,- Kč (bez DPH). A teď mi řekni, jak je to možný. Je to oficiální servis, legální obchod a motor je opravdu funglovka z fabriky. Žádnej repas.

je to všechno jedna velká lumpárna, jak oloupit zákazníka. Trochu odbočím, ale uvedu malej příklad : vylágrovali jsme na Oplu Movano motor 2,5 DCI (díra v bloku - konec). U Opla novej, bez turba a vysokotlaku 350 000,-Kč (bez DPH). Včera jsme přivezli z Prahy od Renaultu úplně novej s turbem i čerpadlem za 125 000,- Kč (bez DPH). A teď mi řekni, jak je to možný. Je to oficiální servis, legální obchod a motor je opravdu funglovka z fabriky. Žádnej repas.

Cenová politika s náhradními díly je bohužel často veliká lumpárna, bohužel pro nás i u Škodovky.

novou octavku jsem jeste kourit nevidel

To potom radši sleduješ slečny jdoucí po chodníku, než výfukové plyny projíždějících Škodovek..? ;)

Už sem viděl kouřit pár OII, hlavně 2,0TDi si dávaj občas pořádnou porci nafty do spalovacího prostoru

Pánové mám stejný problém se startem teplého motoru /start za studena perfektní/. Dám k dobru svůj postřeh, abychom mohli debatovat. Pokud nabiji baterku,auto startuje tak týden až dva perfektně,pak klesne napětí na 12.3V a zase to začne zlobit.Brácha má ten problém taky, pokud nabije tak OK. Někdo tady mluvil o startéru, jestli tady není problém? Nabijejte a můžeme debatovat.Díky RGB

To bude spíš problém v dobíjecí soustavě,!? Když po nabití chytá good. Chtělo by to proměřit, kolik dává alternátor, přeměřit napětí na regulátoru a pak kolik z toho se dostane k baterce při zapnutých světlech, rádiu atd. (Klasika)

je to všechno jedna velká lumpárna, jak oloupit zákazníka. Trochu odbočím, ale uvedu malej příklad : vylágrovali jsme na Oplu Movano motor 2,5 DCI (díra v bloku - konec). U Opla novej, bez turba a vysokotlaku 350 000,-Kč (bez DPH). Včera jsme přivezli z Prahy od Renaultu úplně novej s turbem i čerpadlem za 125 000,- Kč (bez DPH). A teď mi řekni, jak je to možný. Je to oficiální servis, legální obchod a motor je opravdu funglovka z fabriky. Žádnej repas.

Je to děs, někde seženeš čerpadlo za 30.000,- někde zase za 60.000,- a obě funglovky, tak v čem se tolik lišej? Jedině v tom, že u obou kusů určují cenu 2 různí lidé :kuk:

To mas i pro koupi new auta.Kdyz mas zname tak ti udela takovou cenu ze si ostatni sednou na zadek.Znam pripad kdy to bylo i o 60tis min ja fabii 1.4 benalu.Na dily je prosta naky rabat a nevim jak to pak chodi ale jsou nekteri co jsou jeste vetsimu odberateli tim myslim nejakou dilnu dat slevu cca 15-20%. Maras co a ty jako normalni zakaznik zaplatis plnou palbu.

To mas i pro koupi new auta.Kdyz mas zname tak ti udela takovou cenu ze si ostatni sednou na zadek.Znam pripad kdy to bylo i o 60tis min ja fabii 1.4 benalu.Na dily je prosta naky rabat a nevim jak to pak chodi ale jsou nekteri co jsou jeste vetsimu odberateli tim myslim nejakou dilnu dat slevu cca 15-20%. Maras co a ty jako normalni zakaznik zaplatis plnou palbu.

Zase jak co, na takové to spotřební zboží (čepy, brzdy, tlumiče, ložiska atd.) mam taky třeba až 40% slevu. Nedavno sem zaplatil v nevecomu za vymenu 4 originalnich ložisek i s nábojema (předek) o 2000,- míň než někdo tady z fóra za 2 ložiska..; Je to různé

Ovšem na čerpadlo mi tam nikdo slevu 40% nedá ani omylem fuck Sráčí

Upraveno od Komárek

k tomu motoru jsem mohl koupit i novou převodovku za 50 t.. Cena u Opla je víc, než trojnásobná. Co dodat !?

  • 2 týdny později...
To mas pravdu :) ale neco na tech 2.0 TDI proste je ....

To máš pravdu = vyšší výkon než u 1,9TDi :smich::smich::smich:

tak mám doma sadu funglovek vstřikovačů v zalepených krabičkách. Kdyby měl někdo zájem, za mrzkej peníz jsou k dispozici.

fuck ahoj, měl jsem na 2.0 TDi zadřené vstřiky ve 30 tis. km, byla to dlouhá anabáze, továrna reklamaci neuznala.

fuck ahoj, měl jsem na 2.0 TDi zadřené vstřiky ve 30 tis. km, byla to dlouhá anabáze, továrna reklamaci neuznala.

Si jezdil na leteckej benzín, ne?

;) představ si, že nejezdil, tankoval jsem naftu u normálních pump. Předtím jsem měl fabii TDi a předtím felicii diesel, takže s naftou jsem už měl něco odježděno. Prostě stalo se, asi mám špatný kus (k tomu ještě prasklou hlavu a špatný turbo, obě vyměněny v záruce, vstřiky ale továrna neuznala).
Si jezdil na leteckej benzín, ne?
;) představ si, že nejezdil, tankoval jsem naftu u normálních pump. Předtím jsem měl fabii TDi a předtím felicii diesel, takže s naftou jsem už měl něco odježděno. Prostě stalo se, asi mám špatný kus (k tomu ještě prasklou hlavu a špatný turbo, obě vyměněny v záruce, vstřiky ale továrna neuznala).

no tak to vítej do klubu. Jestli jsi četl mojí story, tak já : vstřky, hlava, turbo, spojka (prkotiny do 10 t. Kč neuvádím). Ty tvoje vstřiky jsou po 30 t. opravdu divný, obvykle to odchází tak po 60 - 70 t. km. Měl jsi ale trvat na záruční opravě. Vstřiky se měly přezkoušet a pak teprve dělat nějaký závěry. Mě taky nejdřív řekli, že když budou napečený, tak to neuznaj. Jenže se mnou se o takových věcech hrozně špatně diskutuje.

no tak to vítej do klubu. Jestli jsi četl mojí story, tak já : vstřky, hlava, turbo, spojka (prkotiny do 10 t. Kč neuvádím). Ty tvoje vstřiky jsou po 30 t. opravdu divný, obvykle to odchází tak po 60 - 70 t. km. Měl jsi ale trvat na záruční opravě. Vstřiky se měly přezkoušet a pak teprve dělat nějaký závěry. Mě taky nejdřív řekli, že když budou napečený, tak to neuznaj. Jenže se mnou se o takových věcech hrozně špatně diskutuje.

Samozřejmě jsem Tvojí story četl, proto jsem i reagoval.

Taky jsem se nevzdal hned, nafta z nádrže šla na analýzu (výsledek OK), nafta od pumpy, kde pravidelně beru (mimochodem značková - výsledek taky OK). Vstřiky byly na moji žádost odeslány do Soběslavi - výsledek ale byl: vadné palivo. A továrna řekla, že jsem mohl natankovat kdoví co třeba 10 nádrží zpátky a projevilo se to až teď. Chvilku to bylo o přemýšlení, jestli se pustit do sporu, mateřský servis se ale zachoval velkoryse a půlku opravy vzal na sebe. A to je konec story.

Ale trochu jsi mne vystrašil, že vstřiky obvykle odchází po 60-70 t. km.... a já mám teďka 90 t. km (takže jsem zase v nebezpečném pásmu).

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.