Přejít na obsah

2.0 TDI PD (103 kW)


Ludvíček

Doporučené příspěvky

Já u bejvalích třech 2.0TDi taky měnil u všech vstřiky.Vždy tak max.po 80.000km šli kukat.Mě je vždy uznal servis bez sebemenších keců na garanci a to že mi auta jezděj min.100.000km ročně mi je měnily každých 3/4 roku.

Já jezdim jen k Shellu max.k OMV když neni jiná možnost a ještě tam přilejvám odjakživa aditiva VIF a nepomohlo,to je prostě nemoc 2.0TDi.

Jinak hlava,turbo,vstřiky měněno za 180.000km dvakrát,pak i plnící modul turba,ventil.zdvihátka měněno lehce nad 100.000km.

To chce být v servisu neustupný a nenechat si srát na hlavu,prostě záruka a tim to končí.Já měl jedinej případ kdy odemně dala MB ruce pryč a to když se zakousnul píst ve 210,215.000km a ojnice proletěla blokem,to mi řekli že MB zaplatí půlku nového motoru a já druhou+práci,což vycházelo odhadem tak na 90.000kč,tak jsem to vytáhnul ze servisu,koupil starší zánovní motor na vrakovišti+nějaké blbosti kolem a práce a vyšlo mě to na necel.40.000kč.Pak u druhého 2.0TDi když přestal v necelých 180.000km mazat jsem už byl neustupnej a vyměnily komplet motor na záruku a neplatil jsem ani halíř.No ale jednoduchý to taky úplně nebylo,auto odvezli do MB kde ho rozebrali a dělali taky různé analýzi apod. a pak teprve uznali výměnu na garanci,trvalo jim to 5.týdnů.To byla taky poslední kapka mé trpělivosti s tímto motorem a šli všechny z baráku,respektive z firmy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já u bejvalích třech 2.0TDi taky měnil u všech vstřiky.Vždy tak max.po 80.000km šli kukat.Mě je vždy uznal servis bez sebemenších keců na garanci a to že mi auta jezděj min.100.000km ročně mi je měnily každých 3/4 roku.

Já jezdim jen k Shellu max.k OMV když neni jiná možnost a ještě tam přilejvám odjakživa aditiva VIF a nepomohlo,to je prostě nemoc 2.0TDi.

Jinak hlava,turbo,vstřiky měněno za 180.000km dvakrát,pak i plnící modul turba,ventil.zdvihátka měněno lehce nad 100.000km.

To chce být v servisu neustupný a nenechat si srát na hlavu,prostě záruka a tim to končí.Já měl jedinej případ kdy odemně dala MB ruce pryč a to když se zakousnul píst ve 210,215.000km a ojnice proletěla blokem,to mi řekli že MB zaplatí půlku nového motoru a já druhou+práci,což vycházelo odhadem tak na 90.000kč,tak jsem to vytáhnul ze servisu,koupil starší zánovní motor na vrakovišti+nějaké blbosti kolem a práce a vyšlo mě to na necel.40.000kč.Pak u druhého 2.0TDi když přestal v necelých 180.000km mazat jsem už byl neustupnej a vyměnily komplet motor na záruku a neplatil jsem ani halíř.No ale jednoduchý to taky úplně nebylo,auto odvezli do MB kde ho rozebrali a dělali taky různé analýzi apod. a pak teprve uznali výměnu na garanci,trvalo jim to 5.týdnů.To byla taky poslední kapka mé trpělivosti s tímto motorem a šli všechny z baráku,respektive z firmy.

Já byl Karlosi neústupný, servis byl presovaný ode mne, ale na druhou stranu taky z továrny, proto jsem pak komunikoval rovnou z továrnou. Škoda, že jsem o tomhle fóru nevěděl dřív, resp. tenhle problém tam před skoro 2 roky nebyl popsaný. Když Ti továrna řekne, že nikdy zadřený vstřiky na reklamaci neuznala, protože byly vždy prokazatelně způsobený špatnou naftou, tak nemáš dobrou výchozí pozici pro hádání.

No nic, už je to uzavřená kapitola, ale !!! .. člověk se musí zamyslet jestli chce podstupovat tak nákladné opravy jaké popisuješ za situace, kdy mu už skončila záruka. Proč vlastně zůstáváš u oktávek (po tomhle)?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já byl Karlosi neústupný, servis byl presovaný ode mne, ale na druhou stranu taky z továrny, proto jsem pak komunikoval rovnou z továrnou. Škoda, že jsem o tomhle fóru nevěděl dřív, resp. tenhle problém tam před skoro 2 roky nebyl popsaný. Když Ti továrna řekne, že nikdy zadřený vstřiky na reklamaci neuznala, protože byly vždy prokazatelně způsobený špatnou naftou, tak nemáš dobrou výchozí pozici pro hádání.

No nic, už je to uzavřená kapitola, ale !!! .. člověk se musí zamyslet jestli chce podstupovat tak nákladné opravy jaké popisuješ za situace, kdy mu už skončila záruka. Proč vlastně zůstáváš u oktávek (po tomhle)?

Už vím proč jsi u oktávek, kouknul jsem se do jiného fóra.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Už vím proč jsi u oktávek, kouknul jsem se do jiného fóra.

Já jsem z Oct.II max.spokojenej,jen ty 2.0TDi se mi vysypali,za to auto jako takový nemůže.Mám dosti známých co maj Passaty,Superby 2.0TDi a maj s nima totožný problémy.Ted jsem místo těch 2.0TDi nakoupil 1.8TSi a zatím až na jedno turbo+váha vzduchu které zrovna včera u jednoho z nich měnily spokojenost,tak uvidíme co bude předvádět dál,zatim má nejvíc s těch třech 1.8TSi najeto právě tahle a to lehounce přes 50.000km,takže na nějaké hodnocení je ještě hodně brzy.

Se tady mrkni,v jiném tématu (myslim že v 1.9TDi nebo 2.0TDi)tam jsem vypsal komplet.garanční faktury za opravy u jednoho 2.0TDi a částka za necelé 2.roky se vyhoupnula kolem 300.000kč.Píše tam i JirkaK co kdy s tim měl za problémy a jiní.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Měl jsem auto zaparkované přes noc venku (-7°C) a další den v poledne jsem ho chtěl nastartovat, počkal jsem, až mi zhasne kontrolka žhavení a poté nastartoval, ale motor chytl na 2, nebo 3 válce, za autem se objevil černý dým a asi po pěti sekundách vyskočily otáčky motoru na 1500ot/min a potom hned klesly na volnoběh a už bylo všechno v pořádku. Nevíte čím by to mohlo být? Auto je rok staré a má najeto 35tis. km, tak jsem docela zklamaný, tohle bych čekal u nějakýho diesla z osmdesátých let

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Měl jsem auto zaparkované přes noc venku (-7°C) a další den v poledne jsem ho chtěl nastartovat, počkal jsem, až mi zhasne kontrolka žhavení a poté nastartoval, ale motor chytl na 2, nebo 3 válce, za autem se objevil černý dým a asi po pěti sekundách vyskočily otáčky motoru na 1500ot/min a potom hned klesly na volnoběh a už bylo všechno v pořádku. Nevíte čím by to mohlo být? Auto je rok staré a má najeto 35tis. km, tak jsem docela zklamaný, tohle bych čekal u nějakýho diesla z osmdesátých let

no bohužel se u tohodle motoru budeš s podobnými jevy asi muset smířit. Už jsem tady o tom x krát psal a nejen já. Koukni se, jestli ti nemizí voda. To by byl průser, protože u 2.0 TDI odcházejí hlavy. Boleslav to řeší bez keců okamžitou výměnou. Většinou to ale provází spíš bílej kouř. Tohle mi připadá, jako že zablbly žhaviče. Sleduj to, když se to nebude opakovat, zapomeň na to. Ten motor už je prostě takovej.

A jinak už jsem zjistil, proč se po nějaké době prodlužujou teplý starty. Je to záležitost startéru, kde časem slábnou permanentní magnety. Opravit to lze, ale díky ceně se to nevyplatí. Je lepší vyměnit to za novej kus. Pokud se dává nová baterie, chvíli se starty zlepší, ale ne na dlouho.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zase z toho nedělej unáhlený závěry. každej rok jezdíme s partou na konec roku do Dolomit, tam je přes noc taky běžně okolo -10, už byly i extrémy okolo -30. a jak moje 1.9, tak kámošovo 2.0 TDI startujou přesně jak ty píšeš. zvláštní, že kámošovo dýzlová Vitara naskočila docela v pohodě proti našim motorům

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zase z toho nedělej unáhlený závěry. každej rok jezdíme s partou na konec roku do Dolomit, tam je přes noc taky běžně okolo -10, už byly i extrémy okolo -30. a jak moje 1.9, tak kámošovo 2.0 TDI startujou přesně jak ty píšeš. zvláštní, že kámošovo dýzlová Vitara naskočila docela v pohodě proti našim motorům

je to zvláštní, ale japonský naftový motory startujou v mrazu jak z partesu. Měl jsem dvě Toyoty s motorem 2.0 D a jednou jsme byli slavit Silvestra v Kaplici (Luke ví), kde přez noc klesla teplota na -30° . Skoro všichni měli ráno problém a ta moje Corola jen cvakla a běžela.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jj, v těhle místech bějvaj mrazy veliký. jako narovninu řeknu, že jsem z toho byl dost překvapenej, nikdy jsem nevěřil, že by japonci uměli ropáky, ale když jsem viděl, jak se moje OII, kámošovo novej pašík a jeden starší allroad (ten startoval asi 2minuty, ale měl evidentně v háji žhavící svíčky) trápily a on přišel a na první cvrnk chytil jak v létě, tak jsem fakt skoro zatleskal

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ještě k těm 2,0.Včera jsem se o tom bavil s jedním ze vývoje Škodovek.Vstřikovače u OII 2,0 TDi netěsní okroučky ani měděnými kroužky,ale kuželem v hlavě .Ten se časem vymačká a jsou problémy.Byly dělány nějaké inovace,myslím pro modelový rok 06.Do starších se prý dávaly inovované vstřikovače a zvyšoval se utahovací moment o 3nM.Tam byl i problém s praskajícími hlavami.Tak jsem slyšel,tak dávám dále.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ještě k těm 2,0.Včera jsem se o tom bavil s jedním ze vývoje Škodovek.Vstřikovače u OII 2,0 TDi netěsní okroučky ani měděnými kroužky,ale kuželem v hlavě .Ten se časem vymačká a jsou problémy.Byly dělány nějaké inovace,myslím pro modelový rok 06.Do starších se prý dávaly inovované vstřikovače a zvyšoval se utahovací moment o 3nM.Tam byl i problém s praskajícími hlavami.Tak jsem slyšel,tak dávám dále.

Já mám rv 2006 ale je to modelový rok 2007, takže tohle bych snad už měl mít vyřešený.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kdysi jsem měl Astru 2,0 naftu a ta měla špatný žhaviče a startovalo to v zimě na 3 válce, ale tam byl problém, že to nastartovalo asi na 5 sekund, chcíplo to a pak to 20 minut nechtělo nastartovat... Oktávka se alespoň po chvilce spraví a jede normálně, asi to bude těma žhavícíma svíčkama, jak píšete. Akorát mám strach o katalyzátor, protože se z toho hrne ze začátku úplně černej kouř.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kdysi jsem měl Astru 2,0 naftu a ta měla špatný žhaviče a startovalo to v zimě na 3 válce, ale tam byl problém, že to nastartovalo asi na 5 sekund, chcíplo to a pak to 20 minut nechtělo nastartovat... Oktávka se alespoň po chvilce spraví a jede normálně, asi to bude těma žhavícíma svíčkama, jak píšete. Akorát mám strach o katalyzátor, protože se z toho hrne ze začátku úplně černej kouř.

chuj s katalizátorem. Tomu to nic neudělá.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ještě k těm 2,0.Včera jsem se o tom bavil s jedním ze vývoje Škodovek.Vstřikovače u OII 2,0 TDi netěsní okroučky ani měděnými kroužky,ale kuželem v hlavě .Ten se časem vymačká a jsou problémy.Byly dělány nějaké inovace,myslím pro modelový rok 06.Do starších se prý dávaly inovované vstřikovače a zvyšoval se utahovací moment o 3nM.Tam byl i problém s praskajícími hlavami.Tak jsem slyšel,tak dávám dále.

držím ten vstřikovač v ruce a má to opravdu jen kužel, kterej to těsní.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže pánové , zatím mám najeto lehce pod 9.000km a ještě jsem nedolíval ani deci oleje. Což je slušný . Olej kontroluji každých 1.000 km a pořád se drží na v normě pod maximální hranicí.

to buď jedině rád, i když na tohle já si taky nestěžuju. Dolívám mezi výměnama tak litr.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak mi dneska řekli v servise, že tam už měli stejnou oktávku, která to taky dělala a že vyměnili na tom motoru spoustu věcí, mimo jiné i všechny 4 vstřikovače a nepomohlo to a konzultovali to s Mladou Boleslaví a na nic nepřišli. Jako jestli mě tohle čeká pokaždé, když to auto bude stát na mrazu, tak to potěš. Ještě že to pak naskočí, kdyby mě to nechtělo ani naskočit, tak to bych jim to tam 3x dal s tou závadou a pak chtěl zpátky peníze, protože auto co dostává pravidelný servis a je starý rok, tak co to potom bude dělat za 3 roky třeba???

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak mi dneska řekli v servise, že tam už měli stejnou oktávku, která to taky dělala a že vyměnili na tom motoru spoustu věcí, mimo jiné i všechny 4 vstřikovače a nepomohlo to a konzultovali to s Mladou Boleslaví a na nic nepřišli. Jako jestli mě tohle čeká pokaždé, když to auto bude stát na mrazu, tak to potěš. Ještě že to pak naskočí, kdyby mě to nechtělo ani naskočit, tak to bych jim to tam 3x dal s tou závadou a pak chtěl zpátky peníze, protože auto co dostává pravidelný servis a je starý rok, tak co to potom bude dělat za 3 roky třeba???

To je co?

Dříve si koupil auto a měls ho 10 let a pak přejdeš na OII a zjistíš, že po roce ani pořádně nestartuje..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky že jsem rád. To u 1,9 TDi 66 KW jsem dolíval pořád olej .

no ale to určitě v pořádku nebylo, protože tyhle motory oproti PD zpravidla olej vůbec nežraly. Já jí měl kdysi taky.

A že by kouřily, to asi jen těsně před smrtí nebo po nějakým zdařilým čipování. Jinak normálně ne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no ale to určitě v pořádku nebylo, protože tyhle motory oproti PD zpravidla olej vůbec nežraly. Já jí měl kdysi taky.

A že by kouřily, to asi jen těsně před smrtí nebo po nějakým zdařilým čipování. Jinak normálně ne.

Presne tak, pokud nekomu takle zrala olej nekde je neco v neporadku, stejne jako ta kourivost..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...