karlos3 Vloženo 28. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2007 Já u bejvalích třech 2.0TDi taky měnil u všech vstřiky.Vždy tak max.po 80.000km šli kukat.Mě je vždy uznal servis bez sebemenších keců na garanci a to že mi auta jezděj min.100.000km ročně mi je měnily každých 3/4 roku. Já jezdim jen k Shellu max.k OMV když neni jiná možnost a ještě tam přilejvám odjakživa aditiva VIF a nepomohlo,to je prostě nemoc 2.0TDi. Jinak hlava,turbo,vstřiky měněno za 180.000km dvakrát,pak i plnící modul turba,ventil.zdvihátka měněno lehce nad 100.000km. To chce být v servisu neustupný a nenechat si srát na hlavu,prostě záruka a tim to končí.Já měl jedinej případ kdy odemně dala MB ruce pryč a to když se zakousnul píst ve 210,215.000km a ojnice proletěla blokem,to mi řekli že MB zaplatí půlku nového motoru a já druhou+práci,což vycházelo odhadem tak na 90.000kč,tak jsem to vytáhnul ze servisu,koupil starší zánovní motor na vrakovišti+nějaké blbosti kolem a práce a vyšlo mě to na necel.40.000kč.Pak u druhého 2.0TDi když přestal v necelých 180.000km mazat jsem už byl neustupnej a vyměnily komplet motor na záruku a neplatil jsem ani halíř.No ale jednoduchý to taky úplně nebylo,auto odvezli do MB kde ho rozebrali a dělali taky různé analýzi apod. a pak teprve uznali výměnu na garanci,trvalo jim to 5.týdnů.To byla taky poslední kapka mé trpělivosti s tímto motorem a šli všechny z baráku,respektive z firmy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fee Vloženo 29. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2007 Já u bejvalích třech 2.0TDi taky měnil u všech vstřiky.Vždy tak max.po 80.000km šli kukat.Mě je vždy uznal servis bez sebemenších keců na garanci a to že mi auta jezděj min.100.000km ročně mi je měnily každých 3/4 roku.Já jezdim jen k Shellu max.k OMV když neni jiná možnost a ještě tam přilejvám odjakživa aditiva VIF a nepomohlo,to je prostě nemoc 2.0TDi. Jinak hlava,turbo,vstřiky měněno za 180.000km dvakrát,pak i plnící modul turba,ventil.zdvihátka měněno lehce nad 100.000km. To chce být v servisu neustupný a nenechat si srát na hlavu,prostě záruka a tim to končí.Já měl jedinej případ kdy odemně dala MB ruce pryč a to když se zakousnul píst ve 210,215.000km a ojnice proletěla blokem,to mi řekli že MB zaplatí půlku nového motoru a já druhou+práci,což vycházelo odhadem tak na 90.000kč,tak jsem to vytáhnul ze servisu,koupil starší zánovní motor na vrakovišti+nějaké blbosti kolem a práce a vyšlo mě to na necel.40.000kč.Pak u druhého 2.0TDi když přestal v necelých 180.000km mazat jsem už byl neustupnej a vyměnily komplet motor na záruku a neplatil jsem ani halíř.No ale jednoduchý to taky úplně nebylo,auto odvezli do MB kde ho rozebrali a dělali taky různé analýzi apod. a pak teprve uznali výměnu na garanci,trvalo jim to 5.týdnů.To byla taky poslední kapka mé trpělivosti s tímto motorem a šli všechny z baráku,respektive z firmy. Já byl Karlosi neústupný, servis byl presovaný ode mne, ale na druhou stranu taky z továrny, proto jsem pak komunikoval rovnou z továrnou. Škoda, že jsem o tomhle fóru nevěděl dřív, resp. tenhle problém tam před skoro 2 roky nebyl popsaný. Když Ti továrna řekne, že nikdy zadřený vstřiky na reklamaci neuznala, protože byly vždy prokazatelně způsobený špatnou naftou, tak nemáš dobrou výchozí pozici pro hádání. No nic, už je to uzavřená kapitola, ale !!! .. člověk se musí zamyslet jestli chce podstupovat tak nákladné opravy jaké popisuješ za situace, kdy mu už skončila záruka. Proč vlastně zůstáváš u oktávek (po tomhle)? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fee Vloženo 29. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2007 Já byl Karlosi neústupný, servis byl presovaný ode mne, ale na druhou stranu taky z továrny, proto jsem pak komunikoval rovnou z továrnou. Škoda, že jsem o tomhle fóru nevěděl dřív, resp. tenhle problém tam před skoro 2 roky nebyl popsaný. Když Ti továrna řekne, že nikdy zadřený vstřiky na reklamaci neuznala, protože byly vždy prokazatelně způsobený špatnou naftou, tak nemáš dobrou výchozí pozici pro hádání. No nic, už je to uzavřená kapitola, ale !!! .. člověk se musí zamyslet jestli chce podstupovat tak nákladné opravy jaké popisuješ za situace, kdy mu už skončila záruka. Proč vlastně zůstáváš u oktávek (po tomhle)? Už vím proč jsi u oktávek, kouknul jsem se do jiného fóra. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karlos3 Vloženo 29. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2007 Už vím proč jsi u oktávek, kouknul jsem se do jiného fóra. Já jsem z Oct.II max.spokojenej,jen ty 2.0TDi se mi vysypali,za to auto jako takový nemůže.Mám dosti známých co maj Passaty,Superby 2.0TDi a maj s nima totožný problémy.Ted jsem místo těch 2.0TDi nakoupil 1.8TSi a zatím až na jedno turbo+váha vzduchu které zrovna včera u jednoho z nich měnily spokojenost,tak uvidíme co bude předvádět dál,zatim má nejvíc s těch třech 1.8TSi najeto právě tahle a to lehounce přes 50.000km,takže na nějaké hodnocení je ještě hodně brzy. Se tady mrkni,v jiném tématu (myslim že v 1.9TDi nebo 2.0TDi)tam jsem vypsal komplet.garanční faktury za opravy u jednoho 2.0TDi a částka za necelé 2.roky se vyhoupnula kolem 300.000kč.Píše tam i JirkaK co kdy s tim měl za problémy a jiní. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bburago Vloženo 1. leden 2008 Sdílet Vloženo 1. leden 2008 Takže pánové , zatím mám najeto lehce pod 9.000km a ještě jsem nedolíval ani deci oleje. Což je slušný . Olej kontroluji každých 1.000 km a pořád se drží na v normě pod maximální hranicí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Seiger86 Vloženo 2. leden 2008 Sdílet Vloženo 2. leden 2008 Měl jsem auto zaparkované přes noc venku (-7°C) a další den v poledne jsem ho chtěl nastartovat, počkal jsem, až mi zhasne kontrolka žhavení a poté nastartoval, ale motor chytl na 2, nebo 3 válce, za autem se objevil černý dým a asi po pěti sekundách vyskočily otáčky motoru na 1500ot/min a potom hned klesly na volnoběh a už bylo všechno v pořádku. Nevíte čím by to mohlo být? Auto je rok staré a má najeto 35tis. km, tak jsem docela zklamaný, tohle bych čekal u nějakýho diesla z osmdesátých let Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 2. leden 2008 Sdílet Vloženo 2. leden 2008 Měl jsem auto zaparkované přes noc venku (-7°C) a další den v poledne jsem ho chtěl nastartovat, počkal jsem, až mi zhasne kontrolka žhavení a poté nastartoval, ale motor chytl na 2, nebo 3 válce, za autem se objevil černý dým a asi po pěti sekundách vyskočily otáčky motoru na 1500ot/min a potom hned klesly na volnoběh a už bylo všechno v pořádku. Nevíte čím by to mohlo být? Auto je rok staré a má najeto 35tis. km, tak jsem docela zklamaný, tohle bych čekal u nějakýho diesla z osmdesátých let no bohužel se u tohodle motoru budeš s podobnými jevy asi muset smířit. Už jsem tady o tom x krát psal a nejen já. Koukni se, jestli ti nemizí voda. To by byl průser, protože u 2.0 TDI odcházejí hlavy. Boleslav to řeší bez keců okamžitou výměnou. Většinou to ale provází spíš bílej kouř. Tohle mi připadá, jako že zablbly žhaviče. Sleduj to, když se to nebude opakovat, zapomeň na to. Ten motor už je prostě takovej. A jinak už jsem zjistil, proč se po nějaké době prodlužujou teplý starty. Je to záležitost startéru, kde časem slábnou permanentní magnety. Opravit to lze, ale díky ceně se to nevyplatí. Je lepší vyměnit to za novej kus. Pokud se dává nová baterie, chvíli se starty zlepší, ale ne na dlouho. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 2. leden 2008 Sdílet Vloženo 2. leden 2008 zase z toho nedělej unáhlený závěry. každej rok jezdíme s partou na konec roku do Dolomit, tam je přes noc taky běžně okolo -10, už byly i extrémy okolo -30. a jak moje 1.9, tak kámošovo 2.0 TDI startujou přesně jak ty píšeš. zvláštní, že kámošovo dýzlová Vitara naskočila docela v pohodě proti našim motorům Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 2. leden 2008 Sdílet Vloženo 2. leden 2008 zase z toho nedělej unáhlený závěry. každej rok jezdíme s partou na konec roku do Dolomit, tam je přes noc taky běžně okolo -10, už byly i extrémy okolo -30. a jak moje 1.9, tak kámošovo 2.0 TDI startujou přesně jak ty píšeš. zvláštní, že kámošovo dýzlová Vitara naskočila docela v pohodě proti našim motorům je to zvláštní, ale japonský naftový motory startujou v mrazu jak z partesu. Měl jsem dvě Toyoty s motorem 2.0 D a jednou jsme byli slavit Silvestra v Kaplici (Luke ví), kde přez noc klesla teplota na -30° . Skoro všichni měli ráno problém a ta moje Corola jen cvakla a běžela. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 2. leden 2008 Sdílet Vloženo 2. leden 2008 jj, v těhle místech bějvaj mrazy veliký. jako narovninu řeknu, že jsem z toho byl dost překvapenej, nikdy jsem nevěřil, že by japonci uměli ropáky, ale když jsem viděl, jak se moje OII, kámošovo novej pašík a jeden starší allroad (ten startoval asi 2minuty, ale měl evidentně v háji žhavící svíčky) trápily a on přišel a na první cvrnk chytil jak v létě, tak jsem fakt skoro zatleskal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 2. leden 2008 Sdílet Vloženo 2. leden 2008 Jó hoši,moje Toyota Hiace má v řiti 2 žhaviče a při -15 chytí na drc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 2. leden 2008 Sdílet Vloženo 2. leden 2008 ještě k těm 2,0.Včera jsem se o tom bavil s jedním ze vývoje Škodovek.Vstřikovače u OII 2,0 TDi netěsní okroučky ani měděnými kroužky,ale kuželem v hlavě .Ten se časem vymačká a jsou problémy.Byly dělány nějaké inovace,myslím pro modelový rok 06.Do starších se prý dávaly inovované vstřikovače a zvyšoval se utahovací moment o 3nM.Tam byl i problém s praskajícími hlavami.Tak jsem slyšel,tak dávám dále. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Seiger86 Vloženo 2. leden 2008 Sdílet Vloženo 2. leden 2008 ještě k těm 2,0.Včera jsem se o tom bavil s jedním ze vývoje Škodovek.Vstřikovače u OII 2,0 TDi netěsní okroučky ani měděnými kroužky,ale kuželem v hlavě .Ten se časem vymačká a jsou problémy.Byly dělány nějaké inovace,myslím pro modelový rok 06.Do starších se prý dávaly inovované vstřikovače a zvyšoval se utahovací moment o 3nM.Tam byl i problém s praskajícími hlavami.Tak jsem slyšel,tak dávám dále. Já mám rv 2006 ale je to modelový rok 2007, takže tohle bych snad už měl mít vyřešený. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Seiger86 Vloženo 2. leden 2008 Sdílet Vloženo 2. leden 2008 Kdysi jsem měl Astru 2,0 naftu a ta měla špatný žhaviče a startovalo to v zimě na 3 válce, ale tam byl problém, že to nastartovalo asi na 5 sekund, chcíplo to a pak to 20 minut nechtělo nastartovat... Oktávka se alespoň po chvilce spraví a jede normálně, asi to bude těma žhavícíma svíčkama, jak píšete. Akorát mám strach o katalyzátor, protože se z toho hrne ze začátku úplně černej kouř. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 2. leden 2008 Sdílet Vloženo 2. leden 2008 Kdysi jsem měl Astru 2,0 naftu a ta měla špatný žhaviče a startovalo to v zimě na 3 válce, ale tam byl problém, že to nastartovalo asi na 5 sekund, chcíplo to a pak to 20 minut nechtělo nastartovat... Oktávka se alespoň po chvilce spraví a jede normálně, asi to bude těma žhavícíma svíčkama, jak píšete. Akorát mám strach o katalyzátor, protože se z toho hrne ze začátku úplně černej kouř. chuj s katalizátorem. Tomu to nic neudělá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 2. leden 2008 Sdílet Vloženo 2. leden 2008 ještě k těm 2,0.Včera jsem se o tom bavil s jedním ze vývoje Škodovek.Vstřikovače u OII 2,0 TDi netěsní okroučky ani měděnými kroužky,ale kuželem v hlavě .Ten se časem vymačká a jsou problémy.Byly dělány nějaké inovace,myslím pro modelový rok 06.Do starších se prý dávaly inovované vstřikovače a zvyšoval se utahovací moment o 3nM.Tam byl i problém s praskajícími hlavami.Tak jsem slyšel,tak dávám dále. držím ten vstřikovač v ruce a má to opravdu jen kužel, kterej to těsní. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 2. leden 2008 Sdílet Vloženo 2. leden 2008 Takže pánové , zatím mám najeto lehce pod 9.000km a ještě jsem nedolíval ani deci oleje. Což je slušný . Olej kontroluji každých 1.000 km a pořád se drží na v normě pod maximální hranicí. to buď jedině rád, i když na tohle já si taky nestěžuju. Dolívám mezi výměnama tak litr. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bburago Vloženo 2. leden 2008 Sdílet Vloženo 2. leden 2008 to buď jedině rád, i když na tohle já si taky nestěžuju. Dolívám mezi výměnama tak litr. Taky že jsem rád. To u 1,9 TDi 66 KW jsem dolíval pořád olej . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Komárek Vloženo 2. leden 2008 Sdílet Vloženo 2. leden 2008 Taky že jsem rád. To u 1,9 TDi 66 KW jsem dolíval pořád olej . No oni ty motory jsou pořádné kouřovky Hlavně ten vylepšenej - 81kW. (kouří i v létě za studena při teplotě 30°C). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Komárek Vloženo 2. leden 2008 Sdílet Vloženo 2. leden 2008 To je výhoda. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Seiger86 Vloženo 2. leden 2008 Sdílet Vloženo 2. leden 2008 Tak mi dneska řekli v servise, že tam už měli stejnou oktávku, která to taky dělala a že vyměnili na tom motoru spoustu věcí, mimo jiné i všechny 4 vstřikovače a nepomohlo to a konzultovali to s Mladou Boleslaví a na nic nepřišli. Jako jestli mě tohle čeká pokaždé, když to auto bude stát na mrazu, tak to potěš. Ještě že to pak naskočí, kdyby mě to nechtělo ani naskočit, tak to bych jim to tam 3x dal s tou závadou a pak chtěl zpátky peníze, protože auto co dostává pravidelný servis a je starý rok, tak co to potom bude dělat za 3 roky třeba??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Komárek Vloženo 2. leden 2008 Sdílet Vloženo 2. leden 2008 Tak mi dneska řekli v servise, že tam už měli stejnou oktávku, která to taky dělala a že vyměnili na tom motoru spoustu věcí, mimo jiné i všechny 4 vstřikovače a nepomohlo to a konzultovali to s Mladou Boleslaví a na nic nepřišli. Jako jestli mě tohle čeká pokaždé, když to auto bude stát na mrazu, tak to potěš. Ještě že to pak naskočí, kdyby mě to nechtělo ani naskočit, tak to bych jim to tam 3x dal s tou závadou a pak chtěl zpátky peníze, protože auto co dostává pravidelný servis a je starý rok, tak co to potom bude dělat za 3 roky třeba??? To je co? Dříve si koupil auto a měls ho 10 let a pak přejdeš na OII a zjistíš, že po roce ani pořádně nestartuje.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 2. leden 2008 Sdílet Vloženo 2. leden 2008 Taky že jsem rád. To u 1,9 TDi 66 KW jsem dolíval pořád olej . no ale to určitě v pořádku nebylo, protože tyhle motory oproti PD zpravidla olej vůbec nežraly. Já jí měl kdysi taky. A že by kouřily, to asi jen těsně před smrtí nebo po nějakým zdařilým čipování. Jinak normálně ne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JasteR Vloženo 2. leden 2008 Sdílet Vloženo 2. leden 2008 no ale to určitě v pořádku nebylo, protože tyhle motory oproti PD zpravidla olej vůbec nežraly. Já jí měl kdysi taky. A že by kouřily, to asi jen těsně před smrtí nebo po nějakým zdařilým čipování. Jinak normálně ne. Presne tak, pokud nekomu takle zrala olej nekde je neco v neporadku, stejne jako ta kourivost.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Komárek Vloženo 2. leden 2008 Sdílet Vloženo 2. leden 2008 Takže když mám kouřovku, jde o nezdařilý chip nebo je motor před smrtí = mezi výměnami oleje sežere tento motor 0,5L oleje. Je tohle normální? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.