Přejít na obsah

2.0 TDI PD (103 kW)


Ludvíček

Doporučené příspěvky

Zvedaj se otacky a padaj.Tak asi klouze spojka .......to je uz fakt mazec

Tak spojka to asi nebude, ono to neudala vzdy a je to skoro neznatelne. Spojka by se chovala jinak. Zitra si chci udalt cas na servis a uvidime jestli se na neco prijde. Jinak zkusim tu vahu koupit novou a uvidim. Dneska jsem zjistoval cenu a tak vymenou stoji 3180 kc a je to od fy Bosch.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak spojka to asi nebude, ono to neudala vzdy a je to skoro neznatelne. Spojka by se chovala jinak. Zitra si chci udalt cas na servis a uvidime jestli se na neco prijde. Jinak zkusim tu vahu koupit novou a uvidim. Dneska jsem zjistoval cenu a tak vymenou stoji 3180 kc a je to od fy Bosch.

No dle meho to vaha nebude aby ti kolisaly otacky.Ja nechci malovat certa ale fakt ten popis vypada na spojku.A ten zvuk k tomu sedi.

Editováno: , autor: TDIfun
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No dle meho to vaha nebude aby ti kolisaly otacky.Ja nechci malovat certa ale fakt ten popis vypada na spojku.A ten zvuk k tomu sedi.

No zkusim jim to taky rict v servise co oni na to a at to vyzkouseji. Kolik asi stoji na toho 2.0 TDi vymena spojky? I kdyz je to divne, jelikoz to auto jezdilo vesmes dalnice a ma najeto jen 120 tis. a bez cipu. To si myslim ze by spojka vydrzet mela. A zabira tak ve 3/4 takze ne az u vrchu. Ale ten pokles otacek je jen asi o 100 ot. takze to neni zadne velke kolisani a pokazde to neudela. No uvidim co reknou kluci v servise.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No zkusim jim to taky rict v servise co oni na to a at to vyzkouseji. Kolik asi stoji na toho 2.0 TDi vymena spojky? I kdyz je to divne, jelikoz to auto jezdilo vesmes dalnice a ma najeto jen 120 tis. a bez cipu. To si myslim ze by spojka vydrzet mela. A zabira tak ve 3/4 takze ne az u vrchu. Ale ten pokles otacek je jen asi o 100 ot. takze to neni zadne velke kolisani a pokazde to neudela. No uvidim co reknou kluci v servise.

Nj bez chipu. Kamos meni treba turba na seriovkach bez chipu jak na bezicim pase.U vahy jsme v zivote nevidel aby klesaly a stoupaly otacky. To by musela byt nejak ve zkratu nebo co. Vaha neni nic jineho nez plech napajeny rj a ochlazovanim vzduchem dava info pro rj kolik vzduchu proudi do motoru .spise si to rj prepocitava podle napeti atd.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nj bez chipu. Kamos meni treba turba na seriovkach bez chipu jak na bezicim pase.U vahy jsme v zivote nevidel aby klesaly a stoupaly otacky. To by musela byt nejak ve zkratu nebo co. Vaha neni nic jineho nez plech napajeny rj a ochlazovanim vzduchem dava info pro rj kolik vzduchu proudi do motoru .spise si to rj prepocitava podle napeti atd.

Turbo by se asi chovalo taky jinak nez jak popisuju. Takze to jsem zatim asi vyloucil jako zavadu. A jak se chova ta vaha vzduchu kdyz je vadna? Turbo jsem uz jednou na aute mel spatne a po vycisteni jelo zase normalne, ale s vahou jsem se jeste nesetkal.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Turbo by se asi chovalo taky jinak nez jak popisuju. Takze to jsem zatim asi vyloucil jako zavadu. A jak se chova ta vaha vzduchu kdyz je vadna? Turbo jsem uz jednou na aute mel spatne a po vycisteni jelo zase normalne, ale s vahou jsem se jeste nesetkal.

Proste by to nejelo/Davala by signal jednotce ze mas malo vzduchu a ona by k tomu dala o tolik min paliva.Takze vykon by sel rapidne dolu.JJ to turbo co jsi cistil bylo asi na Okte co koupil od tebe bracha.Uz ma nalitano asi 10tis km s chipem a ok.

Editováno: , autor: TDIfun
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Proste by to nejelo/Davala by signal jednotce ze mas malo vzduchu a ona by k tomu dala o tolik min paliva.Takze vykon by sel rapidne dolu.JJ to turbo co jsi cistil bylo asi na Okte co koupil od tebe bracha.Uz ma nalitano asi 10tis km s chipem a ok.

JJ to je to turbo co jsem mel na mysli. Na kolik jsi mu to cipnul? Dneska jsem chtel jet do servisu, ale znamy byl na pohrbu tak jsme domluveni na zitra a uvidim. Jedna vec me zarazi ze to neudela pokazde. Dneska jsem to zase zkusil a pokud mam otacky pod 2000 tak auto jede normalne a toci a toci. Jakmile ale jedu chvilku na otackach presne 2000 a zacnu pridavat tak se mi zase zdalo jako by to v tech 2500 trosicku kleslo (ale dnes neznatelne) a pak to jede za plynem dal a dal. Je mi to zatim zahadou. Nemuze to byt naftou (nebo aditivem co jsem tam dal od Schellu na cisteni trysek a odpuzovani vody? - ale to by spise melo pomoc).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

JJ to je to turbo co jsem mel na mysli. Na kolik jsi mu to cipnul? Dneska jsem chtel jet do servisu, ale znamy byl na pohrbu tak jsme domluveni na zitra a uvidim. Jedna vec me zarazi ze to neudela pokazde. Dneska jsem to zase zkusil a pokud mam otacky pod 2000 tak auto jede normalne a toci a toci. Jakmile ale jedu chvilku na otackach presne 2000 a zacnu pridavat tak se mi zase zdalo jako by to v tech 2500 trosicku kleslo (ale dnes neznatelne) a pak to jede za plynem dal a dal. Je mi to zatim zahadou. Nemuze to byt naftou (nebo aditivem co jsem tam dal od Schellu na cisteni trysek a odpuzovani vody? - ale to by spise melo pomoc).

Na nakych 105kw nic sileneho.Hlavne mu klesla spotreba ta je rad. V zime o 0,5 litu coz je dobre. No a ten problem je jen na plny plyn???

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na nakych 105kw nic sileneho.Hlavne mu klesla spotreba ta je rad. V zime o 0,5 litu coz je dobre. No a ten problem je jen na plny plyn???

Nevim co ted myslis na plny plyn, ale pokud pridavam z otacek pod 2000 tak to jede (nebo kdyz se rozjizdim z 0 a pridavam fest tak to neudela ani jednou ani u jedne rychlosti) ale kdyz např. jedu za autem a chci ho rychle predjet a mam raficku presne na 2000 tak se to na moment v tech 2500 jakoby zastavi (jen ta raficka a popadne o kousilinek dolu cca 100 ot. - to vse trva asi 1 s - a hned se to zase chytne a raficka bezi dale nahoru). Plyn ale porad drzim a nepoustim.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevim co ted myslis na plny plyn, ale pokud pridavam z otacek pod 2000 tak to jede (nebo kdyz se rozjizdim z 0 a pridavam fest tak to neudela ani jednou ani u jedne rychlosti) ale kdyz např. jedu za autem a chci ho rychle predjet a mam raficku presne na 2000 tak se to na moment v tech 2500 jakoby zastavi (jen ta raficka a popadne o kousilinek dolu cca 100 ot. - to vse trva asi 1 s - a hned se to zase chytne a raficka bezi dale nahoru). Plyn ale porad drzim a nepoustim.

Takze fakt ta spojka.Slysis jak na chvili motor vleti do otacek na sekundu takovy jiny zvuk a otackomer klesne lehce a pak zase jede.To je tak ze ti proklouzne spojka a o nejake ty otacky vyskoci otackomer nahoru pak se chytne otacky lehce klesnou o tech treba 100 a zase to taha dal.Defakto to neni moc citit v tahu ale slysis ten zvuk jak proklouzne a vidis na otackach.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem včera zase zavezl auto na přetěsnění vstřiků, byl jsem objednanej a dneska mě volali ze servisu, že jim nepřišla sada na přetěsnění a že ani v Mladé Boleslavi ji nemají na skladě, takže si mám zítra zas pro auto přijet a až jim přijde ta sada, tak že mě zavolají. Když jsem se ptal, kdy přijde ta sada a oni mě řekli, že neví, že možná za týden, možná za měsíc. Co mě radíte? Já mám sto chutí jim zítra zavolat, ať si tam to auto nechají, dokud to nepřetěsní. Jezdím zatím náhradní OI, takže jezdit mám čím. A takhle když bych si vzal svoji oktávku zítra, tak mě to další měsíc bude blbě startovat, dokud jim nedojde ta sada! Takhle se alespoň trochu můžou snažit to uspíšit. Jinak bavil jsem se s nima o tom problému se startama a dělá to tam ještě jednomu zákazníkovi a tomu už přehráli software-žádné zlepšení; přetěsnili vstřikovače-žádné zlepšení; teď s tím zákazník přijel znovu a už nevěděli co s tím, tak to odvezli do Mladé Boleslavi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takze fakt ta spojka.Slysis jak na chvili motor vleti do otacek na sekundu takovy jiny zvuk a otackomer klesne lehce a pak zase jede.To je tak ze ti proklouzne spojka a o nejake ty otacky vyskoci otackomer nahoru pak se chytne otacky lehce klesnou o tech treba 100 a zase to taha dal.Defakto to neni moc citit v tahu ale slysis ten zvuk jak proklouzne a vidis na otackach.

Jo spise je to slyst na zvuku nez na tom tahu. Ja jsem to prirovnal zvukove k razeni automatu. Na chvili se ten zvuk zhoupne o oktavu niz a pak zase jako by zaradilo o jeden rychlostni stupen nahoru a zvuk narusta. Tak to jsi me teda moc nepotesil! Kolisoji takova vymena te spojky na tenhle motor? Nemuzu najit ani cenu toho dilu (a bude stacit lamela nebo co se jeste u te vymeny meni?) A jak je to narocne casove tahle vymena?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No ted me jeste napadnul jeden kamos a ted jsem mu volal a takhle po telefonu po vyliceni zavady mi rekl, ze to tipuje na turbo ze u techto 2.0 TDi je to casta zavada a ze se ale na to musi podivat. Rikal ze spojka by to delala porad - ta by to nemela byt. Tak ted uz nicemu znerozumim a musim pockat jestli se to projevi na tom VASu. Kolik stoji takove turbo nebo staci jeho repas jako u starych dobrych TDi?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No ted me jeste napadnul jeden kamos a ted jsem mu volal a takhle po telefonu po vyliceni zavady mi rekl, ze to tipuje na turbo ze u techto 2.0 TDi je to casta zavada a ze se ale na to musi podivat. Rikal ze spojka by to delala porad - ta by to nemela byt. Tak ted uz nicemu znerozumim a musim pockat jestli se to projevi na tom VASu. Kolik stoji takove turbo nebo staci jeho repas jako u starych dobrych TDi?

Turbo?? S tou spojkou to neni teda pravda.Uz jsme se u chipovani setkal s nekolika auty co jim hned klouzla spojka a pak to prestalo nebo delalo obcas. Meli 200 tis najeto vetsinou. Vono vycist nake zavady neni reseni problemu.To dopadne jak ten superb co se vystridalo na nem nekolik opravaru i dokonce Bosch FM, borce to stalo 60 000,- a nakonec se na to prislo u nas dilna u Indiho. lol

zavada byla super.Kdyz se udelaly rozvody tak asi je naky odbornik v znackovem servisu spatne nastavil,dostalo ranu nadzdvihatko ,jak to zjistili ze jsou nastavene spatne tak to prenastavily a na zdvihatko se vyprdlo.To sezralo casem vacku a zacalo skubat auto.A uz to jelo, menily se vstriky atd spojka.Ani se asi nesnazily nastavovat vstriky, jinak by na to prisly.No skoda mluvit.Nasmali jsme se fakt hodne :) nakonec se vymenila vacka po 3 mesicich po opravach to znovu jezdilo.Borec mezitim koupil Favorita aby mohl vubec jezdit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Turbo?? S tou spojkou to neni teda pravda.Uz jsme se u chipovani setkal s nekolika auty co jim hned klouzla spojka a pak to prestalo nebo delalo obcas. Meli 200 tis najeto vetsinou. Vono vycist nake zavady neni reseni problemu.To dopadne jak ten superb co se vystridalo na nem nekolik opravaru i dokonce Bosch FM, borce to stalo 60 000,- a nakonec se na to prislo u nas dilna u Indiho. lol

zavada byla super.Kdyz se udelaly rozvody tak asi je naky odbornik v znackovem servisu spatne nastavil,dostalo ranu nadzdvihatko ,jak to zjistili ze jsou nastavene spatne tak to prenastavily a na zdvihatko se vyprdlo.To sezralo casem vacku a zacalo skubat auto.A uz to jelo, menily se vstriky atd spojka.Ani se asi nesnazily nastavovat vstriky, jinak by na to prisly.No skoda mluvit.Nasmali jsme se fakt hodne :) nakonec se vymenila vacka po 3 mesicich po opravach to znovu jezdilo.Borec mezitim koupil Favorita aby mohl vubec jezdit.

No uvidim az co rekne pristroj, ale jen tak urcite nebudu nic menit a budu jezdit a bud se to projevi nebo to bude takove jak to je! Jedna vec je ale takova, ze spojka mi zabira normalne jak ma a ne nijak vykoko ani nizko. Tak jak jsem zvykly a to je v tech 3/4 a to je myslim normalni na 120 tis. km. Kdyby byla vadna - neprokluzovalo by to porad a ne jen v nejakem okamziku a obcas (nedalo by se rict ze to dela pravidelne)?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem dneska navstivil oba servisy kde mam zname a vysledek je takovy : na VASu ani jedna zavada a tak jsem jim rikal at se zameri na tu spojku co psal TDIfun. Hned prvni kamos to vyzkousel jak jsem rikal ze to dela a presne co jsem popisoval tak to udelalo. A jeho zaver je, ze to uz je pomalu nacnuta spojka, ktera ale jeste neco musi vydrzet - no pokud by se to zhorsovalo tak mam prijet a budeme menit, ale zatim mam normalne jezdit. Turbo i vahu vzduchu vyloucil.

Pak jsem jel za druhym kamosem do jineho servisu a at on rekne svuj nazor. I on si to napojil a zavada zadna (to uz jsme ale vedeli ze tam ani nic nenajde). Tak jsme se jeli projet a jeho zaver byl uplne stejny jak v prvnim servisu. Kdyz pozvolna pridavam tak se nic nedeja a auto akceleruje normalne, ale pri prudkem pridani (z tech 2000 ot) a velkem prenosu sily na spojku tak ta asi proklouzne. Pry za nim byli kluci taxikari ze jim dela to co me a jeste najezdili 100 tis.km nez jim ji menil. Takze taky rikal ze mam byt v klidu. vahu i turbo taky vyloucil.

Na kolik me vyjde sada spojky na tento motor 2.0 TDi a musi se menit vsechno nebo staci jen lamela?

TDIfunovi velka pochvala za nejlepsi diagnostiku teto zavady.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No pokud to pouze napíchli na Vasa bez zkušební jízdy,tak je jasné,že nemohli na nic přijít.Ono totiž pokud není váha nebo Turbo totálně KO,závada se nazapíše.Pokud je to spojka,tak 120 je moc brzo na to aby odešla.To s tím potom nejezdní člověk ale .....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem dneska navstivil oba servisy kde mam zname a vysledek je takovy : na VASu ani jedna zavada a tak jsem jim rikal at se zameri na tu spojku co psal TDIfun. Hned prvni kamos to vyzkousel jak jsem rikal ze to dela a presne co jsem popisoval tak to udelalo. A jeho zaver je, ze to uz je pomalu nacnuta spojka, ktera ale jeste neco musi vydrzet - no pokud by se to zhorsovalo tak mam prijet a budeme menit, ale zatim mam normalne jezdit. Turbo i vahu vzduchu vyloucil.

Pak jsem jel za druhym kamosem do jineho servisu a at on rekne svuj nazor. I on si to napojil a zavada zadna (to uz jsme ale vedeli ze tam ani nic nenajde). Tak jsme se jeli projet a jeho zaver byl uplne stejny jak v prvnim servisu. Kdyz pozvolna pridavam tak se nic nedeja a auto akceleruje normalne, ale pri prudkem pridani (z tech 2000 ot) a velkem prenosu sily na spojku tak ta asi proklouzne. Pry za nim byli kluci taxikari ze jim dela to co me a jeste najezdili 100 tis.km nez jim ji menil. Takze taky rikal ze mam byt v klidu. vahu i turbo taky vyloucil.

Na kolik me vyjde sada spojky na tento motor 2.0 TDi a musi se menit vsechno nebo staci jen lamela?

TDIfunovi velka pochvala za nejlepsi diagnostiku teto zavady.

Nj dik.. :palec2: vymelnil bych asi vsechno. Jelikoz mas jen 120 tis tak buh vi co je spatne. Vim ze se kvuli spojkam dokonce svolavalo do servisu, ale uz nevim co byl presne za problem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No pokud to pouze napíchli na Vasa bez zkušební jízdy,tak je jasné,že nemohli na nic přijít.Ono totiž pokud není váha nebo Turbo totálně KO,závada se nazapíše.Pokud je to spojka,tak 120 je moc brzo na to aby odešla.To s tím potom nejezdní člověk ale .....

Cele odpoledne mi to porad vrtalo hlavou. Prave ta spojka mi lezi v zaludku! Mel jsem uz x aut s o hodne vice kilometry na tachaci a spojky puvodni! Jak jsem dneska zkusil jeste 2 veci tak mi zase pripada ze to spojka neni - dal jsem rucku zaradil za 1 a poustel spojku a spojka dle me krasne zabirala kousicek za pulkou sve drahy! Pak jsem dal za 3 a poustel pomalu spojku a az do doby kdy motor chcipnul. A zase se to udalo v poloze kdy byla spojka asi uprostred a ne az v horni poloze. A dle me kdyby prokluzovala tak by to nechciplo anebo v jine poloze spojky. Tak uz opravdu nevim. Nechce se mi zbytecne vyhodit prachy jen tak zbytecne.

Ma nekdo jeste nejaky napad jak pripadne vyeliminovat tu zavadu anebo se potvrdi ta spojka? Me uz nic nenapada. Mozna jeste EGR ventil jestli nejak pri prudke akceleraci neprisava vzduch? Prede mnou to auto mel chlap asi 54 let a nechce se mi verit ze by tu spojku tak utahal (ani tazne to nikdy nemelo)! To by musel tech 110 tis.km (nez jsem ji koupil ja) drzet za jizdy nohu na spojce - jinak to nevidim. A ani nebylo sluzebni.

Nikdo teda nevi?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nj dik.. :palec2: vymelnil bych asi vsechno. Jelikoz mas jen 120 tis tak buh vi co je spatne. Vim ze se kvuli spojkam dokonce svolavalo do servisu, ale uz nevim co byl presne za problem.

Ja bych klidne vse vymenil ale bydlim v CR a ne na Bahamach! Je to vsechno dost drahe! A nevis kde zjistim ceho a kterych motoru se ta spojka tykala?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na 2,0 TDi byla svolávačka ohledně spojky,ale myslím že né kvůli prokluzu ale kvůli rozpadávajícím se setrvákům.Může to být spojka,neříkám že ne,ale taky si stojím za to,že načíst chyby Vagem je v tomto případě docela nesmysl

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na 2,0 TDi byla svolávačka ohledně spojky,ale myslím že né kvůli prokluzu ale kvůli rozpadávajícím se setrvákům.Může to být spojka,neříkám že ne,ale taky si stojím za to,že načíst chyby Vagem je v tomto případě docela nesmysl

tak co meli udelat a nebo jakym pristrojem? ten EGR to byt nemuze?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...