Přejít na obsah

2.0 TDI PD (103 kW)


Ludvíček

Doporučené příspěvky

Jj,taky bych řekl vstřiky....měl jsem totéž na všech třech 2.0TDI........

Mimo jiné.....o 2.0TDI-PD a jejich problémech je teď článek v poslednim čísle AutoTipu pod názvem 2.0TDI-PD-VĚČNÝ PACIENT........Na to v Auto7 je srovnávací test Passatu 2.0TDI-PD a nového Mondea TDCI..článek jsem sice nečetl,ale jen jsem prolítnul v závěru hodnocení a jako první zvírazněné mínus bylo u Passatu-Velmi poruchový motor 2.0TDI-PD...........

Doufám že když už to kritizujou tak veřejně,tak se VW chytne za rypák a z nástupci 2.0TDI-CR se o dost poledpšej a bude to za něco stát......

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Přesně tak.....toto dělaj setrváky......tak se mi to projevovalo přesně na obou OII 1.9TDI 77kw z 2007.........Prakticky jde i o spojku..když se mění setrváčník(v něm je uložena spojka),tak se to mění celé jako komplet.......nemá smysl to měnit samotné....

Zajeď si sem ....je to sice vrakoviště,ale maj tam z větší části fungl nové,originál díly škoda........konkrétně komplet.setrvák+lamela,přítlačák tam má v rozmezí 7-8500kč za celý komplet....akorát spojk.ložiska tam moc nevede,tak to budeš muset pořídit ve Škodovce..tam přijde do +-1500kč......

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Začne to tachotit častejc a víc až to prostě jednou nepřestane a nebo ti to taky při rozjezdech může začít klepat a cukat z cel.autem........

Oprava je "jednoduchá"...vyndat převodovku a prostě vyměnit...nic jinýho se tim dělat nedá......obvzláště 2.0TDI na to dost trpí...

Editováno: , autor: karlos3
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bohužel ;) ..já měl 3ks OII 2.0TDI a chválit je rozhodně nemůžu...ba spíš naopak!!!!!!!!!!!!!!.........setrvák zas ale neni nic hroznýho,ty dvouhmot.setrváky odcházej dost všeobecně..nejen u 2.0TDI a VW vůbec...trpěj na to i jiný a i luxusnější značky aut než je Škoda,VW atd..............Taky to neni nějak finanční katastrofa...když to pořídíš tam kam jsem ti dával ten odkaz+nějaká ta práce,tak to opravíš do 12.000kč.........To se spíš obávej vstřiků nebo prasklé hlavy válců,to jsou potom cenové rakety..........Já a takovej JirkaK by jsem mohly vyprávět.. ;) ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je taky pravda. Člověk to asi nesmí tak brát , čím víc toho tady čtu tak tím větší mám obavy.Auto mám cca 1měsíc a koupiljsem ho jeté.Tak snad nebudu patřit mezi tyto neštastné a dobře mi poslouží.Děkuji za všechny rady.

Zkoušel jsem před chvíli nastartovat a auto projet (cca 10km) a rachot od motoru nenastal.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

existuje i dalsi zpusob jak to overit doufam ze si to pamatuju spravne: Podminkou je zahratej motor jinak to ovlivnuje "sytic" seslapni plyn a vytoc to tak do 3 tis, naraz pust plyn, pokud bude mit motor jako by tendenci chcipnout a pote kdyz to zopakujes s vyslapnutou spojkou nebude tak to ukazuje na ten setrvacnik. Nicmene plati pravidlo cim vetsi kroutak tim vice nemahanej setrvacnik, cim vetsi pocet valcu tim mene namahany setrvacnik. pokud chces videt jak to funguje hledej na youtube pod heslem dual mass fly wheel. Brzkemu odejiti setrvaku se da predejit ze, nebudes podkopavat motor tak, ze ti to z 1500 otacek vyleti na 3000 a pod. Najdi si nejake videa pochopis jak to funguje. Ja mam jeste puvodni.

Olee

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

A co takhle svíčky, tam bych asi začal. Kdysi na fokusu mi to dělalo taky tak, při prudším sešlápnutí cukal, navíc fordy jsou v tom směru velice citlivé na originální svíčky, musí tam být Motorcraft. Takže i u OII bych začal svíčkama, neměnil si je v poslední době ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...