holy Vloženo 16. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2008 Diagnostika... TAm neco podle mne nactes... Tak jsem na diagnostice byl....všechno čistý..žádnej záznam v paměti. Mechoš říkal, že by to mohlo bejt něco mechanickýho, ale v tom případě že bych to nenatočil vůbec. Takže špatná nafta? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karlos3 Vloženo 16. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2008 Jj,taky bych řekl vstřiky....měl jsem totéž na všech třech 2.0TDI........ Mimo jiné.....o 2.0TDI-PD a jejich problémech je teď článek v poslednim čísle AutoTipu pod názvem 2.0TDI-PD-VĚČNÝ PACIENT........Na to v Auto7 je srovnávací test Passatu 2.0TDI-PD a nového Mondea TDCI..článek jsem sice nečetl,ale jen jsem prolítnul v závěru hodnocení a jako první zvírazněné mínus bylo u Passatu-Velmi poruchový motor 2.0TDI-PD........... Doufám že když už to kritizujou tak veřejně,tak se VW chytne za rypák a z nástupci 2.0TDI-CR se o dost poledpšej a bude to za něco stát...... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
amogh Vloženo 20. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2008 dlouhodobý test 2,0TDI/103kW akorát v touranu http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...mp;#entry900697 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kemar Vloženo 20. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2008 dlouhodobý test 2,0TDI/103kW akorát v touranuhttp://forum.skodahome.cz/index.php?showto...mp;#entry900697 Tak bohuzel odkaz nemaka... Zpráva fóra Nastala chyba. Pokud si nejste jist, jak používat tuto funkci, přečtěte si nápovědu. Navrácená chyba: Litujeme, odkaz který vás přivedl na tuto stránku je zastaralý Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
amogh Vloženo 20. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2008 odkaz maká pouze pro členy klubu, je to v nadpisu sekce uvedeno Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
reinxed Vloženo 5. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 5. Listopad 2008 Ahoj! Dnes při nastartování motoru se ozval divný zvuk.( rachocení )Po vypnutí motoru a opětovném nastartování to udělalo znovu a po pár sekundách to přestalo.Po ujetí cca.1 km jsem zastavil a vyzkoušel nastartovat znovu a bylo to OK.Nevíte co to mohlo být. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
p2p Vloženo 5. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 5. Listopad 2008 Nechci strasit ale muze to byt dvojhmotnostni setrvacnik.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
reinxed Vloženo 5. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 5. Listopad 2008 Nechci strasit ale muze to byt dvojhmotnostni setrvacnik.... Takže něco se spojkou? Moc se v autech nevyznám.Co by to obnášelo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karlos3 Vloženo 5. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 5. Listopad 2008 Přesně tak.....toto dělaj setrváky......tak se mi to projevovalo přesně na obou OII 1.9TDI 77kw z 2007.........Prakticky jde i o spojku..když se mění setrváčník(v něm je uložena spojka),tak se to mění celé jako komplet.......nemá smysl to měnit samotné.... Zajeď si sem ....je to sice vrakoviště,ale maj tam z větší části fungl nové,originál díly škoda........konkrétně komplet.setrvák+lamela,přítlačák tam má v rozmezí 7-8500kč za celý komplet....akorát spojk.ložiska tam moc nevede,tak to budeš muset pořídit ve Škodovce..tam přijde do +-1500kč...... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
reinxed Vloženo 5. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 5. Listopad 2008 Jak se to potom dále projevuje? Bude to rachotit neustále ?Mohli by jste mi to popsat trošku podrobněji?Je oprava náročná ? Děkuji za jakékoli odpovědi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karlos3 Vloženo 5. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 5. Listopad 2008 (editace) Začne to tachotit častejc a víc až to prostě jednou nepřestane a nebo ti to taky při rozjezdech může začít klepat a cukat z cel.autem........ Oprava je "jednoduchá"...vyndat převodovku a prostě vyměnit...nic jinýho se tim dělat nedá......obvzláště 2.0TDI na to dost trpí... Editováno: 5. Listopad 2008, autor: karlos3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
reinxed Vloženo 5. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 5. Listopad 2008 Tak to se mám na co těšit. Je to vůbec možné , že ty motory jsou takové. Těch spokojených je opravdu asi poskromnu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 5. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 5. Listopad 2008 tak ale těch motorů jezdím mraky... žejo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karlos3 Vloženo 5. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 5. Listopad 2008 Bohužel ..já měl 3ks OII 2.0TDI a chválit je rozhodně nemůžu...ba spíš naopak!!!!!!!!!!!!!!.........setrvák zas ale neni nic hroznýho,ty dvouhmot.setrváky odcházej dost všeobecně..nejen u 2.0TDI a VW vůbec...trpěj na to i jiný a i luxusnější značky aut než je Škoda,VW atd..............Taky to neni nějak finanční katastrofa...když to pořídíš tam kam jsem ti dával ten odkaz+nějaká ta práce,tak to opravíš do 12.000kč.........To se spíš obávej vstřiků nebo prasklé hlavy válců,to jsou potom cenové rakety..........Já a takovej JirkaK by jsem mohly vyprávět.. ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
reinxed Vloženo 5. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 5. Listopad 2008 To je taky pravda. Člověk to asi nesmí tak brát , čím víc toho tady čtu tak tím větší mám obavy.Auto mám cca 1měsíc a koupiljsem ho jeté.Tak snad nebudu patřit mezi tyto neštastné a dobře mi poslouží.Děkuji za všechny rady. Zkoušel jsem před chvíli nastartovat a auto projet (cca 10km) a rachot od motoru nenastal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karlos3 Vloženo 5. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 5. Listopad 2008 Ono se to zpočátku projevuje sem tam,ale časem tě to čeká,na to se spolehni........Nevim kolik najezdíš km,ale z mé zkušenosti co mi auta jezděj průměrně 8500km měsíčně jsem to měnil měsíc a půl od prvního ozvání se......to už to dělalo pořád.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
reinxed Vloženo 5. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 5. Listopad 2008 Najezdím asi do 1tis.km za měsíc. Odkaz jsi mi dával , ale jsem z Moravy takže je to pro mě celkem kus cesty.Jinak díky za to. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karlos3 Vloženo 5. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 5. Listopad 2008 Posílaj i na dobírku....známému posílali už několkrát věci za Tábor a v pohodě.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ol@f Vloženo 6. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 6. Listopad 2008 existuje i dalsi zpusob jak to overit doufam ze si to pamatuju spravne: Podminkou je zahratej motor jinak to ovlivnuje "sytic" seslapni plyn a vytoc to tak do 3 tis, naraz pust plyn, pokud bude mit motor jako by tendenci chcipnout a pote kdyz to zopakujes s vyslapnutou spojkou nebude tak to ukazuje na ten setrvacnik. Nicmene plati pravidlo cim vetsi kroutak tim vice nemahanej setrvacnik, cim vetsi pocet valcu tim mene namahany setrvacnik. pokud chces videt jak to funguje hledej na youtube pod heslem dual mass fly wheel. Brzkemu odejiti setrvaku se da predejit ze, nebudes podkopavat motor tak, ze ti to z 1500 otacek vyleti na 3000 a pod. Najdi si nejake videa pochopis jak to funguje. Ja mam jeste puvodni. Olee Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
reinxed Vloženo 14. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 14. Listopad 2008 Ahoj! Dnes po nastartování a ujetí asi půl kilometru jsem to chtěl do kopce rozjet a trochu víc jsem na to šlápnul -plyn až na podlahu a auto mi začalo cukat.Po zahřátí už to nedělá.Čím to může být.Díky za rady. OII - 2.0TDI 103KW Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hape Vloženo 14. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 14. Listopad 2008 A co takhle svíčky, tam bych asi začal. Kdysi na fokusu mi to dělalo taky tak, při prudším sešlápnutí cukal, navíc fordy jsou v tom směru velice citlivé na originální svíčky, musí tam být Motorcraft. Takže i u OII bych začal svíčkama, neměnil si je v poslední době ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
reinxed Vloženo 14. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 14. Listopad 2008 Ne svíčky jsem neměnil.Bylo to jen při prudké axceleraci a při tom studeném motoru..Pak to bylo v pohodě a táhlo to jak čert. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 14. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 14. Listopad 2008 (editace) v první řadě bych řekl, že jsi pěkný prase, drtit studenej motor do kopce na plnej plyn z nízkých otáček. jinak to cukání dělá mě od samýho začátku nepravidelně z nízkých otáček. Editováno: 14. Listopad 2008, autor: Luke288 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karlos3 Vloženo 14. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 14. Listopad 2008 Proč by měl měnit žhavící svíčky proboha???....s autama(TDI) jsem vždy najezdil hromadu km a nikdy jsem je neměnil.....Neminul si náhodou to že se jedná o TDI??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karlos3 Vloženo 14. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 14. Listopad 2008 Tak u 1.9TDI to nějaký ročníky(konec 2005 a počátek 2006) dělaj,ale to stačí přehrát ŘJ motoru a je po problému.....tohle je ale 2.0TDI,tam bych to přisuzoval vstřikům...to je u 2.0TDI velká nemoc.... JInak s tim drcením na plnej plyn za studena souhlasim z Lukem.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.