kemar Vloženo 12. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2009 tak paliubni PC bych rozhodne neresil.... me treba keca oproti skutecne spotrebe dle dotankovani cca o +0,4L/100km si spocitej skutecnou spotrebu a pak muzes neco vymyslet co tim dal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RichardD Vloženo 12. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2009 (editace) Když jsem na to dřív šlapal tak byla spotřeba 6.8 - 6.9 dle pp. Když jsem jel delší cestu do Rakouska tak průměrná klesla na 6.1 a od té doby (2 měsíce) se drží na 6.6. Auto má najeto 75tis. Otázkou také je jaké máš kola, jak moc využíváš klimatizaci (ta u tohoto motoru zvedne spotřebu až o 0.4). BTW: jestli máš manual převodovku které s tímto motorem by měla mít až o 0.5 menší spotřebu tak buď blbě řadíš nebo mé zdroje lžou. Editováno: 12. Říjen 2009, autor: RichardD Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Res5ekt Vloženo 13. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 13. Říjen 2009 je to samozrejme manual (klimatizaci mam na ECON = vypla) palubni pocitac muze "kecat" , ale aby kecal o 1-2litry ??, A kolik teda panove najedete na plnou nadrz po prvni pipnuti u toho TDI 103kw Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kemar Vloženo 13. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 13. Říjen 2009 http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...p;#entry1247265 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
quadrat Vloženo 17. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2009 Teď jsem jel z téměř z Holanska a najel jsem na celou nádrž(do rezervy-pak tankuju) cca 920km. Průměrná spotřeba tam (klima zapnutá tam i zpět) 5,4l, zpět 5,7l. Auto najeto 84tis.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jurášek Vloženo 21. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 21. Říjen 2009 2.0TDI r.v. 1/2007 najeto 57 000 km , reálná spotřeba od 5.7 do 6.3l/100km. Ve srovnání s mojí předcházející OII 1.9 TDI má ve městě a na okreskách zhruba o 0.5l/100km vyšší spotřebu , na dálnici je spotřeba zhruba stejná. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lim Vloženo 3. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2009 Tak jsem si privezl dneska auto ze servisu, reklamoval jsem reznuti (http://forum.skodahome.cz/index.php?s=&showtopic=66712&view=findpost&p=1313040) a po 50km auto padlo do nouzovych otacek :-( , je to sice paranoia ale to asi nemohli udelat v servisu ne? Muzete poradit na co se zamerit pripadne co nalogovat aby se videlo vice? Po chcipnuti a novem startu zatim OK. ------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine Labels: 03G-906-016-BKD.lbl Part No SW: 03G 906 016 HF HW: 028 101 139 1 Component: R4 2,0L EDC G000SG 8658 Revision: 12345678 Serial number: SKZ7Z0D2778643 Coding: 0000072 Shop #: WSC 28266 074 10092 16618 - Boost Pressure Regulation: Limit Exceeded (Overboost Condition) P0234 - 000 - - Freeze Frame: RPM: 3654 /min Torque: 142.0 Nm Speed: 126.0 km/h Load: 38.8 % Voltage: 14.21 V Bin. Bits: 00001000 Absolute Pres.: 1499.4 mbar Absolute Pres.: 1846.2 mbar Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lim Vloženo 7. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2009 Tak nastesti jen nejaka uvolnena hadicka ,jeste nez jsem zajel do servisu tak se rozsvitili Emise do dilny ,ted uz auto jezdi jak za mlada akorat sem propasl vyfotit tachometr s 234567 Jinak to prelakovani delali na Jarove a co sem koukal tak asi vsechny dvere odpojovali s baterkou protoze alarmu hoodne a nikdo se neobtezoval je odmaznout,a s hadickou nevim jak se to stalo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Res5ekt Vloženo 14. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2009 Vozy od modelového roku 2009, vyrobeny od 08/2008, jsou vybaveny omezovačem maximální rychlosti nastaveným na 210 km/h, tento omezovač je v rámci úpravy posunut na 230 km/h u motoru 2.0 TDI. Jen tak si brouzdám pro nabírání informací webem , mrknu se tak na chiptuning a žasnu nad omezovači . Máme právě Octavii II vrobená 9/2008 a zatím dle tacho jela max 215 km/h, Co je to omezovač rychlosti (je to daná hodnota : A) podle otáček motoru a zařazeném rychlosti číslo 6. = takzvaně vypočtem převodu otáček a stupně = tím pádem odchylka tachometru je možná (vy pojedete 215km/h (ale dle výpočtu otáček motoru a zařazení bude software vědět že jedete 209 a dál Vás nepustí. a nebo ?? dle tachometru (což ale u naší Octavie neplatí která zatím jede dle tacho 215 km/h (ale má málo najeto cca 11 000km) takže se ještě možná krapek rozdeje viz www.sportmotor.cz sekce Skoda-OctavieII a motory 2.0TDi = troufám si tvrdit , že by sportmotor netvrdil jen tak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Res5ekt Vloženo 17. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2009 (editace) forum stoji za howno (za 5dny tu nikdo ani neodpovedel) Editováno: 18. Prosinec 2009, autor: Res5ekt Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mates_XIV Vloženo 21. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 21. Prosinec 2009 Omezovače rychlosti jsou hodnoty s kterejma pracuje motorova jednotka. Je tam zadana primo hodnota. Motorovka pracuje s presnym udajem rychlosti co beha po Canu tusim ze je z brzd. Jinak tam budou urcite i dalsi omezovace, ale ty budou fungovat spíš za vysokých teplot. Tedle udaj u čiptuneru mi přijde značne propagační a marketingový. Kde chceš jezdit 220? To se u nás moc nedá a v německu si musíš dávat sakra bacha. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Res5ekt Vloženo 21. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 21. Prosinec 2009 (editace) Omezovače rychlosti jsou hodnoty s kterejma pracuje motorova jednotka. Je tam zadana primo hodnota. Motorovka pracuje s presnym udajem rychlosti co beha po Canu tusim ze je z brzd. Jinak tam budou urcite i dalsi omezovace, ale ty budou fungovat spíš za vysokých teplot.Tedle udaj u čiptuneru mi přijde značne propagační a marketingový. Kde chceš jezdit 220? To se u nás moc nedá a v německu si musíš dávat sakra bacha. 220 je rychlost kterou dosáhneš na různých úsecích velmi lehce i já se svojí 2.0Tdi (je to rychlost tachometrová) Příklady jen u nás KM okres: Kroměříž D1 směr Brno (prakticky na celém úseku bez žádného rizika /nová dálnice je velmi dobře udělaná a i zatáčky (a to mě ještě pár aut s větším výkonem dalo (počítám že jeli tak 230-240) Hulín směr Přerov (od kruháče směr na ten nový úsek) , Záhlinice - Tlumačovav atd... a to jsem z okolí Kroměříže. prostě je spousta silnicí kde výkon auta lze využít. Dneska říkat, že rychlost 200 - 220 je něco extra je hloupost , dnesni konstrukce aut + (sirsi pneuamatiky co dřív byla výjimka) proste v aute je v poho. Já si pamatuji jak a kolik stály ALdiky R16 + pneu (To byly takové pálky) dneska seženete prakticky za hubičku a rozdil mezi R15 a R16 je prakticky nula. A ani R17 nejsou moc drahe. A kdyz sem presel z R14 starého auta na Octavii 2.0Tdi R16 tak ani spolujezdec nevykrikoval hruzou kdyz sme jeli 220 :-) jen tak na zkousku. Kdo tak zkusil jet ví o čem mluvím. Nebavim se tu o riziku (ze je to nebezpecne) to je. (zvěř, olejová skrvan....) Editováno: 21. Prosinec 2009, autor: Res5ekt Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mates_XIV Vloženo 21. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 21. Prosinec 2009 Neřikám auta ale řidiči nato nejsou zvyklý a u nás zvláště. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Res5ekt Vloženo 21. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 21. Prosinec 2009 Ale vrátím se zpátky na omezovač co se "údajně" dává na modelové ročníky 2008- a novější. Jako chápal bych to z důvodu aby tato motorizace nebyla rychlejší oproti Passatům apod.. Přeci jen i dle paramatrů technických si Passat píše lepší maximálku Passat: (převzato z www.volkswagen.cz) manuální 0-100 9,8 max 209 homostnost 2090kg Octavia manuál 0-100 9,6 max 208 hmotnost 1995kg Už toto je značně zavádějící a podle mě Octavie jsou v technicaku podhonocene, aby nebyl veliky propad. Ale to nemeni nic na tom co jsem objevil za text v infu o CHIPTUNINGU. Zdali to tak je ci ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Res5ekt Vloženo 21. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 21. Prosinec 2009 Neřikám auta ale řidiči nato nejsou zvyklý a u nás zvláště. jj souhlas Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Res5ekt Vloženo 11. leden 2010 Sdílet Vloženo 11. leden 2010 nikdo? kdo by nam rekl neco k tematu instalovanych omezovacu k TDi 2009 - a novější sportmotor je celkem renomovany tuner a blabol by si tam nedal. Pak by vyvstala otazky ze Octavie s TDi 103 kw umi jet celkem rychle a jeho maximalka asi bude atakovat Passaty Tdi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RichardD Vloženo 11. leden 2010 Sdílet Vloženo 11. leden 2010 Já mám u své 2.0TDI DSG psanou maximálku 209km/h v techničáku. Maximální rychlost auta na normálním povrchu v rovince je 220km/h. Když odečteme 5% (11km/h) navýšení tachometru které škodovka dává dostaneme přesně číslo 209km/h které odpovídá psané hodnotě. Ohledně toho omezovače pokud je to pravda, tak bych to tipoval na omezení ze strany pneumatik v rychlostní kategorii H? Ale jaké jsou defaultní kola nevím, takže jen hádám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 31. leden 2010 Sdílet Vloženo 31. leden 2010 mám něco na prodej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
GaGaN Vloženo 2. Únor 2010 Sdílet Vloženo 2. Únor 2010 (editace) Zdravim vsechny, mam na Vas dotaz. Mel jsem F1 1.4 16V 74kW a hodlam si porizovat O2 2.0 TDi 2006 (MR asi 07) a potreboval bych poradit ohledne najetych km. Je lepsi koupit nejaky kousek, ktery ma najeto cca 80K km nebo kus se 120K km, ktery jiz ma rozvody udelany. Samosrejme se v obou pripadech bavim o tom, ze auto ma pravidelnou servisku z autorizovaneho servisu Skoda. Jinak se jeste chci zeptat, kolik bych tak cca mel pocitat financne, kdyz si ji necham do 200K km. Jak sem tak pochopil tak asi vstriky, popr hlava - pokud praskne......dal nevim, mohl by jste mi nekdo prosim napsat klidne PRIBLIZNE kolik mam cca pocitat. Diky moc vsem Stepan Editováno: 2. Únor 2010, autor: GaGaN Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel 5 Vloženo 2. Únor 2010 Sdílet Vloženo 2. Únor 2010 Já mám najeto 127 tis. a zatím bez problémů.V mrazech po nastartování studeného motoru jako by trochu klepal setrvák.Po ohřátí vše OK.Je to 16 V. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tico_BJ Vloženo 7. Únor 2010 Sdílet Vloženo 7. Únor 2010 Ahoj, dnes jsem se byl projet mou nejspíš budoucí OII 2.0TDi 103kW a při jízdě jsem si všiml, že v motoru něco proměnlivě píská. Dočetl jsem se tu, že to dělá turbo. Pískání není nijak rušivé, ale při vypnutém rádiu v menších rychlostech po městě je to trochu slyšet. Je to náznak toho, že něco odchází, nebo je to normální? díky za rady a přeji hezký den Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
frantbr Vloženo 7. Únor 2010 Sdílet Vloženo 7. Únor 2010 Je to normálne.Píska iba ked je studený motor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peťas-RS Vloženo 28. Únor 2010 Sdílet Vloženo 28. Únor 2010 No asi nevíš o čem mluvíš.Já mám DPF a nevím o něm.Taky moji kolegové.Výhodou je,že DPF motory 2,0 TDi jsou jednovačky,takže tam neodchází hlavy-nejsou děravé jak cedník jako má 2,0 16V. Dnes už auto bez DPF prakticky nekoupíš(nové) Čaute, jelikož chci kupovat OII 2.0 TDI , pročítám o tom co se dá. Ten problém s 16V motory se mi vůbec nelíbí, tak bych spíš šel do tohoho 8V motoru.Chtěl bych se zeptat ,ten se dá pořád koupit i nový , nebo už jen ty 16V verze ? Taky by mne zajímalo , jak se tyhle dva motory dají rozpoznat při pohledu do motorového prostoru , jaký je tam rozdíl. Jo, a podle kódu motoru , kolik existuje těch kódů a který má jakou tu ventilovou techniku . Díky za za případnou radu . P. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RichardD Vloženo 28. Únor 2010 Sdílet Vloženo 28. Únor 2010 Jde to poznat podle VIN kódu, takže to lze poznat hned z čelního skla . Někdo ti ale musí říct která hodnota z VIN kódu označuje motorizaci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peťas-RS Vloženo 28. Únor 2010 Sdílet Vloženo 28. Únor 2010 Jde to poznat podle VIN kódu, takže to lze poznat hned z čelního skla . Někdo ti ale musí říct která hodnota z VIN kódu označuje motorizaci. To vím, ale myslel jsem to tak ,že jestli se každý z těch motorů dá rozlišit podle nějakého detailu na něm. Např. všiml jsem si , že při pohledu zepředu mají některé 2.0 TDI nalévací hrdlo oleje na levé straně motoru (dá se říct , nad kontrolní měrkou)a logo Škoda je napravo. A ta druhá varianta má ten nalévací otvor víc napravo a logo Škoda na opané straně, nad měrkou oleje. To že mají různé plastové kryty neberu v úvahu, ten se asi vyráběl ve více designových variantách. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.