Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

tak paliubni PC bych rozhodne neresil....

me treba keca oproti skutecne spotrebe dle dotankovani cca o +0,4L/100km

si spocitej skutecnou spotrebu a pak muzes neco vymyslet co tim dal

Vloženo (editace)

Když jsem na to dřív šlapal tak byla spotřeba 6.8 - 6.9 dle pp. Když jsem jel delší cestu do Rakouska tak průměrná klesla na 6.1 a od té doby (2 měsíce) se drží na 6.6. Auto má najeto 75tis. Otázkou také je jaké máš kola, jak moc využíváš klimatizaci (ta u tohoto motoru zvedne spotřebu až o 0.4).

BTW: jestli máš manual převodovku které s tímto motorem by měla mít až o 0.5 menší spotřebu tak buď blbě řadíš nebo mé zdroje lžou.

Editováno: , autor: RichardD
Vloženo

je to samozrejme manual (klimatizaci mam na ECON = vypla) palubni pocitac muze "kecat" , ale aby kecal o 1-2litry ??,

A kolik teda panove najedete na plnou nadrz po prvni pipnuti u toho TDI 103kw

Vloženo

Teď jsem jel z téměř z Holanska a najel jsem na celou nádrž(do rezervy-pak tankuju) cca 920km. Průměrná spotřeba tam (klima zapnutá tam i zpět) 5,4l, zpět 5,7l. Auto najeto 84tis.... :palec2:

Vloženo

2.0TDI r.v. 1/2007 najeto 57 000 km , reálná spotřeba od 5.7 do 6.3l/100km. Ve srovnání s mojí předcházející OII 1.9 TDI má ve městě a na okreskách zhruba o 0.5l/100km vyšší spotřebu , na dálnici je spotřeba zhruba stejná.

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Tak jsem si privezl dneska auto ze servisu, reklamoval jsem reznuti (http://forum.skodahome.cz/index.php?s=&showtopic=66712&view=findpost&p=1313040)

a po 50km auto padlo do nouzovych otacek :-( , je to sice paranoia ale to asi nemohli udelat v servisu ne?

Muzete poradit na co se zamerit pripadne co nalogovat aby se videlo vice?

Po chcipnuti a novem startu zatim OK.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine Labels: 03G-906-016-BKD.lbl

Part No SW: 03G 906 016 HF HW: 028 101 139 1

Component: R4 2,0L EDC G000SG 8658

Revision: 12345678 Serial number: SKZ7Z0D2778643

Coding: 0000072

Shop #: WSC 28266 074 10092

16618 - Boost Pressure Regulation: Limit Exceeded (Overboost Condition)

P0234 - 000 - -

Freeze Frame:

RPM: 3654 /min

Torque: 142.0 Nm

Speed: 126.0 km/h

Load: 38.8 %

Voltage: 14.21 V

Bin. Bits: 00001000

Absolute Pres.: 1499.4 mbar

Absolute Pres.: 1846.2 mbar

Vloženo

Tak nastesti jen nejaka uvolnena hadicka ,jeste nez jsem zajel do servisu tak se rozsvitili Emise do dilny ,ted uz auto jezdi jak za mlada :) akorat sem propasl vyfotit tachometr s 234567 :(

Jinak to prelakovani delali na Jarove a co sem koukal tak asi vsechny dvere odpojovali s baterkou protoze alarmu hoodne a nikdo se neobtezoval je odmaznout,a s hadickou nevim jak se to stalo

Vloženo

Vozy od modelového roku 2009, vyrobeny od 08/2008, jsou vybaveny omezovačem maximální rychlosti nastaveným na 210 km/h, tento omezovač je v rámci úpravy posunut na 230 km/h u motoru 2.0 TDI.

Jen tak si brouzdám pro nabírání informací webem , mrknu se tak na chiptuning a žasnu nad omezovači .

Máme právě Octavii II vrobená 9/2008 a zatím dle tacho jela max 215 km/h,

Co je to omezovač rychlosti (je to daná hodnota :

A) podle otáček motoru a zařazeném rychlosti číslo 6. = takzvaně vypočtem převodu otáček a stupně = tím pádem odchylka tachometru je možná (vy pojedete 215km/h (ale dle výpočtu otáček motoru a zařazení bude software vědět že jedete 209 a dál Vás nepustí.

a nebo ??

B) dle tachometru (což ale u naší Octavie neplatí která zatím jede dle tacho 215 km/h (ale má málo najeto cca 11 000km) takže se ještě možná krapek rozdeje

viz www.sportmotor.cz sekce Skoda-OctavieII a motory 2.0TDi = troufám si tvrdit , že by sportmotor netvrdil jen tak

Vloženo

Omezovače rychlosti jsou hodnoty s kterejma pracuje motorova jednotka. Je tam zadana primo hodnota. Motorovka pracuje s presnym udajem rychlosti co beha po Canu tusim ze je z brzd. Jinak tam budou urcite i dalsi omezovace, ale ty budou fungovat spíš za vysokých teplot.

Tedle udaj u čiptuneru mi přijde značne propagační a marketingový.

Kde chceš jezdit 220? To se u nás moc nedá a v německu si musíš dávat sakra bacha.

Vloženo (editace)
Omezovače rychlosti jsou hodnoty s kterejma pracuje motorova jednotka. Je tam zadana primo hodnota. Motorovka pracuje s presnym udajem rychlosti co beha po Canu tusim ze je z brzd. Jinak tam budou urcite i dalsi omezovace, ale ty budou fungovat spíš za vysokých teplot.

Tedle udaj u čiptuneru mi přijde značne propagační a marketingový.

Kde chceš jezdit 220? To se u nás moc nedá a v německu si musíš dávat sakra bacha.

220 je rychlost kterou dosáhneš na různých úsecích velmi lehce i já se svojí 2.0Tdi (je to rychlost tachometrová)

Příklady jen u nás KM okres: Kroměříž D1 směr Brno (prakticky na celém úseku bez žádného rizika /nová dálnice je velmi dobře udělaná a i zatáčky (a to mě ještě pár aut s větším výkonem dalo (počítám že jeli tak 230-240)

Hulín směr Přerov (od kruháče směr na ten nový úsek) ,

Záhlinice - Tlumačovav atd... a to jsem z okolí Kroměříže. prostě je spousta silnicí kde výkon auta lze využít.

Dneska říkat, že rychlost 200 - 220 je něco extra je hloupost , dnesni konstrukce aut + (sirsi pneuamatiky co dřív byla výjimka) proste v aute je v poho. Já si pamatuji jak a kolik stály ALdiky R16 + pneu (To byly takové pálky) dneska seženete prakticky za hubičku a rozdil mezi R15 a R16 je prakticky nula. A ani R17 nejsou moc drahe. A kdyz sem presel z R14 starého auta na Octavii 2.0Tdi R16 tak ani spolujezdec nevykrikoval hruzou kdyz sme jeli 220 :-) jen tak na zkousku.

Kdo tak zkusil jet ví o čem mluvím.

Nebavim se tu o riziku (ze je to nebezpecne) to je. (zvěř, olejová skrvan....)

Editováno: , autor: Res5ekt
Vloženo

Ale vrátím se zpátky na omezovač co se "údajně" dává na modelové ročníky 2008- a novější. Jako chápal bych to z důvodu aby tato motorizace nebyla rychlejší oproti Passatům apod.. Přeci jen i dle paramatrů technických si Passat píše lepší maximálku

Passat: (převzato z www.volkswagen.cz) manuální

0-100 9,8

max 209

homostnost 2090kg

Octavia manuál

0-100 9,6

max 208

hmotnost 1995kg

Už toto je značně zavádějící a podle mě Octavie jsou v technicaku podhonocene, aby nebyl veliky propad.

Ale to nemeni nic na tom co jsem objevil za text v infu o CHIPTUNINGU. Zdali to tak je ci ne?

  • o 3 týdny později...
Vloženo

nikdo? kdo by nam rekl neco k tematu instalovanych omezovacu k TDi 2009 - a novější sportmotor je celkem renomovany tuner a blabol by si tam nedal.

Pak by vyvstala otazky ze Octavie s TDi 103 kw umi jet celkem rychle a jeho maximalka asi bude atakovat Passaty Tdi

Vloženo

Já mám u své 2.0TDI DSG psanou maximálku 209km/h v techničáku. Maximální rychlost auta na normálním povrchu v rovince je 220km/h. Když odečteme 5% (11km/h) navýšení tachometru které škodovka dává dostaneme přesně číslo 209km/h které odpovídá psané hodnotě.

Ohledně toho omezovače pokud je to pravda, tak bych to tipoval na omezení ze strany pneumatik v rychlostní kategorii H? Ale jaké jsou defaultní kola nevím, takže jen hádám.

  • o 3 týdny později...
Vloženo (editace)

Zdravim vsechny,

mam na Vas dotaz. Mel jsem F1 1.4 16V 74kW a hodlam si porizovat O2 2.0 TDi 2006 (MR asi 07) a potreboval bych poradit ohledne najetych km. Je lepsi koupit nejaky kousek, ktery ma najeto cca 80K km nebo kus se 120K km, ktery jiz ma rozvody udelany. Samosrejme se v obou pripadech bavim o tom, ze auto ma pravidelnou servisku z autorizovaneho servisu Skoda.

Jinak se jeste chci zeptat, kolik bych tak cca mel pocitat financne, kdyz si ji necham do 200K km. Jak sem tak pochopil tak asi vstriky, popr hlava - pokud praskne......dal nevim, mohl by jste mi nekdo prosim napsat klidne PRIBLIZNE kolik mam cca pocitat.

Diky moc vsem

Stepan

Editováno: , autor: GaGaN
Vloženo

Ahoj,

dnes jsem se byl projet mou nejspíš budoucí OII 2.0TDi 103kW a při jízdě jsem si všiml, že v motoru něco proměnlivě píská. Dočetl jsem se tu, že to dělá turbo. Pískání není nijak rušivé, ale při vypnutém rádiu v menších rychlostech po městě je to trochu slyšet. Je to náznak toho, že něco odchází, nebo je to normální? díky za rady a přeji hezký den

  • o 3 týdny později...
Vloženo

No asi nevíš o čem mluvíš.Já mám DPF a nevím o něm.Taky moji kolegové.Výhodou je,že DPF motory 2,0 TDi jsou jednovačky,takže tam neodchází hlavy-nejsou děravé jak cedník jako má 2,0 16V.

Dnes už auto bez DPF prakticky nekoupíš(nové)

Čaute, jelikož chci kupovat OII 2.0 TDI , pročítám o tom co se dá. Ten problém s 16V motory se mi vůbec nelíbí, tak bych spíš šel do tohoho 8V motoru.Chtěl bych se zeptat ,ten se dá pořád koupit i nový , nebo už jen ty 16V verze ? Taky by mne zajímalo , jak se tyhle dva motory dají rozpoznat při pohledu do motorového prostoru , jaký je tam rozdíl. Jo, a podle kódu motoru , kolik existuje těch kódů a který má jakou tu ventilovou techniku . Díky za za případnou radu . P.

Vloženo

Jde to poznat podle VIN kódu, takže to lze poznat hned z čelního skla :).

Někdo ti ale musí říct která hodnota z VIN kódu označuje motorizaci.

To vím, ale myslel jsem to tak ,že jestli se každý z těch motorů dá rozlišit podle nějakého detailu na něm.

Např. všiml jsem si , že při pohledu zepředu mají některé 2.0 TDI nalévací hrdlo oleje na levé straně motoru (dá se říct , nad kontrolní měrkou)a logo Škoda je napravo. A ta druhá varianta má ten nalévací otvor víc napravo a logo Škoda na opané straně, nad měrkou oleje. To že mají různé plastové kryty neberu v úvahu, ten se asi vyráběl ve více designových variantách.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...