rawa Vloženo 23. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 23. Srpen 2007 Octavia Combi 1.8T AUM, 2001, cca 170tkm. Před cca půl rokem měněn ventil deceleračního odpojování a příslušná hadice (mezi klapkou a turbem?) kvůli známému problému s kolísáním volnoběžných otáček za studena a na VAGu chybě obtokového ventilu N249. Mám tam taky nový svíčky (cca tři měsíce). Poslední zhruba měsíc se mi stává, že při jízdě úplně přestane točit turbo (jako by tam nebylo) a obvykle se rozsvítí kontrolka motoru. Někdy třeba po 10km zase OK, někdy jedu bez turba třeba 200km, někdy začne fungovat po chcípnutí a nastartování, někdy ne. Celý se to chová dost náhodně. Na VAGu mám chybu 17705 - pokles tlaku mezi turbem a škrtící klapkou + další hejno zřejmě druhotných chyb (směs příliš bohatá, směs příliš chudá, plus ještě asi jedna nebo dvě který si nepamatuju, můžu kdyžtak upřesnit později). Taky se mi zdá, že když už turbo zrovna funguje, tak zapíná o dost později než by mělo (zapne cca na 2750 - 3000 ot, někde jsem četl že by mělo točit zhruba od 1750) takže v nižších otáčkách je auto pekelně líný. Už jsem to měl ve třech servisech, všude mi říkají něco jinýho ale nikde si tím nejsou úplně jistí :-/ Někde tvrdili, že to bude určitě nějaká netěsnost, ale žádnou nenašli, minulý týden jsem nechal vyčistit škrtící klapku ale nepomohlo to. Nicméně všude se shodli na tom že turbo a jeho ovládání je ok. Netušíte někdo kde by mohl být problém? Mám zkusit vyměnit škrtící klapku (jak mi radí v jednom ze servisů)? Díky za každou radu! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rawa Vloženo 27. Srpen 2007 Autor Sdílet Vloženo 27. Srpen 2007 No, tak to trochu doplním... Ta hadice, kterou mi měnili spolu s ventilem deceleračního odpojování je hadice mezi turbem a chladičem nasávaného vzduchu. Další chyby, který ukazuje VAG (kromě té už zmíněné 17705) jsou: 17536 - řada válců 1, adaptace směsi, systém příliš chudý 17545 - řada válců 1, adaptace směsi, systém příliš bohatý 16711 - snímač klepání 1 - G61, signál příliš malý 16795 - systém sekundárního vzduchu - nesprávné proudění vzduchu Mohla by to bejt ta škrtící klapka? V pátek s tím potřebuju odjet na dovolenou... heeeeeelp ;-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.