mjuri Vloženo 26. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 26. Srpen 2007 Ahoj.Chcel by som niekoho poprosiť aby mi poradil s mojím problémom.Okolo 2500 až 3500 stratím na aute výkon.Ide o Octaviu r.v.03,81kw.Akonáhle sa mi to stane auto nemá vôbec žiadny ťah,ale ked vypnem motor a hned nato zase naštartujem,výkon je naspäť.Už som sa o tom bavil s vela ludmi,ktorí sa tomu rozumejú,lebo ja som do auta docela laik a po ich pomoci s výmenou príslušných klapiek,ventilov,snímačov mi povedali,že je to určite turbo...Potreboval by som to potvrdiť,alebo vyvrátiť.Velmi pekne dakujem za pomoc!!!..Ked by sa dalo tak na mail.Ešte raz dakujem.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jeneburg Vloženo 26. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 26. Srpen 2007 pokud jsi zkontroloval tesnost podtlakovych vedeni,kontroli ventilu N75, kontrolu tesnosti regulacni plechovky a vyloucil vahu vzduchu (predpokladam ze v pameti zavad je zavada plnici tlak, regulacni odchylka) tak je to zatuhla regulace rozvadecich lopatek turba. Ahoj.Chcel by som niekoho poprosiť aby mi poradil s mojím problémom.Okolo 2500 až 3500 stratím na aute výkon.Ide o Octaviu r.v.03,81kw.Akonáhle sa mi to stane auto nemá vôbec žiadny ťah,ale ked vypnem motor a hned nato zase naštartujem,výkon je naspäť.Už som sa o tom bavil s vela ludmi,ktorí sa tomu rozumejú,lebo ja som do auta docela laik a po ich pomoci s výmenou príslušných klapiek,ventilov,snímačov mi povedali,že je to určite turbo...Potreboval by som to potvrdiť,alebo vyvrátiť.Velmi pekne dakujem za pomoc!!!..Ked by sa dalo tak na mail.Ešte raz dakujem.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octaviaman Vloženo 27. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 27. Srpen 2007 pokud jsi zkontroloval tesnost podtlakovych vedeni,kontroli ventilu N75, kontrolu tesnosti regulacni plechovky a vyloucil vahu vzduchu (predpokladam ze v pameti zavad je zavada plnici tlak, regulacni odchylka) tak je to zatuhla regulace rozvadecich lopatek turba.Ahoj.Chcel by som niekoho poprosiť aby mi poradil s mojím problémom.Okolo 2500 až 3500 stratím na aute výkon.Ide o Octaviu r.v.03,81kw.Akonáhle sa mi to stane auto nemá vôbec žiadny ťah,ale ked vypnem motor a hned nato zase naštartujem,výkon je naspäť.Už som sa o tom bavil s vela ludmi,ktorí sa tomu rozumejú,lebo ja som do auta docela laik a po ich pomoci s výmenou príslušných klapiek,ventilov,snímačov mi povedali,že je to určite turbo...Potreboval by som to potvrdiť,alebo vyvrátiť.Velmi pekne dakujem za pomoc!!!..Ked by sa dalo tak na mail.Ešte raz dakujem.... zkus vyměnit podtlakové hadičky POZOR abys je někde nepřehodil a pod.to by mohl být taky problém,na hadičkách je takový černo bílý kulatý ventilek tak zkus jestli funguje dobře tj.z jedné strany ho profoukneš a z druhé ne,hlavně ho pak nedej opačně!nejlépe by tě vyšlo nechat turbo vyčistit a pak se uvidí,jinak jsou lidé co tvrdí že vyčištěné turbo je dočasná záležitost,ale je to levnější než hned nové turbo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tdipower Vloženo 28. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2007 pokud jsi zkontroloval tesnost podtlakovych vedeni,kontroli ventilu N75, kontrolu tesnosti regulacni plechovky a vyloucil vahu vzduchu (predpokladam ze v pameti zavad je zavada plnici tlak, regulacni odchylka) tak je to zatuhla regulace rozvadecich lopatek turba.Ahoj.Chcel by som niekoho poprosiť aby mi poradil s mojím problémom.Okolo 2500 až 3500 stratím na aute výkon.Ide o Octaviu r.v.03,81kw.Akonáhle sa mi to stane auto nemá vôbec žiadny ťah,ale ked vypnem motor a hned nato zase naštartujem,výkon je naspäť.Už som sa o tom bavil s vela ludmi,ktorí sa tomu rozumejú,lebo ja som do auta docela laik a po ich pomoci s výmenou príslušných klapiek,ventilov,snímačov mi povedali,že je to určite turbo...Potreboval by som to potvrdiť,alebo vyvrátiť.Velmi pekne dakujem za pomoc!!!..Ked by sa dalo tak na mail.Ešte raz dakujem.... zkus vyměnit podtlakové hadičky POZOR abys je někde nepřehodil a pod.to by mohl být taky problém,na hadičkách je takový černo bílý kulatý ventilek tak zkus jestli funguje dobře tj.z jedné strany ho profoukneš a z druhé ne,hlavně ho pak nedej opačně!nejlépe by tě vyšlo nechat turbo vyčistit a pak se uvidí,jinak jsou lidé co tvrdí že vyčištěné turbo je dočasná záležitost,ale je to levnější než hned nové turbo. Tak těm lidem vzkaž, že je to nesmysl. Vyčištěné turbo je prostě čisté...tzn. jako nové. Takže se taky za stejnou dobu zanese! To je jisté! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octaviaman Vloženo 29. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 29. Srpen 2007 pokud jsi zkontroloval tesnost podtlakovych vedeni,kontroli ventilu N75, kontrolu tesnosti regulacni plechovky a vyloucil vahu vzduchu (predpokladam ze v pameti zavad je zavada plnici tlak, regulacni odchylka) tak je to zatuhla regulace rozvadecich lopatek turba.Ahoj.Chcel by som niekoho poprosiť aby mi poradil s mojím problémom.Okolo 2500 až 3500 stratím na aute výkon.Ide o Octaviu r.v.03,81kw.Akonáhle sa mi to stane auto nemá vôbec žiadny ťah,ale ked vypnem motor a hned nato zase naštartujem,výkon je naspäť.Už som sa o tom bavil s vela ludmi,ktorí sa tomu rozumejú,lebo ja som do auta docela laik a po ich pomoci s výmenou príslušných klapiek,ventilov,snímačov mi povedali,že je to určite turbo...Potreboval by som to potvrdiť,alebo vyvrátiť.Velmi pekne dakujem za pomoc!!!..Ked by sa dalo tak na mail.Ešte raz dakujem.... zkus vyměnit podtlakové hadičky POZOR abys je někde nepřehodil a pod.to by mohl být taky problém,na hadičkách je takový černo bílý kulatý ventilek tak zkus jestli funguje dobře tj.z jedné strany ho profoukneš a z druhé ne,hlavně ho pak nedej opačně!nejlépe by tě vyšlo nechat turbo vyčistit a pak se uvidí,jinak jsou lidé co tvrdí že vyčištěné turbo je dočasná záležitost,ale je to levnější než hned nové turbo. Tak těm lidem vzkaž, že je to nesmysl. Vyčištěné turbo je prostě čisté...tzn. jako nové. Takže se taky za stejnou dobu zanese! To je jisté! nevím,slyšel jsem jen názor,jinak asi záleží kdo a jak to čistí,pokud manuelně jen kartáčem tak myslím že to není ono,jinka já měl turbo poškozné,takže přišlo na řadu nové za 21 000 kč. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 29. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 29. Srpen 2007 pokud jsi zkontroloval tesnost podtlakovych vedeni,kontroli ventilu N75, kontrolu tesnosti regulacni plechovky a vyloucil vahu vzduchu (predpokladam ze v pameti zavad je zavada plnici tlak, regulacni odchylka) tak je to zatuhla regulace rozvadecich lopatek turba.Ahoj.Chcel by som niekoho poprosiť aby mi poradil s mojím problémom.Okolo 2500 až 3500 stratím na aute výkon.Ide o Octaviu r.v.03,81kw.Akonáhle sa mi to stane auto nemá vôbec žiadny ťah,ale ked vypnem motor a hned nato zase naštartujem,výkon je naspäť.Už som sa o tom bavil s vela ludmi,ktorí sa tomu rozumejú,lebo ja som do auta docela laik a po ich pomoci s výmenou príslušných klapiek,ventilov,snímačov mi povedali,že je to určite turbo...Potreboval by som to potvrdiť,alebo vyvrátiť.Velmi pekne dakujem za pomoc!!!..Ked by sa dalo tak na mail.Ešte raz dakujem.... zkus vyměnit podtlakové hadičky POZOR abys je někde nepřehodil a pod.to by mohl být taky problém,na hadičkách je takový černo bílý kulatý ventilek tak zkus jestli funguje dobře tj.z jedné strany ho profoukneš a z druhé ne,hlavně ho pak nedej opačně!nejlépe by tě vyšlo nechat turbo vyčistit a pak se uvidí,jinak jsou lidé co tvrdí že vyčištěné turbo je dočasná záležitost,ale je to levnější než hned nové turbo. Tak těm lidem vzkaž, že je to nesmysl. Vyčištěné turbo je prostě čisté...tzn. jako nové. Takže se taky za stejnou dobu zanese! To je jisté! nevím,slyšel jsem jen názor,jinak asi záleží kdo a jak to čistí,pokud manuelně jen kartáčem tak myslím že to není ono,jinka já měl turbo poškozné,takže přišlo na řadu nové za 21 000 kč. Heh a ja ted prodal turbinu za 2000kc jinak nove bych asi nekupoval ,staci treba repas .V podstate jde o vuli loziska pokud nejsou pochroumane lopatky tak staci jen tohle a turbo turbii dalll.A samozrejme jde o zachazeni s plynovym pedalem.Pokud naky chytrak chce porad treba v 1700ot aby to rvalo tak to turbo trpiii. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octaviaman Vloženo 30. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 30. Srpen 2007 Heh a ja ted prodal turbinu za 2000kc jinak nove bych asi nekupoval ,staci treba repas .V podstate jde o vuli loziska pokud nejsou pochroumane lopatky tak staci jen tohle a turbo turbii dalll.A samozrejme jde o zachazeni s plynovym pedalem.Pokud naky chytrak chce porad treba v 1700ot aby to rvalo tak to turbo trpiii. no,abych te tak nějak zasvětil do mého problému: když jsemkoupil svého 4 kolového miláčka(můj sen),měl jsem asi po 3 měsících light nehodu na pravé světlo(kvůli sanitce),dal jsem auto do opravny,samo že ne origo servis.autí tam stálo asi týden.po převzetí jsem šílel kvůli tomu že absolutně nic nelícovalo a byl i jiný odstín barvy,odmítly mi ji opravit s tím že problém není u nich,ale u mého auta které už bylo stříkáno jiným odstínem! ? Blbost!vyloučili to asi ve 3 dalších lakovnách!řekl jsem si že dohoda se servisem je více než nemožná,tak jsem to nechal,že to jednou dodělám.zjistil jsem však že mi udělali díru do intercooleru,avůbec prostě auto nejede,padá do nouzáku atd.díru jsem zalepil ale změna žádná!povyměnoval jsem hadičky,napůjčoval ventily,váhu atd. a o5 nic.nechal jsem to a počase se o5 začal zabývat tímto problémem.před dálkovou jízdou jsem dal vyčistit turbo k servismenovi ze škodovky ale k němu domů,bylo to levnější!po rozebrání a vyjmutí turba,mě jeho slova povalili na zem.turbo v háji!že je tam něco ulomeného atd.sehnali jsme jiné ale výsledek žádný,tak bylo tedy grátis.vzal jsem to moje staré a jel jsem do Strakonic do Rematurbo,kde mi sdělili že pacient zemřel.lopatky v pi-i,ložisko v pi-i,obal prasklý!jednoznačně mi řekli že pokud moje auto nedostalo ránu na motor a pokud nemá najeto aspon 250 tis.km,tak není moje! ? no nic,repas by mne stál 22 tis.kč,bez možné výměny kus za kus,jeljsem domů a hořce jsem zaplakal.řešil jsem dilema - staré - nové!ne,nové!osloviol jsem firmu ABW Sequana Tuning,jejich cena byla za nové turbo s těsněním a dopravou 20990 kč.šel jsem do toho,po výměně svépomocí jsem se těšil jak to poletí!HOV-O!to samé.znovu jsem si napůjčoval všechno možné,vyměnil a nic!zoufalý jsem požádal kolegu o pomoc!obráceně zapojené hadičky,a ten černobílý kulatý ventilek byl taky opačně.HUR8!auto lítá jako dřív,když jsem ho koupil.Otázka zní!kde je moje původní turbo?zůstalo v oktávce majitele onoho servisu?kdo přehodil hadičky a ten ventilek?hadičky co jsem potom měnil já jsem na 100% měnil podle toho jak byly předtím,tak nebude chyba na mé straně! majitel toho servisu mi při převzetí mého havarovaného auta ukazoval jeho bouranou octu,všechny cesty by tedy ukazovali na něho. ten co mi turbo čistil může být taky podezřelýale nejsem si tím jist,ikdyž se mi od té doby co měl v prackách moje auto,vyhýbá. tak nevím,toto je můj příběh a mohu ti sdělit že jsem znechucen všemi servisy kolem a podle názoru jiných lidí je lepší si pokud možno udělat vše sám,případě si díly označit a po té překontrolovat pokud půjde do servisu,nebo vyžadovat mojí přítomnost! čau Radek! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.