lisky Vloženo 28. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2007 Ahoj kluci, nemáte někdo zkušenost s nefunkčním pedálem brzd? Mám O1 TDi 66KW rok 97 s ABS Asi to bude špatný posilovač, dá se něják opravit? Nebo hned koupit jiný? Pedál zasičí a stvrdne jako by byl motor vypnutý, samozdřejmě brzdný účinek téměř žádný, pokud na to opravdu nešlapu vší svou váhou čím myslíte že by to mohlo být? Podtlak tam je, aspon tedy když jsem odpojoval tu hadičku tak byla jak vysavač Předem moc moc děkuji za rady a nápady... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octavie81 Vloženo 28. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2007 vetsinou se pokazí ta banka,co dela podtlak,ale pokud ti to saje,tak nevim,ja mel prasklou plast hadici tesne u posilovace,ale trochu to brzdilo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lisky Vloženo 28. Srpen 2007 Autor Sdílet Vloženo 28. Srpen 2007 hm, hm, hm... To já zkoušel i napojit hadicí podtlak z kámošovo audinky na můj posilovač a žádná změna nebyla :-/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Namor Rapsaj Vloženo 28. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2007 Ahoj kluci, nemáte někdo zkušenost s nefunkčním pedálem brzd? Mám O1 TDi 66KW rok 97 s ABS Asi to bude špatný posilovač, dá se něják opravit? Nebo hned koupit jiný? Pedál zasičí a stvrdne jako by byl motor vypnutý, samozdřejmě brzdný účinek téměř žádný, pokud na to opravdu nešlapu vší svou váhou čím myslíte že by to mohlo být? Podtlak tam je, aspon tedy když jsem odpojoval tu hadičku tak byla jak vysavač Předem moc moc děkuji za rady a nápady... Pokud to při sešlápnutí vždycky zasičí a brzdy nic, tak je nejspíš v háji posilovač. Je tam nějaká membrána co praskne. Tohle bych asi neřešil, opravit se to nedá. To tělo je lisovaný dohromady. Už jsem to zkoušel jednou rozebrat. Radši kup novej posilovač. Z vrakoviště bych nebral. Na brzdy jsem háklivej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
quadrat Vloženo 28. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2007 Ahoj kluci, nemáte někdo zkušenost s nefunkčním pedálem brzd? Mám O1 TDi 66KW rok 97 s ABS Asi to bude špatný posilovač, dá se něják opravit? Nebo hned koupit jiný? Pedál zasičí a stvrdne jako by byl motor vypnutý, samozdřejmě brzdný účinek téměř žádný, pokud na to opravdu nešlapu vší svou váhou čím myslíte že by to mohlo být? Podtlak tam je, aspon tedy když jsem odpojoval tu hadičku tak byla jak vysavač Předem moc moc děkuji za rady a nápady... Pokud to při sešlápnutí vždycky zasičí a brzdy nic, tak je nejspíš v háji posilovač. Je tam nějaká membrána co praskne. Tohle bych asi neřešil, opravit se to nedá. To tělo je lisovaný dohromady. Už jsem to zkoušel jednou rozebrat. Radši kup novej posilovač. Z vrakoviště bych nebral. Na brzdy jsem háklivej. Dělám ve firmě Continental Automotive System, která vyrábí brzdový posilovače/mimochodem i do Š Octavia/ jako quality engineer. To co tady píšeš je jasný případ netěsnosti tzn. s největší pravděpodobností jak už tady bylo zmíněno protrhlá membrána, která se nedá vyměnit...V žádným případě bych nedoporučoval rozebírat, protože už to nikdy nemůže dát dohramady, tak jak to bylo. Vše musí být 100% utěsněno protože posilování probíhá ve vacuu a pokud si dobře vzpomínám do Š Octavia se montují tzv. Frontbolty /šrouby skrz/ a ty musejí být utaženy přesně na moment, protože jinak se změní funkční míra a tím pádem rozhodíš celý proces posilování... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lisky Vloženo 29. Srpen 2007 Autor Sdílet Vloženo 29. Srpen 2007 Dělám ve firmě Continental Automotive System, která vyrábí brzdový posilovače/mimochodem i do Š Octavia/ jako quality engineer. To co tady píšeš je jasný případ netěsnosti tzn. s největší pravděpodobností jak už tady bylo zmíněno protrhlá membrána, která se nedá vyměnit...V žádným případě bych nedoporučoval rozebírat, protože už to nikdy nemůže dát dohramady, tak jak to bylo. Vše musí být 100% utěsněno protože posilování probíhá ve vacuu a pokud si dobře vzpomínám do Š Octavia se montují tzv. Frontbolty /šrouby skrz/ a ty musejí být utaženy přesně na moment, protože jinak se změní funkční míra a tím pádem rozhodíš celý proces posilování... No nicméně když nefunguje, tak je k ničemu, tudíš bych ho eventuelně rozebrat i mohl abych zjistil jak to vše funguje uvnitř No a nemohl bys mi ten posilovač najít ve firmě za hodnotu výrobních nákladů? Já ti zase můžu sehnat pouzdro s pružinou do bezpečnostních pásů většiny aut v evropě... Ty se zase dělaj u nás :-P A nebo opravim staré pouzdro když už se pás nevrací... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.