Publikováno Srpen 28, 200718 r Tak sem právě zjistil,že mám prasklé výfukové paroží na mém RSu Celou dobu jsem takové divné pleskání přisuzoval vlnovci před katem,ale když jsme ho dnes navařili novej žádná změna.Tak sem hledal dál a našel jsem nad turbem asi tři cm šlic :-(( ,má to cenu vařit nebo kde ho sehnat za dobrej peníz?? pls..
Srpen 29, 200718 r Tak sem právě zjistil,že mám prasklé výfukové paroží na mém RSu Celou dobu jsem takové divné pleskání přisuzoval vlnovci před katem,ale když jsme ho dnes navařili novej žádná změna.Tak sem hledal dál a našel jsem nad turbem asi tři cm šlic :-(( ,má to cenu vařit nebo kde ho sehnat za dobrej peníz?? pls.. Zavařit, pořádný elektrody a je to...
Srpen 29, 200718 r Tak sem právě zjistil,že mám prasklé výfukové paroží na mém RSu Celou dobu jsem takové divné pleskání přisuzoval vlnovci před katem,ale když jsme ho dnes navařili novej žádná změna.Tak sem hledal dál a našel jsem nad turbem asi tři cm šlic :-(( ,má to cenu vařit nebo kde ho sehnat za dobrej peníz?? pls.. Zavařit, pořádný elektrody a je to... Vyndat, prohřát jemně autogenem nebo v dřev. uhlí, zavařit to nikelitkama (elektrody na litinu) a pak to nechat zase pomalu vychladnout v tom uhlí nebo občas přejet autogenem. Pokud je to u toho turba, tak je to celkem OK, já mám AEE motor, kde to praská mezi 2. a 3. válcem, tak se to pak musí nechat ještě přerovnat, jelikož ta příruba na hlavu se jemně ohla. Už jsem s tim najel cca 5000km a je to v pohodě, nový svody by mě stály 6tis PS: jedna nikelitka stojí cca kolem 30,- , potřeb jsou tak 3
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.