Publikováno Říjen 1, 200717 r téma je skoro vyčerpáno, já osobně už nehodlám do tohoto modelu dávat peníze-byť ho možná budu ještě dva roky mít- tedy šetřeme na na O-2
Říjen 2, 200717 r téma je skoro vyčerpáno, já osobně už nehodlám do tohoto modelu dávat peníze-byť ho možná budu ještě dva roky mít- tedy šetřeme na na O-2 No napsal jsi to krásně, ale šetřit budeš asi hodně dlouho - spíš by se hodil termín vydělávejme na ou-tů
Říjen 17, 200717 r No kluci i OII má stinné stránky.Já si na ni velice vážím motoru 1.8TSI a zadní víceprvkové nápravy-ta je fakt bezvadná, ale na druhou stranu je plná elektroniky, která až začne zlobit určitě to bude nápor jak na nervy, tak i na peněženku.OI jezdí také dobře a myslím, že není důvodu ji zatracovat-rozhodně je v ní méně elektroniky a tedy méně potenciálních zdrojů poruch.Protože opravy mechanických částí se většinou daří ale opravy elektroniky to je obvykle velmi drahý problém.Když jsem poprvé otevřel DP elektrická schémata na OII, myslel jsem,že mě klepne, zlatá OI.
Říjen 18, 200717 r Můj soused říká "Zlatý Favorit s karburátorem". Taky jsem mel -stacilo torcha naradi nejaky ten ponk a bylo opraveno - rikal jsem tomu LEGO auto
Říjen 23, 200717 r mno rekneme si to tak, pokud clovek neumi pracovat s pocitacem, tak uz na oktavce II nic nespravy. Vzdyt si vezmete blbu kabelaz, kdy na OI esce k necemu vedou dva draty ale uz se najde jen jeden kablik sem tam..mno a na OII - do blinkru povede jeden kablik a vsechno se bude ridit cislicove a impuls(z)ama, takze vobyc meracek nam stacit nebude...mno jo,technika jde do predu...
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.