Tesna Vloženo 10. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2007 (editace) Tímto bych chtěl na základě aktuální zkušenosti mého známého všechny upozornit na možné jednání zástupců tohoto operátora. Jejich zástupce se ohlásil jako zástupce firmy spolupracující s Telefonikou O2 s tím, že jde vyřídit papírové formality s ohledem na plánovaný přechod pevné sítě na bezdrátový přenos, aby Telefonica dále mohla poskytovat své služby i po změně. Protože je to údajně O2 opravdu v budoucnu plánováno, známý tedy ještě bez podezření vyplnil a podepsal tuto údajnou žádost. Po jejím podepsání mu zástupce sdělil, že tedy od 1.1.2008 mu bude změněno telefonní číslo, což už mu připadlo podezřelé, stejně jako to, že dotyčný na vizitce neměl uvedenu žádnou firmu a veškeré firemní papíry s logy si pečlivě hlídal. Po jeho odchodu nalezl na oné žádosti malé logo U:fonu. O něm ale za celou dobu nepadla vůbec žádná zmínka. Ihned si vše ověřil na Telefonice a bylo jasno ... Takže pozor na agenty s teplou vodou, v tomto případě s U:fonem. Nemusí tak samozřejmě jednat všichni, ale výše uvedený postup je podle mne klasické uvedení v omyl a zneužití komkurenční značky. Navíc tento postup je zcela určitě velmi účinný na naše starší spoluobčany, které se při zmínce o možném zrušení HTS důvěřivě upíší této pro mne již neseriozní firmě. Editováno: 10. Říjen 2007, autor: Tesna Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr81 Vloženo 10. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2007 Tak to je hodně "zvlaštní" přístup. Ale přiznám se, že mě překvapuje jak píšeš, že na papírech je malé logo U:fon. Mám od nich mobilní net a na ty žadance je logo docela velký. Jinak u mě s jejich službama naprostá spokojenost. Ale mám jen net Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
prtko5 Vloženo 10. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2007 Tak to je hodně "zvlaštní" přístup. Ale přiznám se, že mě překvapuje jak píšeš, že na papírech je malé logo U:fon. Mám od nich mobilní net a na ty žadance je logo docela velký.Jinak u mě s jejich službama naprostá spokojenost. Ale mám jen net Kolik platíš a za jakou rychlost? Má to omezení dat? Dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octavie81 Vloženo 10. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2007 Tak to je hodně "zvlaštní" přístup. Ale přiznám se, že mě překvapuje jak píšeš, že na papírech je malé logo U:fon. Mám od nich mobilní net a na ty žadance je logo docela velký.Jinak u mě s jejich službama naprostá spokojenost. Ale mám jen net Kolik platíš a za jakou rychlost? Má to omezení dat? Dík znamej ma pres nej net myslim ze za 350mesicne,ale rychlost nic moc 250..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tesna Vloženo 10. Říjen 2007 Autor Sdílet Vloženo 10. Říjen 2007 (editace) Tady pro info bližší info o tom, co jsem popsal výše. Toto je text nyní již zaregistrované oficiální stížnosti u ČTÚ: Dne 10.10.2007 mne navštívil obchodní zástupce firmy MobilKom a.s., > (Křižíkova 237/36a, 186 00 Praha 8) p. xxxxxxx, kod prodejce 100565RD > (nebo 800567RD) a poskytl mi následující informace: > > 1.. Z pověření Telefonica O2 informuje uživatele pevných linek, že > nejpozději od ledna 2008 budou rušeny pevné linky proto je nutno přejít > na digitální bezdrátovou technologii, kterou zajišťuje právě ve spolupráci > s fy Telefonica O2 firma MobiKom a.s. > 2.. Informoval mne také o tom, že je nutno proto také změnit telefonní > číslo, neboť pokud bych trval na jeho zachování, je to vázáno poplatkem > 1000,- Kč. > 3.. Je dále nutno vypovědět smlouvu s Telefonica O2, z titulu převedení > smlouvy na MobiKom a.s. > Na základě těchto jeho informací jsem poskytl na jeho žádost své osobní > údaje a podepsal "Žádost o poskytování služeb elektronických komunikací". > > Po následném ověření na zastoupení Telefonica O2 jsem zjistil, že se tyto > údaje nezakládají na pravdě a že jsem byl záměrně uveden v omyl a proto > jsem u MobiKom a.s. doporučeným dopisem tuto žádost zrušil. > > > > Proto podávám stížnost na tento postup firmy MobiKom a.s., který > neodpovídá dobrým mravům a je i v rozporu s občanským i obchodním > zákoníkem. Editováno: 11. Říjen 2007, autor: Tesna Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kutil_Tim Vloženo 10. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2007 kecaji v reklame jaky maji skvely internet a jak jsme se informoval stoji to za h... a ceny nic moc spise moc nez nic Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
century Vloženo 10. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2007 Otec má net za 500,- - ryhlost až tuším 3,2 mega ale v reálu tak do 2,5. záleží hodně na signálu a omezení je 3 gb za týden. jo a někde jsem četl, že někdo měl nastahováno 150 gb a rychlost omezenou neměl. Takže to asi zatím moc nehlídají a nebo měl prostě kliku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr81 Vloženo 11. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2007 Tak to je hodně "zvlaštní" přístup. Ale přiznám se, že mě překvapuje jak píšeš, že na papírech je malé logo U:fon. Mám od nich mobilní net a na ty žadance je logo docela velký.Jinak u mě s jejich službama naprostá spokojenost. Ale mám jen net Kolik platíš a za jakou rychlost? Má to omezení dat? Dík necelých 600 i s daní, rychlost je nejvyšší 3,2MB, reálně kolem 2. Levnější net není a signál je i tam kde mobilní operátoři nemají ani čárku a vzhledem k tomu, že výstavba sítě je jednodušší než u klasické GSM tak pokrytí vcelku rychle přibívá. Omezení je na týden myslím 2GB Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.