Přejít na obsah

Rez v chladící kapalině


hony

Doporučené příspěvky

ja to resil u pikapa a trvalo docela dlouho nez se to vycistilo,pomohlo napustit destilku (bez fridexu)- chvili jezdit- studene vypustit- napustit novou vodu......

nakonec jsem to delal snad 10 x a furt tekla spinava az posledni proplachy to zacalo povolovat a zatim je to OK.ale je treba mit jistotu ze tam nejde treba olej.. taky je dobre pouzivat demi vodu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
ja to resil u pikapa a trvalo docela dlouho nez se to vycistilo,pomohlo napustit destilku (bez fridexu)- chvili jezdit- studene vypustit- napustit novou vodu......

nakonec jsem to delal snad 10 x a furt tekla spinava az posledni proplachy to zacalo povolovat a zatim je to OK.ale je treba mit jistotu ze tam nejde treba olej.. taky je dobre pouzivat demi vodu.

Hm mam taky isty problem akurat neviem z coho to je ale mam taky pocit ako by to vsetko ostavalo v nadrzke na chladiacu kvapalinu...

predpoklad je podla mna asi taky ze som tam mal zelenu chladiaciu kavapalinu a teraz som tam nalial cervenu G12 Skoda. Ked som to menil nevyplachoval som systema asi vsetko nevytieklo kedze 1,6 MPi nema vypustanie chladiacej kvaaliny ako 1,3MPi.

No je to aj take mazlave ale olej sa mi nestraca ani voda takze vsetko by malao byt v poriadku co sa tyka hlavy a tesnenia. Motor sa nezahrieva akurat sa mi to tam vzdy ten ajrajt tvori.

Ak by si mi nieco vedel poradit daj vediet s pozdravom

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

asi bych to nejakym zpusobem vypustil,mozna by to slo proplachnout hadici s vodou - dat hadici do nadobky,nekde na druhe strane povolit hadici,otevrit topeni a chvili to proplachovat,pak to naplnit destilkou a projet - asi bude jeste spinit,tak to opakovat az bude cisto (uplne cisty to asi nebude nikdy) a pak teprve smes

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja to resil u pikapa a trvalo docela dlouho nez se to vycistilo,pomohlo napustit destilku (bez fridexu)- chvili jezdit- studene vypustit- napustit novou vodu......

nakonec jsem to delal snad 10 x a furt tekla spinava az posledni proplachy to zacalo povolovat a zatim je to OK.ale je treba mit jistotu ze tam nejde treba olej.. taky je dobre pouzivat demi vodu.

Hm mam taky isty problem akurat neviem z coho to je ale mam taky pocit ako by to vsetko ostavalo v nadrzke na chladiacu kvapalinu...

predpoklad je podla mna asi taky ze som tam mal zelenu chladiaciu kavapalinu a teraz som tam nalial cervenu G12 Skoda. Ked som to menil nevyplachoval som systema asi vsetko nevytieklo kedze 1,6 MPi nema vypustanie chladiacej kvaaliny ako 1,3MPi.

No je to aj take mazlave ale olej sa mi nestraca ani voda takze vsetko by malao byt v poriadku co sa tyka hlavy a tesnenia. Motor sa nezahrieva akurat sa mi to tam vzdy ten ajrajt tvori.

Ak by si mi nieco vedel poradit daj vediet s pozdravom

CAU . tak to rychlo vypusti a preplachni!!!! koncentrat G11 zelenej farby sa nesmie miesat s G12 CERVENEJ farby. dochadza k zlyhavaniu chladiacej sustavy a tazkemu poskodeniu motoru!!!!! G11 MA NORMU TL VW 774C a G12 MA NORMU TL VW 774D :help:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja to resil u pikapa a trvalo docela dlouho nez se to vycistilo,pomohlo napustit destilku (bez fridexu)- chvili jezdit- studene vypustit- napustit novou vodu......

nakonec jsem to delal snad 10 x a furt tekla spinava az posledni proplachy to zacalo povolovat a zatim je to OK.ale je treba mit jistotu ze tam nejde treba olej.. taky je dobre pouzivat demi vodu.

Hm mam taky isty problem akurat neviem z coho to je ale mam taky pocit ako by to vsetko ostavalo v nadrzke na chladiacu kvapalinu...

predpoklad je podla mna asi taky ze som tam mal zelenu chladiaciu kavapalinu a teraz som tam nalial cervenu G12 Skoda. Ked som to menil nevyplachoval som systema asi vsetko nevytieklo kedze 1,6 MPi nema vypustanie chladiacej kvaaliny ako 1,3MPi.

No je to aj take mazlave ale olej sa mi nestraca ani voda takze vsetko by malao byt v poriadku co sa tyka hlavy a tesnenia. Motor sa nezahrieva akurat sa mi to tam vzdy ten ajrajt tvori.

Ak by si mi nieco vedel poradit daj vediet s pozdravom

CAU . tak to rychlo vypusti a preplachni!!!! koncentrat G11 zelenej farby sa nesmie miesat s G12 CERVENEJ farby. dochadza k zlyhavaniu chladiacej sustavy a tazkemu poskodeniu motoru!!!!! G11 MA NORMU TL VW 774C a G12 MA NORMU TL VW 774D :help:

No a co sa tomu tak mohlo stat, ved chladi mi dobre a bez nejakych problemov, nabehal som na tom uz asi 15000km a zistil som to iba teraz ze je tam nejaky sajrajt. Hm teraz sa mi velmi nechce to vypustat. myslis ze to nevydrzi do jari?? mohlo tam ostat asi cca 0,5l zelenej mozno ked vsetko nevytieklo...

moze sa to nejako takto zrazat a preto sa to tvori??

dik za odpoved...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja to resil u pikapa a trvalo docela dlouho nez se to vycistilo,pomohlo napustit destilku (bez fridexu)- chvili jezdit- studene vypustit- napustit novou vodu......

nakonec jsem to delal snad 10 x a furt tekla spinava az posledni proplachy to zacalo povolovat a zatim je to OK.ale je treba mit jistotu ze tam nejde treba olej.. taky je dobre pouzivat demi vodu.

Hm mam taky isty problem akurat neviem z coho to je ale mam taky pocit ako by to vsetko ostavalo v nadrzke na chladiacu kvapalinu...

predpoklad je podla mna asi taky ze som tam mal zelenu chladiaciu kavapalinu a teraz som tam nalial cervenu G12 Skoda. Ked som to menil nevyplachoval som systema asi vsetko nevytieklo kedze 1,6 MPi nema vypustanie chladiacej kvaaliny ako 1,3MPi.

No je to aj take mazlave ale olej sa mi nestraca ani voda takze vsetko by malao byt v poriadku co sa tyka hlavy a tesnenia. Motor sa nezahrieva akurat sa mi to tam vzdy ten ajrajt tvori.

Ak by si mi nieco vedel poradit daj vediet s pozdravom

CAU . tak to rychlo vypusti a preplachni!!!! koncentrat G11 zelenej farby sa nesmie miesat s G12 CERVENEJ farby. dochadza k zlyhavaniu chladiacej sustavy a tazkemu poskodeniu motoru!!!!! G11 MA NORMU TL VW 774C a G12 MA NORMU TL VW 774D :help:

No a co sa tomu tak mohlo stat, ved chladi mi dobre a bez nejakych problemov, nabehal som na tom uz asi 15000km a zistil som to iba teraz ze je tam nejaky sajrajt. Hm teraz sa mi velmi nechce to vypustat. myslis ze to nevydrzi do jari?? mohlo tam ostat asi cca 0,5l zelenej mozno ked vsetko nevytieklo...

moze sa to nejako takto zrazat a preto sa to tvori??

dik za odpoved...

VYMEN TO!!!! daj to do SERVISU VYMENIT AK SA TY TO NECHCE MENIT. RADSEJ TERAZ DAJ 1000.- AKO POTOM ZA OPRAVU 10. 000.- A VIAC. NIC MOC STAT V ZIME PRI POKAZENOM AUTE NIEKDE NA CESTE. :palec2: :palec2: :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja to resil u pikapa a trvalo docela dlouho nez se to vycistilo,pomohlo napustit destilku (bez fridexu)- chvili jezdit- studene vypustit- napustit novou vodu......

nakonec jsem to delal snad 10 x a furt tekla spinava az posledni proplachy to zacalo povolovat a zatim je to OK.ale je treba mit jistotu ze tam nejde treba olej.. taky je dobre pouzivat demi vodu.

Hm mam taky isty problem akurat neviem z coho to je ale mam taky pocit ako by to vsetko ostavalo v nadrzke na chladiacu kvapalinu...

predpoklad je podla mna asi taky ze som tam mal zelenu chladiaciu kavapalinu a teraz som tam nalial cervenu G12 Skoda. Ked som to menil nevyplachoval som systema asi vsetko nevytieklo kedze 1,6 MPi nema vypustanie chladiacej kvaaliny ako 1,3MPi.

No je to aj take mazlave ale olej sa mi nestraca ani voda takze vsetko by malao byt v poriadku co sa tyka hlavy a tesnenia. Motor sa nezahrieva akurat sa mi to tam vzdy ten ajrajt tvori.

Ak by si mi nieco vedel poradit daj vediet s pozdravom

CAU . tak to rychlo vypusti a preplachni!!!! koncentrat G11 zelenej farby sa nesmie miesat s G12 CERVENEJ farby. dochadza k zlyhavaniu chladiacej sustavy a tazkemu poskodeniu motoru!!!!! G11 MA NORMU TL VW 774C a G12 MA NORMU TL VW 774D :help:

No a co sa tomu tak mohlo stat, ved chladi mi dobre a bez nejakych problemov, nabehal som na tom uz asi 15000km a zistil som to iba teraz ze je tam nejaky sajrajt. Hm teraz sa mi velmi nechce to vypustat. myslis ze to nevydrzi do jari?? mohlo tam ostat asi cca 0,5l zelenej mozno ked vsetko nevytieklo...

moze sa to nejako takto zrazat a preto sa to tvori??

dik za odpoved...

VYMEN TO!!!! daj to do SERVISU VYMENIT AK SA TY TO NECHCE MENIT. RADSEJ TERAZ DAJ 1000.- AKO POTOM ZA OPRAVU 10. 000.- A VIAC. NIC MOC STAT V ZIME PRI POKAZENOM AUTE NIEKDE NA CESTE. :palec2: :palec2: :palec2:

Pokud to nebyla G12 plus, tak to opravdu nech řádně propláchnout a znova naplnit. Asi ti chemici vědí, proč se nesmí míchat - žádnej reklamní trik v tom nehledej. G12 plus už má omezenou mísivost s G11.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja to resil u pikapa a trvalo docela dlouho nez se to vycistilo,pomohlo napustit destilku (bez fridexu)- chvili jezdit- studene vypustit- napustit novou vodu......

nakonec jsem to delal snad 10 x a furt tekla spinava az posledni proplachy to zacalo povolovat a zatim je to OK.ale je treba mit jistotu ze tam nejde treba olej.. taky je dobre pouzivat demi vodu.

Hm mam taky isty problem akurat neviem z coho to je ale mam taky pocit ako by to vsetko ostavalo v nadrzke na chladiacu kvapalinu...

predpoklad je podla mna asi taky ze som tam mal zelenu chladiaciu kavapalinu a teraz som tam nalial cervenu G12 Skoda. Ked som to menil nevyplachoval som systema asi vsetko nevytieklo kedze 1,6 MPi nema vypustanie chladiacej kvaaliny ako 1,3MPi.

No je to aj take mazlave ale olej sa mi nestraca ani voda takze vsetko by malao byt v poriadku co sa tyka hlavy a tesnenia. Motor sa nezahrieva akurat sa mi to tam vzdy ten ajrajt tvori.

Ak by si mi nieco vedel poradit daj vediet s pozdravom

CAU . tak to rychlo vypusti a preplachni!!!! koncentrat G11 zelenej farby sa nesmie miesat s G12 CERVENEJ farby. dochadza k zlyhavaniu chladiacej sustavy a tazkemu poskodeniu motoru!!!!! G11 MA NORMU TL VW 774C a G12 MA NORMU TL VW 774D :help:

No a co sa tomu tak mohlo stat, ved chladi mi dobre a bez nejakych problemov, nabehal som na tom uz asi 15000km a zistil som to iba teraz ze je tam nejaky sajrajt. Hm teraz sa mi velmi nechce to vypustat. myslis ze to nevydrzi do jari?? mohlo tam ostat asi cca 0,5l zelenej mozno ked vsetko nevytieklo...

moze sa to nejako takto zrazat a preto sa to tvori??

dik za odpoved...

VYMEN TO!!!! daj to do SERVISU VYMENIT AK SA TY TO NECHCE MENIT. RADSEJ TERAZ DAJ 1000.- AKO POTOM ZA OPRAVU 10. 000.- A VIAC. NIC MOC STAT V ZIME PRI POKAZENOM AUTE NIEKDE NA CESTE. :palec2: :palec2: :palec2:

Pokud to nebyla G12 plus, tak to opravdu nech řádně propláchnout a znova naplnit. Asi ti chemici vědí, proč se nesmí míchat - žádnej reklamní trik v tom nehledej. G12 plus už má omezenou mísivost s G11.

Cafte fachmani no bol som normalne v servise a pani "odbornici" mi povedali ze ak mi tam ostalo cca do 1l G11 a nalial som tam G12 cca 3-4l tak sa nic nemoze stat pretoze je to strasne slaby koncentrat tej G11. Apropo G11 nevyuziva take silne inhibytory ako G12 cizenema taku schopnost odstranovat usadeniny a vod kamen. Nechavam to tak ako je a na jar to preplachnem...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja to resil u pikapa a trvalo docela dlouho nez se to vycistilo,pomohlo napustit destilku (bez fridexu)- chvili jezdit- studene vypustit- napustit novou vodu......

nakonec jsem to delal snad 10 x a furt tekla spinava az posledni proplachy to zacalo povolovat a zatim je to OK.ale je treba mit jistotu ze tam nejde treba olej.. taky je dobre pouzivat demi vodu.

Hm mam taky isty problem akurat neviem z coho to je ale mam taky pocit ako by to vsetko ostavalo v nadrzke na chladiacu kvapalinu...

predpoklad je podla mna asi taky ze som tam mal zelenu chladiaciu kavapalinu a teraz som tam nalial cervenu G12 Skoda. Ked som to menil nevyplachoval som systema asi vsetko nevytieklo kedze 1,6 MPi nema vypustanie chladiacej kvaaliny ako 1,3MPi.

No je to aj take mazlave ale olej sa mi nestraca ani voda takze vsetko by malao byt v poriadku co sa tyka hlavy a tesnenia. Motor sa nezahrieva akurat sa mi to tam vzdy ten ajrajt tvori.

Ak by si mi nieco vedel poradit daj vediet s pozdravom

CAU . tak to rychlo vypusti a preplachni!!!! koncentrat G11 zelenej farby sa nesmie miesat s G12 CERVENEJ farby. dochadza k zlyhavaniu chladiacej sustavy a tazkemu poskodeniu motoru!!!!! G11 MA NORMU TL VW 774C a G12 MA NORMU TL VW 774D :help:

No a co sa tomu tak mohlo stat, ved chladi mi dobre a bez nejakych problemov, nabehal som na tom uz asi 15000km a zistil som to iba teraz ze je tam nejaky sajrajt. Hm teraz sa mi velmi nechce to vypustat. myslis ze to nevydrzi do jari?? mohlo tam ostat asi cca 0,5l zelenej mozno ked vsetko nevytieklo...

moze sa to nejako takto zrazat a preto sa to tvori??

dik za odpoved...

VYMEN TO!!!! daj to do SERVISU VYMENIT AK SA TY TO NECHCE MENIT. RADSEJ TERAZ DAJ 1000.- AKO POTOM ZA OPRAVU 10. 000.- A VIAC. NIC MOC STAT V ZIME PRI POKAZENOM AUTE NIEKDE NA CESTE. :palec2: :palec2: :palec2:

Pokud to nebyla G12 plus, tak to opravdu nech řádně propláchnout a znova naplnit. Asi ti chemici vědí, proč se nesmí míchat - žádnej reklamní trik v tom nehledej. G12 plus už má omezenou mísivost s G11.

Cafte fachmani no bol som normalne v servise a pani "odbornici" mi povedali ze ak mi tam ostalo cca do 1l G11 a nalial som tam G12 cca 3-4l tak sa nic nemoze stat pretoze je to strasne slaby koncentrat tej G11. Apropo G11 nevyuziva take silne inhibytory ako G12 cizenema taku schopnost odstranovat usadeniny a vod kamen. Nechavam to tak ako je a na jar to preplachnem...

Odhadem 1 litr G11 do 4l G12 mi přijde jako dost vysoká koncentrace. Pokud si to předtím propláchl jednou vodou, tak by to bylo zhruba 0,5l a i to mi přijde dost. Počítám, že ten základ je stejně naředěnej.

Pokud chceš riskovat zimu, tak si udělej aspoň malý test. Nasaj trochu kapaliny do nějaké flašky a dej to do mrazáku. Jestli nezatuhne, tak by mělo být vše v pořádku. Pokud se ti udělá tříšť, tak to radši vyměň. Na testery mrazuvzdornosti v tomhle případě nespolíhej.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja to resil u pikapa a trvalo docela dlouho nez se to vycistilo,pomohlo napustit destilku (bez fridexu)- chvili jezdit- studene vypustit- napustit novou vodu......

nakonec jsem to delal snad 10 x a furt tekla spinava az posledni proplachy to zacalo povolovat a zatim je to OK.ale je treba mit jistotu ze tam nejde treba olej.. taky je dobre pouzivat demi vodu.

Hm mam taky isty problem akurat neviem z coho to je ale mam taky pocit ako by to vsetko ostavalo v nadrzke na chladiacu kvapalinu...

predpoklad je podla mna asi taky ze som tam mal zelenu chladiaciu kavapalinu a teraz som tam nalial cervenu G12 Skoda. Ked som to menil nevyplachoval som systema asi vsetko nevytieklo kedze 1,6 MPi nema vypustanie chladiacej kvaaliny ako 1,3MPi.

No je to aj take mazlave ale olej sa mi nestraca ani voda takze vsetko by malao byt v poriadku co sa tyka hlavy a tesnenia. Motor sa nezahrieva akurat sa mi to tam vzdy ten ajrajt tvori.

Ak by si mi nieco vedel poradit daj vediet s pozdravom

CAU . tak to rychlo vypusti a preplachni!!!! koncentrat G11 zelenej farby sa nesmie miesat s G12 CERVENEJ farby. dochadza k zlyhavaniu chladiacej sustavy a tazkemu poskodeniu motoru!!!!! G11 MA NORMU TL VW 774C a G12 MA NORMU TL VW 774D :help:

No a co sa tomu tak mohlo stat, ved chladi mi dobre a bez nejakych problemov, nabehal som na tom uz asi 15000km a zistil som to iba teraz ze je tam nejaky sajrajt. Hm teraz sa mi velmi nechce to vypustat. myslis ze to nevydrzi do jari?? mohlo tam ostat asi cca 0,5l zelenej mozno ked vsetko nevytieklo...

moze sa to nejako takto zrazat a preto sa to tvori??

dik za odpoved...

VYMEN TO!!!! daj to do SERVISU VYMENIT AK SA TY TO NECHCE MENIT. RADSEJ TERAZ DAJ 1000.- AKO POTOM ZA OPRAVU 10. 000.- A VIAC. NIC MOC STAT V ZIME PRI POKAZENOM AUTE NIEKDE NA CESTE. :palec2: :palec2: :palec2:

Pokud to nebyla G12 plus, tak to opravdu nech řádně propláchnout a znova naplnit. Asi ti chemici vědí, proč se nesmí míchat - žádnej reklamní trik v tom nehledej. G12 plus už má omezenou mísivost s G11.

Cafte fachmani no bol som normalne v servise a pani "odbornici" mi povedali ze ak mi tam ostalo cca do 1l G11 a nalial som tam G12 cca 3-4l tak sa nic nemoze stat pretoze je to strasne slaby koncentrat tej G11. Apropo G11 nevyuziva take silne inhibytory ako G12 cizenema taku schopnost odstranovat usadeniny a vod kamen. Nechavam to tak ako je a na jar to preplachnem...

Odhadem 1 litr G11 do 4l G12 mi přijde jako dost vysoká koncentrace. Pokud si to předtím propláchl jednou vodou, tak by to bylo zhruba 0,5l a i to mi přijde dost. Počítám, že ten základ je stejně naředěnej.

Pokud chceš riskovat zimu, tak si udělej aspoň malý test. Nasaj trochu kapaliny do nějaké flašky a dej to do mrazáku. Jestli nezatuhne, tak by mělo být vše v pořádku. Pokud se ti udělá tříšť, tak to radši vyměň. Na testery mrazuvzdornosti v tomhle případě nespolíhej.

OK test urobeny krystaliky a zacali tvorit pri cca -42st. C. Myslim ze je to ok a dik za radu .. nedaval som to do chladnicky ale v praci mame tekuty dusik tak s nim som to trosku mrazil a meral teplotu kvapaliny... dik

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...