Janko4183 Vloženo 28. Říjen 2007 Vloženo 28. Říjen 2007 Potreboval by som paradit prekupil som feliciu a neako vkuse berie olej co by bolo dobre urobit aby sa tp zastavilo v com moze bit chyba. Jeden my poradil ze vraj na hlave valcou na felicijí su neake SEMERINGI ze tie zviknu popukat a potom sa to stava moze to bit tym? Citovat
octavie81 Vloženo 28. Říjen 2007 Vloženo 28. Říjen 2007 bude to v hlave,gufera,pokud to teda nejede na tri valce nebo najeto pul mega Citovat
Wittmann Vloženo 28. Říjen 2007 Vloženo 28. Říjen 2007 jj, nejčastěji to bývá těmi semeringy alias gufery (předpokládám, že olej ti z motoru neteče) Citovat
Janko4183 Vloženo 28. Říjen 2007 Autor Vloženo 28. Říjen 2007 Nie olej netečie ani kvapka vsetko ostava vo vnutry tak skusim vymenit tie gufera co to povie dik moc za radu :-) Citovat
Janko4183 Vloženo 8. Únor 2008 Autor Vloženo 8. Únor 2008 Bolo to tymi guferami dik za radu uz to je OK Citovat
Brumla Vloženo 17. Únor 2008 Vloženo 17. Únor 2008 Tak přesně to samej problém jsem měl kdysi u Favorita, vyměnil jsem simerinky na vodítkách ventilů a potom bylo vše ok motor měl najeto asi 170 000 km když jsem ho prodával a vůbec nebral olej, od vý,ěny do výměny nebylo třeba vůbec dolívat Citovat
saro3 Vloženo 6. Únor 2010 Vloženo 6. Únor 2010 (editace) zdravim vas . mam podobny problem ale na motore 1.6 MPi AEE ma najazdene(podla palubky)150 000km a ma spotrebu oleja 1L oleja na 300km moze to byt tymi guferami na ventiloch ? alebo ma caka vymena piestnych kruzkov? a je potrebny vybrus valcov ked sa davaju nove kruzky ? PS> z vyfuku nedymi na cierno.dymi tak ako ostatne auta dak. Editováno: 6. Únor 2010, autor: saro3 Citovat
felda98 Vloženo 7. Březen 2010 Vloženo 7. Březen 2010 Ja mám prestne ten istý problém, mám feldu 1.6 98r najazdených 150 000km a na 300km my to zožere 1loleja, dalej na tom deklíku kadial sa dolieva olej, sa my vytvára taká pena a auto dymy ako vetrieska, ale na sivo... a tak isto sa stráca aj voda z chladiacej nádobky. Citovat
marrynes Vloženo 7. Březen 2010 Vloženo 7. Březen 2010 zdravím, mám úplně ten samý problém na motoru 1,6 MPI u Oktávky. žere to olej a pod víčkem je taková bílá hnusná pěna. Nepřišel si na to čím to je? díky Marrynes Citovat
felda98 Vloženo 7. Březen 2010 Vloženo 7. Březen 2010 Momentálne som zistil, že keď je olej na spodnej ryske tak to pení, ale ako náhle ho dám prestne medzi rysky, prestane to peniť a dymiť a takisto aj vo chladiacej nádobke je menší tlak, a voda až tak neuniká neviem či je to iba také zatkávanie tesnenia pod hlavou, alebo fakt tieto motory potrebujú dostatok oleja. Citovat
felda98 Vloženo 9. Březen 2010 Vloženo 9. Březen 2010 Chel by som sa opýtať, o tie semeringy, to niesu piestné krúžky? lebo motor, ked má dostatok oleja ide ako hodinky, nedymí, neklepe, netečie voda a nerobí sa pena na delklíku s kadial sa dolievá olej, ale to vydrží iba 300km, lebo poto m to zožere 1l oleja, tak ak vymením iba tie semeringy, nemuím meniť, aj piestné krúžky, a kolko stojí výmena . Dakujem Citovat
xkubik Vloženo 9. Březen 2010 Vloženo 9. Březen 2010 bílá pěna na víčku znamená, že do oleje se dostává voda..... (většinou bývá problém těsnění pod hlavou) Citovat
neOras Vloženo 9. Březen 2010 Vloženo 9. Březen 2010 Bila pena na vicku neznamena vubec nic, je to uplne normalni jev hlavne v zime kdy se na vicku vykondenzuje voda. Citovat
xkubik Vloženo 10. Březen 2010 Vloženo 10. Březen 2010 No jak se to vezme.....pokud se někomu ztrácí voda z nádobky, mizí mu na 300km litr oleje tak to rozhodně NĚCO ZNAMENÁ.... Citovat
felda98 Vloženo 10. Březen 2010 Vloženo 10. Březen 2010 Na tej pene asi niečo bude, keď sa teraz rozpamätávam, tak to začalo robiť od zimy. Posledný mesiac mám od pondelka do piatku služobné auto, tak načo budem ničiť svoje...,moje teraz vyťahujem iba raz do týždňa po -10c na nákup ,viete jak to je 3 km, zasa 30 min. Potom zasa 3km a zasa prestávka.. motor sa takto ani nezohreje, viem že je to pre auto to najhoršie čo môže byť, ale ešte 2 týždne to bude takto..auto keď sa zohreje (zrejme odparí voda z oleja) prestane dymiť.Už asi týždeň my voda nemyzne, ale ten olej stále... Ten olej my stále nejde do hlavy.. netuší niekto, že koľko stojí výmena tých simeringou?. 1 Citovat
neOras Vloženo 10. Březen 2010 Vloženo 10. Březen 2010 (editace) Kdyz je praskle tesneni pod hlavou tak urcite olej nemizi ale je ho vic protoze se chladici kapalina dostava do oleje.... A pena na vicku opravdu nic neznamena, to ze se mu ztraci voda uz je neco jineho, ale nemusi to byt nutne fouknuty tesneni pod hlavou je taky mozny ze tece pumpa. Editováno: 10. Březen 2010, autor: neOras Citovat
felda98 Vloženo 10. Březen 2010 Vloženo 10. Březen 2010 Ako keby ste videli moje auto, dneska som si pod neho ľahol, a v nejakej dutine bolo približne 2l chladiacej kvapaline,v blatníkoch, nechápem jak sa tam dostala, ale fakt tiekla pumpa.. Citovat
felda98 Vloženo 11. Březen 2010 Vloženo 11. Březen 2010 Chel by som sa vás opýtať, aj ked viem že to s touto témou veľmi nesúvisí, má už niekto preborenú felíciu 1.6 98 na 6 stupnovú manuálnu prevodovku? videl som to na jednom videjku, je to perfkektné, ale netuším čo je k tomu potrebné, stačí kúpiť iba novú 6.prevodovku? Alebo treba aj niečo v motore prerobiť.. A výmena tých simeringou Citovat
milosba Vloženo 17. Červen 2020 Vloženo 17. Červen 2020 V 28. 10. 2007 na 19:27, Wittmann napsal: jj, nejčastěji to bývá těmi semeringy alias gufery (předpokládám, že olej ti z motoru neteče) nazdar, tymi guferamy myslis konkretne gufera na ventiloch hlavy hmm? Citovat
Wittmann Vloženo 26. Červen 2020 Vloženo 26. Červen 2020 Ty brď to je nostalgie - 13 let strarý příspevěk :-) No nic, pokud z motoru neteče olej a má nějakou kompresi, tak ano. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.