Přejít na obsah

Motor žere olej


Janko4183

Doporučené příspěvky

  • o 3 měsíce později...
  • o 2 týdny později...

Tak přesně to samej problém jsem měl kdysi u Favorita, vyměnil jsem simerinky na vodítkách ventilů a potom bylo vše ok motor měl najeto asi 170 000 km když jsem ho prodával a vůbec nebral olej, od vý,ěny do výměny nebylo třeba vůbec dolívat

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

zdravim vas .

mam podobny problem ale na motore 1.6 MPi AEE ma najazdene(podla palubky)150 000km a ma spotrebu oleja 1L oleja na 300km moze to byt tymi guferami na ventiloch ?

alebo ma caka vymena piestnych kruzkov? a je potrebny vybrus valcov ked sa davaju nove kruzky ?

PS> z vyfuku nedymi na cierno.dymi tak ako ostatne auta

dak.

Editováno: , autor: saro3
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Ja mám prestne ten istý problém, mám feldu 1.6 98r najazdených 150 000km a na 300km my to zožere 1loleja, dalej na tom deklíku kadial sa dolieva olej, sa my vytvára taká pena a auto dymy ako vetrieska, ale na sivo... a tak isto sa stráca aj voda z chladiacej nádobky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Momentálne som zistil, že keď je olej na spodnej ryske tak to pení, ale ako náhle ho dám prestne medzi rysky, prestane to peniť a dymiť a takisto aj vo chladiacej nádobke je menší tlak, a voda až tak neuniká neviem či je to iba také zatkávanie tesnenia pod hlavou, alebo fakt tieto motory potrebujú dostatok oleja.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chel by som sa opýtať, o tie semeringy, to niesu piestné krúžky? lebo motor, ked má dostatok oleja ide ako hodinky, nedymí, neklepe, netečie voda a nerobí sa pena na delklíku s kadial sa dolievá olej, ale to vydrží iba 300km, lebo poto m to zožere 1l oleja, tak ak vymením iba tie semeringy, nemuím meniť, aj piestné krúžky, a kolko stojí výmena . Dakujem

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na tej pene asi niečo bude, keď sa teraz rozpamätávam, tak to začalo robiť od zimy. Posledný mesiac mám od pondelka do piatku služobné auto, tak načo budem ničiť svoje...,moje teraz vyťahujem iba raz do týždňa po -10c na nákup ,viete jak to je 3 km, zasa 30 min. Potom zasa 3km a zasa prestávka.. motor sa takto ani nezohreje, viem že je to pre auto to najhoršie čo môže byť, ale ešte 2 týždne to bude takto..auto keď sa zohreje (zrejme odparí voda z oleja) prestane dymiť.Už asi týždeň my voda nemyzne, ale ten olej stále... Ten olej my stále nejde do hlavy.. netuší niekto, že koľko stojí výmena tých simeringou?.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kdyz je praskle tesneni pod hlavou tak urcite olej nemizi ale je ho vic protoze se chladici kapalina dostava do oleje.... A pena na vicku opravdu nic neznamena, to ze se mu ztraci voda uz je neco jineho, ale nemusi to byt nutne fouknuty tesneni pod hlavou je taky mozny ze tece pumpa.

Editováno: , autor: neOras
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chel by som sa vás opýtať, aj ked viem že to s touto témou veľmi nesúvisí, má už niekto preborenú felíciu 1.6 98 na 6 stupnovú manuálnu prevodovku? videl som to na jednom videjku, je to perfkektné, ale netuším čo je k tomu potrebné, stačí kúpiť iba novú 6.prevodovku? Alebo treba aj niečo v motore prerobiť.. A výmena tých simeringou

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 10 let později...
  • o 2 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...