Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Potreboval by som paradit prekupil som feliciu a neako vkuse berie olej co by bolo dobre urobit aby sa tp zastavilo v com moze bit chyba. Jeden my poradil ze vraj na hlave valcou na felicijí su neake SEMERINGI ze tie zviknu popukat a potom sa to stava moze to bit tym?

bude to v hlave,gufera,pokud to teda nejede na tri valce nebo najeto pul mega

jj, nejčastěji to bývá těmi semeringy alias gufery (předpokládám, že olej ti z motoru neteče)

  • Autor

Nie olej netečie ani kvapka vsetko ostava vo vnutry tak skusim vymenit tie gufera co to povie dik moc za radu :-)

  • 3 měsíce později...
  • Autor

Bolo to tymi guferami dik za radu uz to je OK :palec2:

  • 2 týdny později...

Tak přesně to samej problém jsem měl kdysi u Favorita, vyměnil jsem simerinky na vodítkách ventilů a potom bylo vše ok motor měl najeto asi 170 000 km když jsem ho prodával a vůbec nebral olej, od vý,ěny do výměny nebylo třeba vůbec dolívat

  • 1 rok později...

zdravim vas .

mam podobny problem ale na motore 1.6 MPi AEE ma najazdene(podla palubky)150 000km a ma spotrebu oleja 1L oleja na 300km moze to byt tymi guferami na ventiloch ?

alebo ma caka vymena piestnych kruzkov? a je potrebny vybrus valcov ked sa davaju nove kruzky ?

PS> z vyfuku nedymi na cierno.dymi tak ako ostatne auta

dak.

Upraveno od saro3

  • 1 měsíc později...

Ja mám prestne ten istý problém, mám feldu 1.6 98r najazdených 150 000km a na 300km my to zožere 1loleja, dalej na tom deklíku kadial sa dolieva olej, sa my vytvára taká pena a auto dymy ako vetrieska, ale na sivo... a tak isto sa stráca aj voda z chladiacej nádobky.

zdravím,

mám úplně ten samý problém na motoru 1,6 MPI u Oktávky. žere to olej a pod víčkem je taková bílá hnusná pěna. Nepřišel si na to čím to je? díky

Marrynes

Momentálne som zistil, že keď je olej na spodnej ryske tak to pení, ale ako náhle ho dám prestne medzi rysky, prestane to peniť a dymiť a takisto aj vo chladiacej nádobke je menší tlak, a voda až tak neuniká neviem či je to iba také zatkávanie tesnenia pod hlavou, alebo fakt tieto motory potrebujú dostatok oleja.

Chel by som sa opýtať, o tie semeringy, to niesu piestné krúžky? lebo motor, ked má dostatok oleja ide ako hodinky, nedymí, neklepe, netečie voda a nerobí sa pena na delklíku s kadial sa dolievá olej, ale to vydrží iba 300km, lebo poto m to zožere 1l oleja, tak ak vymením iba tie semeringy, nemuím meniť, aj piestné krúžky, a kolko stojí výmena . Dakujem

bílá pěna na víčku znamená, že do oleje se dostává voda..... (většinou bývá problém těsnění pod hlavou)

Bila pena na vicku neznamena vubec nic, je to uplne normalni jev hlavne v zime kdy se na vicku vykondenzuje voda.

No jak se to vezme.....pokud se někomu ztrácí voda z nádobky, mizí mu na 300km litr oleje tak to rozhodně NĚCO ZNAMENÁ....

Na tej pene asi niečo bude, keď sa teraz rozpamätávam, tak to začalo robiť od zimy. Posledný mesiac mám od pondelka do piatku služobné auto, tak načo budem ničiť svoje...,moje teraz vyťahujem iba raz do týždňa po -10c na nákup ,viete jak to je 3 km, zasa 30 min. Potom zasa 3km a zasa prestávka.. motor sa takto ani nezohreje, viem že je to pre auto to najhoršie čo môže byť, ale ešte 2 týždne to bude takto..auto keď sa zohreje (zrejme odparí voda z oleja) prestane dymiť.Už asi týždeň my voda nemyzne, ale ten olej stále... Ten olej my stále nejde do hlavy.. netuší niekto, že koľko stojí výmena tých simeringou?.

Kdyz je praskle tesneni pod hlavou tak urcite olej nemizi ale je ho vic protoze se chladici kapalina dostava do oleje.... A pena na vicku opravdu nic neznamena, to ze se mu ztraci voda uz je neco jineho, ale nemusi to byt nutne fouknuty tesneni pod hlavou je taky mozny ze tece pumpa.

Upraveno od neOras

Ako keby ste videli moje auto, dneska som si pod neho ľahol, a v nejakej dutine bolo približne 2l chladiacej kvapaline,v blatníkoch, nechápem jak sa tam dostala, ale fakt tiekla pumpa..

Chel by som sa vás opýtať, aj ked viem že to s touto témou veľmi nesúvisí, má už niekto preborenú felíciu 1.6 98 na 6 stupnovú manuálnu prevodovku? videl som to na jednom videjku, je to perfkektné, ale netuším čo je k tomu potrebné, stačí kúpiť iba novú 6.prevodovku? Alebo treba aj niečo v motore prerobiť.. A výmena tých simeringou

  • 10 let později...
V 28. 10. 2007 na 19:27, Wittmann napsal:

jj, nejčastěji to bývá těmi semeringy alias gufery (předpokládám, že olej ti z motoru neteče)

nazdar, tymi guferamy myslis konkretne gufera na ventiloch hlavy hmm?

  • 2 týdny později...

Ty brď to je nostalgie - 13 let strarý příspevěk :-)

 

No nic, pokud z motoru neteče olej a má nějakou kompresi, tak ano.

 

 

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.