Publikováno Listopad 1, 200717 r Chtel bych se zeptat kdy je lepsi vypinat xenony..jestli pred vypnutim motoru a nebo nechat vypnout xenony klickem zapalovani a teprve pak otocit vypinacem...A nebo jestli je to uplne jedno. Obcas jedu Superbem jednoho znameho a ten mi klade na srdce, abych je vypnul driv nez chcipnu motor. Zda se mi, ze je to ale uplne jedno...
Listopad 1, 200717 r Podle mne je to uplne jedno, tak jako tak do toho prestane vest proud a pokud neni proud tak neni svetlo, ne? Pokud se pletu, tak mne vyvedte z omylu a budu sve xenony vypinat dle doporuceni
Listopad 1, 200717 r Autor Taky si to myslim, ale nez mu reknu ze je uplne jedno kdy je vypinat, rad bych to mel potvrzeny... Jediny co me napada je, za pri vypinani motoru dojde k malemu zakolisani napeti, ale to by snad nemelo vadit a uz vubec ne u auta jako je Superb.
Listopad 2, 200717 r Taky si to myslim, ale nez mu reknu ze je uplne jedno kdy je vypinat, rad bych to mel potvrzeny... Jediny co me napada je, za pri vypinani motoru dojde k malemu zakolisani napeti, ale to by snad nemelo vadit a uz vubec ne u auta jako je Superb. Po technické stránce je to úplně jedno.Kdyby měl automatické rozsvěcení světel-xenony se mu rozsvítí ihned po otočení klíčkem a vypnou při vypnutí motoru.
Září 7, 200817 r zdarec, mám automatické rozsvěcení světel (xenonů) a je jedno zda se vypnou před vypnutím motoru a nebo po, případně společně, možná pán myslel vše v ohledu na baterku, že povypíná všechny zařízení včetně světel a pak motor :-) tak jsem to pochopil já.
Září 7, 200817 r Vypinani bych nevidel jako problem. Spis bych se zameril na start a to predevsim v kombinaci s dennim svicenim. Kazdej model to ma ale jinak. U FI, FII a R se po otoceni klicku rozviti parkovacky a az po nastartovi potkavaci svetla (xenon). U OII ale hned po otceni klickem sviti svetla (tedy i xenon) a pak dochazi ve startovaci fazi k poklesu napeti. Zde bych videl eventualni problem. Jak je to u Supa si ale uz nepamatuju.
Září 7, 200817 r Zastávám názor, jak píše Maverick, pokud se zapnou světla a pak startuje, tak to, dle mého laického názoru dostane šlehu, která se může podepsat na životnosti. Já světla zapínám až po nastartování, vypnutí je vcelku jedno. Upraveno Září 7, 200817 r od Paolo.007
Září 26, 200816 r Vypinani bych nevidel jako problem. Spis bych se zameril na start a to predevsim v kombinaci s dennim svicenim. Kazdej model to ma ale jinak. U FI, FII a R se po otoceni klicku rozviti parkovacky a az po nastartovi potkavaci svetla (xenon). U OII ale hned po otceni klickem sviti svetla (tedy i xenon) a pak dochazi ve startovaci fazi k poklesu napeti. Zde bych videl eventualni problem. Jak je to u Supa si ale uz nepamatuju. Já zapnu klíček a zapnou se parkovačky a po nastartování zapnou xenony :-)
Září 26, 200816 r tak by to melo byt nejlogicteji nastaveno, ze se hlavni svetla zapinaji az po nastartovani. Kdysi na OII jsem mel aktivovanou funkci coming a living home a to pri kazdem otevreni svitilo a zhasinalo, ze jsem to hned zrusil. To si myslim ze je taky velky zahul pro ty xenony.
Září 26, 200816 r Nemám sice Supa, ale před startem i zhasnnutí motoru zapínám i vypínám všechny spotřebiče. Pokud někde zastvím na chvilku, raději nechám motor vrčet než znovu všechno VYP/ZAP.
Listopad 22, 200816 r Je to úplne jedno. svetlá sú napájané cez svorku 75 ktorá sa odpája pri štarte a taktiež keď vypneš klúč napätie sa okamžite stratí takže xenon vypne a zastavenie motora na to nemá žiadny vplyv a vlastne prečo by aj malo mať?
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.