Sniper_2003 Vloženo 25. Únor 2011 Sdílet Vloženo 25. Únor 2011 Jo to se stává. Jsem to rozebral WDčkem jsem to prostříkal a vše OK. Mimochodem pokud to odemkneš a nejde ti vyřadit zpátečka tak malinko pohni s autem. Stačí cuknout v sedačce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Míra Peřina Vloženo 6. Březen 2011 Sdílet Vloženo 6. Březen 2011 hele me se to v mrazech stavalo taky. reseni je jednoduche odemkni, zamkni, odemkni a je to... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ratras1 Vloženo 6. Březen 2011 Sdílet Vloženo 6. Březen 2011 Právě, že to tak jednoduché nebylo, několikrát se mi stalo, že odemnutá stylem, odemknout, zamknout, odemknout, jsem musel dělat tak 5 minut, než se to pohlo, když jsem sundal manžetu řadičky, tak bylo hezky vidět, jak se ta packa co drží šaltrpáku nevrátila úplně celá. Ale je pravda, že teď jak je tepleji, tak jde zamykání odemykat úplně normálně na poprvé, ale stejně to dám radši do servisu na kontrolu, už jenom kvůli té 5 leté záruce ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 6. Březen 2011 Sdílet Vloženo 6. Březen 2011 Sundej manžetu a prostříkej to pořádně WDčkem. Pak nastříkej do zámku a pak otvírej, zavírej, vysuň klíč, zasuň klíč a pak to ještě párkrát zopakuj. Poprvé, když se mi to samé co tobě stalo, jsem byl také vykulenej , tak jsem udělal to co jsem ti napsal a už je to v pořádku. Dokonce i když zde u nás bylo -25°C tak šlo krásně odemykat a zamykat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stanly Vloženo 25. Červen 2017 Sdílet Vloženo 25. Červen 2017 Zdravím. Toto téma je dlouho mrtvé. Mám takový problém s Constructem Vario, zamykání v manžetě řadičky, Octavia2 facelift. Zámek constructu celkem v pohodě zamknu, i když je cítit mírný odpor. Bohužel odemknout už to nejde. Musí se zároveň odemykat a kvedlat s řadičkou. V zámku kapoty to není, ale někde v zamykání zpátečky. Při marném odemykání to cvaká někde v palubce, ajko nějaký spínač. Bohužel nikde jsem nenašel žádný navod nebo schéma, jakým způsobem se zpátečka zamyká a jestli se k tomu dá nejak dostat, popřípadě vyčistit a namazat. Můžete mi prosím někdo poradit? Dal bych to do servisu, ale záruku na to asi nemám, dával to předchozí majitel a nic od toho nemám, kromě kartičky. Díky za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 26. Červen 2017 Sdílet Vloženo 26. Červen 2017 sundej manžetu a uvidíš. To zamykání řadičky je celkem jednoduché, horší je to s tím bovdenem ke kapotě - pokud se to někde šprajcuje, tak by to mohlo vysvětlit i to cvakání v palubce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stanly Vloženo 1. Červenec 2017 Sdílet Vloženo 1. Červenec 2017 V 6/26/2017 na 8:27, Wittmann napsal: sundej manžetu a uvidíš. To zamykání řadičky je celkem jednoduché, horší je to s tím bovdenem ke kapotě - pokud se to někde šprajcuje, tak by to mohlo vysvětlit i to cvakání v palubce. Díky za odpověď. Když sundám manžetu, tak je tam vidět jen ten bowden, nikde zamykání řadičky nevidím. Myslím si, že to musí mít spojitost se zamykání zpátečky, když s ní kvedlam a stlacuju dolů, tak zámek povolím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.