pavel3.0.9 Vloženo 10. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2007 (editace) Chlapy,dostal jsem takovej napad.Jiz delsi dobu prolezam diskuzni fora.Rekl bych,ze nejvice otazek je kolem zavad vahy vzduchu,regulace lopatek turba.Vim,ze se to pozna podle logu.Jenze nikde jsem nenasel jak by spravny log mel vypadat.Mohl by sem nekdo dat screen jak ma vypadat napr:spravny log vahy a pak dat log kdyz je vaha spatna,s regulaci to same?A jaka je tolerance od pozadovanych od skutecnych hodnot?Myslim,ze cloveku,ktery se o to zacina zajimat hnedka nemuze vedet jak co mam vypadat a zrovna tuhle informaci jsem nikde nenasel.Urcite dost lidi by to zajimalo taky a radi by si porovnaly jak na tom jsou.Urcite by ubylo novych temat a odbornici by meli min opotrebenou klavesnici. Nebo je to tajny? .Co vy na to?Jeste by me zajimalo jestli jde merit vaha vzduchu bez zkusebni jizdy osciloskopem?DIKY.Jinak super forum Editováno: 10. Listopad 2007, autor: pavel3.0.9 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 10. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2007 Nemusíš dělat logy.Stačí měřené hodnoty 9,10,11 a kontorlovat požadované a skutečné hodnoty.Více ve Visu nebo v DP Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 13. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2007 Nemusíš dělat logy.Stačí měřené hodnoty 9,10,11 a kontorlovat požadované a skutečné hodnoty.Více ve Visu nebo v DP Proc 9??? diagnostiku vahy a turba delam ja osobne kanaly 1,3,11 1kanal je davka paliva 3 kanal je pozadavek a aktual vahy vzduchu, 11 kanal je pozadavek jednotky na tlak turba a aktual mereni tlaku v sani a ventil N75 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.