František Friedrich Vloženo 10. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2007 Po sjezdu z dálnice, kterou jsem jel celou asi tak kolem 140km/h jsem uslyšel zvuk jako by zabíralo neustále čerpadlo na řízení. ale čerpadlo to není. zvuk se mění stejně jako otáčky motoru, a je slyšet zžetelně i do kokpitu. při otevřeném motoru se mi zdá že se to ozívá jako by od alternátoru, ale co by tam dělalo takovou paseku? voda se mi neztrácí, myslel jsem na vodní čerpalo. je to 1.6 s klima. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jeneburg Vloženo 10. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2007 Po sjezdu z dálnice, kterou jsem jel celou asi tak kolem 140km/h jsem uslyšel zvuk jako by zabíralo neustále čerpadlo na řízení. ale čerpadlo to není. zvuk se mění stejně jako otáčky motoru, a je slyšet zžetelně i do kokpitu. při otevřeném motoru se mi zdá že se to ozívá jako by od alternátoru, ale co by tam dělalo takovou paseku? voda se mi neztrácí, myslel jsem na vodní čerpalo. je to 1.6 s klima. no treba loziska alternatoru... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
František Friedrich Vloženo 10. Listopad 2007 Autor Sdílet Vloženo 10. Listopad 2007 Po sjezdu z dálnice, kterou jsem jel celou asi tak kolem 140km/h jsem uslyšel zvuk jako by zabíralo neustále čerpadlo na řízení. ale čerpadlo to není. zvuk se mění stejně jako otáčky motoru, a je slyšet zžetelně i do kokpitu. při otevřeném motoru se mi zdá že se to ozívá jako by od alternátoru, ale co by tam dělalo takovou paseku? voda se mi neztrácí, myslel jsem na vodní čerpalo. je to 1.6 s klima. no treba loziska alternatoru... no to je to. jak to zjistit? nerad bych s tim zajel doservisu aby mi tam vyměnily půl motoru s tím že to bylo "nutné" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
garny Vloženo 10. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2007 Po sjezdu z dálnice, kterou jsem jel celou asi tak kolem 140km/h jsem uslyšel zvuk jako by zabíralo neustále čerpadlo na řízení. ale čerpadlo to není. zvuk se mění stejně jako otáčky motoru, a je slyšet zžetelně i do kokpitu. při otevřeném motoru se mi zdá že se to ozívá jako by od alternátoru, ale co by tam dělalo takovou paseku? voda se mi neztrácí, myslel jsem na vodní čerpalo. je to 1.6 s klima. no treba loziska alternatoru... no to je to. jak to zjistit? nerad bych s tim zajel doservisu aby mi tam vyměnily půl motoru s tím že to bylo "nutné" Může to být více věcí.... třeba i clima compresor... když budeš chtít tak pošly SZ a podívím se ti na to a řeknu co je třeba Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
František Friedrich Vloženo 10. Listopad 2007 Autor Sdílet Vloženo 10. Listopad 2007 Po sjezdu z dálnice, kterou jsem jel celou asi tak kolem 140km/h jsem uslyšel zvuk jako by zabíralo neustále čerpadlo na řízení. ale čerpadlo to není. zvuk se mění stejně jako otáčky motoru, a je slyšet zžetelně i do kokpitu. při otevřeném motoru se mi zdá že se to ozívá jako by od alternátoru, ale co by tam dělalo takovou paseku? voda se mi neztrácí, myslel jsem na vodní čerpalo. je to 1.6 s klima. no treba loziska alternatoru... no to je to. jak to zjistit? nerad bych s tim zajel doservisu aby mi tam vyměnily půl motoru s tím že to bylo "nutné" Může to být více věcí.... třeba i clima compresor... když budeš chtít tak pošly SZ a podívím se ti na to a řeknu co je třeba Klima to nebude. ať je zapnutá nebo ne ječí to pořád. Co to je SZ??? Děkuju Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
1.8T Vloženo 10. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2007 Použij starou ale učinnou metodu automechaniků staré školy. Vem dřevěnou tyčku, natoč motor a tou tyčkou si to odposlouchej. Je to krásně slyšet, vždycky se dotkneš toho místa které tě zajímá a uslyšíš kde to normálně šustí a kde to rachotí. Kdysi jsem také řešil divný zvuk a můj děd starý strojař přišel s tyčkou, párkrát přiložil a bylo to jasný... bylo to dynamo... éto tomu 30 godov nazád..... eto skoda 1000 MBG... :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
garny Vloženo 11. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2007 Po sjezdu z dálnice, kterou jsem jel celou asi tak kolem 140km/h jsem uslyšel zvuk jako by zabíralo neustále čerpadlo na řízení. ale čerpadlo to není. zvuk se mění stejně jako otáčky motoru, a je slyšet zžetelně i do kokpitu. při otevřeném motoru se mi zdá že se to ozívá jako by od alternátoru, ale co by tam dělalo takovou paseku? voda se mi neztrácí, myslel jsem na vodní čerpalo. je to 1.6 s klima. no treba loziska alternatoru... no to je to. jak to zjistit? nerad bych s tim zajel doservisu aby mi tam vyměnily půl motoru s tím že to bylo "nutné" Může to být více věcí.... třeba i clima compresor... když budeš chtít tak pošly SZ a podívím se ti na to a řeknu co je třeba Klima to nebude. ať je zapnutá nebo ne ječí to pořád. Co to je SZ??? Děkuju SZ je soukromá zpráva....... nemyslel jsem přímo clima compresor ale volnoběžka s řemenící se otáčí stále i když je clima vypnutá ....víte pane... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
garny Vloženo 11. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2007 Použij starou ale učinnou metodu automechaniků staré školy. Vem dřevěnou tyčku, natoč motor a tou tyčkou si to odposlouchej. Je to krásně slyšet, vždycky se dotkneš toho místa které tě zajímá a uslyšíš kde to normálně šustí a kde to rachotí. Kdysi jsem také řešil divný zvuk a můj děd starý strojař přišel s tyčkou, párkrát přiložil a bylo to jasný... bylo to dynamo... éto tomu 30 godov nazád..... eto skoda 1000 MBG... :-) Tak to je fakt hustý... tohle musí někdo kdo už má velké zkušenosti... a hlavně tyčkou se poslouchaly písty.. nic víc.. dneska tu tyčku tam ani nikam nesrčíš.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
1.8T Vloženo 11. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2007 Použij starou ale učinnou metodu automechaniků staré školy. Vem dřevěnou tyčku, natoč motor a tou tyčkou si to odposlouchej. Je to krásně slyšet, vždycky se dotkneš toho místa které tě zajímá a uslyšíš kde to normálně šustí a kde to rachotí. Kdysi jsem také řešil divný zvuk a můj děd starý strojař přišel s tyčkou, párkrát přiložil a bylo to jasný... bylo to dynamo... éto tomu 30 godov nazád..... eto skoda 1000 MBG... :-) Tak to je fakt hustý... tohle musí někdo kdo už má velké zkušenosti... a hlavně tyčkou se poslouchaly písty.. nic víc.. dneska tu tyčku tam ani nikam nesrčíš.. Chce to velký zkušenosti, vědět jak co je slyšet... Ale rachotící ložisko bylo poznat naprosto jasně, takže oposlechnout si altík a některé přístupné příslušenství by se asi dalo...... Kryty sice sundáš, ale třeba k vodní pumpě se asi za chodu nedostaneš bez rizika že když ti tyčka sklouzne na řemen tak jí máš zaraženou v hlavě... :-) Jo dneska už nikoho takovýho nemám... to by ta tyčka musela být hodně dlouhá.... až tam nahoru.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
František Friedrich Vloženo 11. Listopad 2007 Autor Sdílet Vloženo 11. Listopad 2007 Použij starou ale učinnou metodu automechaniků staré školy. Vem dřevěnou tyčku, natoč motor a tou tyčkou si to odposlouchej. Je to krásně slyšet, vždycky se dotkneš toho místa které tě zajímá a uslyšíš kde to normálně šustí a kde to rachotí. Kdysi jsem také řešil divný zvuk a můj děd starý strojař přišel s tyčkou, párkrát přiložil a bylo to jasný... bylo to dynamo... éto tomu 30 godov nazád..... eto skoda 1000 MBG... :-) Tak to je fakt hustý... tohle musí někdo kdo už má velké zkušenosti... a hlavně tyčkou se poslouchaly písty.. nic víc.. dneska tu tyčku tam ani nikam nesrčíš.. Chce to velký zkušenosti, vědět jak co je slyšet... Ale rachotící ložisko bylo poznat naprosto jasně, takže oposlechnout si altík a některé přístupné příslušenství by se asi dalo...... Kryty sice sundáš, ale třeba k vodní pumpě se asi za chodu nedostaneš bez rizika že když ti tyčka sklouzne na řemen tak jí máš zaraženou v hlavě... :-) Jo dneska už nikoho takovýho nemám... to by ta tyčka musela být hodně dlouhá.... až tam nahoru.... Hned zítra to zkusím s tou tyčkou na altíku. doufám že si po zbytek tejne debudu vyndavat třísky z ucha Jinak moc děkuju za rady. dám vědět jak to dopadlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.