Přejít na obsah

Zvuk jako olejové čerpadlo


Doporučené příspěvky

Po sjezdu z dálnice, kterou jsem jel celou asi tak kolem 140km/h jsem uslyšel zvuk jako by zabíralo neustále čerpadlo na řízení. ale čerpadlo to není. zvuk se mění stejně jako otáčky motoru, a je slyšet zžetelně i do kokpitu. při otevřeném motoru se mi zdá že se to ozívá jako by od alternátoru, ale co by tam dělalo takovou paseku? voda se mi neztrácí, myslel jsem na vodní čerpalo. je to 1.6 s klima.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Po sjezdu z dálnice, kterou jsem jel celou asi tak kolem 140km/h jsem uslyšel zvuk jako by zabíralo neustále čerpadlo na řízení. ale čerpadlo to není. zvuk se mění stejně jako otáčky motoru, a je slyšet zžetelně i do kokpitu. při otevřeném motoru se mi zdá že se to ozívá jako by od alternátoru, ale co by tam dělalo takovou paseku? voda se mi neztrácí, myslel jsem na vodní čerpalo. je to 1.6 s klima.

no treba loziska alternatoru...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Po sjezdu z dálnice, kterou jsem jel celou asi tak kolem 140km/h jsem uslyšel zvuk jako by zabíralo neustále čerpadlo na řízení. ale čerpadlo to není. zvuk se mění stejně jako otáčky motoru, a je slyšet zžetelně i do kokpitu. při otevřeném motoru se mi zdá že se to ozívá jako by od alternátoru, ale co by tam dělalo takovou paseku? voda se mi neztrácí, myslel jsem na vodní čerpalo. je to 1.6 s klima.

no treba loziska alternatoru...

no to je to. jak to zjistit? nerad bych s tim zajel doservisu aby mi tam vyměnily půl motoru s tím že to bylo "nutné"

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Po sjezdu z dálnice, kterou jsem jel celou asi tak kolem 140km/h jsem uslyšel zvuk jako by zabíralo neustále čerpadlo na řízení. ale čerpadlo to není. zvuk se mění stejně jako otáčky motoru, a je slyšet zžetelně i do kokpitu. při otevřeném motoru se mi zdá že se to ozívá jako by od alternátoru, ale co by tam dělalo takovou paseku? voda se mi neztrácí, myslel jsem na vodní čerpalo. je to 1.6 s klima.

no treba loziska alternatoru...

no to je to. jak to zjistit? nerad bych s tim zajel doservisu aby mi tam vyměnily půl motoru s tím že to bylo "nutné"

Může to být více věcí.... třeba i clima compresor... když budeš chtít tak pošly SZ a podívím se ti na to a řeknu co je třeba

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Po sjezdu z dálnice, kterou jsem jel celou asi tak kolem 140km/h jsem uslyšel zvuk jako by zabíralo neustále čerpadlo na řízení. ale čerpadlo to není. zvuk se mění stejně jako otáčky motoru, a je slyšet zžetelně i do kokpitu. při otevřeném motoru se mi zdá že se to ozívá jako by od alternátoru, ale co by tam dělalo takovou paseku? voda se mi neztrácí, myslel jsem na vodní čerpalo. je to 1.6 s klima.

no treba loziska alternatoru...

no to je to. jak to zjistit? nerad bych s tim zajel doservisu aby mi tam vyměnily půl motoru s tím že to bylo "nutné"

Může to být více věcí.... třeba i clima compresor... když budeš chtít tak pošly SZ a podívím se ti na to a řeknu co je třeba

Klima to nebude. ať je zapnutá nebo ne ječí to pořád. Co to je SZ???

Děkuju

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Použij starou ale učinnou metodu automechaniků staré školy. Vem dřevěnou tyčku, natoč motor a tou tyčkou si to odposlouchej. Je to krásně slyšet, vždycky se dotkneš toho místa které tě zajímá a uslyšíš kde to normálně šustí a kde to rachotí. Kdysi jsem také řešil divný zvuk a můj děd starý strojař přišel s tyčkou, párkrát přiložil a bylo to jasný... bylo to dynamo... éto tomu 30 godov nazád..... eto skoda 1000 MBG... :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Po sjezdu z dálnice, kterou jsem jel celou asi tak kolem 140km/h jsem uslyšel zvuk jako by zabíralo neustále čerpadlo na řízení. ale čerpadlo to není. zvuk se mění stejně jako otáčky motoru, a je slyšet zžetelně i do kokpitu. při otevřeném motoru se mi zdá že se to ozívá jako by od alternátoru, ale co by tam dělalo takovou paseku? voda se mi neztrácí, myslel jsem na vodní čerpalo. je to 1.6 s klima.

no treba loziska alternatoru...

no to je to. jak to zjistit? nerad bych s tim zajel doservisu aby mi tam vyměnily půl motoru s tím že to bylo "nutné"

Může to být více věcí.... třeba i clima compresor... když budeš chtít tak pošly SZ a podívím se ti na to a řeknu co je třeba

Klima to nebude. ať je zapnutá nebo ne ječí to pořád. Co to je SZ???

Děkuju

SZ je soukromá zpráva....... nemyslel jsem přímo clima compresor ale volnoběžka s řemenící se otáčí stále i když je clima vypnutá ....víte pane...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Použij starou ale učinnou metodu automechaniků staré školy. Vem dřevěnou tyčku, natoč motor a tou tyčkou si to odposlouchej. Je to krásně slyšet, vždycky se dotkneš toho místa které tě zajímá a uslyšíš kde to normálně šustí a kde to rachotí. Kdysi jsem také řešil divný zvuk a můj děd starý strojař přišel s tyčkou, párkrát přiložil a bylo to jasný... bylo to dynamo... éto tomu 30 godov nazád..... eto skoda 1000 MBG... :-)

Tak to je fakt hustý... tohle musí někdo kdo už má velké zkušenosti... a hlavně tyčkou se poslouchaly písty.. nic víc.. dneska tu tyčku tam ani nikam nesrčíš..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Použij starou ale učinnou metodu automechaniků staré školy. Vem dřevěnou tyčku, natoč motor a tou tyčkou si to odposlouchej. Je to krásně slyšet, vždycky se dotkneš toho místa které tě zajímá a uslyšíš kde to normálně šustí a kde to rachotí. Kdysi jsem také řešil divný zvuk a můj děd starý strojař přišel s tyčkou, párkrát přiložil a bylo to jasný... bylo to dynamo... éto tomu 30 godov nazád..... eto skoda 1000 MBG... :-)

Tak to je fakt hustý... tohle musí někdo kdo už má velké zkušenosti... a hlavně tyčkou se poslouchaly písty.. nic víc.. dneska tu tyčku tam ani nikam nesrčíš..

Chce to velký zkušenosti, vědět jak co je slyšet... Ale rachotící ložisko bylo poznat naprosto jasně, takže oposlechnout si altík a některé přístupné příslušenství by se asi dalo...... Kryty sice sundáš, ale třeba k vodní pumpě se asi za chodu nedostaneš bez rizika že když ti tyčka sklouzne na řemen tak jí máš zaraženou v hlavě... :-) Jo dneska už nikoho takovýho nemám... to by ta tyčka musela být hodně dlouhá.... až tam nahoru.... ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Použij starou ale učinnou metodu automechaniků staré školy. Vem dřevěnou tyčku, natoč motor a tou tyčkou si to odposlouchej. Je to krásně slyšet, vždycky se dotkneš toho místa které tě zajímá a uslyšíš kde to normálně šustí a kde to rachotí. Kdysi jsem také řešil divný zvuk a můj děd starý strojař přišel s tyčkou, párkrát přiložil a bylo to jasný... bylo to dynamo... éto tomu 30 godov nazád..... eto skoda 1000 MBG... :-)

Tak to je fakt hustý... tohle musí někdo kdo už má velké zkušenosti... a hlavně tyčkou se poslouchaly písty.. nic víc.. dneska tu tyčku tam ani nikam nesrčíš..

Chce to velký zkušenosti, vědět jak co je slyšet... Ale rachotící ložisko bylo poznat naprosto jasně, takže oposlechnout si altík a některé přístupné příslušenství by se asi dalo...... Kryty sice sundáš, ale třeba k vodní pumpě se asi za chodu nedostaneš bez rizika že když ti tyčka sklouzne na řemen tak jí máš zaraženou v hlavě... :-) Jo dneska už nikoho takovýho nemám... to by ta tyčka musela být hodně dlouhá.... až tam nahoru.... ;)

Hned zítra to zkusím s tou tyčkou na altíku. doufám že si po zbytek tejne debudu vyndavat třísky z ucha :)

Jinak moc děkuju za rady. dám vědět jak to dopadlo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...