Komárek Vloženo 1. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 1. Prosinec 2007 Ahoj, chci se zeptat, kdy se mi vyplatí jako uživateli více naftový motor a kdy více benzinový? Myslím z hlediska častých zastávek při jízdě, vychladnutí motoru a časté znovuzahřívání motoru. ( je pravda, že při častém počtu studených startů a častém znovuzahřívání motoru se více vyplatí benzínový motor?) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 2. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 2. Prosinec 2007 nějak nerozumím tomu "vyplatí se". Co jako se má vyplatit ? Je-li to dotaz na provozní náklady, tak je to jednoduchej matematickej příklad. Nebo o co ti jde ? O životnost motoru ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
asua Vloženo 2. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 2. Prosinec 2007 Jedna se mu urcite o to, aby mu nekdo rekl jestli naftaka nebo benzina, kdyz bude vlastne popojizdet napr. po meste a casto startovat a s nedostatecne zahratym motorem zase vypinat. A taky by asi rad vedel vydrz motoru pri takovem rezimu studenych startu. Je mu asi jedno kolik km najede rocne (ono i popojizdenim se da najet rocne dost a pak by se zdalo ze je lepsi volba diesel nez benzin). Dle me je lepsi na takoveto jezdeni se studenym motorem benzin, ktery ale zase bude mit velkou spotrebu. U dieselu bude spotreba rapidne nizsi, ale zase bude temito starty trpet vice nez benzinak (pomaleji se zahriva a v zime hlavne baterka). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
blizard Vloženo 2. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 2. Prosinec 2007 jo, můj případ, jezdím do práce cca. 4 km takže denně 2 x 4 km; 3 x týdně cesta cca. 30 km, baterka to ale naštěstí v poho zvládá a to je v autí už 5-tým rokem. Je fakt, že v zimě to chce rukavice, neb na těch 4 km se to neohřeje ani o píď. Ale jinak si nemůžu stěžovat, je to první ropák co mám, ale nelituji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Komárek Vloženo 3. Prosinec 2007 Autor Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2007 Jedna se mu urcite o to, aby mu nekdo rekl jestli naftaka nebo benzina, kdyz bude vlastne popojizdet napr. po meste a casto startovat a s nedostatecne zahratym motorem zase vypinat. A taky by asi rad vedel vydrz motoru pri takovem rezimu studenych startu. Je mu asi jedno kolik km najede rocne (ono i popojizdenim se da najet rocne dost a pak by se zdalo ze je lepsi volba diesel nez benzin).Dle me je lepsi na takoveto jezdeni se studenym motorem benzin, ktery ale zase bude mit velkou spotrebu. U dieselu bude spotreba rapidne nizsi, ale zase bude temito starty trpet vice nez benzinak (pomaleji se zahriva a v zime hlavne baterka). Jsem rád, že mě alespoň někdo pochopil na poprvý. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rosta1.8 Vloženo 3. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2007 Ahoj, chci se zeptat, kdy se mi vyplatí jako uživateli více naftový motor a kdy více benzinový? Myslím z hlediska častých zastávek při jízdě, vychladnutí motoru a časté znovuzahřívání motoru.( je pravda, že při častém počtu studených startů a častém znovuzahřívání motoru se více vyplatí benzínový motor?) Na krátký cesty s častými starty určitě benzín.Diesel na to není stavěný, zbytečně mu to zkracuje životnost a studený má také vyšší spotřebu.Bude ti taky v autě zima, protože TDI netopí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Komárek Vloženo 3. Prosinec 2007 Autor Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2007 Na krátký cesty s častými starty určitě benzín.Diesel na to není stavěný, zbytečně mu to zkracuje životnost a studený má také vyšší spotřebu.Bude ti taky v autě zima, protože TDI netopí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
asua Vloženo 3. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2007 Na krátký cesty s častými starty určitě benzín.Diesel na to není stavěný, zbytečně mu to zkracuje životnost a studený má také vyšší spotřebu.Bude ti taky v autě zima, protože TDI netopí. Zase to neni az tak tragicke ze by ten diesel netopil, ale jak jsem uz psal, tak je dle me lepsi volba benzinak, ale za vetsi spotrebu. Mam firemniho benzina a svojeho naftaka a kazdy z nich potrebuje min. tak 3 km aby zacal topit. I kdyz jedu s mojim kratsi trasu tak mi zatim zima nebyla (myslim tim tak min. 10 km nekde ve meste - motor sice nezahraty ale v aute teplo). Klidne bych mu i doporucil naftaka - podle toho na jaky casovy interval to auto chce a kolik asi s nim za tu dobu najede. A kdyz srovnam spotrebu u 1.4 benzinu (denne popojizdky ve meste) a naftak 2.0 (mereno tehdy jen ve meste) tak benzinak bere soustavne 10-11l a naftak tehdy vzal kolem 7l (jinak dlouhodobou mam nekde pod (u) 6 l)! Je to rozdil cca az 4 l na 100 km. A to uz je dost velky rozdil! Kazdy si spocita kolik na 100 km usetri korun. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rosta1.8 Vloženo 3. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2007 Zase to neni az tak tragicke ze by ten diesel netopil, ale jak jsem uz psal, tak je dle me lepsi volba benzinak, ale za vetsi spotrebu. Mam firemniho benzina a svojeho naftaka a kazdy z nich potrebuje min. tak 3 km aby zacal topit. I kdyz jedu s mojim kratsi trasu tak mi zatim zima nebyla (myslim tim tak min. 10 km nekde ve meste - motor sice nezahraty ale v aute teplo). Klidne bych mu i doporucil naftaka - podle toho na jaky casovy interval to auto chce a kolik asi s nim za tu dobu najede. A kdyz srovnam spotrebu u 1.4 benzinu (denne popojizdky ve meste) a naftak 2.0 (mereno tehdy jen ve meste) tak benzinak bere soustavne 10-11l a naftak tehdy vzal kolem 7l (jinak dlouhodobou mam nekde pod (u) 6 l)! Je to rozdil cca az 4 l na 100 km. A to uz je dost velky rozdil! Kazdy si spocita kolik na 100 km usetri korun. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Samozřejmě záleží co si kdo představuje pod pojmem krátká jízda po městě.Já když ujedu po našem městečku 7 km se 4čtyřmi zastávkami tak si o topení od TDI můžu nechat zdát.Jízda po větším městě s najetím víc jak 10 km je i v TDI komfortní to je pravda. Motoru s to ale asi moc nelíbí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 3. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2007 to nechápu, mě teda do 3km topí... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rosta1.8 Vloženo 3. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2007 to nechápu, mě teda do 3km topí... Jednoduše, když ujedu 2,5 km na 20 minut zastavím a zase popojedu, tak to moc netopí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Komárek Vloženo 3. Prosinec 2007 Autor Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2007 Jednoduše, když ujedu 2,5 km na 20 minut zastavím a zase popojedu, tak to moc netopí. Asi tak sem to i myslel, když sem to téma zakládal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Komárek Vloženo 3. Prosinec 2007 Autor Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2007 Nechci si kupovat žádný další auto, jenom mě to zajímá ze zvědavosti.. Protože někde jsem četl, že pro diesel je lepší když běží třeba celej den v kuse, než když se často startuje a vypíná... atd. atd.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Beda Vloženo 3. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2007 Asi tak sem to i myslel, když sem to téma zakládal jenze to bude stejny i u benzinu. Mam to vyzkouseny a ta spotreba este ze jsem to neplatil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 3. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2007 ty vole, naftovej motor se vyplatí kdykoliv... zeptej se Lukeho! :D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 3. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2007 (editace) chacháááááááá a k tomu ještě nejlíp milion smajlíků víc snad netřeba komentovat Editováno: 3. Prosinec 2007, autor: Luke288 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
asua Vloženo 3. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2007 Jednoduše, když ujedu 2,5 km na 20 minut zastavím a zase popojedu, tak to moc netopí. No jo, ale v tom pripade mas uplne jedno jestli mas pod kapotou benzin nebo naftu, jelikoz se nezahreje ani jeden a trpet budou oba vice ale asi ten diesel. I kdyz pri dnesnich kvalitach oleju by to ani nemuselo byt tak tragicke! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 3. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2007 hlavně při tomhle způsobu použití se asi diesel v žádným směru nevyplatí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
asua Vloženo 3. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2007 hlavně při tomhle způsobu použití se asi diesel v žádným směru nevyplatí Asi ne, to mas pravdu, ale podle me i tak by mel mit mensi spotrebu dieslacek nez pri stejnem provozu benzinak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 3. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2007 to i podle mě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Komárek Vloženo 4. Prosinec 2007 Autor Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2007 to i podle mě Spotřebu jo, to je jasný! Ale jde o to, který z nich při takovémhle způsobu používání odejde dřív? (pro doplnění) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 4. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2007 podle mě nafta... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
asua Vloženo 4. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2007 Podle me taky nafta pujde do kytek drive! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Komárek Vloženo 4. Prosinec 2007 Autor Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2007 Hlavně mi příde, že benzín už je prostě od výroby stavěnej na drastický zacházení Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.