Únor 4, 200817 r Tak tomohle se rika nabidka, proc neco takoveho neni u nas : http://www.briskoda.net/forums/performance...-package/91893/
Únor 4, 200817 r Myslíte že by bylo moc složité/drahé provést upgrade motoru na hodnoty které má OOOO TT 165kW? Myslím provést komplet přestavbu všech výkonnějších dílů což by mělo být asi turbo, intercoler, sání, svody, ŘJ. Nebo tam jsou i jiné mechanické díly jako klika, vačky atd. ?
Únor 4, 200817 r Myslíte že by bylo moc složité/drahé provést upgrade motoru na hodnoty které má OOOO TT 165kW? Myslím provést komplet přestavbu všech výkonnějších dílů což by mělo být asi turbo, intercoler, sání, svody, ŘJ. Nebo tam jsou i jiné mechanické díly jako klika, vačky atd. ? Vzhledem k tomu, ze me napada jeden uzivatel, kterej tuto prestavbu ma, tak mu reknu az bude online jestli by se Ti vyjadril
Únor 4, 200817 r Napadaj mě jen 4změny, co by to mohlo mít. 132kw má KKK K03 turbo, 165kw má KKK K04 turbo, který padne jak na svody, tak na první díl výfuku bez změny. Pak software. Dál 4barovej regulátor tlaku paliva. 132kw má jen 3barovej. No a možná vstřiky. Nic jinýho mě nenapadá.
Únor 4, 200817 r Napadaj mě jen 4změny, co by to mohlo mít. 132kw má KKK K03 turbo, 165kw má KKK K04 turbo, který padne jak na svody, tak na první díl výfuku bez změny. Pak software. Dál 4barovej regulátor tlaku paliva. 132kw má jen 3barovej. No a možná vstřiky. Nic jinýho mě nenapadá. Podle me vstriky urcite, jinak tam bude spousta vzduchu, ale malo paliva a bude to na .....
Únor 4, 200817 r A je realna prestavba AGU na to OOOO TT 165kW? Nasli by sa v lete nadsenci ktory by sa boli ochotny v lete zorganizovat a za "flasku domacej" sa podielat na prestavbe? najprv som chcel prestavovat na RS ale ak je realne aj to TT tak preco nie Ved 160Kw je viac ako 130
Únor 4, 200817 r Napadaj mě jen 4změny, co by to mohlo mít. 132kw má KKK K03 turbo, 165kw má KKK K04 turbo, který padne jak na svody, tak na první díl výfuku bez změny. Pak software. Dál 4barovej regulátor tlaku paliva. 132kw má jen 3barovej. No a možná vstřiky. Nic jinýho mě nenapadá. Vstřiky né - 110 i 125 i 132 i 165 jsou stejné
Únor 4, 200817 r Autor Vstřiky né - 110 i 125 i 132 i 165 jsou stejné turbo K04 padne na RS? bez úprav? kolik se deá sehnat nový T?
Únor 4, 200817 r Autor a co dát kované písty, ojnici, a pustit tam nitro, to budou sprinty se zvýšeným výkonem o cca 50 - 100 koní rychlejší jo a třeba taky kuličkový turbo Upraveno Únor 4, 200817 r od HONZA83
Únor 4, 200817 r Teda to sou problémy - do toho bych nikdy nešel - AGU na AUQ nebo na TT. A proč né, kdo se chce pořádně svézt tak to pro něj určitě bude mít význam. Pořát lepší než cpát šílenou kasu třeba do laděného výfuku, intercoleru, rizikového chiptuningu a dalšího dastlení. Toto je snad jediná uprava co bych na svém RS byl ochotný podstoupit, tzn. že vyměnit určité sériové díly a sériové díly výkonnější. Samozřejmě ovšem cena by byla rozhodující. A navíc všechny tady ty vaše upravené RSka by takový sériový Leon Cupra, S3 nebo TT spolklo jako nic (nehledě na to že tento jejich motor jde pak dále hravě vyladit na 180 až 190 kW). Upraveno Únor 4, 200817 r od Miki RS
Únor 4, 200817 r turbo K04 padne na RS? bez úprav? kolik se deá sehnat nový T? Je jiná příruba na vejfuk ( stejnej průměr, ale jinej počet šroubů ), cena slušnýho se pohybuje okolo 10 tis.
Únor 4, 200817 r Je jiná příruba na vejfuk ( stejnej průměr, ale jinej počet šroubů ), cena slušnýho se pohybuje okolo 10 tis. ee, výstup na výfuk je stejnej. Sem se omylem podíval na verzi pro S4, tam je výstup z turba trošku jinej než ve verzi pro motor 1,8T. Takže to padne i na výfuk
Únor 4, 200817 r A proč né, kdo se chce pořádně svézt tak to pro něj určitě bude mít význam. Pořát lepší než cpát šílenou kasu třeba do laděného výfuku, intercoleru, rizikového chiptuningu a dalšího dastlení. Toto je snad jediná uprava co bych na svém RS byl ochotný podstoupit, tzn. že vyměnit určité sériové díly a sériové díly výkonnější. Samozřejmě ovšem cena by byla rozhodující. A navíc všechny tady ty vaše upravené RSka by takový sériový Leon Cupra, S3 nebo TT spolklo jako nic (nehledě na to že tento jejich motor jde pak dále hravě vyladit na 180 až 190 kW). Záleží na tom, co od auta chceš a kolik do něj pustíš. I "blbý" RSko se dá vyladit na 190 kW, ale i na 260 kW, alei víc - nejvíc sem viděl AUQ na 560PS. No a pokud autu nedáš pořádnej vejfuk a filtr a vstřiky a cooler a dobrej čip - tak se ti i o 180 kW může jenom zdát.
Únor 4, 200817 r A proč né, kdo se chce pořádně svézt tak to pro něj určitě bude mít význam. Pořát lepší než cpát šílenou kasu třeba do laděného výfuku, intercoleru, rizikového chiptuningu a dalšího dastlení. Toto je snad jediná uprava co bych na svém RS byl ochotný podstoupit, tzn. že vyměnit určité sériové díly a sériové díly výkonnější. Samozřejmě ovšem cena by byla rozhodující. A navíc všechny tady ty vaše upravené RSka by takový sériový Leon Cupra, S3 nebo TT spolklo jako nic (nehledě na to že tento jejich motor jde pak dále hravě vyladit na 180 až 190 kW). Jezis o to tu prece vubec nejde ne ? Takovyhle reci fakt zeru. To j jako kdyz reknu ty tvoje TT, S3, nebo Leona Cupru spolkne R8micka od audi jako nic. Proste stupidni kecy o nicem. Tady de o to, ze z toho motoru muzes dostat o neco vic nez v nem mas ted a cest je nekolik. At uz vymena turba, svodu, vyfuku atd nebo treba jen chip. Jen tak mimochodem, kdyz uz bys predelal to turbo na K04-23, tak stejne musis vymenit vejfuck, stejne budes muset upravit data v RJ a stejne tak budes muset udelat nejakej FMIC protoze jinak to neuchladis s tim co RS ma. Takze s hloupymi recmi o šilene kase bych brzdil. Tolik k tematu Upraveno Únor 4, 200817 r od MichalF
Únor 4, 200817 r Jezis o to tu prece vubec nejde ne ? Takovyhle reci fakt zeru. To j jako kdyz reknu ty tvoje TT, S3, nebo Leona Cupru spolkne R8micka od audi jako nic. Proste stupidni kecy o nicem. Tady de o to, ze z toho motoru muzes dostat o neco vic nez v nem mas ted a cest je nekolik. At uz vymena turba, svodu, vyfuku atd nebo treba jen chip. Jen tak mimochodem, kdyz uz bys predelal to turbo na K04-23, tak stejne musis vymenit vejfuck, stejne budes muset upravit data v RJ a stejne tak budes muset udelat nejakej FMIC protoze jinak to neuchladis s tim co RS ma. Takze tolik k tematu JJJ
Únor 4, 200817 r dotaz k vyfucku.... za turbem je uplne fuk co tam je za rouru JE TAK? neni? kdyby to mohlo jen s trubkou tak by to normalka salpalo...cim mensi odpor za turbem tim lip...???? Skodiku co? dik za reakce
Únor 4, 200817 r Autor dotaz k vyfucku.... za turbem je uplne fuk co tam je za rouru JE TAK? neni? kdyby to mohlo jen s trubkou tak by to normalka salpalo...cim mensi odpor za turbem tim lip...???? Skodiku co?dik za reakce teoreticky roura ano, ale máš tam lambdu, která někam patří a když ji tam nedáš, tak ti může třeba svítit kontrolka ECU a padat do nouzáku - třeba
Únor 4, 200817 r dotaz k vyfucku.... za turbem je uplne fuk co tam je za rouru JE TAK? neni? kdyby to mohlo jen s trubkou tak by to normalka salpalo...cim mensi odpor za turbem tim lip...???? Skodiku co?dik za reakce Ty potřebuješ hlavně dostat ty plyny co nejrychleji pryč.Není to tak jedno co tam je za průměr výfuku,naopak,když tam dáš nějakou 50mm trubku,tak to pojede hůř,protože ti ten výfuk bude sloužit jako restriktor. Jinak u toho výfuku taky záleží na velikosti úhlu ohybů,čim méně odporů jako je katalyzátor apod. tim lépe.... Viděl jsem už několik "polozávodních" aut na sprinty a u těch měli výfuk ca 0,5m dlouhej za turbem vyvedenej pod auto a tím to končilo Ale to asi nebude využitelné v normálním provozu :-))
Únor 4, 200817 r jj to sem si myslel...u atmosfer je to asi jiny tam musi nejaka zpetna vazba logicky byt. jinak ja mam lambdu jen jednu nastesti...kat uz jde pryc:-) uslysim zvuk...a uvidim jestli oddelat stred treba jeste. Docela mam strach ze uz tak mi bude litat plamen z laufu:-) nejlepsi by byly asi lesteny svody:-) jinak btw se mi libi vyfuk co maji imprezy gt...tak mozna zkusim jeden uzmout nekde:-) jako koncovy tlemic. vyfuk z RS asi nema smysl co?
Únor 4, 200817 r A proč né, kdo se chce pořádně svézt tak to pro něj určitě bude mít význam. Pořát lepší než cpát šílenou kasu třeba do laděného výfuku, intercoleru, rizikového chiptuningu a dalšího dastlení. Toto je snad jediná uprava co bych na svém RS byl ochotný podstoupit, tzn. že vyměnit určité sériové díly a sériové díly výkonnější. Samozřejmě ovšem cena by byla rozhodující. A navíc všechny tady ty vaše upravené RSka by takový sériový Leon Cupra, S3 nebo TT spolklo jako nic (nehledě na to že tento jejich motor jde pak dále hravě vyladit na 180 až 190 kW). vieš škodik to myslel ako vtip ja som sa najprv aj zlakol ze co to napisal, ale po precitani druheho topicu mi to doslo. Aby si bol v obraze tak on ties preraba AGU A vy ho zas neukamenujte . Mam otazku na michala R8micka je 1,8T?
Únor 4, 200817 r vieš škodik to myslel ako vtip ja som sa najprv aj zlakol ze co to napisal, ale po precitani druheho topicu mi to doslo. Aby si bol v obraze tak on ties preraba AGU A vy ho zas neukamenujte . Mam otazku na michala R8micka je 1,8T? No jasne takova ... lehce prevrtana :D
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.