Přejít na obsah

CIMBU MOTORSPORT


HONZA83

Doporučené příspěvky

Myslíte že by bylo moc složité/drahé provést upgrade motoru na hodnoty které má OOOO TT 165kW? Myslím provést komplet přestavbu všech výkonnějších dílů což by mělo být asi turbo, intercoler, sání, svody, ŘJ. Nebo tam jsou i jiné mechanické díly jako klika, vačky atd. ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Myslíte že by bylo moc složité/drahé provést upgrade motoru na hodnoty které má OOOO TT 165kW? Myslím provést komplet přestavbu všech výkonnějších dílů což by mělo být asi turbo, intercoler, sání, svody, ŘJ. Nebo tam jsou i jiné mechanické díly jako klika, vačky atd. ?

Vzhledem k tomu, ze me napada jeden uzivatel, kterej tuto prestavbu ma, tak mu reknu az bude online jestli by se Ti vyjadril ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Napadaj mě jen 4změny, co by to mohlo mít. 132kw má KKK K03 turbo, 165kw má KKK K04 turbo, který padne jak na svody, tak na první díl výfuku bez změny. Pak software. Dál 4barovej regulátor tlaku paliva. 132kw má jen 3barovej. No a možná vstřiky. Nic jinýho mě nenapadá.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Napadaj mě jen 4změny, co by to mohlo mít. 132kw má KKK K03 turbo, 165kw má KKK K04 turbo, který padne jak na svody, tak na první díl výfuku bez změny. Pak software. Dál 4barovej regulátor tlaku paliva. 132kw má jen 3barovej. No a možná vstřiky. Nic jinýho mě nenapadá.

Podle me vstriky urcite, jinak tam bude spousta vzduchu, ale malo paliva a bude to na .....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A je realna prestavba AGU na to OOOO TT 165kW? Nasli by sa v lete nadsenci ktory by sa boli ochotny v lete zorganizovat a za "flasku domacej" sa podielat na prestavbe? najprv som chcel prestavovat na RS ale ak je realne aj to TT tak preco nie :) Ved 160Kw je viac ako 130 :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Napadaj mě jen 4změny, co by to mohlo mít. 132kw má KKK K03 turbo, 165kw má KKK K04 turbo, který padne jak na svody, tak na první díl výfuku bez změny. Pak software. Dál 4barovej regulátor tlaku paliva. 132kw má jen 3barovej. No a možná vstřiky. Nic jinýho mě nenapadá.

Vstřiky né - 110 i 125 i 132 i 165 jsou stejné

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Teda to sou problémy - do toho bych nikdy nešel - AGU na AUQ nebo na TT. :wallbash::wallbash::wallbash::wallbash::wallbash:

A proč né, kdo se chce pořádně svézt tak to pro něj určitě bude mít význam. Pořát lepší než cpát šílenou kasu třeba do laděného výfuku, intercoleru, rizikového chiptuningu a dalšího dastlení. Toto je snad jediná uprava co bych na svém RS byl ochotný podstoupit, tzn. že vyměnit určité sériové díly a sériové díly výkonnější. Samozřejmě ovšem cena by byla rozhodující. A navíc všechny tady ty vaše upravené RSka by takový sériový Leon Cupra, S3 nebo TT spolklo jako nic (nehledě na to že tento jejich motor jde pak dále hravě vyladit na 180 až 190 kW).

Editováno: , autor: Miki RS
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je jiná příruba na vejfuk ( stejnej průměr, ale jinej počet šroubů ), cena slušnýho se pohybuje okolo 10 tis.

ee, výstup na výfuk je stejnej. Sem se omylem podíval na verzi pro S4, tam je výstup z turba trošku jinej než ve verzi pro motor 1,8T. Takže to padne i na výfuk :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A proč né, kdo se chce pořádně svézt tak to pro něj určitě bude mít význam. Pořát lepší než cpát šílenou kasu třeba do laděného výfuku, intercoleru, rizikového chiptuningu a dalšího dastlení. Toto je snad jediná uprava co bych na svém RS byl ochotný podstoupit, tzn. že vyměnit určité sériové díly a sériové díly výkonnější. Samozřejmě ovšem cena by byla rozhodující. A navíc všechny tady ty vaše upravené RSka by takový sériový Leon Cupra, S3 nebo TT spolklo jako nic (nehledě na to že tento jejich motor jde pak dále hravě vyladit na 180 až 190 kW).

Záleží na tom, co od auta chceš a kolik do něj pustíš. I "blbý" RSko se dá vyladit na 190 kW, ale i na 260 kW, alei víc - nejvíc sem viděl AUQ na 560PS. No a pokud autu nedáš pořádnej vejfuk a filtr a vstřiky a cooler a dobrej čip - tak se ti i o 180 kW může jenom zdát.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A proč né, kdo se chce pořádně svézt tak to pro něj určitě bude mít význam. Pořát lepší než cpát šílenou kasu třeba do laděného výfuku, intercoleru, rizikového chiptuningu a dalšího dastlení. Toto je snad jediná uprava co bych na svém RS byl ochotný podstoupit, tzn. že vyměnit určité sériové díly a sériové díly výkonnější. Samozřejmě ovšem cena by byla rozhodující. A navíc všechny tady ty vaše upravené RSka by takový sériový Leon Cupra, S3 nebo TT spolklo jako nic (nehledě na to že tento jejich motor jde pak dále hravě vyladit na 180 až 190 kW).

Jezis o to tu prece vubec nejde ne ? Takovyhle reci fakt zeru. To j jako kdyz reknu ty tvoje TT, S3, nebo Leona Cupru spolkne R8micka od audi jako nic. Proste stupidni kecy o nicem. Tady de o to, ze z toho motoru muzes dostat o neco vic nez v nem mas ted a cest je nekolik. At uz vymena turba, svodu, vyfuku atd nebo treba jen chip.

Jen tak mimochodem, kdyz uz bys predelal to turbo na K04-23, tak stejne musis vymenit vejfuck, stejne budes muset upravit data v RJ a stejne tak budes muset udelat nejakej FMIC protoze jinak to neuchladis s tim co RS ma. Takze s hloupymi recmi o šilene kase bych brzdil. Tolik k tematu ;)

Editováno: , autor: MichalF
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jezis o to tu prece vubec nejde ne ? Takovyhle reci fakt zeru. To j jako kdyz reknu ty tvoje TT, S3, nebo Leona Cupru spolkne R8micka od audi jako nic. Proste stupidni kecy o nicem. Tady de o to, ze z toho motoru muzes dostat o neco vic nez v nem mas ted a cest je nekolik. At uz vymena turba, svodu, vyfuku atd nebo treba jen chip.

Jen tak mimochodem, kdyz uz bys predelal to turbo na K04-23, tak stejne musis vymenit vejfuck, stejne budes muset upravit data v RJ a stejne tak budes muset udelat nejakej FMIC protoze jinak to neuchladis s tim co RS ma. Takze tolik k tematu ;)

JJJ :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

dotaz k vyfucku.... za turbem je uplne fuk co tam je za rouru JE TAK? neni? kdyby to mohlo jen s trubkou tak by to normalka salpalo...cim mensi odpor za turbem tim lip...???? Skodiku co?

dik za reakce

teoreticky roura ano, ale máš tam lambdu, která někam patří a když ji tam nedáš, tak ti může třeba svítit kontrolka ECU a padat do nouzáku - třeba

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

dotaz k vyfucku.... za turbem je uplne fuk co tam je za rouru JE TAK? neni? kdyby to mohlo jen s trubkou tak by to normalka salpalo...cim mensi odpor za turbem tim lip...???? Skodiku co?

dik za reakce

Ty potřebuješ hlavně dostat ty plyny co nejrychleji pryč.Není to tak jedno co tam je za průměr výfuku,naopak,když tam dáš nějakou 50mm trubku,tak to pojede hůř,protože ti ten výfuk bude sloužit jako restriktor.

Jinak u toho výfuku taky záleží na velikosti úhlu ohybů,čim méně odporů jako je katalyzátor apod. tim lépe....

Viděl jsem už několik "polozávodních" aut na sprinty a u těch měli výfuk ca 0,5m dlouhej za turbem vyvedenej pod auto a tím to končilo :)

Ale to asi nebude využitelné v normálním provozu :-))

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jj to sem si myslel...u atmosfer je to asi jiny tam musi nejaka zpetna vazba logicky byt.

jinak ja mam lambdu jen jednu nastesti...kat uz jde pryc:-) uslysim zvuk...a uvidim jestli oddelat stred treba jeste. Docela mam strach ze uz tak mi bude litat plamen z laufu:-)

nejlepsi by byly asi lesteny svody:-) jinak btw se mi libi vyfuk co maji imprezy gt...tak mozna zkusim jeden uzmout nekde:-) jako koncovy tlemic.

vyfuk z RS asi nema smysl co?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A proč né, kdo se chce pořádně svézt tak to pro něj určitě bude mít význam. Pořát lepší než cpát šílenou kasu třeba do laděného výfuku, intercoleru, rizikového chiptuningu a dalšího dastlení. Toto je snad jediná uprava co bych na svém RS byl ochotný podstoupit, tzn. že vyměnit určité sériové díly a sériové díly výkonnější. Samozřejmě ovšem cena by byla rozhodující. A navíc všechny tady ty vaše upravené RSka by takový sériový Leon Cupra, S3 nebo TT spolklo jako nic (nehledě na to že tento jejich motor jde pak dále hravě vyladit na 180 až 190 kW).

vieš škodik to myslel ako vtip :) ja som sa najprv aj zlakol ze co to napisal, ale po precitani druheho topicu mi to doslo. Aby si bol v obraze tak on ties preraba AGU :) A vy ho zas neukamenujte :aggressive: . Mam otazku na michala R8micka je 1,8T? ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

vieš škodik to myslel ako vtip :) ja som sa najprv aj zlakol ze co to napisal, ale po precitani druheho topicu mi to doslo. Aby si bol v obraze tak on ties preraba AGU :) A vy ho zas neukamenujte :aggressive: . Mam otazku na michala R8micka je 1,8T? ;)

No jasne ;) takova ... lehce prevrtana :D :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...