Březen 3, 200817 r prijed k nam na brzdu a budes to vedet presne z plzne to mas kousekwww.mereni-vykonu.cz Je zatim porad ta cena jen 800,- bez DPH jak si psal na chipforu ?
Březen 4, 200817 r Autor DALSI SRAZ ??? - http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...mp;#entry700217 bral bych toho 23.3., takže doufám, že to vyjde!!
Březen 4, 200817 r Je zatim porad ta cena jen 800,- bez DPH jak si psal na chipforu ? Aha koukam ze uz mas inzerat s sekci Bazar takze netreba odpoved...
Březen 5, 200817 r Autor Aha koukam ze uz mas inzerat s sekci Bazar takze netreba odpoved... a nakolik se dá tomu měření na brzdě věřit?
Březen 5, 200817 r a nakolik se dá tomu měření na brzdě věřit? Jak to myslis ? No je to rozhodne presnejsi nez nejake mereni VAG-COM + Kpower apod. Myslim, ze nejaka odchylka tam byt muze, ale je to hodne male %. Kazdopadne poslu sem Mvoleska at ti to pisne
Březen 5, 200817 r Autor Jak to myslis ? No je to rozhodne presnejsi nez nejake mereni VAG-COM + Kpower apod. Myslim, ze nejaka odchylka tam byt muze, ale je to hodne male %. Kazdopadne poslu sem Mvoleska at ti to pisne asi máš recht, mluvil jsem s člověkem co brzdí v Děčíně a řikal něco o +-5% odchylce, tak nějak, a když už teda vezmu např. sérii s 132kw +-5%, tak vyjde 138.6kw, 125.4kw, což je docela velkej rozdíl když chceš zjistit kolik to má po čipu, tak tě to docela může zmást, nejlepší asi je změřit před a potom po čipu, jenže měřit za totožných podmínek je problém, myslim třeba tlak a teplota venkovního okolí, takže bych tu přesnost 5% taky bral s rezervou, Upraveno Březen 5, 200817 r od HONZA83
Březen 5, 200817 r asi máš recht, mluvil jsem s člověkem co brzdí v Děčíně a řikal něco o +-5% odchylce, tak nějak, a když už teda vezmu např. sérii s 132kw +-5%, tak vyjde 138.6kw, 125.4kw, což je docela velkej rozdíl když chceš zjistit kolik to má po čipu, tak tě to docela může zmást, nejlepší asi je změřit před a potom po čipu, jenže měřit za totožných podmínek je problém, myslim třeba tlak a teplota venkovního okolí, takže bych tu přesnost 5% taky bral s rezervou, No kazdopadne ja osobne si myslim,ze to bude treba MAX +-5% a kdyz uz,tak spis, -,nez +. Myslim,ze tak optimalni odchylka bude 1-2% coz mas do nejakych 3kW,a to se da snest.. Upraveno Březen 5, 200817 r od Martyp
Březen 5, 200817 r asi máš recht, mluvil jsem s člověkem co brzdí v Děčíně a řikal něco o +-5% odchylce, tak nějak, a když už teda vezmu např. sérii s 132kw +-5%, tak vyjde 138.6kw, 125.4kw, což je docela velkej rozdíl když chceš zjistit kolik to má po čipu, tak tě to docela může zmást, nejlepší asi je změřit před a potom po čipu, jenže měřit za totožných podmínek je problém, myslim třeba tlak a teplota venkovního okolí, takže bych tu přesnost 5% taky bral s rezervou, Ber to tak ze brzda ma minimalni odchylku oproti nepresnymu a hodne orientacnimu K-Poweru,..
Březen 5, 200817 r Autor Ber to tak ze brzda ma minimalni odchylku oproti nepresnymu a hodne orientacnimu K-Poweru,.. zajímá mě teda když píchnu kabel do zásuvky a pojedu to projet, tak krouťák co naměří Kpower je taky nepřesný? to by snad mohlo souhlasit nee?
Březen 5, 200817 r zajímá mě teda když píchnu kabel do zásuvky a pojedu to projet, tak krouťák co naměří Kpower je taky nepřesný? to by snad mohlo souhlasit nee? ...merini s K-Powerwm je hodne orientacni zalezi na podminkach a jestli vse spravne nastavis vahu apd... muzes se podivat na chipforum co kluci namerili a co jim pak v realu hodne presna brzda -Maha LPS 3000 jim namerila uplne jine hodnoty... jeste ten kroutak by tak mohl souhlasit ale moc bych tomu nedaval.. Upraveno Březen 5, 200817 r od JasteR
Březen 5, 200817 r Jojo Jaster ma pravdu, K-Power je oproti klasa valcove brzde hodne nepresnej. Vypocitava ten vykon a kroutak podle spousty velicin, takze staci nejet na naproste rovince a jet treba jen malinko do kopce nebo z kopce nebo zadat nepresne aktualni hmotnost auta a ty cisla jsou uplne jinde nez realita
Březen 5, 200817 r Autor ...merini s K-Powerwm je hodne orientacni zalezi na podminkach a jestli vse spravne nastavis vahu apd... muzes se podivat na chipforum co kluci namerili a co jim pak v realu hodne presna brzda -Maha LPS 3000 jim namerila uplne jine hodnoty... jeste ten kroutak by tak mohl souhlasit ale moc bych tomu nedaval.. tak když naměřim Nm, tak pak se z toho vypočte i kW: Vzorec pro výpočet výkonu zjištěný na motorové brzdě (nevim nevim): P = (Mt . n)/9 549,3 P = výkon v kW Mt = točivý moment v Nm n = otáčky motoru za min. Upraveno Březen 5, 200817 r od HONZA83
Březen 5, 200817 r tak když naměřim Nm, tak pak se z toho vypočte i kW:Vzorec pro výpočet výkonu zjištěný na motorové brzdě (nevim nevim): P = (Mt . n)/9 549,3 P = výkon v kW Mt = točivý moment v Nm n = otáčky motoru za min. Hele tak si to nech zmerit a uvidis co ti vyleze ale podle me to nema skorozadnou vypovidajici hodnotu..
Březen 5, 200817 r Autor Hele tak si to nech zmerit a uvidis co ti vyleze ale podle me to nema skorozadnou vypovidajici hodnotu.. snad někdy
Březen 5, 200817 r Presnost brzdy zalezi na hodne vecech asi nejvetsi vliv nato ma obsluha, vykon merime v konich a na setiny Od doby co mame brzdu jsem uz nabrzdil hodne aut, a co se seriovek tyce vzdy to odpovida +- vykonu co udava vyrobce FOCUS TDDI udavano vyrobcem 90 namereno 88 Felicia 1.3i udavano vyrobcem, 68 namereno 67,5 Octavia II TDI udavano vyrobcem 105 namereno 116 po cipu 153 IBIZA 1.8T udavano vyrobcem 156 po cipu nemereno 178 mercedes C220cdi udavano vyrobcem 147 namereno 147 s powerboxem nemereno 167 udaje sypu z hlavy tak mozna sem se nekde trochu sek a na desetiny si to nepamatuju na vykon ma vliv i atmosferickej tlak (ten snimame cidlem a automaticky vykon podle toho prepocitavame), teplota okoli ma vliv hlavne na turbo motory, jinak pred autem mame vetrak s ucinosti 20000M3 za h takze chlazeni dostatecne kdo by se chtel objednat na mereni at mi cikne 608964329 vic na nasem webu Upraveno Březen 5, 200817 r od mvolesko
Březen 6, 200817 r Autor Presnost brzdy zalezi na hodne vecech asi nejvetsi vliv nato ma obsluha, vykon merime v konich a na setiny Od doby co mame brzdu jsem uz nabrzdil hodne aut, a co se seriovek tyce vzdy to odpovida +- vykonu co udava vyrobce FOCUS TDDI udavano vyrobcem 90 namereno 88 Felicia 1.3i udavano vyrobcem, 68 namereno 67,5 Octavia II TDI udavano vyrobcem 105 namereno 116 po cipu 153 IBIZA 1.8T udavano vyrobcem 156 po cipu nemereno 178 mercedes C220cdi udavano vyrobcem 147 namereno 147 s powerboxem nemereno 167 udaje sypu z hlavy tak mozna sem se nekde trochu sek a na desetiny si to nepamatuju na vykon ma vliv i atmosferickej tlak (ten snimame cidlem a automaticky vykon podle toho prepocitavame), teplota okoli ma vliv hlavne na turbo motory, jinak pred autem mame vetrak s ucinosti 20000M3 za h takze chlazeni dostatecne kdo by se chtel objednat na mereni at mi cikne 608964329 vic na nasem webu jo jo, díky za info, co takhle se hromadně domluvit a třeba dostaneme nějakou slevičku
Březen 6, 200817 r Ono tam momentalne uz jedna slevicka probiha pokud vim, tech 800Kc tam take nebude vecne
Březen 6, 200817 r jj cena 800Kc je asi minimalne unosna z provoznich nakladu, jinak hromadny mereni neni spatnej napad ale nevim jestli budete mit cas a chut na sebe cekat prece jenom ukurtovat auto poradne nakou dobu trva, auta s vykonem pres 250 koni muzou dosahovat na brzde i 280kmh tacho, takze se vse musi delat poradne a s jistotou
Březen 6, 200817 r Autor jj cena 800Kc je asi minimalne unosna z provoznich nakladu, jinak hromadny mereni neni spatnej napad ale nevim jestli budete mit cas a chut na sebe cekat prece jenom ukurtovat auto poradne nakou dobu trva, auta s vykonem pres 250 koni muzou dosahovat na brzde i 280kmh tacho, takze se vse musi delat poradne a s jistotou já bych si klidně počkal, a co ostatní? tak se zastav v mimoni 22.3. na pokec Upraveno Březen 6, 200817 r od HONZA83
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.