Přejít na obsah

CIMBU MOTORSPORT


HONZA83

Doporučené příspěvky

Jak to myslis ? No je to rozhodne presnejsi nez nejake mereni VAG-COM + Kpower apod. Myslim, ze nejaka odchylka tam byt muze, ale je to hodne male %. Kazdopadne poslu sem Mvoleska at ti to pisne ;)

asi máš recht, mluvil jsem s člověkem co brzdí v Děčíně a řikal něco o +-5% odchylce, tak nějak, a když už teda vezmu např. sérii s 132kw +-5%, tak vyjde 138.6kw, 125.4kw, což je docela velkej rozdíl když chceš zjistit kolik to má po čipu, tak tě to docela může zmást, nejlepší asi je změřit před a potom po čipu, jenže měřit za totožných podmínek je problém, myslim třeba tlak a teplota venkovního okolí, takže bych tu přesnost 5% taky bral s rezervou,

Editováno: , autor: HONZA83
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

asi máš recht, mluvil jsem s člověkem co brzdí v Děčíně a řikal něco o +-5% odchylce, tak nějak, a když už teda vezmu např. sérii s 132kw +-5%, tak vyjde 138.6kw, 125.4kw, což je docela velkej rozdíl když chceš zjistit kolik to má po čipu, tak tě to docela může zmást, nejlepší asi je změřit před a potom po čipu, jenže měřit za totožných podmínek je problém, myslim třeba tlak a teplota venkovního okolí, takže bych tu přesnost 5% taky bral s rezervou,

No kazdopadne ja osobne si myslim,ze to bude treba MAX +-5% a kdyz uz,tak spis, -,nez +. Myslim,ze tak optimalni odchylka bude 1-2% coz mas do nejakych 3kW,a to se da snest.. ;)

Editováno: , autor: Martyp
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

asi máš recht, mluvil jsem s člověkem co brzdí v Děčíně a řikal něco o +-5% odchylce, tak nějak, a když už teda vezmu např. sérii s 132kw +-5%, tak vyjde 138.6kw, 125.4kw, což je docela velkej rozdíl když chceš zjistit kolik to má po čipu, tak tě to docela může zmást, nejlepší asi je změřit před a potom po čipu, jenže měřit za totožných podmínek je problém, myslim třeba tlak a teplota venkovního okolí, takže bych tu přesnost 5% taky bral s rezervou,

Ber to tak ze brzda ma minimalni odchylku oproti nepresnymu a hodne orientacnimu K-Poweru,..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zajímá mě teda když píchnu kabel do zásuvky a pojedu to projet, tak krouťák co naměří Kpower je taky nepřesný? to by snad mohlo souhlasit nee?

...merini s K-Powerwm je hodne orientacni zalezi na podminkach a jestli vse spravne nastavis vahu apd... muzes se podivat na chipforum co kluci namerili a co jim pak v realu hodne presna brzda -Maha LPS 3000 jim namerila uplne jine hodnoty... jeste ten kroutak by tak mohl souhlasit ale moc bych tomu nedaval..

Editováno: , autor: JasteR
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jojo Jaster ma pravdu, K-Power je oproti klasa valcove brzde hodne nepresnej. Vypocitava ten vykon a kroutak podle spousty velicin, takze staci nejet na naproste rovince a jet treba jen malinko do kopce nebo z kopce nebo zadat nepresne aktualni hmotnost auta a ty cisla jsou uplne jinde nez realita ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

...merini s K-Powerwm je hodne orientacni zalezi na podminkach a jestli vse spravne nastavis vahu apd... muzes se podivat na chipforum co kluci namerili a co jim pak v realu hodne presna brzda -Maha LPS 3000 jim namerila uplne jine hodnoty... jeste ten kroutak by tak mohl souhlasit ale moc bych tomu nedaval..

tak když naměřim Nm, tak pak se z toho vypočte i kW:

Vzorec pro výpočet výkonu zjištěný na motorové brzdě (nevim nevim):

P = (Mt . n)/9 549,3

P = výkon v kW

Mt = točivý moment v Nm

n = otáčky motoru za min.

Editováno: , autor: HONZA83
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak když naměřim Nm, tak pak se z toho vypočte i kW:

Vzorec pro výpočet výkonu zjištěný na motorové brzdě (nevim nevim):

P = (Mt . n)/9 549,3

P = výkon v kW

Mt = točivý moment v Nm

n = otáčky motoru za min.

Hele tak si to nech zmerit a uvidis co ti vyleze ale podle me to nema skorozadnou vypovidajici hodnotu..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Presnost brzdy zalezi na hodne vecech asi nejvetsi vliv nato ma obsluha, vykon merime v konich a na setiny

Od doby co mame brzdu jsem uz nabrzdil hodne aut, a co se seriovek tyce vzdy to odpovida +- vykonu co udava vyrobce

FOCUS TDDI udavano vyrobcem 90 namereno 88

Felicia 1.3i udavano vyrobcem, 68 namereno 67,5

Octavia II TDI udavano vyrobcem 105 namereno 116 po cipu 153

IBIZA 1.8T udavano vyrobcem 156 po cipu nemereno 178

mercedes C220cdi udavano vyrobcem 147 namereno 147 s powerboxem nemereno 167

udaje sypu z hlavy tak mozna sem se nekde trochu sek a na desetiny si to nepamatuju

na vykon ma vliv i atmosferickej tlak (ten snimame cidlem a automaticky vykon podle toho prepocitavame), teplota okoli ma vliv hlavne na turbo motory, jinak pred autem mame vetrak s ucinosti 20000M3 za h takze chlazeni dostatecne

kdo by se chtel objednat na mereni at mi cikne 608964329 vic na nasem webu

post-5133-1204731087_thumb.jpg

Editováno: , autor: mvolesko
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Presnost brzdy zalezi na hodne vecech asi nejvetsi vliv nato ma obsluha, vykon merime v konich a na setiny

Od doby co mame brzdu jsem uz nabrzdil hodne aut, a co se seriovek tyce vzdy to odpovida +- vykonu co udava vyrobce

FOCUS TDDI udavano vyrobcem 90 namereno 88

Felicia 1.3i udavano vyrobcem, 68 namereno 67,5

Octavia II TDI udavano vyrobcem 105 namereno 116 po cipu 153

IBIZA 1.8T udavano vyrobcem 156 po cipu nemereno 178

mercedes C220cdi udavano vyrobcem 147 namereno 147 s powerboxem nemereno 167

udaje sypu z hlavy tak mozna sem se nekde trochu sek a na desetiny si to nepamatuju

na vykon ma vliv i atmosferickej tlak (ten snimame cidlem a automaticky vykon podle toho prepocitavame), teplota okoli ma vliv hlavne na turbo motory, jinak pred autem mame vetrak s ucinosti 20000M3 za h takze chlazeni dostatecne

kdo by se chtel objednat na mereni at mi cikne 608964329 vic na nasem webu

jo jo, díky za info,

co takhle se hromadně domluvit a třeba dostaneme nějakou slevičku ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jj cena 800Kc je asi minimalne unosna z provoznich nakladu, jinak hromadny mereni neni spatnej napad ale nevim jestli budete mit cas a chut na sebe cekat prece jenom ukurtovat auto poradne nakou dobu trva, auta s vykonem pres 250 koni muzou dosahovat na brzde i 280kmh tacho, takze se vse musi delat poradne a s jistotou

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jj cena 800Kc je asi minimalne unosna z provoznich nakladu, jinak hromadny mereni neni spatnej napad ale nevim jestli budete mit cas a chut na sebe cekat prece jenom ukurtovat auto poradne nakou dobu trva, auta s vykonem pres 250 koni muzou dosahovat na brzde i 280kmh tacho, takze se vse musi delat poradne a s jistotou

já bych si klidně počkal, a co ostatní?

tak se zastav v mimoni 22.3. na pokec

Editováno: , autor: HONZA83
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...