HONZA83 Vloženo 13. Červenec 2008 Autor Sdílet Vloženo 13. Červenec 2008 Tvoje bejvaly RSo ? vypadá to, že jo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VitaP Vloženo 14. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2008 Vím že to sem nepatří, ale kromě škodověnky mám teď nově i malého pežotka a chtěl bych ho nechat taky chipnout. Proto se zeptám, neznáte firmu která by udělala chip na peugeota 1,4 HDi a měla takové kladne hodnocení jako Sportmotor a Cimbu u koncernových vozů ? Přítel google mě našel podle mě jen nic moc důvěryhodné firmy. Díky všem za info. Zkus BitPower http://www.bitpower.cz/index.php?module=ta...tegorie=Peugeot Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stasek Vloženo 16. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2008 Zkus BitPowerhttp://www.bitpower.cz/index.php?module=ta...tegorie=Peugeot Díky kouknu na to Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 16. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2008 vypadá to, že jo? jojo...Michalovo bejvaly a ted moje asi pred 2 tejdnama sem s tim byl v Praze na brzde a tohle namerili...aspon ten kroutak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MichalF Vloženo 16. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2008 (editace) Dopr*ele Ty mas peknej AVATAR !!! Editováno: 16. Červenec 2008, autor: MichalF Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 16. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2008 (editace) Editováno: 16. Červenec 2008, autor: johny_26 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MichalF Vloženo 16. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2008 A todle byl muj plan nez slo do sveta Bohuzel original sem nekde smazl a zbyl mi jen ten z avataru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HONZA83 Vloženo 16. Červenec 2008 Autor Sdílet Vloženo 16. Červenec 2008 pěkné mimochodem, nevíte jestli dělá Cimbu úpravy na verze 1.8T 165kw? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MichalF Vloženo 16. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2008 Ale ale Ze by upravicky ala TT ? Myslim, ze nekdo rikal, ze umi, ale 100% to nevim. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mustafa Vloženo 16. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2008 pěkné mimochodem, nevíte jestli dělá Cimbu úpravy na verze 1.8T 165kw? Už do toho zase chceš cpát prachy? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HONZA83 Vloženo 17. Červenec 2008 Autor Sdílet Vloženo 17. Červenec 2008 já? neee, se jen tak ptám Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Octavius84 Vloženo 17. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 17. Červenec 2008 2 MichalF: To je i s tim chipem od MV? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JasteR Vloženo 18. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 18. Červenec 2008 jojo...Michalovo bejvaly a ted moje asi pred 2 tejdnama sem s tim byl v Praze na brzde a tohle namerili...aspon ten kroutak Jj to by odpovidalo , jezdila pekne.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
raob design airbrush Vloženo 19. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 19. Červenec 2008 když už jsmw u toho navyšování výkonu, při kolika km se mají měnit rozvody u 1,8T??? na kolik to výjde??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 19. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 19. Červenec 2008 no tak rozvody by se meli u 1.8T,aspon co mi rikali, menit ve 180tis... ja urcite tak dlouho cekat nebudu..v 90tis jdu na to...jako u diesela a cena rozvodovy sady je tak 4-5tis + prace... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
raob design airbrush Vloženo 19. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 19. Červenec 2008 já mám už najeto 111000 tak co nejříve by to chtělo že??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 19. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 19. Červenec 2008 nevim no...tak mozna bejt tebou bych pockal do 120tis k vetsi kontrole,aby se udelalo vic veci najednou... ale pokud vis jiste,ze to ma tolik najeto a nechovas se k tomu jako prase ,tak by to tech 180 melo vydrzet...kdyz se na ten remen kouknes tak je to ve srovnani s TDI takovej obrik ale rozhodne je lepsi prevence,nez pak platit opravu potkanyho motoru... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
raob design airbrush Vloženo 19. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 19. Červenec 2008 a co by se mělo dělat ještě po 120 tis za výměnu??? kromě těch rozvodu a vyměnu oleje v zadním diferáku a filtru??? mám 4x4 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MichalF Vloženo 19. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 19. Červenec 2008 Johny_26 : kolik uz si vlastne nalital ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 19. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 19. Červenec 2008 az dneska najedu dalsich 50km, tak to budou rovny 3000 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 19. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 19. Červenec 2008 zas takovej odbornik na to nejsem hale... zkus se poptat jinde Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mršťa Vloženo 26. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 26. Srpen 2008 Tak jsem si nechal upravit u Sportmotoru O1 RS. Podle nich by teď mělo mít 210 PS a 310 Nm. V Mimoni jsem nechal odbrzdit a trochu se to teda liší. Výkon je jen cca 200 PS, krouťák je vyšší, cca 330 Nm ... Kolísavá křivka je prý pravděpodobně kvůli vadnému regulačnímu ventilu turba... Nemá s tim někdo zkušenost náhodou? brzda___graf.pdf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HONZA83 Vloženo 27. Srpen 2008 Autor Sdílet Vloženo 27. Srpen 2008 myslim, že je to OK, ne vždy lze dosáhnout 100% přesných cílených hodnot, navíc na to může mít vliv např. venkovní tlak, k té křivce si myslim, že toto může způsobovat čidlo klepání, které je závislé na kvalitě pohonných hmot, jinak ať dobře slouží vypadá to dobře Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavlino Vloženo 27. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 27. Srpen 2008 (editace) Tak jsem si nechal upravit u Sportmotoru O1 RS. Podle nich by teď mělo mít 210 PS a 310 Nm. V Mimoni jsem nechal odbrzdit a trochu se to teda liší. Výkon je jen cca 200 PS, krouťák je vyšší, cca 330 Nm ... Kolísavá křivka je prý pravděpodobně kvůli vadnému regulačnímu ventilu turba... Nemá s tim někdo zkušenost náhodou? S tou kolisavou krivkou je to celkem casty problem u ORS1, hodne lidi rika jako by to turbo chvilu tlacilo chvilu ne a porad dokola...Kdyz se na to sousredis tak je to trochu znat,kdyz treba ve 40km/h ze 2 rychl.stupne tomu slapnes.Citis tam takove zanedbatelne propady.To bude asi ono. Jinak chci se zeptat, je to znat, ze je to po tom cipnuti zivejsi?Jak bys to hodnotil,hodne,malo? Uvazuji o tom taky na moje ereso.Ale asi si pockam az bude nekde video Cimbu vs Sportmotor.Tak at šlape jak ma! Editováno: 27. Srpen 2008, autor: pavlino Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HONZA83 Vloženo 27. Srpen 2008 Autor Sdílet Vloženo 27. Srpen 2008 znát to opravdu je a pekelně, stačí když si např. seženeš druhou nečiplou RS a porovnáš je před tvým čipem a po čipu, já jsem byl u Cimbu a bylo to znát hnedky, auto jelo přesně jak uvádí na grafu Cimbu, a ohledně toho srovnání - jsme se už dost snažili a nikdy se to nepodařilo:( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.