Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

pokud se auto chova OK, zkusil bych jineho plynare, jen tak, z hecu...muze byt chyba u plynare

nenapsal jsi, jaké filtry se měnily....po výměně filtrů se musí systém znovu načíst, změní se hodnoty tlaku, pokud se vyměnil i filtr sání, tak je přenastavení systému bezpodmínečně nutné...tím, že nesvítí check ještě neznamená, že je tam závada, jedná se o nahodilé závady, až dosáhnou určité hodnoty(napětí-je to součet napětí závad), tak se rozsvítí...nemusí být sonda špatná, spíš je špatně seřízený systém a je buď bohatá, nebo spíš chudá, tím pádem nereaguje...

Byli měněny filtry plynné a kapalné fáze.Najeto dokupy 85000km

Auto je v Praze, jeli tam zástupci přes pevnost a bezpečnost

to by me zajimalo co zastupci na pevnost a bezpecnost vyzkoumaji...

Může to být problém svařování nebo čistě náhoda. Pár takových kuriozit jsem viděl u F2 včetně drsné koroze

Je to škubnutý v místech, kde navazuje konstrukce C sloupku na podlahu/práh a střešní boční nosník neboli v místech, kde se při takovým působení sil jako v tomhle konkrétním případě soustřeďuje napětí a snaží se ten C sloupek podélně odtrhnout od těch vodorovnejch struktur.

 

Síla nárazu působila skoro přesně na střed C sloupku a přitom ho prolomila směrem dozadu - zároveň se tím snažila rozlomit ty "zadní rohy" bočního rámu (zadní kouty dveřního otvoru). A ty bohužel nevydržely, protože ta síla se je snažila "napřímit" - ty praskliny evidentně vznikly na vnitřním bodu "rohů" u střechy i podlahy a po jejich překonání = po rozlomení obvodový boční výztuhy už nic nebránilo rozškubnutí střechy i podlahy jako listů papíru - žádná další strukturální výztuha, která by bránila "natažení auta jako na skřipec" tam už totiž není ...

 

Podélnou pevnost kastle v tahu zajišťujou právě ty nosný struktury z vysokopevnostní oceli uložený jednak v každým prahu, druhak v okrajích střechy (napříč jsou svisle sloupky a vodorovně příčníky v podlaze a v horních hranách zadního i předního okna) - jenže když se od nich na jednom boku odlomí C sloupek, v pohybu celýho zbytku zádi dozadu už nebrání nic - jen pevnost "potahovýho" plechu v podlaze a střeše, příčník nad horní hranou zadního okna tu sílu táhnoucí tu "prdel" dozadu nemusel vůbec zachytit ...

 

Jako vadu svařování bych to neviděl - spíš jako ABSENCI svařování někde, kde to mělo bejt pevně provařený do sebe (a zbylý svary namáhání neudržely), nebo došlo k prostý materiálový vadě - neboli že ty výztuhy kolem dveří = ve sloupcích, v prazích a kolem střechy, který do struktury kastle vnášejí největší podíl pevnosti a který mají bejt z vysokopevnostní oceli jednoduše byly z materiálu "ajs jak šajs" = nebyla dodržená požadovaná pevnost - ať už vinou ve složení oceli, nebo v jejím metalurgickým tepelným zpracování před vložením do kastle. To nedokážu z fotek posoudit - na to jsou laboratorní metalurgický testy...

Byli měněny filtry plynné a kapalné fáze.Najeto dokupy 85000km

 

Na jakém autě - kód motoru?

Když zapneš klíček, rozsvítí se ti kontrolka "check engine"?

Pokud ano...ujeť 500km a uvidíš jestli se ti rozsvítí. Pokud rozsvítí, je možné podle kódu závady, že může sonda být mrtvá.

Pokud nerozsvítí, je možné že plynařovy slova nebyli pravdivé.

Na jakém základě řekl, že je sonda mrtvá? Jakou vykazuje závadu?

Paulo je to na Octavii II1.6 mpi r.v. 2012 kod motoru BSE.Check žádný nesvítí ani nesvítil.Jak jsem už psal,tak napích ten přístroj pod volant,tuším že se to jmenuje vag a díval se na nějaké hodnoty,pak přidal plyn a ty hodnoty se neměnili,tak mi řekl,že je lambda před katalyzátorem ko.Nevím jestli to vypisuje i nějaké chyby,podle mne ale ne,když nic nesvítilo.Jsem obědnaný do Škodovky na uterý na test té lambda sondy.Řekl mi ale že to stojí kolem 500kč bez dph.Ale vůbec netuším jak takový test probíhá,jen mi řekl,at v to uterý už jezdím jen na benzín a nepřepínám na plyn.Kdyby měl někdo z Vás chut se na to podívat tak klidně dojedu.Stejně se ted doma nudím.Mám celý listopad volno,tak nějaký výletík by nevadil,jen at ten test není dražší než v té Škodovce.Auto jede normálně,nemá vyšší spotřebu tak nevím.Ve Škodovce mi řekl cenu nové lamdy 4600kč,tak se mi nechce vyhazovat tolik peněz pokud to je ok.Jestli není,tak to samozřejmě vyměním.

Upraveno od dusan.k

zkus jineho plynare.. fachmani ve skodovce ti reknou kulovy... nemas kua nejakyho kamosa, co ma servis, nejakyho mechanika? nebo zkus karla lpg, to je na BRC machr.. jen tak vyhazovat 5000 za to, že to možna nejde mi přijde blbost.

Paulo je to na Octavii II1.6 mpi r.v. 2012 ...................................................kud to je ok.Jestli není,tak to samozřejmě vyměním.

 

 

Tak kamaráde. Vykašli se na to, 600Kč v prdeli s tím, že ti řekne, že je dobrá/špatná? Stejně ti to nezagarantuje, protože je tam širokopásmová a ta jak známo poměřuje proud celkový přeléváním proudu řídícího mezi lambdou a jednotkou. Takže kdyby už tam byla závada, může být jak v jednotce, tak lambdě, tak kabeláži, tak i v patici lambdy.

Na O2 ti auto do 500km musí zjistit špatnou lambdu a vyhodí ti check engine. Zapni klíček a podívej se, jestli se ti check rozsvítí. Pokud ano, a doteď ti check nevyskočil, kašli na to....

Auto jede, startuje, chová se normálně, spotřeba +- stejná?

Ahoj

jojo patek 13teho... Svetlo, blatnik, naraznik. :kol-26: .. jeste ze mam havarijko...

no ja.. prehlidl jsem borca, v takove blbe krizovatce.. tak me vzal octavkou na levy predek, oba sme odbocovali.. svetlo, naraznik, blatnik.. oktavka lehce odreny naraznik, v podstate bez skody/... no sepsali jsme to za 10 minut, mam to nahlasene a v porsche brno maj cas az 7.12.. tak prelepim svetlo izolepou, blatnik trosku vratim zpatky, pac ma bublinku a je to.. mam havarijni + me daj nahradni auto atd atd  +spoluucast plati pojistovna, mam partnersky autoservis, mimochodem super pojistka, o nic se nestaram, vse vyridi oni.. .. tak snad bude vse OK.. hlavne ze se nic vic nestalo nez par plechu a plastu.. stane se no.. za 20 let jezdeni poprve..

prvni fotka je přímo z místa, druhá po odborné ,,opravě,, hehe

No, ještě přibyla kapota, maska...určitě se bude měnit levý blatník, kapotu snad zachrání...

Zajimalo by mě kolik to bude v Porsche stát... co už vím je to, že havarijko nezruším ani nahodou, sem si s tou myšlenkou lehce pohraval ale..v podstatě minimalní rychlost.. škoda za cca 50taců...

třetí fotka je škoda na druhém autě.. v podstatě nic,,

post-70462-0-10237600-1447522711_thumb.j

post-70462-0-59169900-1447522729_thumb.j

post-70462-0-13375200-1447523006_thumb.j

Upraveno od JirkaBrno

Hele, před lety jen blbej plastovej nárazník na F1 i s olakováním stál 10 800,- - a to se neměnilo nic dalšího ...

no pravě.. řikam, uvidime co to bude stat... v servisu maj volno až 7.12.. tak zatím s tím budu jezdit tak a pak sem hodim cenu.. samotnyho mě to zajímá, na kolik to vyjde.. ale podle mě-světlo, naraznik, blatnik , maska musí byt nové, ještě je otazka jestli budou měnit kapotu, ta je pohla u světla a u masky, je to vidět, jestli se jim to povede nějak vratit nazpatek +lak naraznik, blatnik, kapota... +práce... muj odhad je do 50 000 ale i tak je to raketa.. pokud bych to řešil sam koupim to v barvě na vraku, případně přes kamoša bez DPH.. no, uviidme.. ted jsem se dival že i když mi strhnou 36 mesicu bezeškody tak porad mam bonus 50%, tak by to nemělo mit vliv na cenu pojistky..

Upraveno od JirkaBrno

Jirko tak s autem to je smůla,ale jsou to jen plechy.Kdyby tam bylo nějaké zranění,tak by to bylo horší.Manželka minulý rok taky nacouvala s mojí fabkou prý do sloupku co tam nikdy nestál,ale ani jsem to nekomentoval.Opraveno z havarijky 1% spolučast a vše ok.Jen ten termín opravy je špatný.Ber si,že by auto bylo rozsekané,ty neměl čím jezdit,7 ti to vemou a počítám že tam bude 4 až 5 dní tak to je skoro měsíc bez auta.

Dneska jsem byl u jiného plynaře at omrkne tu lambdu a že prý mu to taky nehlásí nějaké hodnoty,ale dělal test emisí na benzín i Lpg a že je vše ok.Jěště mi vytiskl papír z paměti závad a nic tam nebylo.Říkal tak jako Paulo,že to mám nechat tak.Ještě jsem mu řekl,at se podívá na bohatost na Lpg a že je vše ok.Byli to i projet a vše ok.Boužel jsem u toho být nemohl,nechali mě čekat v recepci,tak ani nevím co s tím opravdu dělali,ale ani tomu moc nerozumím,tak by mi to bylo na prd.Aspon vím,že příští rok co půjde Octávka poprvé na STK tak emise budou ok.

Musel jsem i měnit kotouče i desky na Fábii,najeto jen 35 000km ,ale byli zvlněné a záruka skončila v srpnu.Boužel už to kopalo i v létě,ale auto předtím 2 měsíce stálo,tak jsem si říkal,že jsou asi nějak blbě sjeté desky,že to sedne a prd.Mohl jsem to ještě reklamovat,ale nevím jak bych pochodil.Auto ale letos i minulý rok přejelo párkrát Alpy a bylo víckrát skoro ve 3000 m nad mořem a ty sjezdy z hor asi kotoučům moc nepomohly.Stará fabka ale jezdila taky tyto cesty a prodával jsem jí se 140 tis km a brzdy i kotouče byli původní.

Oktávka na STK vůbec nemusí bejt OK, lambdě stačí aby neměla dobrej kontakt a už ukazuje blbosti, při jízdě to zahrká a ŘJ nedostane info a pojede v náhradním režimu ... A u nás technik na emisní kontrole kouká na signál lambdy, když nemá správný hodnoty, píše to jako závadu, i když výstupní hodnoty z vejfucku jsou OK.

 

A ty brzdy - zvlnění kotoučů je následek nesprávnýho používání = jedeš z dlouhýho kopce a vezeš si nohu na pedálu, pořád zlehka přibržďuješ místo abys brzdil krátce intenzívně a mezi tím nechával brzdy chladit. Hodně pomáhá i nebrzdit jen šlajfama, ale nechat brzdit motor ...

 

Jinak já nechával měnit brzdy vepředu v srpnu, vylítla mi signálka opotřebení destiček a při výměně jsme s mechošem zjistili, že jsou po obvodě hodně orezlý  a u středu přímo do hloubky vyžraný kotouče, takže jednak by to vydřelo drážky do novejch desek a druhak kdybych třeba za rok měnil kotouče i kvůli samotnýmu opotřebení, tak bych musel právě kvůli těm vydřeným pásům měnit znovu i desky, aby to netáhlo ke straně. Navíc byly i samotný kotouče dost sjetý - nový mají 25mm, minimum je 22mm - a měly 23mm po nájezdu těsně pod hranicí 70 000km. Origo osazení bylo kotouče TRW a desky Ferodo, teď tam mám kotouče Brembo a desky ATE nečernící (na léto kvůli hlínám). Sice jsme to tady probírali, že by to klidně ještě minimálně rok vydrželo i jen se zkratovaným čidlem sjetí desek, jenže za 14 dní jdu stejně na STK - a tam by to neprošlo ...

no ja.. prehlidl jsem borca, v takove blbe krizovatce.. tak me vzal octavkou na levy predek, oba sme odbocovali.. svetlo, naraznik, blatnik.. oktavka lehce odreny naraznik, v podstate bez skody/... no sepsali jsme to za 10 minut, mam to nahlasene a v porsche brno maj cas az 7.12.. tak prelepim svetlo izolepou, blatnik trosku vratim zpatky, pac ma bublinku a je to.. mam havarijni + me daj nahradni auto atd atd  +spoluucast plati pojistovna, mam partnersky autoservis, mimochodem super pojistka, o nic se nestaram, vse vyridi oni.. .. tak snad bude vse OK.. hlavne ze se nic vic nestalo nez par plechu a plastu.. stane se no.. za 20 let jezdeni poprve..

....13teho v pátek..... :-( to bych mohl JirkoBrno povídat. Hlavně, že to odnesly jen "plechy"......už jsi ho pokřtil a od teď už budeš mít klid.....

kucii, ja ma teda za 4 roky 107t km na puvodnich kotoucich a deskach.. ted jsem byl ve 104t na prohlidce a rikal mechos, ze pristi olej bude i s destičkama, že je to akorat... pravda je, že brzdim jak rika ekkar- kratce prerusovane, aby se brzdy chladily...

na fábuli jsem dělal první brzdy ve 120t km, na roomovi dokonce až ve 137t km

.... jezdím na druhých destičkách. Kotouče a zadní stále původní.......

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.