Prosinec 14, 20159 r to co popisuješ Karle, funguje i ze vnitř, nemusí vůbec vylézat ven z auta, stačí to stejným způsobem obsloužit tlačítky pro stahování oken, tedy držet tlačítko dolů, dokud okno nesjede do dolní polohy, pustit kolíbku vypínače a znovu na vtěřinu stlačit dolů. Pak zase držet kolíbku směrem nahoru, dokud neodjede okno do horní polohy, pustit kolíbku a znovu kolíbku na vteřinu vytáhnout nahoru a je to . Dobrá poznámka byla ale k FIII, nechápu proč, ale ta vůbec nemá aut.dojezd
Prosinec 14, 20159 r dik borci.. zkusim to dneska, tedy zmacknout tlacitko dolu, drzet, jak bude dole pustit a znovu zmacknout a pak nahoru to same..pocitam, ze se zaplym zapalovanim, tedy aspon klicek ve spinacce F3 to nema pravdepodobne z duvodu setreni a je to pekne napytel.. jedna z veci, ktera se mi nelibila... a to je auto vyrobene v zari 2015 cekla bych, ze to treba upravili.. no ale byla to verze ambiente, treba to ty vrcholovy maj standartne jako dvoukolibka a off topic.. ropa je na 37 dolarech a rusaci spousti usporny program... Upraveno Prosinec 14, 20159 r od JirkaBrno
Prosinec 14, 20159 r Blbě vyfoceno, tady to bylo za 98t. V reálu udělali půl věcí než si na pojišťovnu napsali, šmejdi
Prosinec 14, 20159 r tj mozny, ale me to nestalo ani kacku, at si nauctuji treba 80 000, kdyz jim to pojistovna da.. pak se nedivme, ze se porad zdrazuji pojistky, kdyz si za par veci nauctuji 60t opravu menili-svetlo, mlhovku, masku, blatnik, kapotu, naraznik, nejaky vyztuhy atd.. odmasleni, namasleni, lakovani atd.. a ten co to dela taky nebere 80kc na hodinu..
Prosinec 14, 20159 r cpp ma s nimi smlouvu domovsky autoservis, takze tak.. na tve fotce je naraznik, kapota, maska..blatniky taky? Ja mam sice jen jednu stranu, ale vzalo to stejne naraznik a kapota jak tobe.. Upraveno Prosinec 14, 20159 r od JirkaBrno
Prosinec 14, 20159 r ty bláho za takový relativně šolich, skoro šedesát tyček? Já měl za toto v 2008 rozpočet od ŠA servisu na 50t Kč. Svými díly jsem to srazil o 20 táců
Prosinec 14, 20159 r jo, jenze rok 2008 je davno pryc, hodinovka na servis je nekde kolem 700kc u porsche brno... Pokud bych to resil u kamosa za svoje, tak si myslim, ze bcyh se dostal nekam na 30t.. a kdybych shanel dily v barve tak mozna na 20.. svetlo se da sehnat nove kolem 2000kc, blatnik jsem videl v barve za 1200, kapotu za 3000. naraznik za 4000... znovu rikam, platila to pojistovna, me to nestalo ani halir, takze je mi to v podstate jedno, jestli je to adekvatni suma nebo ne, at si rozhodne pojistovna.. napr. nova kapota stoji 7300... to, ze ju nekdo dokaze sehnat za 2000 a poskladat to za pulku je sice super, ale v SA servisu to tak asi nedelaj.. tam se plati za novy dil plna palba..
Prosinec 14, 20159 r jasan, já tomu rozumím, mět to u pojišťovny, tak to také neřeším, já bohužel musel tehdy za své, takže jsem se snažil ušetřit co jsem mohl.
Prosinec 14, 20159 r ..ale mas to hezky malto, jako Fantomas car pripravena vzletnout.. cos delal? Jo od toho mam havarijni, platim za celou pojistku vcetne povinneho 6500, mam v tom uplne vsechno, -skla na 10t kc, nahradni auto az na 30 dni, zivel, zvire, zver, vandalismus.. jen nablbost to nikdo nepojistil... +pri skode nad 5000kc to zalepi pojistovna cely sakumprask.. update-vidim, zes to vzal i s chladicem... Upraveno Prosinec 14, 20159 r od JirkaBrno
Prosinec 14, 20159 r lehce jsem neobrzdil náhle zastavivší kolonu a mrkl se návěsu na zadní traverzu . Njn, tehdy byl čék rád, že utáhl lízačku (ikdyž to vlastně byl úvěr od Škofinu a tam vzhledem k částce nebylo havarijko povinné). Jj, urvané kolénko na vrchní části chalidče, chladičová stěna, obě světla atd.atd. .... proto jsem reagoval na ten rozsah oprav u tebe a u mě
Prosinec 14, 20159 r jinak detail mám vlastně tady http://forum.skodahome.cz/topic/122523-malta-v-bulharsku-2008-aneb-jak-se-málem-nikam-nejelo/?p=830715
Prosinec 14, 20159 r tak jem to přelouskal cele.. dobře ty.... týden před dovčou nabořit autí.... stává se no...hlavně že všechno dopadlo dobře..
Prosinec 14, 20159 r to co popisuješ Karle, funguje i ze vnitř, nemusí vůbec vylézat ven z auta, stačí to stejným způsobem obsloužit tlačítky pro stahování oken, tedy držet tlačítko dolů, dokud okno nesjede do dolní polohy, pustit kolíbku vypínače a znovu na vtěřinu stlačit dolů. Pak zase držet kolíbku směrem nahoru, dokud neodjede okno do horní polohy, pustit kolíbku a znovu kolíbku na vteřinu vytáhnout nahoru a je to . Dobrá poznámka byla ale k FIII, nechápu proč, ale ta vůbec nemá aut.dojezd Nevím jak to má Čenda, Martine, ale u Drobka (Style MR2008) po výměně baterky (necelej měsíc zpátky) jsem právě musel ty okna najustovat zvenku klíčem, zevnitř při zapnutým zapalování ani Boha, obě kolíbky fungovaly jen na "první cvak" = na dojezd se musely držet. Zkusil jsem obě dvě - a ne jednou, naopak - několikrát nahoru dolů, při podržení vnitřního spínače cvakání dojezdovýho spínače - ale efekt samonastavení se nekonal žádnej, při vypnutým zapalování okna vypnutý a bez reakce, na spínače ve dveřích žádná reakce ani na jedný straně. Tak jsem vypnul čtyřveverku, zatáhnul řehtačku, vylezl jsem z auta, vrazil klíč do zámku ve dveřích, otočil na odemčeno a držel, držel.... dokud obě okna nesjely na doraz, pak přetočit na zamknuto a zas držet, držet... okna vyjely navrch, CVAK dálkáčem na odemčení, otevřít dveře, sehnout se pod volant, zastrčit klíč do zapalování, nastartovat, ŤUK do levýho spínače na doraz - BZZZZZZZZZZZ okno až dolů, ŤUK nahoru - zas BZZZZZZZZZ hezky až nahoru - na pravý straně to samý. FINITO ...
Prosinec 14, 20159 r Ta modrá taky byla v roce 2009, nedobržděno ve městě. Platili jsme jen 1000 spoluúčast, ale údajně lakovali i boky auta, ikdyž tomu nic nebylo. Nakonec manželka tam měla známého a co šlo, tak vyklepali atd, ale naúčtovali vše z nových dílů.
Prosinec 15, 20159 r malto, dneska jedu kolem tank ono a nafta je za 24.90.. TAk u me menili blatnik, naraznik a kapotu.. vim to urco, udelal jsem si tam, par znacek, takze vim, ze to vymenili... Okna jsem zatim nezkousel, dneska na to juknu mrknu
Prosinec 15, 20159 r tak jem to přelouskal cele.. dobře ty.... týden před dovčou nabořit autí.... stává se no...hlavně že všechno dopadlo dobře.. co týden ... pouhý den, v pátek jsem byl pro neteř a v sobotu se mělo odjíždět a k těm oknům Karle, mám též MR2008 a teď v létě před dovčou jsem dával baterku jinou, takže jsem nastavoval a zevnitř . Když nastavuji tak neřeším první cvak druhý cvak, prostě musíš kolíbku zmáčknout natvrdo dolů a DRŽET, dokud okno nodejede dolů, pak pustit kolébku a znovu zmáčnknout dolů (stačí na vteřinu). Pak zase DRŽET kolébku směrem nahoru, dokud okno nevyjede do horní krajní polohy, pustit a znovu přitáhnout kolébku nahoru. Pak když zmáčkneš kolébku do druhé polohy (druhý cvak jak ty říkáš)dolů, a pustíš, okno už ti sjede samo, aniž by jsi musel držet.
Prosinec 15, 20159 r Ta modrá taky byla v roce 2009, nedobržděno ve městě. Platili jsme jen 1000 spoluúčast, ale údajně lakovali i boky auta, ikdyž tomu nic nebylo. Nakonec manželka tam měla známého a co šlo, tak vyklepali atd, ale naúčtovali vše z nových dílů. To teda moc chytrý není, chlubit se tímto veřejně na fóru, který má téměř 100 tis registrovaných uživatelů a tyto informace jsou dostupné i obyčejným čtenářům..
Prosinec 15, 20159 r ... a k těm oknům Karle, mám též MR2008 a teď v létě před dovčou jsem dával baterku jinou, takže jsem nastavoval a zevnitř ... Nevím, prostě u Drobka to nefungovalo - a věř tomu, že ten spínač jsem samozřejmě nejdřív podržel až po dojetí skla na doraz a promačkával znovu jako potvrzení polohy - jenže v ten moment se stahovačka nehodlala zastavit a umravnit, ale furt se ozývalo DA-DA-DA-DA-DA ... jak se snažila jet dál (jak dole, tak nahoře) - nevím jestli nezabral proudovej senzor nebo co, ale prostě nastavit koncový polohy se podařilo až zvenku, klíčkem. Neřeším to, maká to, pokud se to někomu nepovede zevnitř jako tobě, ale udělá mu to zle jako mně, bude i tak vědět jak na to.
Prosinec 15, 20159 r My jsme nic špatného neudělali. Nabourali, odvezli do smluvního servisu a zaplatili spoluúčast. Myslím, že pojišťovny to moc dobře vědí, jak servisy podvádí či podváděly. V jednom takovém jsem chvilku dělal a dělali se tam levárny jako prase...
Prosinec 15, 20159 r Nevím, prostě u Drobka to nefungovalo - a věř tomu, že ten spínač jsem samozřejmě nejdřív podržel až po dojetí skla na doraz a promačkával znovu jako potvrzení polohy - jenže v ten moment se stahovačka nehodlala zastavit a umravnit, ale furt se ozývalo DA-DA-DA-DA-DA ... jak se snažila jet dál (jak dole, tak nahoře) - nevím jestli nezabral proudovej senzor nebo co, ale prostě nastavit koncový polohy se podařilo až zvenku, klíčkem. Neřeším to, maká to, pokud se to někomu nepovede zevnitř jako tobě, ale udělá mu to zle jako mně, bude i tak vědět jak na to. hm, fakt zvláštní
Prosinec 15, 20159 r Na tom mým autě je vůbec vícero věcí ZVLÁŠTNÍCH. V pátek jsem absolvoval STK, bez závad na technice, ale při téhle TŘETÍ kontrole v pořadí = po 8 letech provozu (!!!) mi bylo jako závada poprvé za celou existenci auta uvedeno, že nesouhlasí údaj o povolený hmotnosti na přední nápravu v TP s údajem na výrobním štítku vylepeným na autě (B sloupek u spolujezdce) - v TP je údaj 890kg a na štítku 960kg... EDIT: volal jsem na dopravní odbor MěÚ, sáhodlouhá konzultace s technikem vozidel, rezultát - musí se opravit TP podle údaje na štítku v autě. Úřední hodiny má zítra, takže další se uvidí... Hlavně že auto prošlo nejdřív evidenční kontrolou den po koupi (02.12.2009 - stav tachometru 18 230), abych ho vůbec mohl na sebe přihlásit - a to už bylo 23 měsíců přihlášený od prvního majitele a mělo už druhej TP (duplikát) a následně v "mejch službách" bylo znovu ouředně kontrolovaný na STK DEKRA tady v Třebový - poprvé 12.12.2011 (tacho 36 375), podruhý 11.12.2013 (tacho 53 327) a potřetí minulej pátek - 11.12.2015 (tacho 70 592). A celejch 8 let ten rozdíl nikomu nevadil ... Upraveno Prosinec 15, 20159 r od Ekkar_z_Bastlírny
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.